FF wat kwijt!!!

01-09-2009 18:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op dit forum, maar wil toch wat dingen kwijt of misschien wel wat tips op mijn verhaal.

Ik ben nu een jaar vrijgezel en heb een aantal dates gehad. Helaas is er niemand blijven hangen. De 1 is terug bij zijn ex en de ander had in ene een hele drukke agenda. Naar mijn idee zijn dit dus gewoon losers. Nu heb ik dus weer iemand leren kennen, en natuurlijk al de eerste date gehad. Dit was heel leuk en gezellig, hij is echt een schatje en ik denk ook dat hij heel oprecht is. Nu heeft hij alleen de 2e date afgezegd, iets in de prive sfeer ( ga je niet over liegen denk ik). Hij smst me wel, en noemt me schat, alleen voelt dit voor mij weer onzeker aan. Maar waarom?
Ik denk omdat jij te graag wilt. Je zit pas in de verkenningsfase en het kan nog alle kanten op. Probeer het gewoon eerst eens een poosje te nemen zoals het komt.
Heeft ie al een nieuwe date met je gepland?
Het is logisch dat je je onzeker voelt..

Je ventileert deze situatie weer door je verleden heen, en in het verleden heb je niet zulke leuke ervaringen met daten..

Waarschijnlijk ben jij allerlei doem scenarios aan het bedenken waarom hij zijn date afzegd. En ergens is er bij jou toch de twijfel dat hij liegt over zijn situatie.. anders zou jij je nu niet onzeker voelen en het ook niet op jezelf betrekken..

Ik zou me niet al te veel zorgen maken..

Je kunt een andere dag voorstellen en kijken hoe hij daar op in gaat..

Ik zeg altijd maar : "Geloof niet alles wat je denkt"

Daarmee bedoel ik te zeggen: laat even je twijfels en doemscenarios los, want wie weet is er wel helemaal niets aan de hand.. en loop jij je nu gek te maken om niets..

Kijk maar gewoon hoe de aankomende tijd verloopt...

Gaat hij vaker dates afzeggen .. oke dan snap ik je twijfels..

Maar doe het jezelf niet nu al aan om zo in onzekerheid te zitten.. je schiet er uiteindelijk niets mee op
Ik denk dat je een beetje te krampachtig te werk gaat.

Gewoon daten, en geen vervolg afspraken maken

Laat de ander maar komen.

Als iemand me na 1 date al schat noemt ren ik zelf al keihard weg.

Gewoon daten om het daten, en niet om er een relatie uit te trekken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 01 september 2009 @ 18:43:

Als iemand me na 1 date al schat noemt ren ik zelf al keihard weg.

Mijn gedachte.
Known to cause insanity in laboratory mice
Even niet daten, net zolang niet totdat je er niet meer teveel van verwacht. Dat maakt het veel leuker, en jezelf veel zekerder.

Mij mogen ze allemaal schat noemen, zelfs voor de eerste ontmoeting. Maar degenen die dat deden heb ik nooit serieus kunnen nemen.
quote:palientje schreef op 01 september 2009 @ 18:42:

Heeft ie al een nieuwe date met je gepland?Daar dacht ik ook al aan: "Jij kunt dan niet? Kun je dan op een andere dag? Een week later?"
World of Warcraft: Legion
quote:Madhe schreef op 01 september 2009 @ 19:01:

Mij mogen ze allemaal schat noemen, zelfs voor de eerste ontmoeting. Maar degenen die dat deden heb ik nooit serieus kunnen nemen.Nah jaaaa.....dat bedoelde ik ook eigenlijk schat van me
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sorry schat, ik begreep je in eerste instanties niet.
Weet je, je heb nog gelijk ook!!!quote:Boemen1 schreef op 01 september 2009 @ 18:43:

Het is logisch dat je je onzeker voelt..

Je ventileert deze situatie weer door je verleden heen, en in het verleden heb je niet zulke leuke ervaringen met daten..

Waarschijnlijk ben jij allerlei doem scenarios aan het bedenken waarom hij zijn date afzegd. En ergens is er bij jou toch de twijfel dat hij liegt over zijn situatie.. anders zou jij je nu niet onzeker voelen en het ook niet op jezelf betrekken..

Ik zou me niet al te veel zorgen maken..

Je kunt een andere dag voorstellen en kijken hoe hij daar op in gaat..

Ik zeg altijd maar : "Geloof niet alles wat je denkt"

Daarmee bedoel ik te zeggen: laat even je twijfels en doemscenarios los, want wie weet is er wel helemaal niets aan de hand.. en loop jij je nu gek te maken om niets..

Kijk maar gewoon hoe de aankomende tijd verloopt...

Gaat hij vaker dates afzeggen .. oke dan snap ik je twijfels..

Maar doe het jezelf niet nu al aan om zo in onzekerheid te zitten.. je schiet er uiteindelijk niets mee op
Boemen, jij bent echt lief zeg!

Verder: Klik - voor meer vage datingverhalen :)

(Sorry dat ik geen tijd meer heb op gezellig met jullie op de Relatie-veer-pijlert te kletsen, maar ik ben héél hard aan het werk...)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven