Foto 's plaatsen Insta
woensdag 30 maart 2022 om 19:56
Hoi Allemaal,
Ik ben even benieuwd hoe andere hier over denken....
Mijn vriend is een man die het leuk vindt om naar andere vrouwen te kijken.
In het begin van onze relatie presteerde hij het zelfs om waar ik naast liep zich om te draaien, ik heb gezegd dat ik dat toch net ietsjes te ver vond gaan. Hij doet dit niet meer nu al zitten zijn ogen niet in zijn zak maar goed dat snap ik nog.
Maar hij is behoorlijk geobsedeerd door het uiterlijk niet alleen bij andere maar ook bij zichzelf. (heeft botox, gebleekte tanden).
Onlangs stond zijn laptop open en zag ik ineens allemaal foto's van vrouwen die hij via LinkedIn heeft, hij maakt van de hele mooie vrouwen schijnbaar een screenshot.
Ik vond dit best raar.....
Tuurlijk kijkt hij ook op Instagram en wie weet maakt hij daar ook screenshots van.
Nu had ik pas een foto op Instagram gezet en toen werd hij kwaad want er reageerde ook andere mannen.
Hoe zou ik het vinden als hij dat deed, blablabla....
Ik heb gezegd dat ik het behoorlijk hypocriet vindt aangezien meneer zelf ook genoeg kijkt maar als ik dat zeg reageert hij nauwelijks.
Wat vinden jullie hier van ?
Ik ben even benieuwd hoe andere hier over denken....
Mijn vriend is een man die het leuk vindt om naar andere vrouwen te kijken.
In het begin van onze relatie presteerde hij het zelfs om waar ik naast liep zich om te draaien, ik heb gezegd dat ik dat toch net ietsjes te ver vond gaan. Hij doet dit niet meer nu al zitten zijn ogen niet in zijn zak maar goed dat snap ik nog.
Maar hij is behoorlijk geobsedeerd door het uiterlijk niet alleen bij andere maar ook bij zichzelf. (heeft botox, gebleekte tanden).
Onlangs stond zijn laptop open en zag ik ineens allemaal foto's van vrouwen die hij via LinkedIn heeft, hij maakt van de hele mooie vrouwen schijnbaar een screenshot.
Ik vond dit best raar.....
Tuurlijk kijkt hij ook op Instagram en wie weet maakt hij daar ook screenshots van.
Nu had ik pas een foto op Instagram gezet en toen werd hij kwaad want er reageerde ook andere mannen.
Hoe zou ik het vinden als hij dat deed, blablabla....
Ik heb gezegd dat ik het behoorlijk hypocriet vindt aangezien meneer zelf ook genoeg kijkt maar als ik dat zeg reageert hij nauwelijks.
Wat vinden jullie hier van ?
donderdag 31 maart 2022 om 14:29
Waar je zin in hebt, blijkbaar als mensen aangeven dat ze het net als jij raar gedrag vinden, dan ineens valt allemaal wel mee?
En 4 jaar een relatie.. en dan dat is maar een paar jaar en moet je om die paar jaar per se bij die persoon blijven. Wat valt er in godsnaam te twijfelen dan?
Je bent jong, zat andere type mannen op de wereld. Of gewoon even niet, leren dat een relatie niet het hoogste goed is om na te streven.
En 4 jaar een relatie.. en dan dat is maar een paar jaar en moet je om die paar jaar per se bij die persoon blijven. Wat valt er in godsnaam te twijfelen dan?
Je bent jong, zat andere type mannen op de wereld. Of gewoon even niet, leren dat een relatie niet het hoogste goed is om na te streven.
donderdag 31 maart 2022 om 14:32
Ja, dat heeft ze aan mij verteld.Paarsebloem schreef: ↑31-03-2022 14:27Hoe weet je dat? Heeft hij of zijn zus je dat verteld?
Vind die screenshots eng.
Het is nog wel Linkedin, wat bedoelt is voor professionele doeleindes, maar zelfs daar late enge mannetjes vrouwen niet met rust.
Die LinkedIn foto was van een hele mooie vrouw. Had heeft volgens mij niet echt nut om zo’n foto op te slaan.
Dus ja tis wel een beetje eng. Daarbij ga ik mij afvragen wat hij nog meer uitspookt allemaal.
Normaal kijk gedrag heb ik echt geen moeite mee, maar vind dit best wel buitensporig.
donderdag 31 maart 2022 om 14:35
LuciFee2022 schreef: ↑31-03-2022 14:29Waar je zin in hebt, blijkbaar als mensen aangeven dat ze het net als jij raar gedrag vinden, dan ineens valt allemaal wel mee?
Nee, zijn kijkgedrag valt niet mee.
Maar ik wilde ook even aangeven dat er ook goede dingen zijn in de relatie anders was ik natuurlijk allang weggeweest.
donderdag 31 maart 2022 om 14:48
LuciFee2022 schreef: ↑31-03-2022 14:29Waar je zin in hebt, blijkbaar als mensen aangeven dat ze het net als jij raar gedrag vinden, dan ineens valt allemaal wel mee?
Nee, zijn kijkgedrag valt niet mee.
Maar ik wilde ook even aangeven dat er ook goede dingen zijn in de relatie anders was ik natuurlijk allang weggeweest.
donderdag 31 maart 2022 om 14:58
zijn kijkgedrag is tot daar aan toeKukkeltje schreef: ↑31-03-2022 14:32Ja, dat heeft ze aan mij verteld.
Die LinkedIn foto was van een hele mooie vrouw. Had heeft volgens mij niet echt nut om zo’n foto op te slaan.
Dus ja tis wel een beetje eng. Daarbij ga ik mij afvragen wat hij nog meer uitspookt allemaal.
Normaal kijk gedrag heb ik echt geen moeite mee, maar vind dit best wel buitensporig.
dat hij jou dingen oplegt is een dealbreker
donderdag 31 maart 2022 om 15:03
ja daar worden mensen blij van.abracadabra schreef: ↑31-03-2022 09:17Overigens heb ik geen insta en plaats ik zelden zomaar foto's van mezelf op social media. Alleen als ik bijvoorbeeld iets aan het doen ben ofzo dat ik daar foto's van maak heel af en toe... Ik snap dat nut ook nooit zo van gewoon een foto plaatsen van hoe je er vandaag uitziet ofzo. En dan? Reageren mensen dat je er leuk uitziet en krijg je likes enzo? En daar wordt je dan heel blij van?
En als je dan iets zegt als 'ik vond die roze jurk je leuker staan' dan wordt er drama van gemaakt om ook weer likes te krijgen
donderdag 31 maart 2022 om 16:09
Dus van die ex vriendin zelf heb je niet gehoord dat zij het niet erg vond?Kukkeltje schreef: ↑31-03-2022 14:32Ja, dat heeft ze aan mij verteld.
Zou dat met een korreltje zout nemen. Zus wil liever ook niet een rare broer hebben, dus lijkt mij niet een neutraal persoon. Ook: hoe kan zij dat weten, tenzij het besproken is? En waarom dat bespreken als het "normaal" is?
donderdag 31 maart 2022 om 18:02
Voor de vrouwtjes op instagram..aardbeienslof schreef: ↑31-03-2022 14:56Ik zou het niets vinden, en wat moet een 34 jarige man met Botox.
vrijdag 1 april 2022 om 09:36
Eeeeh ja. Anders zou ik het niet typen. Wat jij doet heer gaslighten. Ik zou wel gek zijn dat ik het niet zie en hij zal het wel goed verbergen... Nop. Niet het geval. En dat jij denkt dat niet bestaat vind ik echt heel treurig voor jou en voor de wereld. Zo normaal word het dus gevonden tegenwoordig.
vrijdag 1 april 2022 om 09:40
En hebben jullie kinderen/willen jullie kinderen?
Want wat als jij straks net bevallen bent... Je lijf helemaal veranderd, je buik hangt slap naar beneden, je borsten lijken net uiers en er komt melk iit... Uitgezakt en moe zit je op de bank... Nachten niet geslapen en je loopt op je tandvlees en het laatste waar je je druk om maakt is je uiterlijk. Er is net een kind uit je flamoes gekomen en dat deed pijn. Aan sex wil je al helemaal niet denken...
Op dat moment... Vindt jouw partner je dan nog steeds de leukste en de liefste en de mooiste? Of knapt ie af op je uiterlijk en gaat boven met zijn pielemuis spelen terwijl hij naar andere vrouwen kijkt. Of erger nog... Gaat contact opnemen met andere vrouwen of gaat zelfs vreemd?
vrijdag 1 april 2022 om 09:42
Bijna elke relatie heeft ook goede dingen. Anders zou het wel heel raar zijn om te blijven. Het gaat er om dat je met de slechte dingen kan leven. Mijn partner heeft ook slechte eigenschappen. Zo kan hij niet met computers omgaan en vindt hij internet een beetje eng. En hij rijdt altijd iets te hard zodat we af en toe boetes binnen krijgen. Dat is frustrerend maar iets waar ik mee kan leven. Geilen op andere vrouwen kan ik niet mee leven en dan ben ik liever alleen.
dinsdag 5 april 2022 om 13:12
Ik kan er dus niet mee leven. Ondanks de goede eigenschappen. Ik vind een vent pas écht aantrekkelijk als hij niet zo ondersteboven raakt van vrouwelijk schoon. Dat doe ik zelf ook niet. Het is maar uiterlijke shit en wanneer een volwassen man daar nog zo mee bezig is, met kijken, met foto's en zelfs hele collages... echt super onaantrekkelijk.
dinsdag 5 april 2022 om 13:30
Klinkt voor mij voornamelijk heel kinderachtig en oppervlakkig en dat is voor mij een afknapper.
Ik had eerder ook zo'n vriend. (gewone vriend, was dus niet mijn vriend~)
Knappe man, ging ook echt niet vreemd in een relatie, maar had echt al-tijd bevestiging nodig.
Gaf andere vrouwen veel aandacht en flirtte veel, voornamelijk omdat hij zelf die aandacht nodig had.
Ik zou er niet jaloers van worden, maar vind ik gewoon echt heel kinderachtig en vermoeiend, ik zou niet zo'n partner willen hebben.
Ik had eerder ook zo'n vriend. (gewone vriend, was dus niet mijn vriend~)
Knappe man, ging ook echt niet vreemd in een relatie, maar had echt al-tijd bevestiging nodig.
Gaf andere vrouwen veel aandacht en flirtte veel, voornamelijk omdat hij zelf die aandacht nodig had.
Ik zou er niet jaloers van worden, maar vind ik gewoon echt heel kinderachtig en vermoeiend, ik zou niet zo'n partner willen hebben.
dinsdag 5 april 2022 om 14:55
Kukkeltje schreef: ↑31-03-2022 13:45Tja, ik heb nu 4 jaar een relatie met hem en hij is ook lief voor mij en doet veel voor me.
Als we eens ruzie hebben vindt hij dit vreselijk en is best van slag.
Maar naarmate je elkaar beter leert kennen komen er toch ook minder leuke kanten naar boven, dat zal andersom ook zo zijn natuurlijk.
Ik had natuurlijk allang gezien dat hij behoorlijke interesse heeft in vrouwen. Als ik dan wel eens zei dat het kijken wat minder kon dan zei hij: ik hou er gewoon van om naar mooie mensen te kijken ook naar mooie mannen.
Zijn zus zegt dat hij dit al zo zijn hele leven doet, zijn ex-vriendin had daar geen moeite mee maar ik vind het wel heel ver gaan als je screenshots maakt. Dan denk ik ook waarom? Je kan toch ook dat account opzoeken en dan steeds naar de foto kijken….![]()
Ik kan maar één reden bedenken maar daarvoor heb ik een ruk-emoji nodig.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dinsdag 5 april 2022 om 16:06
Ja, je deed er wel 5 dagen over om er op te reageren.
dinsdag 5 april 2022 om 18:24
dinsdag 5 april 2022 om 18:41
Mijn type man zou dit niet zijn en ik kan me ook niet voorstellen dat je zin hebt in zo'n type. Houd er rekening mee dat dit altijd zo zal blijven. Als hij het in het begin van zijn relatie al niet kan laten dan kan hij dat nooit en dat blijkt dus ook.
Op hem heb je verder geen invloed dus het is aan jou of je met zo'n type verder wil. Veranderen zal hij in ieder geval niet. Dit is wie hij is.
Op hem heb je verder geen invloed dus het is aan jou of je met zo'n type verder wil. Veranderen zal hij in ieder geval niet. Dit is wie hij is.
dinsdag 5 april 2022 om 19:01
Bij een mannetje als dit zou ik zin hebben om de boel op het spits te drijven en mooie foto's van mezelf blijven plaatsen op social media.
Dan gaat het waarschijnlijk escaleren omdat jij zijn bezit bent en jij niet mag doen wat hij zelf blijkbaar wel mag.
En dan als het escaleert maak ik gehakt van hem en staat hij daarna alleen op straat.
Maar ik besef dat dit geen constructief advies is
Serieus advies TO, maak het uit.
Dan gaat het waarschijnlijk escaleren omdat jij zijn bezit bent en jij niet mag doen wat hij zelf blijkbaar wel mag.
En dan als het escaleert maak ik gehakt van hem en staat hij daarna alleen op straat.
Maar ik besef dat dit geen constructief advies is
Serieus advies TO, maak het uit.
maandag 11 april 2022 om 19:42
maandag 11 april 2022 om 19:43