Gaat iedereen vreemd?!

07-06-2011 18:30 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen vijf minuten lezen op een niet nader te noemen nieuwssite las ik net dat het huwelijk van Najib Amhali is gestrand doordat hij het buiten de deur zocht, Ron Brandsteder tijdens zijn huwelijk met Patty Brand met een ander tussen de lakens dook en Olcay Gulsen & Edgar Davids weer samen zijn nadat aan het licht kwam dat deze beste meneer er een affaire op na hield.

Ligt het aan mij of gaat tegenwoordig iedereen, en dan vooral de manspersonen onder ons, vreemd? Ook in mijn vriendenkring hoor ik het steeds meer voorbij komen.. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik vreemd zou gaan en zou ik er denk ik aan onderdoor gaan als mijn vriend me met een ander zou bedonderen.

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover. Geloven jullie nog in trouwe liefde aan 1 persoon/monogamie?
Tegenwoordig? Weet je wel hoelang het geleden is dat mevr Brard zich mevr Brandsteder mocht noemen?
quote:Onzinvol schreef op 07 juni 2011 @ 18:30:

Geloven jullie nog in trouwe liefde aan 1 persoon/monogamie?

In trouwe liefde wel. In één sexuele partner eigenlijk niet (meer).

Jammer altijd dat als de één niet sexueel trouw is de liefde bij de ander snel over is. Ik snap het wel; doet ook zeer. Maar tóch jammer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nee hoor, lang net iedereen gaat vreemd. Maar die gevallen waar het wel gebeurt, worden onder een vergrootglas gelegd en worden iedere keer weer aangehaald. Ik bedoel, Ron Brándsteder en Patty Brárd??! Dat is toch pre-historisch! En naadloos daarachteraan zeg je 'gaat tegenwoordig iedereen vreemd'.

Nee hoor, niet iedereen gaat vreemd. het is maar waar je de nadruk op legt.
quote:nummerzoveel schreef op 07 juni 2011 @ 18:32:

Tegenwoordig? Weet je wel hoelang het geleden is dat mevr Brard zich mevr Brandsteder mocht noemen?Weet dat dat inderdaad even geleden is;) Ging meer om het feit dat alle berichten die ik net las met overspel te maken hebben
Zolang ik nog geen celeb ben blijf ik nog een echte Mono G. Mocht het gebeuren dat ik de BN-status krijg, dan zijn jullie de eerste die horen dat ik buiten de pot pies :-)))).
http://www.najibamhalifan.nl/interviewviva2.htm

Zonde........
Niet iedereen gaat vreemd. Het is niets nieuws dat sommige mensen wel vreemd gaan. Meer vrouwen gaan vreemd dan mannen. Mensen die zo generaliseren op basis van drie semi-bekende Nederlanders vind ik eng.
Nee geloof dat 8 op de 10 mannen, en 7 op de 10 vrouwen vreemdgaan! Althans meen me te herinneren dat ik het heb gelezen, weet niet meer waar.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik niet hoor...
Eh.........Najib is al twee jaar gescheiden?!
quote:ritmeester schreef op 07 juni 2011 @ 18:36:

Niet iedereen gaat vreemd. Het is niets nieuws dat sommige mensen wel vreemd gaan. Meer vrouwen gaan vreemd dan mannen. Mensen die zo generaliseren op basis van drie semi-bekende Nederlanders vind ik eng.

Gaan de vrouwen vandaag de dag vaker vreemd?

Hehe,.....eindelijk eens iets waar we beter in zijn.
Ik geloof niet zo in monogamie. Maar zit nu wel in een monogame relatie, want ik weet: Als ik het doe, is daar de deur!

En aangezien ik deze leuke jongen wel wil houden...
Nee, geloof ik niet meer in.

Bespaart je een hoop ellende en bezorgt je een hoop lol als je er niet meer in gelooft trouwens!
quote:Onzinvol 07 juni 2011:

Ligt het aan mij of gaat tegenwoordig iedereen, en dan vooral de manspersonen onder ons, vreemd? Ook in mijn vriendenkring hoor ik het steeds meer voorbij komen.. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik vreemd zou gaan en zou ik er denk ik aan onderdoor gaan als mijn vriend me met een ander zou bedonderen.

Nee hoor.

Willem trad op 18 juni 1839 in het huwelijk met zijn volle nicht Sophie van Württemberg, de dochter van koning Willem I van Württemberg en Catharina Paulowna (Catharina was de zus van de moeder van Willem III, Anna Paulowna). Het werd een slecht huwelijk, mede door Willems nauwelijks verholen buitenechtelijke affaires en seksuele uitspattingen, die de New York Times ertoe brachten hem "de meest losbandige figuur van onze tijd" te noemen.[bron?] De weinig tolerante en zeer ambitieuze houding van zijn echtgenote deed de rest. In 1851 werd door zijn schoonfamilie een poging gedaan het huwelijk te ontbinden. Dat mislukte, en sindsdien leefde het paar gescheiden van tafel en bed.

© Wikipedia
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:nummerzoveel schreef op 07 juni 2011 @ 18:32:

Tegenwoordig? Weet je wel hoelang het geleden is dat mevr Brard zich mevr Brandsteder mocht noemen?

Ik heb dat nooit geweten, dat zij mevr. Brandsteder was.

nou ja, dáarover ben ik nogal in shock geloof ik.
@blijfgewoonbianca: sexuele ontrouw heeft denk ik ook enorm veel impact op het vertrouwen dat je in iemand denkt te hebben. denk dat dat ook is waarom de liefde snel over is, en niet zozeer het vreemdgaan op zich.

@Vlammetje1203: oké dat Ron & Patty voorbeeld komt niet helemaal overeen met het woordje 'tegenwoordig' ;) Bedoelde het meer als dat het me de laatste tijd heel erg opvalt, ook in mijn vriendenkring. Vriendinnen en vrienden die doodleuk doorgaan met hun relatie terwijl ze het bed met een ander gedeeld hebben..
Voor mij zou vreemdgaan geen einde betekenen... Ik zou zelf nooit vreemdgaan maar als mijn partner dat niet zou kunnen laten... Tjah.. Daarintegen is liegen over vreemdgaan voor mij absoluut het einde! Direct een punt erachter!
http://mens-en-gezondheid ... rouwen-en-vreemdgaan.html
quote:mali30 schreef op 07 juni 2011 @ 18:36:

Nee geloof dat 8 op de 10 mannen, en 7 op de 10 vrouwen vreemdgaan! Althans meen me te herinneren dat ik het heb gelezen, weet niet meer waar. nou dan gaat iig 2 op de 10 mannen en 3 op de 10 vrouwen niet vreemd, dus niet iedereen gaat vreemd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Onzinvol schreef op 07 juni 2011 @ 18:35:

[...]

Weet dat dat inderdaad even geleden is;) Ging meer om het feit dat alle berichten die ik net las met overspel te maken hebbenJa logisch, over monogamie valt niks te melden tenslotte
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Had even een polletje gedaan, da's makkelijker.

Ik niet in ieder geval. Ik ben blijkbaar niet iedereen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vroeger, toen was het pas een kunst om monogaam te zijn; vaak was degene met wie je trouwde ook je eerste - en als het goed was - en laatste sexpartners. Tegenwoordig hebben zowat alle pubers al een berg ervaringen voor ze zich settelen, na een scheiding leeft men zich ook weer puberaal uit en men heeft toch wel minimaal twee lange relaties vandaag de dag. Dan ben je wel monogaam, maar je hebt toch die - o zo gewilde, kennelijk - ervaringen waar je dan op teren kan, of zo.
Ik geloof er heilig in dat ik nooit vreemd zal gaan. Een beetje naief misschien, maar ik geloof er graag in. Saai he?
@ Mevrouw 75: haha, ook ik wist het niet, moest even op me inwerken;-)

Oké oké, die voorbeelden over BN'ers waren geen goed idee. Het woordje 'tegenwoordig' evenmin.

Het gaat eigenlijk ook niet om cijfers. Ik schrik er zelf gewoon best wel vaak van hoe vaak ik het om me heen hoor, en dat mensen daarna doodleuk verder kunnen gaan met hun relatie. Ben ik daar de enige in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven