F*ckboys
dinsdag 8 september 2020 om 18:42
Hallo,
Is hier al eens een topic over geweest?
Ik vind het wel interessant en tegenwoordig zijn er zo veel van die
-boys dat veel singles er vast wel eens mee te maken hebben gehad. Internet maakt het ze ook zo gemakkelijk 
Youtuber Shallon legt het onderwerp hier goed uit:
https://www.youtube.com/watch?v=YUdFyqHlnys&t=719s
10:08 heb ik persoonlijk meegemaakt en een totaal verliefde vent die me van de een op de andere manier gewoon liet barsten. En hij was nog wel zóóó verliefd op me. Onbegrijpelijk die boys maar samen komen we er wel uit
Wat zijn jullie ervaringen?
xx Roelie
Is hier al eens een topic over geweest?
Ik vind het wel interessant en tegenwoordig zijn er zo veel van die
Youtuber Shallon legt het onderwerp hier goed uit:
https://www.youtube.com/watch?v=YUdFyqHlnys&t=719s
10:08 heb ik persoonlijk meegemaakt en een totaal verliefde vent die me van de een op de andere manier gewoon liet barsten. En hij was nog wel zóóó verliefd op me. Onbegrijpelijk die boys maar samen komen we er wel uit
Wat zijn jullie ervaringen?
xx Roelie
zaterdag 12 september 2020 om 11:20
Dat is moeilijk te zeggen nuMaris_90 schreef: ↑12-09-2020 09:55Vraag me af of ik nu met zo'n figuur te maken heb... Ken hem alleen via een app. Maar hij doet zich heel verlegen voor, houdt niet van foto's, vind alles fantastisch wat ik doe, als ik zeg dat ik wat met een vriendin ga drinken krijg ik "dat wordt heel gezellig kan niet anders met jou" euh hoe weet jij dat nou. Misschien ben ik wel rete-ongezellig. Vind alles leuk wat ik leuk vind. Wou zijn huisdier al met me delen want die vond mij vast ook leuk (?). Heeft iets soortgelijks meegemaakt als ik wat dan een "band" schept. Heb hem nog niet eens ontmoet.
Ergens zou ik graag willen dat het allemaal echt zo is maar ik krijg er een beetje jeuk van. Dus ik vraag het me af.
Gaat hij ineens als verlegen jongen geile praatjes maken als je zegt dat je gaat douchen? Ugh, dan is het er zeker eentje
dinsdag 15 september 2020 om 22:19