gekke gedachte?
donderdag 18 november 2010 om 23:04
Onlangs is mijn relatie verbroken en zit nu in een stadium dat ik alles aan het overdenken ben. Een ding wat mij opviel tijdens onze relatie was dat als we samen in bed lagen we moeilijk in slaap konden komen. Weet dat het in het begin altijd even wennen is om samen in 1 bed te liggen, helemaal als je altijd alleen slaapt. Ben wel van mening dat dit na een tijdje toch wel enigszins normaal moet zijn en dat je lekker samen moet kunnen slapen. Misschien een gekke gedachte, maar kan dit te maken hebben een soort van spanningsveld die rondom mijn partner hangt/hing? Of ga ik nu te ver met deze gedachte? Heeft iemand hier ervaring mee?
zaterdag 20 november 2010 om 10:12
quote:Madhe schreef op 19 november 2010 @ 21:55:
Mijn vriend stuurde zijn scharrels na de seks altijd naar huis, naar de logeerkamer of bank. Alleen met exen (vrouwen waar hij dus echt verliefd op was) kon hij in slaap vallen.Daarom zorg ik altijd dat ik bij de ander ben, dan kan ik weg wanneer ik wil.
Mijn vriend stuurde zijn scharrels na de seks altijd naar huis, naar de logeerkamer of bank. Alleen met exen (vrouwen waar hij dus echt verliefd op was) kon hij in slaap vallen.Daarom zorg ik altijd dat ik bij de ander ben, dan kan ik weg wanneer ik wil.