gedrag ex collega

09-04-2012 17:19 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug kreeg ik een moeilijke periode waarin ik mijzelf kwijt was, werk bij een Callcenter. Ik kwam net uit een moeilijke relatie die me onzeker had gemaakt en toen leerde ik mijn supervisor kennen. Gelijk was het contact tussen ons beide ongemakkelijk. Later liet ze steeds meer blijken mij leuk te vinden door door mijn haar te gaan en aanrakingen. Ook merkte ik dat ze vaak ongemakkelijk werd in mijn buurt en dat ze probeerde bij mij in de smaak te vallen.

Ik vond dit moeilijk te beantwoorden en mede doordat er roddels waren werd ik er nog meer in de war van dan ik al was op dat moment. Zij had op dat moment een vriend en vertelde mij ook dingen als dat ze erover dacht lesbisch te worden in de pauzes (wat ze mij ook vroeg samen door te brengen). Ook hadden we hetzelfde verleden dus de klik tussen ons was daardoor sterk. Later is deze band raar geworden omdat teveel mensen er zich mee gingen bemoeien, ik nog meer onzekerder werd en toen in een dronken bui opgestookt ben. Ik heb toen mijn excuses aangeboden en die zijn aanvaard maar ik kreeg geen hoogte meer en kon daar ook niet meer functioneren.

Ik ben toen gestopt bij dat bedrijf en via facebook kwam ik er toen een maand later achter dat ze op vrouwen viel en dat ze haar relatie had beëindigd. Ik heb haar toen gelijk berichten gestuurd maar die zijn niet beantwoord. Wel zette ze teksten op haar prikbord met dat het moed kost om te spreken maar ook moed kost om te luisteren. En een maand later dat de brand nog steeds niet geblust was plus nummers over dat iemand haar moet helpen het vuur te dragen. Ze wist ook dat in mijn vorige relatie gecommuniceerd werd via het prikbord en ik me dus van deze dingen iets aantrok. Ik had geen zin meer in deze manier van communiceren en heb toen op mijn prikbord geplaatst dat het soms te in de war brenged is en onbereikbaar en dat als het een geen tweerichtingsverkeer is ik het moet laten gaan. Ze heeft me toen een uur later uit haar lijst van facebook gegooid. En later kwamen teksten als profielfoto als: als ik haar beoordeel op haar verleden ik het dan niet raar moet vinden dat ik daar geplaatst word. En later weer ga nooit heen zonder te groeten

Ga nooit weg zonder te groeten

Ga nooit heen zonder een zoen

Als je het noodlot zult ontmoeten

Kun je het nooit meer doen

Ga nooit weg zonder te praten

Dat doet soms een hart zo’n pijn

Wat je ‘s morgens hebt verlaten

Kan er ‘s avonds niet meer zijn.

Ze weet dat me ex ook op deze manier mij met haar bezig hield. En vind het frappant dat zij nu hetzelfde doet.

Wat probeert zij me duidelijk te maken of is dit Hard To Get spelen? Omdat zij het precies zo doet als mijn ex het deed, brengt mij dit in verwarring. Ze kan het natuurlijk ook moeilijk vinden. Hoop dat jullie mij een beetje uit deze verwarring kunnen helpen.

Groet Lara
anoniem_149902 wijzigde dit bericht op 09-04-2012 17:28
Reden: onduidelijk
% gewijzigd
Ik vraag me af wat er nu tussen de gesprekken in de pauzes en het heden is gebeurt. Ik lees iets met dronken en later sorry zeggen, maar wat er nu gebeurt is, is me niet duidelijk.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Ik vind het echt ene enorm vaag verhaal. Ik begreep uit de OP dat je een gruwelijke hekel aan haar had maar je blijkt verliefd te zijn.

Ik zou dit laten voor wat het is. Dit is gekonkel en gemanipuleer van de eerste orde.
quote:lara91 schreef op 09 april 2012 @ 18:25:

Brandy38: Maar dat doet iemand toch niet zonder reden?

Ik weet niet wat haar reden is om te mindfucken.

Waarom ben je uberhaupt nog zo geinteresseerd in haar als zij zo met je omgaat.
Misschien is ze geen mindfucker/vampier maar een ordinaire aandachtshoer of gelegenheidspot.

{hoe vaker ik de OP lees, hoe minder ik het begrijp}
Brandy38: Wat begrijp je niet? Misschien dat ik het dan kan verhelderen.

Evelyn82: Er zijn inderdaad dingen voorgevallen op een personeelsfeest waar ik dronken was. Mensen stookten haar op tegen mij en ik heb die mensen toen geloofd. Het waren er meerdere en toen heb ik tegen deze mensen gezegd dat zij flirtte op de werkvloer. Hier heb ik later mijn excuses voor aangeboden.
Wat kan het leven toch ingewikkeld zijn. Ik snap echt werkelijk waar niets van dit hele verhaal.
..Later is deze band raar geworden omdat teveel mensen er zich mee gingen bemoeien, ik nog meer onzekerder werd en toen in een dronken bui opgestookt ben. Ik heb toen mijn excuses aangeboden en die zijn aanvaard maar ik kreeg geen hoogte meer en kon daar ook niet meer functioneren.

Waar bemoeiden ze zich mee en hoe uitte zich dat? En wat hebben ze opgestookt? Wat hebben ze je laten geloven?

Naar mijn mening hebben zij misbruik gemaakt van jouw onzekerheid, incl. de supervisor. Wat natuurlijk onprofessioneel van haar is om je lichamelijk te benaderen tijdens het werk, maar dat terzijde.

En zij gaat daar via FB omslachtig mee door, om jou nog onzekerder te maken, want dat is jouw zwak. Het heeft immers geholpen bij je ex. En nu weer. Toch?
Brandy38:

Als mijn supervisor en ik op pauze gingen, gingen de andere collega's fluiten (wij reageerden hier toen niet op).

Denk persoonlijk niet dat ze toen misbruik hebben gemaakt van mijn onzekerheden omdat die andere collega's mijn supervisor niet mochten.

Me supervisor had ook gehuild omdat ze toen die tijd woorden met mij had. Dus lijkt me wel zo dat ze dan wel echte gevoelens voor mij had.

Als het zo is wat jij zegt dan vind ik dat echt laag. Wist niet dat volwassene mensen dit doen voor de lol.
En wat ze me hebben laten geloven is dat mijn supevisor aan heel de vloer had laten vertellen dat ik lesbisch was. Laterna heb ik haar hierop aangesproken maar toen reageerde ze dat ze depressief was en dat ze niet snapte dat ik dat geloofde. Zelfs de bazin bleek te weten dat ze me graag zag (dat zei ze me, ze is belgisch).
Beste Lara,

Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

Wie heeft jouw supervisor ingeschakeld om de vloer te vertellen dat je lesbisch bent?

Wat heeft de depressie van haar ermee te maken?

Waarom zegt het je niet genoeg dat deze dame je van FB heeft verwijderd?

Waarom had je woorden met haar?

Wat heb je gedaan toen je dronken opgestookt was door collega's?

Vragen, vragen...

Maar in elk geval lees ik dat je nog niet klaar bent voor een relatie en deze relatie klinkt al helemaal niet in orde. Relaties spelen zich niet af op FB en wanneer je denkt dat FB de manier is om met een volwaardig partner te moeten communiceren, dan zou je moeten weten dat het niet goed zit. Laten gaan dus.
Beste Demissionair,

*Dat heeft ze zelf gedaan. Ze had het er over met een aantal mensen, dat ze dat had gezien op mijn facebook.

* Niets maar dat gaf ze als antwoord toen ik het haar onder 4 ogen vroeg.

* Omdat ze daarna gelijk een plaatje zet over haar verleden en dat gedicht over het noodlot (dan lok je naar mijn mening toch reactie uit).

* Omdat ik die tijd erg onzeker was en niet meer wist wat ik moest geloven omdat andere collega's zich ermee bemoeide.

* Toen heb ik gezegd dat zij met mij flirtte wat weer bij haar terecht is gekomen.

Nouja.. Ik ben wel klaar voor een relatie. Maar deze onduidelijkheden maken mij ook warrig. Als ze me niets vind kan ze toch ook gewoon een bericht sturen met daar duidelijk in dat ze niet geinteresseerd is. Dat is dan wel zo duidelijk.
quote:lara91 schreef op 09 april 2012 @ 19:27:

En wat ze me hebben laten geloven is dat mijn supevisor aan heel de vloer had laten vertellen dat ik lesbisch was. Laterna heb ik haar hierop aangesproken maar toen reageerde ze dat ze depressief was en dat ze niet snapte dat ik dat geloofde. Zelfs de bazin bleek te weten dat ze me graag zag (dat zei ze me, ze is belgisch).

Sorry Lara91, ik heb hard mijn best gedaan om het te begrijpen, maar het lukt me niet.

Ik kan geen zinnig woord meer zeggen, maar ik hoop dat je eruit komt!
Brandy38: Het is ook verwarrend. Voor jullie zal het helemaal verwarrend zijn omdat jullie er ook verder niet bij waren als het voor mij al verwarrend is.

Dankjewel in ieder geval.
Laterna?
Ga in therapie!
Ja later na heb ik haar aangesproken. Was op dat moment dronken dus leek me niet zo'n slim plan om haar toen aan te spreken. Heb haar toen gelijk de volgende werkdag aangesproken, toen ik in nuchtere toestand was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven