gedumpt per telefoon

08-05-2009 15:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben vanmiddag gedumpt per telefoon! Ben zoo ongelooflijk verdrietig. Het liep niet helemaal lekker en ik ken 'm ook nog niet zo lang (3mnd), maar was/ ben heel erg gek op 'm. Hij was dat ook op mij maar kan zich niet binden. Toen begon ie met aantrekken/ afstoten. Heel vermoeiend en ingewikkeld. Ik weet dat t beter is dat we elkaar niet meer zien, maar de manier waarop dit gaat doet me enorm veel verdriet. Het telefoongesprek eindigde ook heel naar omdat zijn telefoon leeg was en ineens uit viel.

Ik had gewoon heel graag face to face er een punt achter gezet. Hoe verdrietig ook, had 'm graag nog 1x vast gehouden en gedag gezegd. En ik wil dat hij dat ook zo had gewild. Dit doet heel veel pijn. Ben bang dat hij dus bar weinig om me geeft en me daarom per telefoon dumpt. Boehoehoe.
Natuurlijk weet ik wat het is om liefdesverdriet te hebben, maar wat heeft het voor zin om daar in te zwelgen?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 mei 2009 @ 17:13:

Je bent 3 maanden samen

Het 'liep niet helemaal lekker'

Het 'was al niet meer zoals in het begin'

Hij is een vent van 40

Hij dumpt je per telefoon

Tijd voor een feessie! Wees blij dat je van 'm af bent
Er zijn maar weinig mensen die nooit liefdesverdriet hebben gehad denk ik.

Jammer dat je zo weinig met de reacties kunt en dat je alleen wat hebt aan mensen die je sterkte wensen. Meeste reacties zijn gewoon goed bedoeld, júist de reacties waarin er wordt gezegd dat je blij moet zijn van die eikel af te zijn zou je wat aan kunnen hebben.

Volgende keer ff in je OP zetten wat voor reacties je wilt
Zwelgen?? Sorry hoor, dit is vanmiddag gebeurd. Het is niet dat ik hier al tijden aan t janken ben.

En ja, over een tijdje ben ik ongetwijfeld 'blij' dat ik van 'm af ben. Maar nu even niet. Al zie ik zelfs nu al in dat t beter is, AGAIN: het voelt nu even anders. Blijkbaar vinden sommige mensen dat erg storend. En mag ik van diezelfde mensen niet oprecht blij zijn dat anderen wel iets aardigs zeggen.
quote:chickonspeed schreef op 08 mei 2009 @ 18:00:

Pfff, ben je verdrietig, krijg je ook nog mensen die je gaan vertellen dat t geen reet voorstelt.Liefdesverdriet is, zoals eerder reeds aangegeven, idd niet leuk; ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Of het uitmaken via telefoon na een relatie van 3 maanden schokkend is, tja, daar kunnen de meningen nu eenmaal over verdeeld zijn.
quote:Zamirah schreef op 08 mei 2009 @ 18:03:

Natuurlijk weet ik wat het is om liefdesverdriet te hebben, maar wat heeft het voor zin om daar in te zwelgen?

Nouja zwelgen? Ze heeft vanmiddag pas te horen gekregen dat hij haar dumpt! Mag ze even! Guttegut moeten we allemaal in één keer klaar zijn met het verwerken van nare gevoelens?

@TO: Meid ga jezelf vandaag en heel het weekend lekker verwennen. Ik denk dat je heus wel weet, dat zo iemand het niet waard is, maar neem gewoon lekker de tijd om alles eruit te janken en te voelen. Én wanneer jij er klaar voor bent, ga je lekker weer verder met je leventje. Voor de één is het binnen een dag al opgepakt en een ander heeft een paar weekjes nodig. Jij kent jezelf tot slot het best en wanneer je het gevoel hebt dat je ECHT aan het zwelgen bent, dan neem je maatregelen of zorg je ervoor dat je vriendinnen je een schopje onder je kont verkopen;) Sterkte!
anoniem_78638 wijzigde dit bericht op 08-05-2009 18:16
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Branwen76 schreef op 08 mei 2009 @ 17:47:

Ben ik de enige die het uitmaken via de telefoon van een beginnende relatie van nog maar 3 maanden (althans, het contact is er sinds 3 maanden, de 'relatie' misschien wel korter) niet zo heel dramatisch vind?

Was het nou een relatie van bijvoorbeeld een jaar geweest, dan zou ik het volkomen ongepast vinden, maar na 3 maanden? Dat is nog niet eens echt een relatie, maar het aftasten van elkaar. En bij het aftasten is voor hem gebleken dat het voor hem niets is. Uiteraard niet leuk om te worden afgewezen, maar zo heel erg schokkend vind ik het niet.Juist in de beginperiode is het superintens vooral voor degene die echt zwaar verliefd is. Als de ander dan afhaakt moet ie op z'n minst maar de ballen hebben om het persoonlijk uit te komen maken. Per telefoon, sms of mail is gewoon ontzettend laf!
quote:chickonspeed schreef op 08 mei 2009 @ 18:11:

Blijkbaar vinden sommige mensen dat erg storend. En mag ik van diezelfde mensen niet oprecht blij zijn dat anderen wel iets aardigs zeggen.Je voelt je zeer het slachtoffer, dat is duidelijk. En dat is niet eens lullig bedoeld.
Dankje Pompidoe dat je t even voor me opneemt. Krijg ineens t gevoel dat ik hier behoorlijk word aangevallen, en sorry hoor, wat heb ik nou helemaal verkeerd gedaan? Dat ik verdrietig ben omdat degene waar ik erg verliefd op ben me vanmiddag gedumpt heeft, per telefoon. Is echt een schandelijke misdaad idd.

Dus, fijn dat je me even een hart onder de riem steekt. Heb ik wat aan!
Rot voor je, en slap van hem.

Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:elninjoo schreef op 08 mei 2009 @ 18:14:

[...]

Juist in de beginperiode is het superintens vooral voor degene die echt zwaar verliefd is. Als de ander dan afhaakt moet ie op z'n minst maar de ballen hebben om het persoonlijk uit te komen maken. Per telefoon, sms of mail is gewoon ontzettend laf!Dat is jouw mening, en dat is prima. Ik denk er alleen anders over. Dat kan toch? Daar hoeft niet gelijk een heel drama uit te komen.
quote:Branwen76 schreef op 08 mei 2009 @ 18:19:

[...]

Dat is jouw mening, en dat is prima. Ik denk er alleen anders over. Dat kan toch? Daar hoeft niet gelijk een heel drama uit te komen.Als je er je schouders over ophaalt als je gedumpt wordt na 3 maanden, dan was je simpelweg niet echt verliefd.
quote:chickonspeed schreef op 08 mei 2009 @ 18:18:

Dankje Pompidoe dat je t even voor me opneemt. Krijg ineens t gevoel dat ik hier behoorlijk word aangevallen, en sorry hoor, wat heb ik nou helemaal verkeerd gedaan? Dat ik verdrietig ben omdat degene waar ik erg verliefd op ben me vanmiddag gedumpt heeft, per telefoon. Is echt een schandelijke misdaad idd.Mensen kunnen verschillen van mening over het uitmaken van een relatie van 3 maanden per telefoon. Dat is een mogelijkheid. Daarmee wordt niet gezegd dat jij je niet gekwetst zou mogen voelen.
quote:elninjoo schreef op 08 mei 2009 @ 18:22:

[...]

Als je er je schouders over ophaalt als je gedumpt wordt na 3 maanden, dan was je simpelweg niet echt verliefd.Je haalt twee dingen door elkaar. Het gedumpt worden, wat uiteraard, nogmaals, absoluut niet leuk is, en het feit dat het per telefoon gebeurde.
Nou Branwen, er wordt ook gezegd dat ik aan t zwelgen ben en me in alle opzichten slachtoffer voel. Vind het nogal harde en weinig empatische reacties. Maar gelukkig zijn er ook andere.
chickonspeed wijzigde dit bericht op 08-05-2009 18:29
Reden: bedoel iets anders
% gewijzigd
Ach meisje toch, je bent helemaal niet aan het zwelgen! Dit is zo herkenbaar.......de man waar ik ook ooit stapelgek op was dumpte mij met een smsje. Het is nooit leuk als je relatie beëindigd wordt maar per telefoon of sms geeft je gewoon het gevoel dat het voor hem allemaal niks heeft voorgesteld, toch?
En idd, dan zijn we het niet met elkaar eens, jij vind het normaal om per telefoon gedumpt te worden. Ik niet. Of ik nu een lange of korte relatie heb. En het doet mij extra pijn dat t per telefoon gebeurt, omdat we elkaar in 3mnd tijd veel gezien hebben en ik toen nog wel de moeite waard was om mee af te spreken. Maar als de relatie eindigt ineens niet meer. Ik had er een ander gevoel aan over gehouden als t op een 'nette' manier was afgesloten.
Ik heb laats ook een "relatie"van 6 weken uitgemaakt per telefoon.

Ik deed dat om 2 redenen:

De eerste was redelijk praktisch, hij wonnde nog bij zijn moeder en op 2 uur rijden van mij. Ik wilde hem geen twee uur laten rijden naar mijn huis om m te dumpen en weg te sturen, en ik vond het ongemakkelijk om daarheen te gaan, het uit te maken en dan uitleg verschuldigd zijn aan zijn moeder waarom ik niet bleef eten en meteen weer wegging.

Punt twee, ik was bang dat ik inderdaad te laf zou zijn om het echt uit te maken als ik m weer zag. De aantrekkingskracht was er nog wel, en ik was bang dat ik zodra ik m zou zien toch weer voor de bijl zou gaan. UIteindelijk was ik inderdaad niet zo gek op hem als hij op mij, dat was ook de reden om met m te kappen. Als ik echt heel gek op m was geweest, dan had ik de "relatie"niet willen beindigen.

Hoewel uitmaken per telefoon geldt als "laf" en "slap" zegt dat niet perse iets over hoevel of hoe weinig je voor m beekende. het feit dat ie het uitmaakt zegt dat ie te weinig voor je voelt, de manier waarop hooguit iets over zijn karakter.
Jouw ex heeft geen omgangsvormen geleerd.

Een relatie beeindigen is al moeilijk genoeg en dumpen per phone is onbeschoft.

Wees blij dat je van hem af bent.

Kijk, Albert Heyn sluit vandaag om 20.00 uur. Je hebt nog ff de tijd om een mand met inhoud te halen:

DVD box (zwijmel) - Chocola - Kleenex - een fles wijn - en andere dingen die jij lekker vindt.

Nodig een vriendin uit.

Het weer is buiten ook koud (herfst achtig).

Pak een deken en ga heerlijk zwijmelen op de bank.

Maandag met frisse moed weer aan het werk.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
ik zou 2 flessen wijn doen hoor.......
quote:chickonspeed schreef op 08 mei 2009 @ 18:35:

En idd, dan zijn we het niet met elkaar eens, jij vind het normaal om per telefoon gedumpt te worden. Ik niet. Of ik nu een lange of korte relatie heb. En het doet mij extra pijn dat t per telefoon gebeurt, omdat we elkaar in 3mnd tijd veel gezien hebben en ik toen nog wel de moeite waard was om mee af te spreken. Maar als de relatie eindigt ineens niet meer. Ik had er een ander gevoel aan over gehouden als t op een 'nette' manier was afgesloten.Dat ik het normaal vind heb ik niet gezegd; ik vind het minder schokkend dan de rest van de reageerders. En dat komt idd puur door de duur van de relatie. Ondanks dat ik daar anders over denk vind ik het wel lullig voor iemand als hij/zij gedumpt wordt, aangezien zoiets nu eenmaal pijnlijk is. De PC gaat uit hier, dus ik wens je er verder gemeend sterkte mee.
Je kent hem amper, dus dan kun je ook niet veel van hem verwachten. Het is niet zo netjes, maar dat doet hij omdat hij te slap is om het recht in je gezicht te zeggen of je interesseert hem echt niet.

Maar sowieso; wat moet je met zo iemand?

Dus niet over janken!

(nu ben je in ieder geval niet zwak geweest dat hij het ziet)
....
anoniem_71933 wijzigde dit bericht op 08-05-2009 21:07
Reden: zinloos
% gewijzigd
Ik vind het een gigantische klote streek en je hebt alle recht om je hier rot over te voelen. Ik hoop dat je werk je wat afleiding zal bieden dit weekend. Misschien na het werk nog een borreltje doen met een vriend(in)?

Ik hoop dat de dames je hier wat op kunnen beuren!
quote:gioia71 schreef op 08 mei 2009 @ 18:33:

Ach meisje toch, je bent helemaal niet aan het zwelgen! Dit is zo herkenbaar.......de man waar ik ook ooit stapelgek op was dumpte mij met een smsje. Het is nooit leuk als je relatie beëindigd wordt maar per telefoon of sms geeft je gewoon het gevoel dat het voor hem allemaal niks heeft voorgesteld, toch?

Dit hoeft dus helemaal niet. De meeste mensen vinden het niet bepaald een leuke bezigheid, een relatie uitmaken. Het kan net zo goed zijn, en dat denk ik dus eerder, dat hij er enorm tegenop heeft gezien.

Dat hij het gewoon niet kón, het in je gezicht zeggen.

Het komt ook voor dat mensen het weken voor zich uitschuiven, het uitmaken. Daar een hele tijd tegen aan zitten te hikken.

Heb je geen verandering bij hem gemerkt, de laatste weken?

Verder zeg ik niet dat jij zwelgt, ik bedoel alleen maar dat het volgens mij echt beter is er niet te lang mee te zitten, heeft totaal geen zin, maar inderdaad misschien moeilijker gezegd dan gedaan.

Ik bedoelde het zeer beslist niet lullig, dus jammer dat het zo over kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven