geen exit gesprek gehad en nu?
vrijdag 13 maart 2009 om 13:57
hoi iedereen
ik moet het toch even kwijt want ik vind het behoorlijk zwaar allemaal. Zal het zo kort mogelijk proberen om uit te leggen.
Ik heb twee jaar contact gehad met een jongen waar ik helemaal gek op was. Mij nog nooit zo gevoeld. Het liep niet zoals het moest gaan, veel gesprekken gehad en hij wist niet zo goed wat liefde inhield enz.
Hij wilde graag mij wel als vriendin maar gedroeg zich er totaal niet naar. Het kwam alleen eigenlijk zo uit als hij dat wilde.
Soms twee weken stil enz, vaak genoeg het hier over gehad.
Eindelijk is het knopje bij mij om, hij wil me niet vind mij niet leuk genoeg en ik verdien meer punt.
na dat hij een afspraak niet is na gekomen, ik naar zijn vrienden ben geweest en hij heeft niks van zich laten horen was ik er klaar mee.
Ik heb niks meer van mij laten horen, alles gewist enz.
Hier is nooit een gesprek over geweest
Het is een maand stil, in deze maand heeft hij mij wel 8 x aangesproken op msn, 4 smsjes gestuurd.
Steeds met hey meid hoe is het? met big smile enz. Alsof er echt niks gebeurd is.
Vanmiddag waarom ga je steeds offline als ik je aanspreek, waarom reageer je niet meer, of denk je donder maar op met smile erachter. Zou het dan nu eindelijk door dringen???
Toch vind ik het lastig dat ik denk ja misschien was een gesprek goed geweest, maar ik heb zoiets wat heeft het nog voor zin
maar waarom spreekt hij me nu steeds aan???
alvast bedankt voor jullie reacties
liefs
ik moet het toch even kwijt want ik vind het behoorlijk zwaar allemaal. Zal het zo kort mogelijk proberen om uit te leggen.
Ik heb twee jaar contact gehad met een jongen waar ik helemaal gek op was. Mij nog nooit zo gevoeld. Het liep niet zoals het moest gaan, veel gesprekken gehad en hij wist niet zo goed wat liefde inhield enz.
Hij wilde graag mij wel als vriendin maar gedroeg zich er totaal niet naar. Het kwam alleen eigenlijk zo uit als hij dat wilde.
Soms twee weken stil enz, vaak genoeg het hier over gehad.
Eindelijk is het knopje bij mij om, hij wil me niet vind mij niet leuk genoeg en ik verdien meer punt.
na dat hij een afspraak niet is na gekomen, ik naar zijn vrienden ben geweest en hij heeft niks van zich laten horen was ik er klaar mee.
Ik heb niks meer van mij laten horen, alles gewist enz.
Hier is nooit een gesprek over geweest
Het is een maand stil, in deze maand heeft hij mij wel 8 x aangesproken op msn, 4 smsjes gestuurd.
Steeds met hey meid hoe is het? met big smile enz. Alsof er echt niks gebeurd is.
Vanmiddag waarom ga je steeds offline als ik je aanspreek, waarom reageer je niet meer, of denk je donder maar op met smile erachter. Zou het dan nu eindelijk door dringen???
Toch vind ik het lastig dat ik denk ja misschien was een gesprek goed geweest, maar ik heb zoiets wat heeft het nog voor zin
maar waarom spreekt hij me nu steeds aan???
alvast bedankt voor jullie reacties
liefs

vrijdag 13 maart 2009 om 14:15
Je geeft zelf aan dat het al een hele tijd zo gaat dat je bv 2 weken niets hoort, dan weer wel, etc. Niet duidelijk 'wat voor relatie' jullie nu eigenlijk hebben.
Jij bent er klaar mee en dat kan ik begrijpen, maar tenzij je dat ook even heel duidelijk tegen hem zegt, denk ik niet dat hij dat ook weet. Tenslotte hebben jullie wel eens vaker even geen contact. Ik snap dus best dat hij uit het feit dat jij niets laat horen dus niet direct afleidt dat jij er klaar mee bent.
Lijkt me wel zo netjes om hem dit rechtstreeks te zeggen, liever in een persoonlijk gesprek dan via de computer. En als je wilt kun je er dan uitgebreider over praten, maar dan loop je de kans dat je je door lieve woorden van zijn kant weer over laat halen het nogmaals te proberen. Omdat je wel heel gek op hem bent, is die kans groot. Dus als je dat risico niet wilt lopen omdat je echt achter je keuze staat: kort maar krachtig zeggen en uitleg geven en daarna gesprek afkappen.
Sterkte in ieder geval!
Jij bent er klaar mee en dat kan ik begrijpen, maar tenzij je dat ook even heel duidelijk tegen hem zegt, denk ik niet dat hij dat ook weet. Tenslotte hebben jullie wel eens vaker even geen contact. Ik snap dus best dat hij uit het feit dat jij niets laat horen dus niet direct afleidt dat jij er klaar mee bent.
Lijkt me wel zo netjes om hem dit rechtstreeks te zeggen, liever in een persoonlijk gesprek dan via de computer. En als je wilt kun je er dan uitgebreider over praten, maar dan loop je de kans dat je je door lieve woorden van zijn kant weer over laat halen het nogmaals te proberen. Omdat je wel heel gek op hem bent, is die kans groot. Dus als je dat risico niet wilt lopen omdat je echt achter je keuze staat: kort maar krachtig zeggen en uitleg geven en daarna gesprek afkappen.
Sterkte in ieder geval!

vrijdag 13 maart 2009 om 14:23
Exit-gesprek? Je bedoelt hem mededelen dat het wat jou betreft uit is zeg maar? dat heet toch gewoon uitmaken? Als je al een tijdje een beetje af aan relatie hebt, zou het natuurlijk kunnen dat hij niet echt doorheeft dat het uit is. Wel zo eerlijk om het even te melden, kan hij ook weer verder met zijn leven.
vrijdag 13 maart 2009 om 14:40
sorry voor de werk gerelateerde verwarring..
wij noemen het wel vaak zo exit gesprek.
Maar inderdaad om makkelijker te zeggen gewoon uit maken dan.
Ja zoals jullie het omschrijven is het eerlijker / netter enz om een gesprek aan te gaan.
Ik zelf zit heel erg met de vraag, waarom moet ik dat weer doen.
Het is voor mij alleen maar weer een bevestiging ik ben het niet waard.
Als ik het waard was geweest had hij toch de moeite kunnen doen voor de deur te staan en dan te vragen hey ik hoor niks meer van je wat is er aan de hand en hoe is het???
Steeds als voor kwam dat het stil was, was ik degene die na twee weken op de stoep stond verhaal te halen enz..
Ja nou ik ben daar niet zo heel bang voor dat hij door zijn lieve woorden het weer goed zou maken.. Want ben er echt goed klaar mee...
Ik heb het altijd geaccepteerd en kwam ik weer terug bij hem..
En dit keer zal hij dat ook wel denken..
wij noemen het wel vaak zo exit gesprek.
Maar inderdaad om makkelijker te zeggen gewoon uit maken dan.
Ja zoals jullie het omschrijven is het eerlijker / netter enz om een gesprek aan te gaan.
Ik zelf zit heel erg met de vraag, waarom moet ik dat weer doen.
Het is voor mij alleen maar weer een bevestiging ik ben het niet waard.
Als ik het waard was geweest had hij toch de moeite kunnen doen voor de deur te staan en dan te vragen hey ik hoor niks meer van je wat is er aan de hand en hoe is het???
Steeds als voor kwam dat het stil was, was ik degene die na twee weken op de stoep stond verhaal te halen enz..
Ja nou ik ben daar niet zo heel bang voor dat hij door zijn lieve woorden het weer goed zou maken.. Want ben er echt goed klaar mee...
Ik heb het altijd geaccepteerd en kwam ik weer terug bij hem..
En dit keer zal hij dat ook wel denken..
vrijdag 13 maart 2009 om 14:46
vrijdag 13 maart 2009 om 14:57
Een typische en eigenwijze vent. Afspraakjes met jou wanneer hij er tijd voor heeft en als hij er zin in heeft. ZO werkt het niet. Knap van je dat je alles gewist hebt en hem negeert! Heel goed. En een jongen die niet eens weet hoe hij liefde moet geven en niet eens weet hoe hij er mee om moet gaan dat verdien jij zeker niet! Het zal hem niet zoveel uitmaken , anders had hij wel beter zijn best gedaan! Een exit-gesprek heeft nu niet veel zin meer, dan zul je weer geconfronteerd worden met hem. Weg met die mafkees!
vrijdag 13 maart 2009 om 15:00
ik word er alleen zo boos van, als hij mij weer aanspreekt
eerst in het begin als zoiets gebeurde was ik of verdrietig of weer helemaal happy dat hij toch aan mij dacht
Het ging zo heen en weer..
Ik was ziek en hij nam vrij van zijn werk om voor me te zorgen, boodschappen gedaan enz vet lief. Hij had gezegd mijn vriendin is ziek en ik ga naar huis.. Dan denk je weer het zit helemaal goed, maar na vier dagen er te zijn alles op en top en weer richting eigen huis. Sms sturen en het is stil, volgende dag wel weer reactie, dag er op weer geen reactie..
en dan ineens weer berichtje mis je je sloffen al.
Waarop je dan denkt nee klootzak ik mis die dingen niet ik mis jou.. maar ja gewoon laten gaan...
Makkelijk is het niet..
en daarom die twijfel moet ik gewoon aangegven laat mij met rust, andere kant denk ik als je beetje na denkt snap je het zelf ook wel toch
eerst in het begin als zoiets gebeurde was ik of verdrietig of weer helemaal happy dat hij toch aan mij dacht
Ik was ziek en hij nam vrij van zijn werk om voor me te zorgen, boodschappen gedaan enz vet lief. Hij had gezegd mijn vriendin is ziek en ik ga naar huis.. Dan denk je weer het zit helemaal goed, maar na vier dagen er te zijn alles op en top en weer richting eigen huis. Sms sturen en het is stil, volgende dag wel weer reactie, dag er op weer geen reactie..
Waarop je dan denkt nee klootzak ik mis die dingen niet ik mis jou.. maar ja gewoon laten gaan...
Makkelijk is het niet..
en daarom die twijfel moet ik gewoon aangegven laat mij met rust, andere kant denk ik als je beetje na denkt snap je het zelf ook wel toch
vrijdag 13 maart 2009 om 15:06
vrijdag 13 maart 2009 om 15:13
vrijdag 13 maart 2009 om 15:16
quote:Maeijken schreef op 13 maart 2009 @ 14:05:
Wel zo eerlijk om te zeggen dat het over is.
Waarom?
Zo netjes behandeld de meneer in kwestie TO ook niet
Als ik denk een relatie met iemand te hebben en ik hoor zomaar twee weken niets zie ik de noodzaak ook niet om een exit gesprek te hebben (ook ik dacht dat het om werk ging trouwens)
Wat ik wel vreemd vind is dat je hem uberhaupt nog in je msn hebt staan
Zo klaar ben je er dus ook niet mee...
Maar als je er 100% vanaf wil...gewoon even een MSN berichtje
"ik zie af van verder contact"
wissen uit je lijst en klaar!
Wel zo eerlijk om te zeggen dat het over is.
Waarom?
Zo netjes behandeld de meneer in kwestie TO ook niet
Als ik denk een relatie met iemand te hebben en ik hoor zomaar twee weken niets zie ik de noodzaak ook niet om een exit gesprek te hebben (ook ik dacht dat het om werk ging trouwens)
Wat ik wel vreemd vind is dat je hem uberhaupt nog in je msn hebt staan
Zo klaar ben je er dus ook niet mee...
Maar als je er 100% vanaf wil...gewoon even een MSN berichtje
"ik zie af van verder contact"
wissen uit je lijst en klaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 13 maart 2009 om 15:30
quote:lieve_mirjam schreef op 13 maart 2009 @ 15:00:
Makkelijk is het niet..
en daarom die twijfel moet ik gewoon aangegven laat mij met rust, andere kant denk ik als je beetje na denkt snap je het zelf ook wel tochPrecies. laat het dus los. Het probleem is ook niet dat deze jongen contact met jou zoekt en dat jij de 'relatie" niet goed afgewikkeld zou hebben. Het probleem is dat je gaat twijfelen. En misschien zoek je wel een excuus om weer in contact te komen met hem, hoop je misschien wel dat hij nu zegt.... O, ik was blind al die jaren, maar nu weet ik dat je de enige voor me bent. Maar je weet zelf heel goed dat dit niet gaat gebeuren, ga door met je leven
Makkelijk is het niet..
en daarom die twijfel moet ik gewoon aangegven laat mij met rust, andere kant denk ik als je beetje na denkt snap je het zelf ook wel tochPrecies. laat het dus los. Het probleem is ook niet dat deze jongen contact met jou zoekt en dat jij de 'relatie" niet goed afgewikkeld zou hebben. Het probleem is dat je gaat twijfelen. En misschien zoek je wel een excuus om weer in contact te komen met hem, hoop je misschien wel dat hij nu zegt.... O, ik was blind al die jaren, maar nu weet ik dat je de enige voor me bent. Maar je weet zelf heel goed dat dit niet gaat gebeuren, ga door met je leven
vrijdag 13 maart 2009 om 15:32
Ik gok dat hij nog steeds in de MSN-lijst staat zodat TO hem 'actief kan negeren'. En daarbij speelt de hoop dat als ze dat maar lang genoeg doet, hij op wonderlijke wijze zal inzien dat hij haar gekwetst heeft, hij haar helemaal niet kan en wil missen en dan ein-de-lijk voor de deur zal staan, smekend om vergeving.
haley wijzigde dit bericht op 13-03-2009 15:33
Reden: ah, mosterd zie ik
Reden: ah, mosterd zie ik
% gewijzigd

vrijdag 13 maart 2009 om 15:50
hoi mirjam, ik denk dat het goed is dat je er helemaal klaar mee bent hoor.
Hij heeft gewoon te mkkelijk over jullie gedacht, en 2 jaarkang was het ook geen probleem voor hem, maar nu dus klaar!...
En inderdaad als hij het erg vind, als hij je mist, dan doet ie moeite toch? dat staat hij voor de deur, of hij belt je op. ff op msn en smsje sturen...het is zooo makkelijk...!
Dus ookal is het voor jouw gevoel niet netjes om het zo af te sluiten. het is niet erg om hem niet meer te spreken hoor.
En zo bescherm je jezelf ook meer zodat je niet meer voor hem valt.
succes!
Hij heeft gewoon te mkkelijk over jullie gedacht, en 2 jaarkang was het ook geen probleem voor hem, maar nu dus klaar!...
En inderdaad als hij het erg vind, als hij je mist, dan doet ie moeite toch? dat staat hij voor de deur, of hij belt je op. ff op msn en smsje sturen...het is zooo makkelijk...!
Dus ookal is het voor jouw gevoel niet netjes om het zo af te sluiten. het is niet erg om hem niet meer te spreken hoor.
En zo bescherm je jezelf ook meer zodat je niet meer voor hem valt.
succes!