geduld is een schone zaak?

08-08-2008 21:54 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
hmmmm ik kies voor de optie geduld.....hij heeft in de eerste instantie aangegeven dat hij niets wilde...afstand..weer terug....geniet van hoe het nu is !!! Alles wat moet gebeuren gebeurdt meestal toch wel of niet ?!
MIS. IK heb wél een glazen bol

En ik zie; een onzekere situatie. Net als iedereen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat zou er eigenlijk veranderen als je het vanaf morgen een relatie zou noemen ?

Gaat hij nu mee naar familie(feestjes) ?

Hebben jullie sex ? Blijven jullie bij elkaar slapen ? Hoevaak zien jullie elkaar ? Is sexuele trouw ooit besproken ? Is het oké om met mensen van het andere geslacht te daten ? hebben jullie beiden een soa'test ondergaan en doen jullie " het " zonder ? Zouden dat soort dingen veranderen als je het onder een andere noemer zet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
..
quote:Very Cherry schreef op 08 augustus 2008 @ 22:00:

MIS. IK heb wél een glazen bol

[afbeelding]

En ik zie; een onzekere situatie. Net als iedereen Dus het blijft onzeker voor altijd??
quote:Meg_R schreef op 08 augustus 2008 @ 21:58:

hmmmm ik kies voor de optie geduld.....hij heeft in de eerste instantie aangegeven dat hij niets wilde...afstand..weer terug....geniet van hoe het nu is !!! Alles wat moet gebeuren gebeurdt meestal toch wel of niet ?!ja, daar heb je gelijk in
We hebben sex, want de aantrekkingskracht is er ontzettend, Ja, veilig en zodra 1 van ons een ander zou ontmoeten, daar gevoelens voor krijgt en intiem mee is, dan spreken we niet meer met elkaar af, dat hebben we wel besproken.

Bovenstaande vind ik geen goed teken eerlijk gezegd. Van wie kwam dat gesprek uit? Van hem? Lijkt mij dan eerder dat je nu een tussendoortje bent. Maarja, misschien denkt hij wel dat jij het ook zo ziet? Toch maar duidelijker zijn wat jouw intenties en verwachtingen zijn. Anders zou je later wel eens gekwetst kunnen worden.
Ik kies voor "GEDULD!!". Echt waar, het schijnt te lonen! En ik kan het weten, want ik heb het ab-so-luut niet en bij mij gaat het dus ook altijd mis! Hihihihi................
.
Ik persoonlijk vind het ook nog wel wat verschil maken of jullie 19 zijn of 29.
beide in de 30 bianca
quote:Sha_la schreef op 08 augustus 2008 @ 22:28:

Ik kies voor "GEDULD!!". Echt waar, het schijnt te lonen! En ik kan het weten, want ik heb het ab-so-luut niet en bij mij gaat het dus ook altijd mis! Hihihihi................
Dan zou ik inderdaad een ultimatum stellen ; of we gaan ervoor of ik kom je nog weleens tegen .

Tenzij jij genoegen wilt nemen met dit en de kans dat het nooit meer wordt dan dit .

Want je maakt me nu ook niet wijs dat je je helemaal vrij voelt om andere mannen te leren kennen bijvoorbeeld , of dat je het leuk vindt om alleen op een verjaardag te komen en iedereen te horen vragen " waar is je eh.... vriend ? " .

En ik weet het niet , maar speelt je vruchtbaarheid mee ?
.
quote:Frances01 schreef op 09 augustus 2008 @ 10:39:

Nee dat klopt, ik had zelf gedacht dat ik wel makkelijk open zou staan voor andere contacten, maar ik heb m'n andere RP contacten even op hold gezet omdat ik hem zo leuk vind.

Klinkt ook niet echt alsof je zo zeker over je eigen gevoelens bent.....een aantal opties achter de hand houden voor het geval dat.
Dat zie je verkeerd.

Via een datingsite leer je altijd meerdere mensen kennen, net als in een kroeg. Maar pas als ik in een relatie zit met een ander, zou ik de andere contacten (via msn alleen) echt helemaal stoppen. Tot die tijd heb ik geen verantwoording af te leggen aan hem en zou ik idd door moeten gaan met m'n leven, ik zou ook met andere mannen kunnen afspreken, maar ja dat doe ik dus niet..........
Ik denk zeker dat je open kaart kan spelen. Als je hem afschrikt hiermee, dan is hij ook niet meer van plan dan dit en kan je verder met je leven.

Ik vind dat je te voorzichtig met hem omgaat. Misschien is hij echt niet klaar voor een relatie, maar daar kan hij dan ook gewoon duidelijk in zijn.
.
Ik zou het niet zo zwaar brengen en over angsten beginnen. Meer: Ik vind jou meer dan leuk, we hebben het fijn samen en als het aan mij ligt, ben jij mijn vriend. Wat vind jij daarvan?

Als hij daar nu helemaal panisch op reageert, weet je waar je aan toe bent.
Gewoon open kaart spelen Frances. Ik vermoed dat je de deksel op de neus gaat krijgen, omdat hij al 3x aangegeven heeft een relatie niet te zien zitten. Hij kwam wel iedere keer weer bij je terug en jij ontving hem met open armen.

Maar dat zou ook wel eens kunnen zijn vanwege een gebrek aan beter........

Daarom is om wat meer duidelijkheid vragen wel beter.

Overigens waarom laat jij niemand in je omgeving weten dat je met een leuke man omgaat? Daar is toch niks mis mee?
.
quote:Frances01 schreef op 08 augustus 2008 @ 22:13:

We hebben sex, want de aantrekkingskracht is er ontzettend..., Waar het mij om gaat is dat het bij mij toch een beetje gaat knagen. Ik wil meer, maar wil de zaak ook niet pushen.......Zucht, misschien moet je eens eerlijk tegen jezelf zijn. Waarom zou hij de koe kopen als de melk gratis is. M.a.w. hij zou gek zijn om een relatie met jou te beginnen, want hij heeft nu alleen de lusten en niet de lasten. Je geeft hem al alles wat hij wil. Je zegt zelf dat je meer wil, waarom neem je dan genoegen met minder .
Ik ben helaas uit ervaring van mening dat als het er niet in zit het vaak ook niet komt, of wel een relatie maar dan toch stuk gaat.

Als je iemand helemaal wauw vindt laat je diegene niet lopen, wat er ook speelt voor situaties verder.

Jij kan hem toch steunen etc. een aanvulling zijn.

Het is nu net alsof je een 'last' voor hem bent, omdat hij het al zo druk heeft
Women, ik ken de mannen toch goed genoeg om te weten dat ze niet afspreken/ contact houden met een vrouw die ze tot "last" zijn. Hij is blij met mijn steun. Ik heb het gevoel dat mijn verhaal toch niet zo goed overkomt hier. Dat is jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven