Forumvriendinnen

25-09-2009 10:01 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar (8). Ooit had ik er meer.

Maar aangezien ik me heel erg vergiste in 1 van die vriendinnen, raakte ik anderen kwijt en daar baal ik van.

Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?
quote:Etosha schreef op 25 september 2009 @ 18:53:

* Etosha schudt met hoofd: tjonge jonge jonge...

Iets met een karretje en iemand ervoor spannen. Mijn bek valt weer eens open.Bij mij valt het kwartje schijnbaar niet zo snel, leg eens uit.
quote:qwertu schreef op 25 september 2009 @ 18:50:

[...]

Maakt de andere partij integer als blijkt dat de ene het niet is?

Nee. Wel als je keuze is:

- 1 iemand heeft gelogen, of

- 3 mensen die voor zover ik weet niets met elkaar hebben, hebben gelogen, of

- de techniek heeft het laten afweten op een wijze die alle programmeurs in mijn omgeving bijzonder onwaarschijnlijk lijkt,

- nog iets onwaarschijnlijkers dat ik niet eens ga opschrijven, anders krijgen we daar weer mot over.
.
Ik begrijp nu steeds beter de reactie van Angel 5. Vanochtend had je een topic om alle ouwe koeien uit de sloot te halen en even te bespreken, dat topic werd gesloten. Nu heb je dit topic geopend, om heel subtiel, hetzelfde doel te bereiken. Nou dat doel heb je bereikt.
...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 18:52:

Koor, ik weet van dat hele Havettes verhaal niks.

Noppes.

Nada.Maar daar heeft Charlotte het juist over. Dus waarom reageer je dan zo fel?
Het gaat hier om het feit dat op het forum een vriendin irl geen vriendin blijkt te zijn. Over dat dingen hier anders lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Er werden geen namen en geen specifieke gebeurtenissen genoemd. Laten we dat zo houden.
Ja, ik bedoelde jou HPL, maar tegelijk zit ik hier ook te beseffen dat ik ook over kan komen als iemand die voor iemand anders zijn karretje is gespannen, dus ach ja.

Blijft dat mijn bek openvalt.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 18:50:

Koor, dat doe ik toch als ik vraag of C zelf wel zo integer is? Daar geeft ze verder geen antwoord op, dan ben ik wle klaar hoor.

Tja, hoe weet je van jezelf of je integer bent? Ik vind mezelf heel integer, dus is dat genoeg reden? Ik weet dat ik m'n best heb gedaan om het zooitje bij elkaar te houden en dat dat me niet gelukt is, daar baal ik tot op de dag van vandaag van.

Net als Etosha heb ik de neiging om explicieter te gaan worden maar dat doe ik toch maar niet hier, als je het niet erg vindt.

Je mag me natuurlijk mailen: tenderlofenker@hotmail.com
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 18:47:

[...]

Ik geloof dat iedereen met wie jij geen vriendin (meer) wil zijn daar God voor op haar blote knietjes mag danken.

Ben ik de enige die werkelijk geshockeerd over deze opmerking is?

Even los van het feit wie er nu precies met wie ruzie heeft en wie er gelijk heeft.
En ondanks dat er hier echt geen groepjes zijn wordt er wel door groepsgenoten gevochten als een ander aangevallen wordt.
quote:korenwolf schreef op 25 september 2009 @ 18:55:

[...]

Maar daar heeft Charlotte het juist over. Dus waarom reageer je dan zo fel?

Omdat C in 2 andere topics ook al begon te zuigen. In het ene topic is ze uit zichzelf gestopt. Daarna opende ze een topic dat is gesloten door de mods.

En nu dit topic weer, dat overduidelijk bedoelt is als zuigen.

Ik wist niet eens dat C in een of ander conflict met Liev betrokken was.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee iris, dat ben je niet. Voor mij valt hij in de categorie kutopmerkingen. Maar ach, het gaat natuurlijk helemaaaaal niet over die ene situatie, welnee.
quote:iris1969 schreef op 25 september 2009 @ 18:58:

[...]

Te murw om geshockeerd te zijn.
C, ik denk dat ik integer ben, ik hoop ook dat ik altijd zo integer mogelijk handel. Maar zeker weten? nee. Dat kan niemand, je hebt altijd een blinde vlek over jezelf.
quote:iris1969 schreef op 25 september 2009 @ 18:58:

[...]

Even los van het feit wie er nu precies met wie ruzie heeft en wie er gelijk heeft.Ja, dat was een kutopmerking. Sorry Charlotte, ik ging te ver.
Bestonden er alleen maar mannen.....

Wat kunnen vrouwen zeuren zeg!

SHUT UP!
Zo jammer, dat nu wordt gezegd door HPL dat Charlotte zuigt. Is het wel eens in je opgekomen, dat het ook te maken kan hebben met je oprecht gekwetst voelen, onrecht aangedaan en dat je iets met die gekwetstheid wilt? Omdat het als oneerlijk voelt dat de hele wereld iemand op handen lijkt te dragen die jij op zo'n andere manier hebt leren kennen?

Kies om dat op een forum te doen? Nee, misschien niet. Misschien moet iedereen zijn eigen ervaringen op doen met iedereen en daar zijn of haar mening op baseren. Maar soms wil je gewoon iemands ogen openen. Ik heb dat gevoel momenteel in ieder geval heel sterk.

Ik vind het nogal bot en flauw om zulke lage opmerkingen richting Charlotte te maken als je haar niet eens kent. En zuigen insinueert iets in de richting van expres een trut willen zijn. En ik krijg sterk de indruk (nee, ik weet opeens niks meer zeker) dat dat hier niet het geval is. Maar blijf vooral lekker van het slechte uitgaan, heb je een heerlijk leven!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 19:01:

[...]

Ja, dat was een kutopmerking. Sorry Charlotte, ik ging te ver.

Fijn, dat siert je.

Hou elkaar een beetje heel dames, voor er weer twee vertrekken....
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 18:59:

[...]

En nu dit topic weer, dat overduidelijk bedoelt is als zuigen.Ik geloof niet dat het bedoeld is als zuigen, ik geloof dat ze er echt verdrietig om is. En het andere topic was een reactie op jouw veer-in-reet topic. Niet netjes, maar wel verklaarbaar na alle topics van afgelopen dagen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 19:01:

[...]

Ja, dat was een kutopmerking. Sorry Charlotte, ik ging te ver.Okee, dan is mijn lange verhaal van zojuist deels mosterd.
quote:Babbel88 schreef op 25 september 2009 @ 19:02:

SHUT UP!Dit soort constructieve bijdragen kan ik ook missen als kiespijn. Weet je waar het over gaat? Ken je de betrokkenen? Ben je een goede mediator? Niet? Tief dan op.
quote:korenwolf schreef op 25 september 2009 @ 19:03:

[...]

Ik geloof niet dat het bedoeld is als zuigen, ik geloof dat ze er echt verdrietig om is. En het andere topic was een reactie op jouw veer-in-reet topic. Niet netjes, maar wel verklaarbaar na alle topics van afgelopen dagen.Ja, zo had ik het ook een stuk korter kunnen formuleren.
Hoe moet ik dat anders zien dan? Ik zie iemand die tot 3 keer aan toe, zonder ook maar een hint te geven hoe of wat, een ander probeert af te zeiken. Dat vind ik zuigen.

En ook vanuit je gekwetsheid kun je zuigen hoor.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 18:51:

[...]

Alweer veel meer dan ik zou willen.Vertel...?
quote:Babbel88 schreef op 25 september 2009 @ 19:02:

SHUT UP!Ga lekker naar het forum van Autoweek of GeenStijl of zo, lekker veel mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven