geconfronteerd met verleden van partner

15-09-2009 20:07 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal..

Ik zou graag willen weten hoe ik hier beste mee om kan gaan,

Zal ik even uitleggen.

Ik heb zo ongv 19 maand een relatie met een man van 35 ik zelf 22 jaar. gaat best goed,

maar het begon ongv jaar geleden. Ik was alleen bij hem thuis. en ik zag de camera. was in de veronderstelling dat onze vakantiefilmpje er in zat.. maar helaas was een s.x tape gemaakt met andere vrouw zo;n 3 a4 maand voor mijn toekomend in dat huis. ik was hier erg van geschrokken en ik ben zo weggegaan. ik heb alles mee genomen en uren niet met hem gesproken.

Zijn uitleg was voor mijn tijd was... tja bewijzen kan die het niet. en geloven doe ik soms nog niet.. al moet ik het wel.

maar ja ik heb soms nog best wel last van. ik weet niet goed hoe ik het een plekje moet geven. eigelijk doet het me nog best pijn dat ik die beelden heb moeten zien.. ik zie dat nog steeds voor me. hij zegt dat die tape vernietig is. maar ja ik heb niet gezien dat het gedaan is, dus dat is nog zo punt moet ik dat geloven..

dan nog het volgende.. ik weet van zijn verleden dat hij Sexueel misbruik heeft mee gemaakt. niet echt fijn.. maar daar heb ik ook dingen van gevonden.. ook niet leuk,, maar ik wil dr meer van weten want toen ik er naar vroeg. was hij best verdrietig en wist geen houding. hoe pak ik dat aan?..

Ook heeft hij in begin staduim nog tegen me gelogen. verzwegen dat hij met een vreemde vrouw had gewandeld als hij mij dat eerlijk verteld had dan had ik nu niet die wantrouwen. voor mijn gevoel wil ik dit een plek geven zo dat ik verder kan met hem wat ik graag wil.. maar hoe pak je beste aan..

Liefs Sabina0903
haal je niet vanalles in je hoofd.

ten eerste als je niet zo 'brutaal' was geweest de camera te pakken en te bekijken was het een stuk makkelijker geweest en had je alles geen plekje hoeven geven. ws is dit wel van voor jou....en wat dan nog? een man van 35 heeft toch een (sex)verleden?

je had kunnen vragen aan hem of je de camera mocht bekijken bijv

over zijn misbruik..als hij het erover wil hebben met je komt dat vanzelf een keer. niet forceren

wandelen met een vreemde vrouw..... dat noem je verzwijgen? is dat vreemdgaan ofzo?
Volgens mij heb jij niet zo'n lekkere relatie - ook gezien je andere topic. Waarom geef die kerel niet fijn de bons?
voor de vriend ook beter lijkt haast wel..hij zit bijna gevangen..hij mag niet eens wandelen met een andere vrouw
dit zijn dingen die in me spelen.. ik wil dit een plek geven..

omdat voor de rest goed gaat..tussen ons.. maar dit is meer iets wat bij ligt.. hij heeft altijd gezegt als je er last van houd dan accepteer ik je keuze... maar ik wil dat niet.. ik wil verder. maar mijn vraag was alleen hoe je dit een plekje kan geven...

of dat iemand er ervaring mee heeft..

Liefs
Je kunt toch zo op dat filmpje zien wanneer het is gemaakt?
ik persoonlijk denk dat jij wat relaxter moet zijn en niet meteen beren op de weg moet gaan zien.

hoe geef je het een plaatsje? het voorval met de camera vergeten. dwz het was ws voor jou tijd...dus waar maak je je druk om. misschien maaktie met jou ooit ook wel een filmpje hahaha

de wandeling met de vrouw...tja wat verwacht je van hem? moettie ten alle tijde bij jou zijn? zoniet...vergeet dan ook dat voorval

wbt zn misbruik...dat moet HIJ een plaatsje geven en niet jij
nee stond er niet op!.. maar zou iemand van hier dat niet blijven achtervlogen.. ik bedoel dat wil jij toch niet zien!?!!!! van je eigen vriend/man... maar dat is mijn meing
Je vertrouwt hem niet, al vanaf het begin. Waarom ga je daarmee door? Zo leuk is een relatie als de jouwe niet hoor.

Je wil verder, maar dat lukt niet als je stil staat. Dumpen die vent, dan kún je ook eindelijk verder. En ja, dat kun je wel, je wilt het waarschijnlijk niet.
quote:Sabina0903 schreef op 15 september 2009 @ 20:27:

nee stond er niet op!.. maar zou iemand van hier dat niet blijven achtervlogen.. ik bedoel dat wil jij toch niet zien!?!!!! van je eigen vriend/man... maar dat is mijn meingAls het van vóór mijn tijd zou zijn? Neuh, is nl voor mijn tijd.
quote:Sabina0903 schreef op 15 september 2009 @ 20:27:

nee stond er niet op!.. maar zou iemand van hier dat niet blijven achtervlogen.. ik bedoel dat wil jij toch niet zien!?!!!! van je eigen vriend/man... maar dat is mijn meing

dan had je niet ongevraagd de camera moeten pakken.

dan had je het dus niet gezien!!!
kom op... 19 maand een relatie....

zo super lang is dat nou ook weer niet.

woon je al 19 mnd bij hem in?
neee. maar genoeg mee gemaakt met hem.. als je van iemand houd doe je niet zomaar een keuze maken
Eens met Madhe en AlettaJacobs, ook naar aanleiding van je andere topic... er zit duidelijk iets helemaal niet goed in jouw relatie. Van een relatie hoor je gelukkiger te worden en volgens mij is dit bij jou helemaal niet het geval.

Ik kan het helemaal mis hebben, maar ik heb zo'n vermoeden dat je misschien eerst eens aan je gevoel voor eigenwaarde moet gaan werken. En dat moet je helemaal alleen gaan doen. Als dat goed zit, zul je veel sterker in een relatie kunnen staan en zullen die vetrouwensissues veel minder spelen, hetzij omdat je hem makkelijker kunt vertrouwen als je een gezond zelfvertrouwen hebt, hetzij omdat het je dan veel minder moeite kost om te stoppen met een relatie waar je ongelukkig van wordt.

Zo. Dat waren mijn wijze woorden van vandaag
Ja tuurlijk Sabina, nu nemen we je helemaal serieus.

19 maanden, veel meegemaakt, houden van, wantrouwen. Wat klopt hier niet in dit rijtje (en nee, dit is geen iq test).

Je vertrouwt hem allang niet, dus nu kun je die 19 maanden niet als excuus gebruiken. Ik vind het eigenlijk ook wel sneu voor je vriend.

En lastig lezen.
Ik geloof

dit

verhaal niet.
mischien tijfwel ik wel en moet ik goed na denken over wat ik wil...

en dit verhaal is wel waar..!
Wat je wil? Dat had je al gezegd. In zijn telefoon kijken.

Oh nee, dat was een ander topic.

Jij wil, dat hij van je houdt, bevestiging die je in jezelf mist bij hem verkrijgen, liefde vinden, een leuke relatie.

Dus meissie, verder gaan met je leven tot je jezelf leuker voelt en een echte leuke man ontmoet!
Het lijkt erop dat je hem niet vertrouwt, zijn smsjes lezen, en zijn camera filmpjes bekijken. Even terzijde dat hij misschien ook wel echt niet te vetrouwen is (ik bedoel, ik vind het nogal vreemd hoe hij reageerde op dat jij zijn smsjes las, ook al is dat prive, ik vond het nogal overdreven) het gaat erom wat jij voelt. En als jij achterdochtig bent, en de noodzaak voelt om hem te controleren, zegt dat denk ik al genoeg. Luister naar je gevoel.

Succes!
Ik geloof niet dat ik echt lang wakker zou liggen van zo'n tape.

Hoewel ik wel even zou vragen waarom dat ding in de camera zit.

Het is voor mijn tijd, ik ga er vanuit dat hij toen geen heilige maagd was. En nee, niet het leukste om te zien, maar ik zou er geen trauma aan overhouden geloof ik.

Wat betreft zijn seksueel misbruik verleden, je wilt er meer van weten omdat hij er verdrietig over was...

Da's pech dan, want het is zijn ding, en blijkbaar al verdrietig genoeg. Je kan er alleen voor hem zijn, en laten zien dat je te vertrouwen bent.

Wie weet is hij er dan ooit aan toe om zijn verhaal met je te delen.
Je schrijft als 'n klein kind dat d'r school niet heeft afgemaakt en je hebt 'n relatie met iemand van 35? Die man moet toch ergens ook niet helemaal goed bij z'n hoofd zijn om iets met 'n onderontwikkelde puber te willen hebben?
quote:elninjoo schreef op 15 september 2009 @ 20:52:

Je schrijft als 'n klein kind dat d'r school niet heeft afgemaakt en je hebt 'n relatie met iemand van 35? Die man moet toch ergens ook niet helemaal goed bij z'n hoofd zijn om iets met 'n onderontwikkelde puber te willen hebben?Zelf nooit volwassen geworden, vermoed ik.
sorry maar als ik een tape vind met sex en de mededeling is van voor je tijd denk ik ach, oke. Had ik maar niet zo nieuwsgierig moeten zijn. Get over it.

Smsjes lezen vind ik een kwalijke zaak. Zijn telefoon zijn ding.

Als je echt zo wantrouwend bent moet je een goed gesprek aanknopen en hem leren vertrouwen of uitmaken en doorgaan met je leven.

Owja hij had nog gewandeld met een andere vrouw. Dat je daar moeilijk over doet snap ik echt niet. Die van mij gaat zelfs wel eens naar de kroeg met andere vrouwen. Vertrouwen is het sleutelwoord. Wens m altijd veel plezier. Ik ga ook wel eens op stap met andere kerels, bespring ook niet elke kerel met wie ik wegga. Moet er niet aan denken.

Ontspan een beetje zeg.

Dat misbruik verleden komt er uit als hij eraan toe is en geen minuut eerder en hoe spastischer jij omgaat met niet vertrouwen van hem hoe vreemder jullie relatie is en hoe minder vertrouwen er tussen jullie is en hoe minder hij zal delen tussen jullie lijkt me.

succes ermee. En bedenk eens goed of je op deze manier door wilt met je leven en relatie.
Tja, had je maar niet in zijn camera moeten kijken. Ik zou me eerder afvragen wat dat filmpje nu nog in zijn camera doet (na 19 + 4 maanden) ipv jullie vakantiefilmpje. Was hij oude herinneringen aan het ophalen?

Daarnaast heb je niet veel te willen mbt zijn misbruik. Als hij je genoeg vertrouwt en de behoefte heeft om zijn verleden met jou te delen, dan komt hij vanzelf naar je toe.

Is 'wandelen' een codewoord voor iets anders? Heb ik iets gemist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven