Gedrag van een man

15-05-2020 15:52 78 berichten
Sinds kort heb ik een man leren kennen, en eigenlijk begin ik wat te twijfelen.
Als wij bijv. facetimen dan vliegen de boeren en harde scheten door de lucht.
Hij komt wel erg vaak met de mening dat de vrouw het huishouden kan doen en moet zorgen dat het eten elke avond voor hem klaarstaat.

Ik vind dit nogal bijzonder gedrag, heb hem hier ook op aangesproken maar dan zegt hij dat hij het niet zo bedoelt.
Hij maakt er dan een ander verhaal van, maar de volgende dag maakt hij weer zo n opmerking.

Ik zit heel erg te denken om het contact te verbreken, of in ieder geval geen tijd en energie meer hierin te stoppen.
Of stel ik mij nou zo erg aan?
Bedoel erg aantrekkelijk is het toch niet als een man continu zit te boeren en scheten zit te laten. Hij kan zich heel netjes en normaal gedragen maar zodra hij thuis is, komt dit gedrag naar boven .
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Als je hem al niet aantrekkelijk vindt, hoe wil je dan ooit een relatie beginnen?

Ik zou hier zelf ook op afknappen hoor.
Ik zou hier direct op afknappen. Een fatsoenlijke kerel doet dit echt niet. Zeker niet in de begin periode bij een nieuwe partner.

Komt op mij als een lompe boer over. Daarom heeft hij waarschijnlijk ook geen vriendin.

Kijk snel verder.
Weg ermee. Klinkt totaal niet aantrekkelijk.
Ik zie het probleem niet
Hij voelt zich thuis bij je. :proud:
Hij doet zich in ieder geval niet anders voor dan dat ie is.
Zullen wij even voor je bevestigen dat hij niet erg welbespraakt, elegant en welopgevoed is?
Wow, Flower, wil jij zeggen dat je NIET elke dag eten voor hem klaar gaat maken???
:woa:
Wat een afknapper zeg. Ik wil niet weten hoe hij is als jullie elkaar echt goed kennen.
Als hij nu al zo is kan je je afvragen hoe hij over een jaar is. Ik zou er een eind aan breien!
Je hebt er zelf al een mening over. Als hij nu al zo is, dan wordt het zeker niet minder.
Wat een maffe vent.
Ik zou er op afknappen.
Tja het is in ieder geval 'what you see is what you get'. Hij geeft wel een eerlijk beeld van hoe hij zou zijn als je verder in een eventuele relatie zou komen.

Er zijn vast vrouwen die dit gedrag geen probleem vinden en er om kunnen lachen. Maar ik ben niet zo vrouw haha. Zou hier heel hard op afknappen en dus stoppen met daten.
De vraag die alle andere vragen overbodig maakt: kun jij het erop doen?
Fatsoenlijk is het zeker niet, maar dacht misschien ben ik wel een grote muts daarin.
Ik ben dit ook totaal niet gewend en heb nog nooit een man gehad die zulke verwachtingen had van een vrouw.
Ik wist niet dat er nog mannen bestonden die er zulke ouderwetse ideeën op na hielden.

Hij heeft trouwens een lange relatie gehad dus zijn ex zal dit wel oke hebben gevonden.
Waarom zou je met hem doorgaan als je je nu al stoort aan zijn gedrag? En zijn gedrag en uitspraken zijn walgelijk. Zou gelijk het contact verbreken.
cherryblossom11 schreef:
15-05-2020 16:14
Waarom zou je met hem doorgaan als je je nu al stoort aan zijn gedrag? En zijn gedrag en uitspraken zijn walgelijk. Zou gelijk het contact verbreken.
Ik ken iemand die ook altijd boeren en scheten laat, omdat hij zich geen houding weet te geven.
Klinkt heel apart en het is ook een aparte manier van denken.
Of iemand wilt zichzelf juist een houding geven door zulk gedrag te vertonen vanuit onzekerheid.

De rest van de uitspraken zijn inderdaad walgelijk.
Ik zal hem wel aanbevelen dat hij maar iemand in dienst moet nemen. ;)
babbeleo schreef:
15-05-2020 16:11
De vraag die alle andere vragen overbodig maakt: kun jij het erop doen?
Als hij dit 100% serieus meent.. Nee. Absoluut niet.
Flower350 schreef:
15-05-2020 15:52
Sinds kort heb ik een man leren kennen, en eigenlijk begin ik wat te twijfelen.
Als wij bijv. facetimen dan vliegen de boeren en harde scheten door de lucht.
Hij komt wel erg vaak met de mening dat de vrouw het huishouden kan doen en moet zorgen dat het eten elke avond voor hem klaarstaat.
Je begint wat te twijfelen? Serieus?? Keihard rennen moet je. Blokkeren en nooit meer omkijken. Hier droog je toch spontaan van op??
Oef... wat een afknapper! Je kent hem net en dan gedraagt hij zich nu al zo? Laat staan als je samenwoont met zo'n persoon! Zo respectloos die uitspraken van hem!
Flower350 schreef:
15-05-2020 16:22
Als hij dit 100% serieus meent.. Nee. Absoluut niet.
Dan verbreek het contact. Het is een terugkerend ding van hem dat hij dat zegt. Als het 0% meent is het raar dat hij dat toch zegt, als hij het 50% zegt is het raar. En als hij het 100% meent knap jij af.
babbeleo wijzigde dit bericht op 15-05-2020 16:27
0.76% gewijzigd
Je begint te twijfelen??
Begin hier niet aan. Wat een vreselijke man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven