Foto 's plaatsen Insta
woensdag 30 maart 2022 om 19:56
Hoi Allemaal,
Ik ben even benieuwd hoe andere hier over denken....
Mijn vriend is een man die het leuk vindt om naar andere vrouwen te kijken.
In het begin van onze relatie presteerde hij het zelfs om waar ik naast liep zich om te draaien, ik heb gezegd dat ik dat toch net ietsjes te ver vond gaan. Hij doet dit niet meer nu al zitten zijn ogen niet in zijn zak maar goed dat snap ik nog.
Maar hij is behoorlijk geobsedeerd door het uiterlijk niet alleen bij andere maar ook bij zichzelf. (heeft botox, gebleekte tanden).
Onlangs stond zijn laptop open en zag ik ineens allemaal foto's van vrouwen die hij via LinkedIn heeft, hij maakt van de hele mooie vrouwen schijnbaar een screenshot.
Ik vond dit best raar.....
Tuurlijk kijkt hij ook op Instagram en wie weet maakt hij daar ook screenshots van.
Nu had ik pas een foto op Instagram gezet en toen werd hij kwaad want er reageerde ook andere mannen.
Hoe zou ik het vinden als hij dat deed, blablabla....
Ik heb gezegd dat ik het behoorlijk hypocriet vindt aangezien meneer zelf ook genoeg kijkt maar als ik dat zeg reageert hij nauwelijks.
Wat vinden jullie hier van ?
Ik ben even benieuwd hoe andere hier over denken....
Mijn vriend is een man die het leuk vindt om naar andere vrouwen te kijken.
In het begin van onze relatie presteerde hij het zelfs om waar ik naast liep zich om te draaien, ik heb gezegd dat ik dat toch net ietsjes te ver vond gaan. Hij doet dit niet meer nu al zitten zijn ogen niet in zijn zak maar goed dat snap ik nog.
Maar hij is behoorlijk geobsedeerd door het uiterlijk niet alleen bij andere maar ook bij zichzelf. (heeft botox, gebleekte tanden).
Onlangs stond zijn laptop open en zag ik ineens allemaal foto's van vrouwen die hij via LinkedIn heeft, hij maakt van de hele mooie vrouwen schijnbaar een screenshot.
Ik vond dit best raar.....
Tuurlijk kijkt hij ook op Instagram en wie weet maakt hij daar ook screenshots van.
Nu had ik pas een foto op Instagram gezet en toen werd hij kwaad want er reageerde ook andere mannen.
Hoe zou ik het vinden als hij dat deed, blablabla....
Ik heb gezegd dat ik het behoorlijk hypocriet vindt aangezien meneer zelf ook genoeg kijkt maar als ik dat zeg reageert hij nauwelijks.
Wat vinden jullie hier van ?
dinsdag 12 april 2022 om 12:25
Dit. Hij staart vrouwen niet meer zo opzichtig na als eerst, maar staren zal hij blijven doen alleen dan online. Of stiekem.meisje22 schreef: ↑05-04-2022 18:41Mijn type man zou dit niet zijn en ik kan me ook niet voorstellen dat je zin hebt in zo'n type. Houd er rekening mee dat dit altijd zo zal blijven. Als hij het in het begin van zijn relatie al niet kan laten dan kan hij dat nooit en dat blijkt dus ook.
Op hem heb je verder geen invloed dus het is aan jou of je met zo'n type verder wil. Veranderen zal hij in ieder geval niet. Dit is wie hij is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.