F*ckboys

08-09-2020 18:42 127 berichten
Hallo,

Is hier al eens een topic over geweest?
Ik vind het wel interessant en tegenwoordig zijn er zo veel van die :$ -boys dat veel singles er vast wel eens mee te maken hebben gehad. Internet maakt het ze ook zo gemakkelijk :(

Youtuber Shallon legt het onderwerp hier goed uit:
https://www.youtube.com/watch?v=YUdFyqHlnys&t=719s

10:08 heb ik persoonlijk meegemaakt en een totaal verliefde vent die me van de een op de andere manier gewoon liet barsten. En hij was nog wel zóóó verliefd op me. Onbegrijpelijk die boys maar samen komen we er wel uit (6)

Wat zijn jullie ervaringen?

xx Roelie :lips:
Open je eigen topic, WitteHaai.
WitteHaai schreef:
09-09-2020 21:26
Eerlijk gezegd vraag ik me wel een beetje af in hoeverre die vrouwen er gewoon met open ogen intrappen en het spelletje aan de ene kant doorhebben, maar er toch in mee gaan omdat ze het toch best wel spannend vinden.
:facepalm:
Het is een beetje als een stuk in je kraag drinken. Mensen die zich een stuk in hun kraag drinken, genieten er op dat moment van. Maar achteraf komt de kater.

Zo is het misschien ook een beetje met de vrouwen die in handen van een f*ckboy vallen. Eerst is het allemaal leuk en lekker, en op het moment dat ze met die f*ckboy naar bed gaan doen ze dat ook helemaal vrijwillig en genieten ze er volop van. De kater komt pas achteraf.
WitteHaai schreef:
09-09-2020 21:46
Het is een beetje als een stuk in je kraag drinken. Mensen die zich een stuk in hun kraag drinken, genieten er op dat moment van. Maar achteraf komt de kater.

Zo is het misschien ook een beetje met de vrouwen die in handen van een f*ckboy vallen. Eerst is het allemaal leuk en lekker, en op het moment dat ze met die f*ckboy naar bed gaan doen ze dat ook helemaal vrijwillig en genieten ze er volop van. De kater komt pas achteraf.
Ga even ergens anders de advocaat van de f*ckboy uithangen met al je vrouwonvriendelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Een ONS was in mijn studententijd (10 jaar geleden) heel makkelijk. Je ging op stap, danst wat, zoent en dan is de vraag naar wiens huis je gaat. Vaak gezien bij vriendinnen. Ik was niet single.
Henk-en-Roelie schreef:
09-09-2020 21:48
Ga even ergens anders de advocaat van de f*ckboy uithangen met al je vrouwonvriendelijkheid.
Ik ben niet de advocaat van de f*ckboy. Ik vind het verwerpelijk wat ze doen, maar het is niet illegaal. Een f*ckboy is geen verkrachter.

Ik suggereer alleen dat de vrouwen die het "slachtoffer" van een f*ckboy worden, er mogelijk zelf ook een rol in hebben gespeeld, en mogelijk niet zomaar willoos slachtoffer zijn. Als ik hier vertel dat vrouwen mij keihard afwijzen, dan krijg ik te horen dat dat door mij komt en dat er wel iets mis met mij zal zijn. Dan mag ik toch ook zeggen dat er iets mis is met vrouwen die keer op keer tegen een f*ckboy aan lopen?
Mintel88 schreef:
09-09-2020 22:03
Een ONS was in mijn studententijd (10 jaar geleden) heel makkelijk. Je ging op stap, danst wat, zoent en dan is de vraag naar wiens huis je gaat. Vaak gezien bij vriendinnen. Ik was niet single.
Voor vrouwen is het een koud kunstje om een ONS te scoren. Die hoeven zich alleen maar aan te bieden. Voor de mannen is het wat moeilijker.
WitteHaai schreef:
09-09-2020 22:34
Ik ben niet de advocaat van de f*ckboy. Ik vind het verwerpelijk wat ze doen, maar het is niet illegaal. Een f*ckboy is geen verkrachter.

Ik suggereer alleen dat de vrouwen die het "slachtoffer" van een f*ckboy worden, er mogelijk zelf ook een rol in hebben gespeeld, en mogelijk niet zomaar willoos slachtoffer zijn. Als ik hier vertel dat vrouwen mij keihard afwijzen, dan krijg ik te horen dat dat door mij komt en dat er wel iets mis met mij zal zijn. Dan mag ik toch ook zeggen dat er iets mis is met vrouwen die keer op keer tegen een f*ckboy aan lopen?
Na 1 x ben je wel genezen van zo'n f*ckboy :winkie: Er staat ook nergens in dit topic dat vrouwen keer op keer tegen een f*ckboy aanlopen. Ik denk dat je de f*ckboy verwart met een foute man, daar zit een differentie in.
Als vrouwen je steeds keihard afwijzen is dat vervelend, ik ken je niet, weet niet hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagt in het gezelschap van vrouwen. En wie weet valt jouw keuze steeds op de vrouwen die helemaal niet bij je passen.
snownow schreef:
09-09-2020 18:55
Die van mij zei ook dat hij heel verlegen was, maar ondertussen kwam hij dus totaal niet zo over. Nee, want bij mij voelde hij dat niet, ik was speciaal. Je wordt zo ingepakt. En toegegeven, ik stond er ook heel erg voor open. Na een periode met heel veel narigheid was ik toe aan iets leuks en een verliefdheid die zo enorm snel groeide, dat was natuurlijk heel leuk! Ik was ook echt een gemakkelijk slachtoffer.

Toch vind ik het fijn die video te zien, want achteraf vind/vond ik het best moeilijk om de rode vlaggen nou te benoemen. En natuurlijk wil ik later niet weer in zo'n val trappen. Het heeft me veel pijn gedaan en het kwam vrij snel in het rijtje met de andere narigheid. Dat was niet de bedoeling natuurlijk.

Mijn probleem is ook wel dat ik val op types die zelfverzekerd overkomen maar dat niet blijken te zijn.
Vaak zijn die fuckboys ook onzeker of weten niet welke richting ze willen qua liefde en relatie... vind ze ergens ook emotieloos!
Henk-en-Roelie schreef:
09-09-2020 23:08
Na 1 x ben je wel genezen van zo'n f*ckboy :winkie: Er staat ook nergens in dit topic dat vrouwen keer op keer tegen een f*ckboy aanlopen. Ik denk dat je de f*ckboy verwart met een foute man, daar zit een differentie in.
Er stond inderdaad niet dat vrouwen keer op keer tegen een f*ckboy aanlopen, dat maakte ik ervan. Maar als je er één keer tegen aan gelopen bent, is dat geen garantie dat het je niet nog een keer gebeurt. Er is geen garantie dat je een volgende f*ckboy als zodanig herkent.
Misschien krijg ik de indruk dat vrouwen er keer op keer tegen aan lopen omdat dit forum vol staat met klaagzangen van vrouwen die via een dating app als Tinder een man ontmoeten, er binnen een paar dates mee naar bed gaan om vervolgens gedumpt te worden.
Henk-en-Roelie schreef:
09-09-2020 23:08
Als vrouwen je steeds keihard afwijzen is dat vervelend, ik ken je niet, weet niet hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagt in het gezelschap van vrouwen. En wie weet valt jouw keuze steeds op de vrouwen die helemaal niet bij je passen.
Ik weet ook niet waarom ze me afwijzen, dat hebben ze me nog nooit verteld. Ook de vrouwen op dating sites die me afwijzen hebben me dat nooit verteld.
Volgens mij gedraag ik me gewoon normaal in gezelschap van vrouwen. Ik geef toe, ik ben niet zo "vlot" in de omgang met vrouwen en vooral in het begin kan ik nogal verlegen zijn. Dat schijnt voor veel vrouwen een afknapper te zijn. Die verlegenheid verdwijnt wel snel als ik een vrouw beter zou leren kennen, maar daar schijnen de vrouwen het geduld niet voor te hebben.
Ilovefairytales schreef:
09-09-2020 23:49
Vaak zijn die fuckboys ook onzeker of weten niet welke richting ze willen qua liefde en relatie... vind ze ergens ook emotieloos!
Ehm, ze beloven je liefde in ruil voor je kut. Totaal geen medelijden mee, hebben ze ook niet voor de vrouwen die ze misleid en gebruikt hebben.
Sorry voor de grove bewoording maar volgens mij valt het kwartje bij sommigen niet.
WitteHaai schreef:
09-09-2020 23:59
Er stond inderdaad niet dat vrouwen keer op keer tegen een f*ckboy aanlopen, dat maakte ik ervan. Maar als je er één keer tegen aan gelopen bent, is dat geen garantie dat het je niet nog een keer gebeurt. Er is geen garantie dat je een volgende f*ckboy als zodanig herkent.
Misschien krijg ik de indruk dat vrouwen er keer op keer tegen aan lopen omdat dit forum vol staat met klaagzangen van vrouwen die via een dating app als Tinder een man ontmoeten, er binnen een paar dates mee naar bed gaan om vervolgens gedumpt te worden.

Ik weet ook niet waarom ze me afwijzen, dat hebben ze me nog nooit verteld. Ook de vrouwen op dating sites die me afwijzen hebben me dat nooit verteld.
Volgens mij gedraag ik me gewoon normaal in gezelschap van vrouwen. Ik geef toe, ik ben niet zo "vlot" in de omgang met vrouwen en vooral in het begin kan ik nogal verlegen zijn. Dat schijnt voor veel vrouwen een afknapper te zijn. Die verlegenheid verdwijnt wel snel als ik een vrouw beter zou leren kennen, maar daar schijnen de vrouwen het geduld niet voor te hebben.
Mijn spreekuur is morgen weer.
@Wittehaai, je gaf al aan dat je het voor jezelf had ingevuld. Er is een verschil door steeds tegen de verkeerde man aan te lopen dan tegen een f*ckboy. Ik denk dat de meeste topics over de verkeerde/foute man gaan met zo nu en dan een narcist maar dan eentje die blijft plakken.

Het is een forum waar problemen worden besproken en/of advies wordt gevraagd, als alles pais en vree is wordt er denk ik niet zo snel gepost op een forum onder de pijler 'relaties'.
Mooie en herkenbare berichten lees ik hier. Vorig jaar ook zo'n gast tegengekomen, en in de maanden dat we samen waren, gingen er geen alarmbellen af. Ik was gewoon zo ontzettend gelukkig met de relatie, totdat ik doorhad dat het voor hem een spel was. Ik lees hier ook veel rode vlaggen die mij nu heel bekend voorkomen. Had ik het maar eerder geweten...
Deze youtuber lijkt mij overigens ook geen pretje. Wat een aanstelster. Zou ook zo maar eens haar negatieve ervaringen met mannen kunnen verklaren.
Henk-en-Roelie schreef:
10-09-2020 11:34
@Wittehaai, je gaf al aan dat je het voor jezelf had ingevuld.
Wat heb ik voor mezelf ingevuld?
Getaway_Car_59 schreef:
10-09-2020 14:21
Mooie en herkenbare berichten lees ik hier. Vorig jaar ook zo'n gast tegengekomen, en in de maanden dat we samen waren, gingen er geen alarmbellen af. Ik was gewoon zo ontzettend gelukkig met de relatie, totdat ik doorhad dat het voor hem een spel was. Ik lees hier ook veel rode vlaggen die mij nu heel bekend voorkomen. Had ik het maar eerder geweten...
Wat waren voor jou de signalen waardoor je in de gaten kreeg dat hij een spelletje met je speelde?
DS1971 schreef:
10-09-2020 14:27
Deze youtuber lijkt mij overigens ook geen pretje. Wat een aanstelster. Zou ook zo maar eens haar negatieve ervaringen met mannen kunnen verklaren.
Was dat maar waar, dat dit alleen haar negatieve ervaringen waren maar helaas, het gebeurt vaak en nu steeds vaker. Wel eens gehoord van PUA tips, het manipuleren van vrouwen en hoe ver dat gaat? Dit is geen dolle mina praatje.
Denk aan een drugdealer en zijn klant, in het begin geeft de dealer alles, en dan ineens niets......de klant is verslaafd geraakt en wil meer. Dit ( maar dan zonder drugs ) is helaas de natte droom van een bepaald soort mannen die de controle willen houden, genieten van de aandacht die hun ego voedt ten koste van de vrouw.
Als je het niet begrijpt geeft dat niets hoor, je kunt je dan aansluiten in de rij achter Wittehaai :winkie:
Henk-en-Roelie schreef:
10-09-2020 19:16
Was dat maar waar, dat dit alleen haar negatieve ervaringen waren maar helaas, het gebeurt vaak en nu steeds vaker. Wel eens gehoord van PUA tips, het manipuleren van vrouwen en hoe ver dat gaat? Dit is geen dolle mina praatje.
Denk aan een drugdealer en zijn klant, in het begin geeft de dealer alles, en dan ineens niets......de klant is verslaafd geraakt en wil meer. Dit ( maar dan zonder drugs ) is helaas de natte droom van een bepaald soort mannen die de controle willen houden, genieten van de aandacht die hun ego voedt ten koste van de vrouw.
Als je het niet begrijpt geeft dat niets hoor, je kunt je dan aansluiten in de rij achter Wittehaai :winkie:
Ik ben direct afgehaakt vanwege haar persoonlijkheid, dus verder geen idee.

Ik neem dat hele PUA gedoe niet serieus trouwens.
DS1971 schreef:
10-09-2020 20:55
Ik ben direct afgehaakt vanwege haar persoonlijkheid, dus verder geen idee.

Ik neem dat hele PUA gedoe niet serieus trouwens.
Dan heb je er niet veel over gelezen want het gaat erg ver (als je meer erover gelezen hebt dan alleen wat wikihow)
Henk-en-Roelie schreef:
10-09-2020 22:05
Dan heb je er niet veel over gelezen want het gaat erg ver (als je meer erover gelezen hebt dan alleen wat wikihow)
Het zal vast werken voor goed uitziende mannen bij een onzekere vrouw, maar goed: wat is daar leuk aan? Niets, tenzij je zelf zo beschadigd bent als maar wat.

Kortom: losers.
DS1971 schreef:
10-09-2020 22:30
Het zal vast werken voor goed uitziende mannen bij een onzekere vrouw, maar goed: wat is daar leuk aan? Niets, tenzij je zelf zo beschadigd bent als maar wat.

Kortom: losers.
Ik ben geen onzekere vrouw, hoor en ik denk Snownow ook niet of Samerinda, of ben jij van mening van wel?
En nee, ik vind niet dat een f*ckboy nou bij uitstek een goed uitziende man is, wel vaak verzorgd maar het zijn niet altijd van die superhunks. En er is niets leuks aan, er is niemand in dit topic of onder de reacties van het youtubefilmpje die juicht van 'ja JA, ik heb er ook eentje gehad, GEWELDIG en we hoefden het niet eens uit te maken want hij ging zelf al'

Losers zijn die f*ckboys wel
Henk-en-Roelie schreef:
10-09-2020 19:16
Ik begrijp best wel hoe het werk. Maar ik vraag me soms ook af of er bij de slachtoffers niet ook gewoon sprake is van een zekere naïviteit.
WitteHaai schreef:
10-09-2020 22:35
Ik begrijp best wel hoe het werk. Maar ik vraag me soms ook af of er bij de slachtoffers niet ook gewoon sprake is van een zekere naïviteit.
Dan zijn misschien alle vrouwen naïef als het om de liefde gaat?
Ik denk niet dat je begrijpt hoe het gaat :)

Over het aansluiten in de rij doelde ik erop dat je in je eigen reactie al had gezegd dat je het zelf had ingevuld ( wat niet klopte ) en later vroeg je wat ik bedoelde met het zelf invullen.
Henk-en-Roelie schreef:
10-09-2020 22:38
Dan zijn misschien alle vrouwen naïef als het om de liefde gaat?
Ik denk niet dat je begrijpt hoe het gaat :)
Ik stel je voor dat zo'n f*ckboy op een soortgelijke manier te werk gaat als een loverboy. Die palmen een meid in door haar te overladen met aandacht en dure cadeau's, waardoor zo'n meid zich bijzonder gaat voelen en verliefd wordt op de loverboy. Het lijkt mij dat als je overladen wordt met aandacht en dure cadeau's, dat er dan toch alarmbellen gaan rinkelen en dat je je toch gaat afvragen of er niet iets achter zit.
Henk-en-Roelie schreef:
10-09-2020 22:38
Over het aansluiten in de rij doelde ik erop dat je in je eigen reactie al had gezegd dat je het zelf had ingevuld ( wat niet klopte ) en later vroeg je wat ik bedoelde met het zelf invullen.
Eerlijk gezegd begrijp ik even niet wat je hier precies bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven