gedrag ex collega

09-04-2012 17:19 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug kreeg ik een moeilijke periode waarin ik mijzelf kwijt was, werk bij een Callcenter. Ik kwam net uit een moeilijke relatie die me onzeker had gemaakt en toen leerde ik mijn supervisor kennen. Gelijk was het contact tussen ons beide ongemakkelijk. Later liet ze steeds meer blijken mij leuk te vinden door door mijn haar te gaan en aanrakingen. Ook merkte ik dat ze vaak ongemakkelijk werd in mijn buurt en dat ze probeerde bij mij in de smaak te vallen.

Ik vond dit moeilijk te beantwoorden en mede doordat er roddels waren werd ik er nog meer in de war van dan ik al was op dat moment. Zij had op dat moment een vriend en vertelde mij ook dingen als dat ze erover dacht lesbisch te worden in de pauzes (wat ze mij ook vroeg samen door te brengen). Ook hadden we hetzelfde verleden dus de klik tussen ons was daardoor sterk. Later is deze band raar geworden omdat teveel mensen er zich mee gingen bemoeien, ik nog meer onzekerder werd en toen in een dronken bui opgestookt ben. Ik heb toen mijn excuses aangeboden en die zijn aanvaard maar ik kreeg geen hoogte meer en kon daar ook niet meer functioneren.

Ik ben toen gestopt bij dat bedrijf en via facebook kwam ik er toen een maand later achter dat ze op vrouwen viel en dat ze haar relatie had beëindigd. Ik heb haar toen gelijk berichten gestuurd maar die zijn niet beantwoord. Wel zette ze teksten op haar prikbord met dat het moed kost om te spreken maar ook moed kost om te luisteren. En een maand later dat de brand nog steeds niet geblust was plus nummers over dat iemand haar moet helpen het vuur te dragen. Ze wist ook dat in mijn vorige relatie gecommuniceerd werd via het prikbord en ik me dus van deze dingen iets aantrok. Ik had geen zin meer in deze manier van communiceren en heb toen op mijn prikbord geplaatst dat het soms te in de war brenged is en onbereikbaar en dat als het een geen tweerichtingsverkeer is ik het moet laten gaan. Ze heeft me toen een uur later uit haar lijst van facebook gegooid. En later kwamen teksten als profielfoto als: als ik haar beoordeel op haar verleden ik het dan niet raar moet vinden dat ik daar geplaatst word. En later weer ga nooit heen zonder te groeten

Ga nooit weg zonder te groeten

Ga nooit heen zonder een zoen

Als je het noodlot zult ontmoeten

Kun je het nooit meer doen

Ga nooit weg zonder te praten

Dat doet soms een hart zo’n pijn

Wat je ‘s morgens hebt verlaten

Kan er ‘s avonds niet meer zijn.

Ze weet dat me ex ook op deze manier mij met haar bezig hield. En vind het frappant dat zij nu hetzelfde doet.

Wat probeert zij me duidelijk te maken of is dit Hard To Get spelen? Omdat zij het precies zo doet als mijn ex het deed, brengt mij dit in verwarring. Ze kan het natuurlijk ook moeilijk vinden. Hoop dat jullie mij een beetje uit deze verwarring kunnen helpen.

Groet Lara
anoniem_149902 wijzigde dit bericht op 09-04-2012 17:28
Reden: onduidelijk
% gewijzigd
quote:dubiootje schreef op 09 april 2012 @ 17:59:

Dus met je ex communiceren via berichten op de Facebook wall werkte niet. En met deze vrouw werkt het ook niet.

Wat leer je hiervan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb haar gisteren een bericht gestuurd en gevraagd om duidelijkheid. Tot op heden nog geen reactie. Wel laat ze zien dat ze op facebook is geweest door middel mensen die ik in mijn vriendenlijst heb aan te spreken.

Van dit weet ze ook dat mijn ex dit deed en precies op dezelfde manier doet zij dit ook.
quote:lara91 schreef op 09 april 2012 @ 18:02:

Ik heb haar gisteren een bericht gestuurd en gevraagd om duidelijkheid. Tot op heden nog geen reactie. Wel laat ze zien dat ze op facebook is geweest door middel mensen die ik in mijn vriendenlijst heb aan te spreken.

Van dit weet ze ook dat mijn ex dit deed en precies op dezelfde manier doet zij dit ook.Dan zou ik haar heel snel verwijderen en vergeten. Wil jij dat iemand op zo'n manier met je omgaat?
Wat een obsessief gedrag, van jullie allebei!! Kijken of ze online is geweest, want ze reageert bij anderen?! Sjongejonge, en wat hoop je hier voor leuks aan over te gaan houden?

Nogmaals: blokkeren, ontvrienden en zorgen dat je het weer leuk krijgt met jezelf!
Mama_lein: dat kan toch ook gewoon Hard To Get gedrag zijn?
quote:lara91 schreef op 09 april 2012 @ 18:05:

Mama_lein: dat kan toch ook gewoon Hard To Get gedrag zijn?Denk je dat echt? Nou ja als jij het niet erg vind moet je het zeker zo laten, maar ik had haar allang verwijderd! Nou ben ik sowieso meer van het directe en niet van alles via FB of hyves of wat dan ook. Als er iets is dan hoor ik dat graag face to face en niet met een of andere vage omweg
quote:lara91 schreef op 09 april 2012 @ 18:05:

Mama_lein: dat kan toch ook gewoon Hard To Get gedrag zijn?Volgens mij moet ze je gewoon niet hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Ik heb haar gisteren een bericht gestuurd en gevraagd om duidelijkheid.Jammer, je had beter kunnen vragen om een afspraak. 'Duidelijkheid' is zo onduidelijk.

Maar als ze niet reageert, dan houdt het op.

Zou het rigoreus aanpakken: je eigen profiel definitief verwijderen. Dan kom je niet in de verleiding om weer op die manier te communiceren. Want verleidelijk is het. Maar daarom nog geen goed idee.
quote:Zij had op dat moment een vriend en vertelde mij ook dingen als dat ze erover dacht lesbisch te worden in de pauzes

Dit vind ik pas verwarrend!

Dus buiten de pauzes om wou ze hetero blijven?
Volgens mij is deze vrouw veel minder met jou bezig dan jij denkt.
Ga in therapie!
En lesbisch word je toch niet zomaar? Dat ben je of dat ben je niet...
Heb je jezelf inmiddels al teruggevonden? Het klinkt niet zo namelijk.
Ga in therapie!
Mindfucking.

Weg met dat gekke mens.

Van dit weet ze ook dat mijn ex dit deed en precies op dezelfde manier doet zij dit ook.Wat heb je in dat bericht precies gevraagd en gezegd dan? Je schrijft hier wat warrig en facebook-obsessief. Als je ook zo 'naar' je collega hebt geschreven dan kan dat wederom verwarring geven.
dubiootje: ja hoor :-)

Brandy38: het lijkt ook wel op mindfucken maar ik weet ook dat ze onzeker is en dan denk ik dat ze dit daarom zo aanpakt.

En nee ze bedoelde om in het vervolg voor vrouwen te gaan (ze zat toen die tijd in een hetero relatie). Ze zei dit in de pauzes tegen mij.
Onbegrijpelijk verhaal, maar je bent duidelijk niet happy. Toch proberen af te sluiten wat jullie gestart zijn?
Vooruit, je wil duidelijkheid dus bij deze: ze speelt niet hard to get maar is gewoon niet in jou geïnteresseerd.
Ga in therapie!
Hard to get? Neuh, ze vond je gewoon een stalker vermoed ik.
quote:lara91 schreef op 09 april 2012 @ 18:13:

Brandy38: het lijkt ook wel op mindfucken maar ik weet ook dat ze onzeker is en dan denk ik dat ze dit daarom zo aanpakt.

Onzekerheid is geen reden om zulk fratsen uit te halen die jouw ex ook heeft gedaan.

Deze 'dame' lijkt mij een vampier, die leeft op het leegzuigen van andermans energie. Ze haalt je alleen nog meer meer omlaag, net zo lang totdat jij eraan onderdoor bent gegaan. Zij heeft niks goeds met je voor. Zij weet precies jouw zwakke punten en maakt daar gretig gebruik van.
O daar is de energievampier weer
Mwah, stalker... een berichtje sturen op Facebook is niet echt stalken. En die vage mededelingen op je eigen prikbord (toch?) kan niemand een touw aan vastknopen.

Als je over een week nog niks hebt gehoord, zou ik nog één keer een bericht sturen met de tekst: "Ik wil graag even met je praten. Wil je een kop koffie met me drinken?" + Voorstel datum, tijd en plaats.

Als je dan geen reactie krijgt, is het duidelijk.

Dan eigen profiel definitief verwijderen om niet meer in dit soort spelletjes verzeild te raken.

http://www.hoedoe.nl/comp ... -ik-mijn-facebook-profiel
Brandy38: Maar dat doet iemand toch niet zonder reden?
quote:Star schreef op 09 april 2012 @ 18:23:

O daar is de energievampier weer Ik had hem niet eerder gelezen, dus ik dacht nog origineel te zijn ook..
NouEvenNiet: ik heb haar inderdaad niet gestalkt. Heb haar 2 keer een bericht gestuurd maar toen had ze haar relatie net verbroken. Dus was ook misshcien niet het juiste moment.

Dat is een goede tip van je, bedankt!
quote:NouEvenNiet schreef op 09 april 2012 @ 18:24:

Mwah, stalker... een berichtje sturen op Facebook is niet echt stalken. Dit zegt TO: Ik heb haar toen gelijk berichten gestuurd maar die zijn niet beantwoord

Meerdere berichten, waar ze geen antwoord op kreeg. Hoe duidelijk wil je het hebben, als je ook nog eens geen telefoonnummer van die persoon hebt en ze een maand later je van Facebook afgooit als je weer bericht/vage wall post doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven