Foto 's plaatsen Insta

30-03-2022 19:56 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik ben even benieuwd hoe andere hier over denken....

Mijn vriend is een man die het leuk vindt om naar andere vrouwen te kijken.
In het begin van onze relatie presteerde hij het zelfs om waar ik naast liep zich om te draaien, ik heb gezegd dat ik dat toch net ietsjes te ver vond gaan. Hij doet dit niet meer nu al zitten zijn ogen niet in zijn zak maar goed dat snap ik nog.

Maar hij is behoorlijk geobsedeerd door het uiterlijk niet alleen bij andere maar ook bij zichzelf. (heeft botox, gebleekte tanden).
Onlangs stond zijn laptop open en zag ik ineens allemaal foto's van vrouwen die hij via LinkedIn heeft, hij maakt van de hele mooie vrouwen schijnbaar een screenshot.
Ik vond dit best raar.....
Tuurlijk kijkt hij ook op Instagram en wie weet maakt hij daar ook screenshots van.

Nu had ik pas een foto op Instagram gezet en toen werd hij kwaad want er reageerde ook andere mannen.
Hoe zou ik het vinden als hij dat deed, blablabla....

Ik heb gezegd dat ik het behoorlijk hypocriet vindt aangezien meneer zelf ook genoeg kijkt maar als ik dat zeg reageert hij nauwelijks.

Wat vinden jullie hier van ?
Klinkt als een goede relatie :-D
Jouw man zou nooit mijn man zijn.

Daarbij zijn jullie beiden hypocriet: jij stoort je aan dit gedrag van hem, maar vindt het prima als het jouzelf betreft. Hij stoort zich aan jou, maar doet het zelf ook. Perfecte match dus...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Ik vind het knap van je dat je serieus bent ingegaan op het commentaar van je vriend. Want daar kun je in deze context alleen maar heel hard om lachen toch?
Pauwenveer schreef:
31-03-2022 08:26

Daarbij zijn jullie beiden hypocriet: jij stoort je aan dit gedrag van hem, maar vindt het prima als het jouzelf betreft. Hij stoort zich aan jou, maar doet het zelf ook. Perfecte match dus...
Nou, inderdaad zo had ik het nog niet bekeken 😄
Ja, dat is heel raar ja, wat een sneue bedoening met die screenshots, de rest ook maar dat helemaal.

Mijn type partner zou het ook inderdaad niet zijn.
Geen idee wat je er mee moet, accepteren of ( ja blijkbaar mag je dat niet zeggen hier maar doe het toch) stoppen met de relatie.

Dit zit in echt hem en dat gaat nooit veranderen.
Accepteren of weg gaan. Hij is blijkbaar geobserdeerd door zijn eigen uiterlijk, maar ook door het uiterlijk van anderen.
Sowieso vreselijk als iemand een obsessie heeft.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dat heet projectie. Hij geilt op die foto's van die vrouwen op insta en nu denkt hij dat alle mannen op jouw foto geilen.

Mijn partner zou het niet zijn. Klinkt behoorlijk geobsedeerd en ik heb al helemaal niks met dat hele uiterlijk gedoe en mijn partner kijkt zelden naar andere vrouwen en al helemaal niet online.

Heb je hier zin in to? Heb je niet liever iets leukers? Want ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier warm van wordt.
abracadabra schreef:
31-03-2022 09:14
Dat heet projectie. Hij geilt op die foto's van die vrouwen op insta en nu denkt hij dat alle mannen op jouw foto geilen.

Mijn partner zou het niet zijn. Klinkt behoorlijk geobsedeerd en ik heb al helemaal niks met dat hele uiterlijk gedoe en mijn partner kijkt zelden naar andere vrouwen en al helemaal niet online.

Heb je hier zin in to? Heb je niet liever iets leukers? Want ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier warm van wordt.

Dat.
Overigens heb ik geen insta en plaats ik zelden zomaar foto's van mezelf op social media. Alleen als ik bijvoorbeeld iets aan het doen ben ofzo dat ik daar foto's van maak heel af en toe... Ik snap dat nut ook nooit zo van gewoon een foto plaatsen van hoe je er vandaag uitziet ofzo. En dan? Reageren mensen dat je er leuk uitziet en krijg je likes enzo? En daar wordt je dan heel blij van?
Zijn boosheid op dat jij foto's plaatst vind ik raar. De restricties die hij jou wil leggen helemaal.
ik zou dat doorslaggevend vinden en hem niet meer als vriend willen
Waarom blijf jij?
Allemachtig, ik zeg niet snel dat iemand moet stoppen met een relatie, maar dit is toch helemaal geen leuke man??? Ik zou al enorm zijn afgeknapt op het gebruik van botox en de gebleekte tanden. Oftewel, met zijn obsessie met uiterlijk. Maar goed, ik weet dat dat in veel sociale groepen heel normaal is dus valt wat mij betreft nog onder 'smaken verschillen'.

Maar screenshots maken van foto's van mooie vrouwen en jou verbieden foto's op insta te zetten??? Kom op zeg.....
Klinkt als een narcist light. In elk geval in wording, voor zover dat kan. Jouw foto op Instagram en zijn internetgewoontes kun je niet tegen elkaar afstrepen.

Ga je de rest van je relatie nooit ergens meer een foto posten? Stel je voor dat een andere man erop reageert en je vriend dit ziet. Sowieso het hele verhaal... Wat een kneus.
Ah nee dit klinkt helemaal niet leuk. Ik ben echt niet iemand die snel zegt dat je een relatie moet stoppen maar hier gaan toch wel alarmbellen af.

Dat hij zo kwaad wordt als jij een foto plaatst, klinkt echt als projectie. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten; oftewel hij is met uiterlijk en social media en andere vrouwen bezig op een manier waarop hij niet zou willen dat andere mannen met jou bezig zijn. En daarom dus beledigd wanneer jij een foto plaatst.
Red flag city.
abracadabra schreef:
31-03-2022 09:14

Nee jouw man kijkt nooit naar andere vrouwen. Geloof je het zelf?
Hoe oud zijn jullie?
Pauwenveer schreef:
31-03-2022 08:26

Zij zit toch geen mannen te screenshotten?

Het enige wat zij actief doet is foto's plaatsen. Daar is dat hele Instagram toch voor bedoelt?
Paarsebloem schreef:
31-03-2022 13:16
Zij zit toch geen mannen te screenshotten?

Het enige wat zij actief doet is foto's plaatsen. Daar is dat hele Instagram toch voor bedoelt?

Eens, het zijn nota bene foto's van haarzelf.

Kwestie zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Nogal kinderachtig dat je geen foto's van jezelf zou mogen plaatsen omdat mannen daar naar zouden kunnen kijken. Mag je wel over straat lopen? Daar kunnen immers ook mannen naar je kijken.
beetjegek schreef:
31-03-2022 12:58
Nee jouw man kijkt nooit naar andere vrouwen. Geloof je het zelf?
mijn man kijkt naar andere vrouwen
maar hij verbiedt mij niet om foto's te plaatsen op Insta omdat andere mannen dan naar mij kijken

TO's man is een engnek
Tja, ik heb nu 4 jaar een relatie met hem en hij is ook lief voor mij en doet veel voor me.
Als we eens ruzie hebben vindt hij dit vreselijk en is best van slag.
Maar naarmate je elkaar beter leert kennen komen er toch ook minder leuke kanten naar boven, dat zal andersom ook zo zijn natuurlijk.
Ik had natuurlijk allang gezien dat hij behoorlijke interesse heeft in vrouwen. Als ik dan wel eens zei dat het kijken wat minder kon dan zei hij: ik hou er gewoon van om naar mooie mensen te kijken ook naar mooie mannen.
Zijn zus zegt dat hij dit al zo zijn hele leven doet, zijn ex-vriendin had daar geen moeite mee maar ik vind het wel heel ver gaan als je screenshots maakt. Dan denk ik ook waarom? Je kan toch ook dat account opzoeken en dan steeds naar de foto kijken….🤔

Overigens plaats ik niet vaak op Insta en van alles wat dus ook eens een foto van mezelf ( niet naakt ofzo)…..

Ik twijfel inderdaad vaak of ik de relatie moet beëindigen omdat ik er onzeker van wordt en het best kwetsend is als je vriend zoveel met andere vrouwen bezig is. Op de één of andere manier word ik bij de gedachte dat we uit elkaar gaan ook niet vrolijk. Ben denk ook bang voor die pijn.
kukkeltje wijzigde dit bericht op 31-03-2022 13:50
14.11% gewijzigd
Als hij dit al jaren doet, denk ik niet dat hij dit gaat veranderen voor je. Aan jou de vraag, kun jij hier de rest van je leven mee leven?
P80 schreef:
31-03-2022 13:12
Hoe oud zijn jullie?
28 en 34
Kukkeltje schreef:
31-03-2022 13:45
Tja, ik heb nu 4 jaar een relatie met hem en hij is ook lief voor mij en doet veel voor me.
Maar naarmate je elkaar beter leert kennen komen er toch ook minder leuke kanten naar boven, dat zal andersom ook zo zijn natuurlijk.
Ik had natuurlijk allang gezien dat hij behoorlijke interesse heeft in vrouwen. Als ik dan wel eens zei dat het kijken wat minder kon dan zei hij: ik hou er gewoon van om naar mooie mensen te kijken ook naar mooie mannen.
Zijn zus zegt dat hij dit al zo zijn hele leven doet, zijn ex-vriendin had daar geen moeite mee maar ik vind het wel heel ver gaan als je screenshots maakt. Dan denk ik ook waarom? Je kan toch ook dat account opzoeken en dan steeds naar de foto kijken….🤔

Overigens plaats ik niet vaak op Insta en van alles wat dus ook eens een foto van mezelf ( niet naakt ofzo)…..

Ik twijfel inderdaad vaak of ik de relatie moet beëindigen omdat ik er onzeker van word en het best kwetsend is als je vriend zoveel met andere vrouwen bezig is. Op de één of andere manier word ik bij de gedachte dat we uit elkaar gaan ook niet vrolijk. Ben denk ook bang voor die pijn.
Kukkeltje schreef:

Ik twijfel inderdaad vaak of ik de relatie moet beëindigen omdat ik er onzeker van word en het best kwetsend is als je vriend zoveel met andere vrouwen bezig is. Op de één of andere manier word ik bij de gedachte dat we uit elkaar gaan ook niet vrolijk. Ben denk ook bang voor die pijn.
Kukkeltje schreef:

Zijn zus zegt dat hij dit al zo zijn hele leven doet, zijn ex-vriendin had daar geen moeite mee maar ik vind het wel heel ver gaan als je screenshots maakt.
Hoe weet je dat? Heeft hij of zijn zus je dat verteld?

Vind die screenshots eng.

Het is nog wel Linkedin, wat bedoelt is voor professionele doeleindes, maar zelfs daar late enge mannetjes vrouwen niet met rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven