Gebroken

20-11-2017 09:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_359147 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 21:34
Reden: drm
99.96% gewijzigd
Mensen zijn opmerkelijk inwisselbaar. Je vindt weer een ander
Blokkeer hem op alle sociale media en zoek afleiding.

Het is moeilijk, je hele jeugd heb je met hem doorgebracht, maar wat een ellende heb je al met hem gehad! Zo hoort een relatie niet te zijn joh. Over een tijdje, als je je van hem losgemaakt hebt, voel je je vast beter, want dit klinkt helemaal niet fijn en leuk en gezellig of liefdevol, zoals een relatie hoort te zijn. Hij zegt vanalles, maar doet precies het tegenovergestelde.

Sterkte :redrose:
Later is nu
Meisje :hug: heb nu zelf een gebroken hart. Ik weet dat ik hieruit ga komen en jij ook, want ik heb zoiets soortgelijks als jij meegemaakt toen ik 21 was (ben nu 29). Mijn toenmalige geliefde ging ook vreemd. Ik dacht dat het de liefde van mijn leven was en ik was er doodziek van. Ook hetzelfde verhaal als jouw ex: hij bleef achter me aanlopen, zo'n spijt, ik was de liefde van zijn leven, etc... Ik heb hem uiteindelijk ook weer teruggenomen, achteraf stom maar ik was jong.

Wat ik wil zeggen: ik had het toen nooit gedacht, maar ik ben over hem heengekomen en heb daarna weer lange liefdesrelaties gehad waarin ik minstens net zo verliefd was als op hem en waar de relaties veel beter waren dan met hem en ik veel beter behandeld werd. Je kan het je niet voorstellen maar echt, je komt erover heen. Tot die tijd: verwijder hem van alle sociale media, telefoon, foto's weg, alles. Cold turkey afkicken nu. En alles van je afschrijven hier!
ja hoor, je gaat gewoon weer verliefd worden

en dan snap je niet meer waarom je dacht dat hij de man voor je was
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven