Geen zin in feest van "peetoom" !

17-05-2009 13:33 85 berichten
Vanwege herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
quote:leeuwenwelp wrote on 17 May 2009 @ 15:28:

Waarom vinden sommige op dit forum het een "dreigement" van mijn man betreft wat hij zei dan ga ik de volgende keer niet mee naar je zus!!!!!

Of emotionele chantage, noem het hoe je het wilt..

Ik vind het een kinderachtige reactie. Alsof je zijn lolly hebt afgepakt en hij jou daarom de volgende keer geen kauwgom geeft...

(Waarom heb ik opeens een ander lettertype?)
quote:Ligeia schreef op 17 mei 2009 @ 15:40:

[...]

(Waarom heb ik opeens een ander lettertype?)Ik zie geen ander lettertype. Wat ik wel zie op het forum, alleen bij jou, als jij iemand quote, wordt de zin "....... schreef op 15 mei om ..." verandert in "...... wrote on 15 May ...............".
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh, echt? Cool!...
ik loop ook niet alle verjaardagen af van alle ooms en tantes, maar bij "belangrijke" data zoals 50, 65, wat groot gevierd word wel. Waarom? Omdat het voor de jarige belangrijk is. Plus dat de feestjes waar je geen zin hebt, meestal erg gezellig worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik stel altijd de vraag aan Mr. Zwieber: ga je omdat je je verplicht voelt of omdat je echt wil gaan omdat het leuke mensen zijn? Bij dat eerste: niet gaan want dat is wel heel hypocriet, bij het tweede: vraag jezelf af of je ook echt met die mensen gaat praten (meestal is de jarige nauwelijks aanspreekbaar vanwege al het geregel) of dat je beter los kan afspreken?

Het is eigenlijk een heel simpel stappenplan maar het scheelt je zoveel frustraties. Al die stomme familie feesten waarbij iedereen elkaar schaapachtig zit aan te staren en over het weer en de wegen zit te praten kunnen mij en Mr. Zwieber (inmmidels) ook gestolen worden. Als het nou iemand is waarbij je echt wat hebt, een band hebt (anders dan puur de bloedband) dan vind ik het een ander verhaal maar meestal is het gaan omdat het verwacht wordt. Nou doei! Ik ga omdat ik het wil, niet omdat het moet.

(FYI: ik heb dat gezeul niet aan mijn kant want ik heb alleen mijn ouders)
Wat een triest gedoe om niks, volgens mij meer om je zin gewoon door te drukken.

Voor 1 avondje zo'n heise maken, hoe oud ben je?

Dan ook nog voor iemand in die leeftijd, hopelijk bereik je zelf ook die leeftijd en dat zul je weten hoe belangrijk contact voor je is.

Als ik je man was had ik je echt weggedaan.
Leeuwenwelp , weet je wel meteen dat hij er nooit geen ene pepernoot aan heeft gevonden om op visite te gaan bij je zus . Altijd leuk , zulke bekentenissen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom vindt jouw man het zo belangrijk dat jullie daar samen naartoe gaan? Want dat vindt hij blijkbaar, gezien zijn reactie.

Ik begrijp dat jij geen zin hebt, en ik vind ook echt niet dat je overal samen naartoe zou moeten, maar je man vindt dit blijkbaar belangrijk genoeg om er ruzie over te maken. Heb je hem al gevraagd waarom?
Mfihlo, omdat haar man zelf ook liever niet gaat maar vindt dat hij verplicht is te gaan. Nou, ik ging ook niet mee als het zo moet.

Lees maar:

quote:leeuwenwelp schreef op 17 mei 2009 @ 14:02:

[...]

Dolfje,ja inderdaad, hij heeft helemaal geen zin in dit feest, zijn peetoom had straks gebeld en wij hebben nummermelding, mijn man zei ik heb geen zin om de telefoon op te nemen het is mijn peetoom. Peetoom had daarna de voicemail ingesproken. !!!

ik ga altijd naar ooms tante's of waar feestjes zijn. (juist neven en nichten sla ik over ) ik ben mijn vader kwijt en als ik af en toe een broer van mijn vader zien krijg en een dikke kus voel ik me goed.

ik zie het als vrijwillerswerk, heb nog een aantal oudere mensen waar ik contact mee houd, geen familie maar waar ik vroeger goede herinderingen aan heb.

dus ik hoop als ik later ouder ben de jongere mij niet vergeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven