Gaat mijn vriend vreemd ?

31-10-2021 10:35 43 berichten
Even om te beginnen , ik ben bijna 12 jaar samen met mijn vriend , we wonen inmiddels 5 jaar samen en hebben een kind van 2,5
In het verleden heeft mijn vriend mij vaker bedrogen met andere meiden , ik ben achte meerdere afspraken gekomen , en via telefoon voornamelijk contact.
Ik heb hem toen vergeven en gezegd als die het ooit nog zou doen ik het hem niet meer kan vergeven ,
Nu is het al voor de 5e keer dat ik op zijn telefoon kijken en screenshots zie van de profiel pagina van vrouwen met hun naam erbij en profiel foto , hij is heel veel van huis om over te werken etc dat vertrouw ik hem in , maar omdat ik hem nu voor de 5e keer betrapt heb Met foto’s van het account en profiel foto van andere vrouwen op zijn telefoon Begin ik het toch een beetje te wantrouwen ..
hij had het ook bij de map met verwijdere foto’s staan , dus hij verwijderd het sowieso voor mij (verder staat er niks in) wat denken jullie heeft hij wat te verbergen voor mij of over drijf ik ?
Ik zit er echt mee 🙊 ook omdat die veel van huis is weet ik dus niet wat die allemaal uitspookt
Vinden jullie het ook raar dat die voor de zoveelste keer een screenshot in zijn telefoon heeft staan van het Facebook account met de foto/ naam erbij van vrouwen?
Ps hij heeft in het verleden ook wel is nep accounts aan gemaakt om met vrouwen te chatten
Ik denk het wel, maar daar heb je niks aan. Vraag het hem gewoon, want van dit stiekeme gedoe wordt niemand blij. Hij doet stiekem en jij kijkt stiekem in zijn telefoon.

Voor jou zal het nu allemaal heel actueel zijn, maar ik denk dat je topic beter past bij relaties.
Alle reacties Link kopieren
Of zoek hem eens op op zijn werk onverwachts.
justagirly schreef:
31-10-2021 14:47
Of zoek hem eens op op zijn werk onverwachts.
Goed idee. Een vriendin van mij had een app op haar vriends telefoon gezet waarmee ze hem kon tracken. Ongetwijfeld zijn veel mensen op dit forum daar tegen, maar ik zou het bij zo'n vermoeden en geschiedenis als jouwe ook doen. Zij was op deze manier in ieder geval er achter gekomen dat haar vriend een ander had.
Loekie12345 schreef:
31-10-2021 14:55
Goed idee. Een vriendin van mij had een app op haar vriends telefoon gezet waarmee ze hem kon tracken. Ongetwijfeld zijn veel mensen op dit forum daar tegen, maar ik zou het bij zo'n vermoeden en geschiedenis als jouwe ook doen. Zij was op deze manier in ieder geval er achter gekomen dat haar vriend een ander had.
Als je dat soort dingen gaat doen kan je er niet zo goed meteen een punt achter zetten en uit elkaar gaan. Dan is er al zo weinig vertrouwen meer dat dat niet gauw meer goed komt.
Ik denk van wel, ja. Of hij schuift op z'n minst die kant op, met die profielen. Confronteren en doorvragen. Maar ik weet uit ervaring:
Als je wil weten wat iemand doet of gaat doen, kijk dan naar wat 'ie in het verleden heeft gedaan.
"Ah! Tu vois que ce n'est pas drôle!!"
ca726647543 schreef:
31-10-2021 16:07
Als je dat soort dingen gaat doen kan je er niet zo goed meteen een punt achter zetten en uit elkaar gaan. Dan is er al zo weinig vertrouwen meer dat dat niet gauw meer goed komt.
Het is vrij extreem, maar ik denk dat deze situatie daar ook om vraagt. Met een kind in het spel zou ik niet meteen een punt erachter zetten. Aan vertrouwen kan gewerkt worden. Misschien komt ze erachter dat hij gewoon altijd op zijn werk is en kan ze het daarna meer loslaten?
Andersom schreef:
31-10-2021 13:24
Ik denk het wel, maar daar heb je niks aan. Vraag het hem gewoon, want van dit stiekeme gedoe wordt niemand blij. Hij doet stiekem en jij kijkt stiekem in zijn telefoon.

Voor jou zal het nu allemaal heel actueel zijn, maar ik denk dat je topic beter past bij relaties.
Dit dus!
& 5 keer vreemdgaan Vergeven?
:frusty:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
@Jolanda-1998, je kijkt dus in zijn telefoon, bij verwijderde foto's, omdat je hem niet vertrouwt. Ik denk dat je makkelijk dingen aan kunt treffen die je niet bevallen, dus waarom doe je jezelf dit aan? Nog los van het feit dat je partner zo controleren niet echt kies is.
Je kunt hem niet gaan volgen, of nog meer controleren, om achter de waarheid te komen. Of je kunt gewoon met hem in gesprek gaan. Praat over het vele overwerken, dat je het niet fijn vindt dat hij zo veel weg is, maar ook dat je hierdoor denkt dat hij misschien weer vreemdgaat. Dat lijkt me de beste route.
Verder is het belangrijkst hoe het nu met jullie relatie is. Is hij echt aanwezig als hij thuis is? Is hij er voor jou en jullie kind? Houden jullie nog van elkaar?
Je bent 23, al 12 jaar samen en hebt een kind van 2,5? Ok.
LaFolie schreef:
31-10-2021 19:02
Je bent 23, al 12 jaar samen en hebt een kind van 2,5? Ok.
98 in naam wil toch niet zeggen dat het haar geboorte jaar is :proud:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Ik zou niet eens bang zijn voor vreemdgaan, ik vind het vooral bijzonder sneu.
Zo iemand kun je toch niet meer serieus nemen, een beetje 'leuke vrouwtjes' op fb gaan nazoeken. Want hoezo wil hij die foto's even maken, dan is hij dus zo'n figuur die die ongevraagde berichtjes stuurt of zomaar vrienden met je wil worden.
Geen echt leuk soort man.
Nu ik wil hem er eigenlijk nog niet mee confronteren , hij weet niet dat ik het wachtwoord van zijn telefoon weet maar omdat ik het al meerdere malen heb mee gemaakt .. wil ik toch nog een keer “stiekem” op zijn telefoon kijken omdat ik er nu maar 2 minuten de kans voor had waardoor ik de rest niet heb kunnen zien ..
ik wil het toch nog een keer doen 🙊 om te kijken of ik achter nog meer dingen kom
Weet zelf niet wat ik er mee aan moet ... we zijn al zolang samen hebben een kind , ook bij mijn ouders zou ik niet zomaar terecht kunnen als we uit elkaar zullen gaan want met vader heb ik geen contact meer en moeder woont te ver weg .. en zelf kom je niet zo gemakkelijk aan een woning etc. Als ik echt achter meer zou komen en we uit elkaar zouden gaan
Mijn vriend gaat steeds vreemd: is hij een vreemdganger?

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
31-10-2021 20:46
Mijn vriend gaat steeds vreemd: is hij een vreemdganger?

Afbeelding
anoniem_645dedd9e40ab wijzigde dit bericht op 31-10-2021 20:49
45.48% gewijzigd
Jolanda-1998 schreef:
31-10-2021 20:34
. Als ik echt achter meer zou komen en we uit elkaar zouden gaan
Ach wel nee, als het 5x niet uit maakt, dan maakt de 6x ook niet uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maar Jolanda, veel belangrijker is: hoe is jullie relatie? Je controleert hem, omdat je hem niet vertrouwt. Is hij verder een goede vader, een goede partner? Is er nog liefde tussen jullie? Volgens mij zijn dat de allerbelangrijkste vragen.
ca726647543 schreef:
Nee, want je wilt het van deze keer ook zeker weten.
Er is ook een kind in het spel. En je hebt gewoon recht op de waarheid, nou die geven ze je mondeling heus niet hoor!
Ze weet de waarheid al 5x....

To, is seksuele trouw voor jou wel belangrijk of niet? In principe zou je het ook los kunnen laten, wanneer je relatie verder goed is. Stoppen met zoeken in zijn telefoon, je weet inmiddels toch wel hoe hij is. Je kan alleen nog besluiten of je met hem verder wil of niet. Is de rest van de relatie wel ok?
ca726647543 schreef:
Nee na 5 keer vreemdgaan of met andere vrouwen bezig zijn.. daar zal de vertrouwen 100% zijn?
Wellicht geeft TO dat aan maar beetje naïef is het wel he.

Persoonlijk kan iemand wel 1 misstap maken omdat ik niet geloof in volledige monogamie maar als het de 2e,3e,4e of vaker gebruikt ja wat wil je dan? Je partner mist duidelijk iets wat jij niet hebt.
Of je accepteert zonder geklaag dat hij buiten huis blijft zoeken of je vindt dat je meer verdient en dit je niet gelukkig maakt.
Dat is je eigen keuze. Succes TO!
Jullie zijn dus al een setje, vanaf dat jij dertien was. Die andere keren dat hij buiten de deur rommelde, was dat toen jullie nog heel jong waren? Of iig jij, geen idee hoe oud hij is. Ik denk dat er nl wel een groot verschil is in of je een seriële vreemdganger treft in een relatie die je als volwassene gestart bent, of eentje waarin je grotendeels puber was. Daarnaast, als jullie beide zo ontzettend jong in het avontuur gedoken zijn met de hoop op voor eeuwig, dan heeft dat aan alle kanten vaak haken en ogen. Dertien is wel erg jong om al tegen de man van je leven aan te lopen. En een kindje op je 20e ook. Het kan, en het kan ook goed gaan. Maar de kans dat dat niet zo is is best groot. Tussen puber en dertig veranderen mensen vaak nog aan alle kanten. Daarna ook nog wel, maar dan minder. Intuïtie klopt vaak wel, dus als jij denkt signalen te hebben gezien, waardoor je nu stiekem in zijn telefoon wil gluren…de kans is vrij groot dat hij niet trouw is en dat je gevoel klopt. En heel raar is het niet. Was hij net zo jong als jij toen jullie een setje werden, dan is de kans vrij groot dat hij denkt een boel te hebben gemist. De meeste mensen settelen niet zo jong al. Dwz das vaak meer trial en error en oefenen en hartenbreken en dat soort gedoe, tot er eentje voorbij komt aan wie je blijft hangen.
Wel een zeer actueel onderwerp, dit.
Het gaat er toch niet eens om of hij daadwerkelijk vreemdgaat, jij voelt je blijkbaar niet fijn in deze relatie. En gezien je andere post zit je ook klem qua huisvesting. Ik zou als ik jou was je uit deze afhankelijke situatie manoeuvreren.
Schrijf je in voor een huurwoning, en kijk of je ergens terecht kan of hij misschien tijdelijk ergens kan logeren.
Jolanda-1998 schreef:
31-10-2021 20:34
Nu ik wil hem er eigenlijk nog niet mee confronteren , hij weet niet dat ik het wachtwoord van zijn telefoon weet maar omdat ik het al meerdere malen heb mee gemaakt .. wil ik toch nog een keer “stiekem” op zijn telefoon kijken omdat ik er nu maar 2 minuten de kans voor had waardoor ik de rest niet heb kunnen zien ..
ik wil het toch nog een keer doen 🙊 om te kijken of ik achter nog meer dingen kom
Weet zelf niet wat ik er mee aan moet ... we zijn al zolang samen hebben een kind , ook bij mijn ouders zou ik niet zomaar terecht kunnen als we uit elkaar zullen gaan want met vader heb ik geen contact meer en moeder woont te ver weg .. en zelf kom je niet zo gemakkelijk aan een woning etc. Als ik echt achter meer zou komen en we uit elkaar zouden gaan
Als je echt wat wil zoeken kan je nog het volgende proberen: Als hij een iPhone heeft en locatievoorzieningen aan heeft staan, kan je daar veel bezochte plaatsen opzoeken. Google maar eens hoe dat moet.
polydox schreef:
31-10-2021 23:32
Als je echt wat wil zoeken kan je nog het volgende proberen: Als hij een iPhone heeft en locatievoorzieningen aan heeft staan, kan je daar veel bezochte plaatsen opzoeken. Google maar eens hoe dat moet.
Die optie moet er met Android ook zijn. Krijg altijd mails met de geschiedenis van mijn reizen. Al zijn dit soort controles wel het begin van het einde, voor zo ver een paar keer het vreemdgaan vergeven dat nog niet was...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven