Gedrag van een man
vrijdag 15 mei 2020 om 15:52
Sinds kort heb ik een man leren kennen, en eigenlijk begin ik wat te twijfelen.
Als wij bijv. facetimen dan vliegen de boeren en harde scheten door de lucht.
Hij komt wel erg vaak met de mening dat de vrouw het huishouden kan doen en moet zorgen dat het eten elke avond voor hem klaarstaat.
Ik vind dit nogal bijzonder gedrag, heb hem hier ook op aangesproken maar dan zegt hij dat hij het niet zo bedoelt.
Hij maakt er dan een ander verhaal van, maar de volgende dag maakt hij weer zo n opmerking.
Ik zit heel erg te denken om het contact te verbreken, of in ieder geval geen tijd en energie meer hierin te stoppen.
Of stel ik mij nou zo erg aan?
Bedoel erg aantrekkelijk is het toch niet als een man continu zit te boeren en scheten zit te laten. Hij kan zich heel netjes en normaal gedragen maar zodra hij thuis is, komt dit gedrag naar boven .
Hij komt wel erg vaak met de mening dat de vrouw het huishouden kan doen en moet zorgen dat het eten elke avond voor hem klaarstaat.
Ik vind dit nogal bijzonder gedrag, heb hem hier ook op aangesproken maar dan zegt hij dat hij het niet zo bedoelt.
Hij maakt er dan een ander verhaal van, maar de volgende dag maakt hij weer zo n opmerking.
Ik zit heel erg te denken om het contact te verbreken, of in ieder geval geen tijd en energie meer hierin te stoppen.
Of stel ik mij nou zo erg aan?
Bedoel erg aantrekkelijk is het toch niet als een man continu zit te boeren en scheten zit te laten. Hij kan zich heel netjes en normaal gedragen maar zodra hij thuis is, komt dit gedrag naar boven .
vrijdag 15 mei 2020 om 18:27
Flower350 schreef: ↑15-05-2020 16:45Snap ik![]()
Hij leek en deed verder heel leuk, als we samen waren was het gezellig.
Maar goed, het was van korte duur.
Ik had vanmiddag weer een opmerking gemaakt dat ik niet van zulk gedrag hou, hij wou zich goed praten.
Komt met opmerkingen dat altijd alles rotter zijn strot uitkomt dan dat hij bedoeld..
Vast zo’n boer uit Hoogeveen en omstreken?
vrijdag 15 mei 2020 om 18:27
vrijdag 15 mei 2020 om 18:35
Ik heb ondertussen al gezegd dat ik hier geen toekomst in zie.Aspeciësist schreef: ↑15-05-2020 18:25Nou Flower ik mag toch aannemen dat je zélf wel weet wat je van het geboer en gescheet en de vrouw achter het aanrecht vindt?? Dumpen die slappe lul..
vrijdag 15 mei 2020 om 20:09
Ja, helaas bestaan die vrouwen inderdaad nog. Veel vrouwen zijn nog helemaal niet zo geëmancipeerd als ze zelf denken. Ik snap ze niet, die vrouwen die zichzelf steeds maar weer opofferen voor mannen omdat ze vanuit een of ander gek rolpatroon denken dat dat zo hoort.Jasmijn-2019 schreef: ↑15-05-2020 16:11Tja het is in ieder geval 'what you see is what you get'. Hij geeft wel een eerlijk beeld van hoe hij zou zijn als je verder in een eventuele relatie zou komen.
Er zijn vast vrouwen die dit gedrag geen probleem vinden en er om kunnen lachen. Maar ik ben niet zo vrouw haha. Zou hier heel hard op afknappen en dus stoppen met daten.
vrijdag 15 mei 2020 om 20:14
vrijdag 15 mei 2020 om 20:57
eigenlijk begin ik wat te twijfelen.
Dit kun je toch niet menen? Alsjeblieft. Waar is je eigenwaarde? Is een relatie zoveel belangrijker dan wat voor relatie het zou zijn?
zaterdag 16 mei 2020 om 16:18
Aspeciësist schreef: ↑15-05-2020 18:25Nou Flower ik mag toch aannemen dat je zélf wel weet wat je van het geboer en gescheet en de vrouw achter het aanrecht vindt?? Dumpen die slappe lul..
Die slappe lul is wel de eerste die het ruikt......een aantrekkelijk idee of niet TO?
zaterdag 16 mei 2020 om 16:30
zaterdag 16 mei 2020 om 17:07
Dit schoot bij mij ook door mijn hoofd inderdaad.aatjuhh123 schreef: ↑16-05-2020 16:30Het had nog erger gekund.
Hij had tussen het boeren en scheten laten in ook nog kunnen vragen of je voor of na het koken wil neuken.
Maar wss had dat de volgende fase geweest.
Gelukkig was je zo slim om het contact inmiddels te verbreken. Want dit is natuurlijk een eerste klas hork
zaterdag 16 mei 2020 om 17:30
Ooit ook eens zo'n sujet aan de haak gehad; scheten en boeren laten terwijl hij zelfs bovenop mij lag...
ik was echt perplex. Hij deed het ook te pas en te onpas buiten het bed, dus ik was er heel snel klaar mee. Ik kon het er niet meer op. Meneer peuterde ook in zijn neus en had platte humor. Laten we zeggen dat ik destijds nog niet veel date ervaring had. Nu zou ik zo iemand meteen de laan uitsturen. Mannen en mensen zonder decorum hoef ik niet.
zaterdag 16 mei 2020 om 17:40
Dat snap ik. Vervelend voor hem. En toen zei jij: 'Wat erg voor je. Ik laat je even met rust tot die hardnekkige darmontsteking waar je zo van moet boeren en winden, over is'.Flower350 schreef: ↑15-05-2020 16:45Snap ik![]()
Hij leek en deed verder heel leuk, als we samen waren was het gezellig.
Maar goed, het was van korte duur.
Ik had vanmiddag weer een opmerking gemaakt dat ik niet van zulk gedrag hou, hij wou zich goed praten.
Komt met opmerkingen dat altijd alles rotter zijn strot uitkomt dan dat hij bedoeld..
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 mei 2020 om 17:44
Gatver!MisaMi schreef: ↑16-05-2020 17:30Ooit ook eens zo'n sujet aan de haak gehad; scheten en boeren laten terwijl hij zelfs bovenop mij lag...ik was echt perplex. Hij deed het ook te pas en te onpas buiten het bed, dus ik was er heel snel klaar mee. Ik kon het er niet meer op. Meneer peuterde ook in zijn neus en had platte humor. Laten we zeggen dat ik destijds nog niet veel date ervaring had. Nu zou ik zo iemand meteen de laan uitsturen. Mannen en mensen zonder decorum hoef ik niet.
En dat was al een "volwassen" iemand?
zaterdag 16 mei 2020 om 18:13
Nou ja, dan krijgt ze in ieder geval nog wat terug.aatjuhh123 schreef: ↑16-05-2020 16:30Hij had tussen het boeren en scheten laten in ook nog kunnen vragen of je voor of na het koken wil neuken.