Forumvriendinnen

25-09-2009 10:01 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar (8). Ooit had ik er meer.

Maar aangezien ik me heel erg vergiste in 1 van die vriendinnen, raakte ik anderen kwijt en daar baal ik van.

Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 19:05:

Hoe moet ik dat anders zien dan? Ik zie iemand die tot 3 keer aan toe, zonder ook maar een hint te geven hoe of wat, een ander probeert af te zeiken. Dat vind ik zuigen.

En ook vanuit je gekwetsheid kun je zuigen hoor.Kijk eens objectief, is het afzeiken? Of voelt het als afzeiken omdat het een vriendin van je betreft?
quote:Charlotte69 schreef op 25 september 2009 @ 19:05:

[...]

Vertel...?Je laat je hier van een vervelende kant zien. Ik had nooit eerder iets van je gelezen (niet bewust iig) en je zit eerst op mij topic te zuigen, dan open je er zelf 1, die wordt in de virtuele kliko gegooid en nu doe je het weer.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Etosha schreef op 25 september 2009 @ 19:06:

[...]

Kijk eens objectief, is het afzeiken? Of voelt het als afzeiken omdat het een vriendin van je betreft?

Ik ben nooit 100% objectief, jij ook niet, niemand. Dat ten 1e.

Als dit over een willekeurige andere voor mij bekende forummer ging dan had ik er ook wat van gezegd.
quote:korenwolf schreef op 25 september 2009 @ 19:04:

[...]

Dit soort constructieve bijdragen kan ik ook missen als kiespijn. Weet je waar het over gaat? Ken je de betrokkenen? Ben je een goede mediator? Niet? Tief dan op.

Kvonnum wel lekker verfrissend tussendoor.

Maar oké, ik tief dan ook maar meteen op hier.

Zal ik nog een kuub modder laten bezorgen om mee te gooien anders?
Altijd lekker, ga ik mijn bikini even zoeken.
.
quote:korenwolf schreef op 25 september 2009 @ 19:03:

[...]

Ik geloof niet dat het bedoeld is als zuigen, ik geloof dat ze er echt verdrietig om is. En het andere topic was een reactie op jouw veer-in-reet topic. Niet netjes, maar wel verklaarbaar na alle topics van afgelopen dagen.Ook als de intentie goed is of het gevoel oprecht, dan nog kan het resultaat behoorlijk rot zijn.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 19:05:

Hoe moet ik dat anders zien dan? Ik zie iemand die tot 3 keer aan toe, zonder ook maar een hint te geven hoe of wat, een ander probeert af te zeiken. Dat vind ik zuigen.

En ook vanuit je gekwetsheid kun je zuigen hoor.

Dit topic is niet bedoeld om haar af te zeiken.

Het is niet zo dat de hele wereld om jouw vriendin draait.

Sorry dames, maar ik moet even een paar dingetjes gaan doen hier. Dus denk niet dat ik niet reageer omdat ik niet wil of durf. Ik heb gewoon even geen tijd.
Eens met Q. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 september 2009 @ 19:08:

[...]

Je laat je hier van een vervelende kant zien. Ik had nooit eerder iets van je gelezen (niet bewust iig) en je zit eerst op mij topic te zuigen, dan open je er zelf 1, die wordt in de virtuele kliko gegooid en nu doe je het weer.

Als er iemand die jou iets heeft geflikt op een ander topic de hemel in geprezen wordt zeg jij niks?

Heb het al eens eerder ergens tegen jou gezegd HPL: door dat veer in de reet steek topic te openen kon je aanvoelen dat er gedonder zou komen.
Ja, mamalief, erg verfrissend als je het als entertainment leest. Niet als het over een pijnlijke gebeurtenis gaat waar je zelf bij betrokken bent geweest. Ga anders even op een scheidingstopic plempen dat vrouwen altijd zo zeuren.

En als je dit als moddergooien ziet, dan zit je echt op het verkeerde topic. We doen allemaal ons best er geen moddergevecht van te maken.
waar het C. misschien deels om gaat, is dat er in een groep vrouwen een en ander is gebeurd. Door vreemde en onverwachte acties van iemand is er tussen verschillende (andere) mensen wrijving ontstaan. Dat krijg je door leugens. Het was net de tien kleine negertjes van Agatha Christie, je weet niet meer wie je moet vertrouwen en je kiest soms voor de (blijkt achteraf) verkeerde mensen. En dat is zuur HPL, en dat is waar C. spijt van heeft en wat ze wilt vertellen.

Offe was dit niet de samenvatting charlotte?? :-)
.
* Etosha trekt bikini weer uit en doet weer gewoon spijkerbroek en trui aan; ook wel zo comfortabel.
quote:qwertu schreef op 25 september 2009 @ 19:11:

[...]

Vandaar dus nogmaals mijn vraag: hoe weet je zo zeker dat in een conflict waarin -laat ik het dan wat explicieter zeggen- mensen een rol spelen die allebei een voorgeschiedenis hebben op gebied van onbetrouwbaarheid, de ene partij 100% wél integer is en de andere partij 100% niet.

Want dat gaat er bij mij niet in. Wel dat een van de partijen iets verdraaid kan hebben, niet dat de andere partij onfeilbaar is.

In een conflict waarin beiden die voorgeschiedenis hebben, weet je dat uiteraard niet.

In een conflict waar meer mensen bij betrokken zijn, weet je dat nog steeds niet.

Maar als dan drie keer achter elkaar hetzelfde gebeurt, dan krijg je wel een donkerbruin vermoeden.
quote:sibelle schreef op 25 september 2009 @ 19:13:

waar het C. misschien deels om gaat, is dat er in een groep vrouwen een en ander is gebeurd. Door vreemde en onverwachte acties van iemand is er tussen verschillende (andere) mensen wrijving ontstaan. Dat krijg je door leugens. Het was net de tien kleine negertjes van Agatha Christie, je weet niet meer wie je moet vertrouwen en je kiest soms voor de (blijkt achteraf) verkeerde mensen. En dat is zuur HPL, en dat is waar C. spijt van heeft en wat ze wilt vertellen.

Offe was dit niet de samenvatting charlotte?? :-)Ik vind 10 kleine negertjes een heel goede vergelijking. (Behalve dat er niemand overbleef en de laatste zich ophing.)
.
O dat het zuur is dat weet ik als geen ander. C. is niet de enige die zich weleens in een ander heeft vergist (virtueel of IRL) En ik snap ook dat je iets uit wilt praten of dat je iets helder wilt krijgen.

Wat ik niet snap is dat je het hier, op een dergelijk forum, in weliswaar bedekte termen maar o zo herkenbaar., op deze manier aanpakt.

Wees een vent, stap op dan op die persoon zélf af. Je hebt manieren genoeg en die persoon gewoon aanspreken (kan ook hier) is daar wel de makkelijkste (en integerste) van.

Dat je het via een andere weg met anderen bespreekt, je gal spuwt, je verhaal kwijt wilt, mensen in jouw kamp wil krijgen is mss niet integer, wel menselijk.
quote:qwertu schreef op 25 september 2009 @ 19:18:

[...]

Grappig dat je dit HPL vertelt. Ik denk namelijk dat zij prima weet hoe dit voelt. De geschiedenis herhaalt zich namelijk. Zelfde verhaal, deels ook dezelfde poppetjes, iets andere rolverdeling.In dat geval snap ik niet dat ze zo fel op C. reageert..
quote:qwertu schreef op 25 september 2009 @ 19:11:

[...]

In dat conflict gebeurde iets soortgelijks als wat nu volgens mij ook aan de orde is. Zelfde soort conflict (over wie er loog en wie niet), andere poppetjes. Of nou ja, eigenlijk voor een groot deel ook dezelfde poppetjes, al was de rolverdeling wat anders. Ik het conflict met mij bleef iemand anders achter de schermen en werd ik op het forum afgemaakt door een partij die zich nu juist niet laat zien.

O verrek. Nu weet ik ineens weer welke ruzie dat was. Denk ik. En ik vond je nog wel de Koningin van de Kutopmerking op dat moment.

Pff... ik moet ook maar eens wat dingen in een ander licht gaan bezien.
quote:korenwolf schreef op 25 september 2009 @ 19:13:

Ja, mamalief, erg verfrissend als je het als entertainment leest. Niet als het over een pijnlijke gebeurtenis gaat waar je zelf bij betrokken bent geweest. Ga anders even op een scheidingstopic plempen dat vrouwen altijd zo zeuren.

En als je dit als moddergooien ziet, dan zit je echt op het verkeerde topic. We doen allemaal ons best er geen moddergevecht van te maken.

Ja , maar mijn bedoeling was om het even te onderbreken , en mannen zijn hierin wat makkelijker die gaan niet 30 pagina`s lang verwijten naar elkaar maken ... Die zijn er wat sneller klaar mee.

Maar goed , ik TIEF niet op igg, zou jij wel leuk vinden , maar ik blijf nog wel even...

Weet je hier kom je niet uit en ik heb alles mee gelezen hoor , dus ik weet ook wel waar het over gaat.. Kijk jij gaat meteen schelden, als ik mijn mening niet mag geven , waarom mag jij dat dan wel als ik vragen mag?
quote:qwertu schreef op 25 september 2009 @ 19:18:

[...]

Grappig dat je dit HPL vertelt. Ik denk namelijk dat zij prima weet hoe dit voelt. De geschiedenis herhaalt zich namelijk. Zelfde verhaal, deels ook dezelfde poppetjes, iets andere rolverdeling.

Yep. En dat bleef niet bij 1 verhaal, wel steeds andere rolverdeling andere slachtoffers. waaronder ik

Q, ik weet ook wel dat we jou niet netjes hebben behandelt. Ik heb al eerder gezegd dat ik daar spijt van had, ik doe het hier nog een keer.

Mijn enige verweer is dat ik toen een kutwijf was die nog geen idee had van de impact van internet. Dat heb ik nu wel. En ik ben mss nog steeds soms een kutwijf
.
quote:sibelle schreef op 25 september 2009 @ 19:20:

[...]

In dat geval snap ik niet dat ze zo fel op C. reageert..Om dezelfde reden als dat ik boos wordt op mijn nichtje van 13 die uit een winkel jat terwijl ik dat op die leeftijd ook deed.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven