geen exit gesprek gehad en nu?
vrijdag 13 maart 2009 om 13:57
hoi iedereen
ik moet het toch even kwijt want ik vind het behoorlijk zwaar allemaal. Zal het zo kort mogelijk proberen om uit te leggen.
Ik heb twee jaar contact gehad met een jongen waar ik helemaal gek op was. Mij nog nooit zo gevoeld. Het liep niet zoals het moest gaan, veel gesprekken gehad en hij wist niet zo goed wat liefde inhield enz.
Hij wilde graag mij wel als vriendin maar gedroeg zich er totaal niet naar. Het kwam alleen eigenlijk zo uit als hij dat wilde.
Soms twee weken stil enz, vaak genoeg het hier over gehad.
Eindelijk is het knopje bij mij om, hij wil me niet vind mij niet leuk genoeg en ik verdien meer punt.
na dat hij een afspraak niet is na gekomen, ik naar zijn vrienden ben geweest en hij heeft niks van zich laten horen was ik er klaar mee.
Ik heb niks meer van mij laten horen, alles gewist enz.
Hier is nooit een gesprek over geweest
Het is een maand stil, in deze maand heeft hij mij wel 8 x aangesproken op msn, 4 smsjes gestuurd.
Steeds met hey meid hoe is het? met big smile enz. Alsof er echt niks gebeurd is.
Vanmiddag waarom ga je steeds offline als ik je aanspreek, waarom reageer je niet meer, of denk je donder maar op met smile erachter. Zou het dan nu eindelijk door dringen???
Toch vind ik het lastig dat ik denk ja misschien was een gesprek goed geweest, maar ik heb zoiets wat heeft het nog voor zin
maar waarom spreekt hij me nu steeds aan???
alvast bedankt voor jullie reacties
liefs
ik moet het toch even kwijt want ik vind het behoorlijk zwaar allemaal. Zal het zo kort mogelijk proberen om uit te leggen.
Ik heb twee jaar contact gehad met een jongen waar ik helemaal gek op was. Mij nog nooit zo gevoeld. Het liep niet zoals het moest gaan, veel gesprekken gehad en hij wist niet zo goed wat liefde inhield enz.
Hij wilde graag mij wel als vriendin maar gedroeg zich er totaal niet naar. Het kwam alleen eigenlijk zo uit als hij dat wilde.
Soms twee weken stil enz, vaak genoeg het hier over gehad.
Eindelijk is het knopje bij mij om, hij wil me niet vind mij niet leuk genoeg en ik verdien meer punt.
na dat hij een afspraak niet is na gekomen, ik naar zijn vrienden ben geweest en hij heeft niks van zich laten horen was ik er klaar mee.
Ik heb niks meer van mij laten horen, alles gewist enz.
Hier is nooit een gesprek over geweest
Het is een maand stil, in deze maand heeft hij mij wel 8 x aangesproken op msn, 4 smsjes gestuurd.
Steeds met hey meid hoe is het? met big smile enz. Alsof er echt niks gebeurd is.
Vanmiddag waarom ga je steeds offline als ik je aanspreek, waarom reageer je niet meer, of denk je donder maar op met smile erachter. Zou het dan nu eindelijk door dringen???
Toch vind ik het lastig dat ik denk ja misschien was een gesprek goed geweest, maar ik heb zoiets wat heeft het nog voor zin
maar waarom spreekt hij me nu steeds aan???
alvast bedankt voor jullie reacties
liefs

zaterdag 2 januari 2010 om 20:45
Die dingen kunnen lang duren he. Ik denk dat je je af moet vragen of hij nu echt veranderd is. Hij kan je wel missen, maar in hoeverre ziet hij een relatie nu wel zitten? Ik zou verder gaan met je eigen leven, het gevoel laten slijten. Als hij echt zou willen, zou hij wel meer dan een mail of een sms sturen... toch?
Sterkte!
Sterkte!
zaterdag 2 januari 2010 om 20:48
Als je toch met elkaar steeds gevoelens over elkaar blijft delen, dan is het ook moeilijk om van iemand los te komen. Je hebt weinig contact. Maar wel sinds maart dat gesprek gehad en nu niet al te lang geleden een mail. Dit soort dingen blijven je gevoelens toch steeds weer overhoop gooien. Elke keer dat er een tijd verstreken is hoor je toch weer iets van hem waardoor je in de war raakt. Op die manier word het moeilijk om hem echt helemaal los te laten.
Daarnaast krijg ik ook de indruk dat je nog hoop ziet voor jullie samen. Zo lang je dat blijft zien is ook elk teken van leven weer een strohalm om aan vast te grijpen. Ik denk dat je voor jezelf eerst de keuze moet maken dat je niet meer met een dergelijke man een relatie WIL hebben. Pas als je die stap neemt en ECHT beseft dat je er klaar mee bent kan je hem loslaten. In je posting uit maart schreef je al dat je dit gedaan had. Toen werden daarbij al twijfels geuit. Als ik je huidige posting lees dan twijfel ik nog steeds of je die knoop voor jezelf al doorgehakt hebt.
Daarnaast krijg ik ook de indruk dat je nog hoop ziet voor jullie samen. Zo lang je dat blijft zien is ook elk teken van leven weer een strohalm om aan vast te grijpen. Ik denk dat je voor jezelf eerst de keuze moet maken dat je niet meer met een dergelijke man een relatie WIL hebben. Pas als je die stap neemt en ECHT beseft dat je er klaar mee bent kan je hem loslaten. In je posting uit maart schreef je al dat je dit gedaan had. Toen werden daarbij al twijfels geuit. Als ik je huidige posting lees dan twijfel ik nog steeds of je die knoop voor jezelf al doorgehakt hebt.
zaterdag 2 januari 2010 om 21:00
meid ik denk dat je zowieso wel gelijk hebt
maar ja er is dus bijna 9 maanden geen contact geweest.
Gesprek was vrij snel, en de mail is drie maanden geleden.
ik heb hem wel voor mijn gevoel echt los gelaten.
Ik ben door gegaan met mijn leven,
maar mijn twijfel is er idd, maar meer omdat ik denk van
de dingen die er speelde zouden die op te lossen zijn.
En ik heel sterk gevoel heb dat ik iemand waar ik echt heel gek op ben en veel om geef laat lopen.
tuurlijk weet ik er zijn zoveel mannen op deze wereld maar toch.. mijn twijfel is kan je iemand een tweede kans geven?
maar ja er is dus bijna 9 maanden geen contact geweest.
Gesprek was vrij snel, en de mail is drie maanden geleden.
ik heb hem wel voor mijn gevoel echt los gelaten.
Ik ben door gegaan met mijn leven,
maar mijn twijfel is er idd, maar meer omdat ik denk van
de dingen die er speelde zouden die op te lossen zijn.
En ik heel sterk gevoel heb dat ik iemand waar ik echt heel gek op ben en veel om geef laat lopen.
tuurlijk weet ik er zijn zoveel mannen op deze wereld maar toch.. mijn twijfel is kan je iemand een tweede kans geven?
zaterdag 2 januari 2010 om 21:11
hoi
ja om eerlijk te zijn wel, uit die mail blijkt dat wel
maar ja heb altijd zoiets geen woorden maar daden.
We hebben gezamelijke vrienden die ik dus nog steeds wel zie
verjaardagen ging ik nooit meer heen ivm hem enz..
maar spreek de vrienden regelmatig.
ik vraag die vrienden nooit naar hem, tot die mail kwam
en dus een keer aan de vrienden gevraagd of zij vinden dat hij verandert is.
Naar hun toe in ieder geval wel, hij belt ze meer, spreekt meer met hun af, neemt initatief enz..
Alle dingen die hij daar voor dus niet deed, en waarom het bij ons niet meer werkte.
maar zelf kan ik daar dus niet verder over oordelen
ja om eerlijk te zijn wel, uit die mail blijkt dat wel
maar ja heb altijd zoiets geen woorden maar daden.
We hebben gezamelijke vrienden die ik dus nog steeds wel zie
verjaardagen ging ik nooit meer heen ivm hem enz..
maar spreek de vrienden regelmatig.
ik vraag die vrienden nooit naar hem, tot die mail kwam
en dus een keer aan de vrienden gevraagd of zij vinden dat hij verandert is.
Naar hun toe in ieder geval wel, hij belt ze meer, spreekt meer met hun af, neemt initatief enz..
Alle dingen die hij daar voor dus niet deed, en waarom het bij ons niet meer werkte.
maar zelf kan ik daar dus niet verder over oordelen
zaterdag 2 januari 2010 om 21:26
Ik sluit me toch ook wel aan bij Emaille. Als hij je echt, echt terug wil. Dan word het tijd voor daden. Een mailtje schrijven kan iedereen. Het wordt dan ook tijd om te laten zien dat hij echt voor je gaat. Een mailtje is daarvoor niet voldoende. Heb jij zelf het gevoel dat je nu een keuze hebt? Dat je hem maar hoeft te bellen en dat hij de draad met jou dan weer oppikt? Of ligt de bal bij hem?
dinsdag 5 januari 2010 om 19:12
Hoi
op dit moment ligt het echt bij mij, hij heeft wel aangegeven
om met mij verder te willen gaan..
Te zorgen om het een nieuwe kans te geven, dat hij vaker langs mijn ouders wil, en mijn vrienden te willen ontmoeten.
Het liefst zou hij willen gaan samenwonen ( wel weer compleet tegen overgestelde natuurlijk)
maar hij ziet het allemaal erg zitten
ik ben nu degene die heel erg mij terug houdt in alles..
op dit moment ligt het echt bij mij, hij heeft wel aangegeven
om met mij verder te willen gaan..
Te zorgen om het een nieuwe kans te geven, dat hij vaker langs mijn ouders wil, en mijn vrienden te willen ontmoeten.
Het liefst zou hij willen gaan samenwonen ( wel weer compleet tegen overgestelde natuurlijk)
maar hij ziet het allemaal erg zitten
ik ben nu degene die heel erg mij terug houdt in alles..