Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

maandag 19 oktober 2020 om 08:58

maandag 19 oktober 2020 om 09:06
Nee helemaal niet.
Anders zou ik jarenlang aan ex hebben gedacht of ermee zitten. Nee ik was helemaal gegaan voor mijn partner. Mijn ex viel mij nog lastig na onze breuk en tijdens daten met mijn huidige partner.

maandag 19 oktober 2020 om 09:06
Klopt, het heeft niets met de werkelijkheid te maken. Dus zet het uit je hoofd.
Of houd het bij een leuke fantasie. Je hebt het niet voor niets destijds uitgemaakt lijkt me?

maandag 19 oktober 2020 om 09:07
En voelde dat fijn ?
Nu dacht jij laat ik dat ook eens doen .
maandag 19 oktober 2020 om 09:07
Okee, het laat hem niet koud. En nu?Hoiviva schreef: ↑19-10-2020 09:03Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
Onze breuk was destijds niet helemaal goed uitgesproken.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.
Als het hen koud liet zou die helemaal niet reageren.

maandag 19 oktober 2020 om 09:08
Natuurlijk kun je nieuwsgierig zijn naar een ex, zeker als het niet helemaal goed is afgesloten.Hoiviva schreef: ↑19-10-2020 09:03Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.
Je schrijft dat je hem mist. Dat is een andere Reden dan afsluiting zoeken.
Maar als je daarvoor zijn broer zijn bedrijf moet gaan mailen zou dat me toch echt te gênant zijn. Te veel moeite voor iets dat in het verleden hoort.
Verder zou, als ik er achter zou komen dat mijn partner zoiets had gedaan, het vertrouwen behoorlijk beschaamd zijn.
maandag 19 oktober 2020 om 09:08
Uit beleefdheid en de hoop dat je goed terecht bent gekomen?Hoiviva schreef: ↑19-10-2020 09:03Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
Een breuk bespreken is royaal te laat na 10 jaar. En een smoes voor hem missen.
maandag 19 oktober 2020 om 09:11

maandag 19 oktober 2020 om 09:12
Kan het zijn dat je iets mist in je huidige relatie? Het klinkt alsof je ex iedereen had kunnen zijn, maar dat je juist hem 'gebruikt' als afleiding of zoiets. Aangezien je nooit eerder meer aan hem hebt gedacht, lijkt het me stug dat je hem mist, maar waarschijnlijker dat je 'iets' mist.
Misschien kan je uitzoeken wat er mis is en hoe je dat met je partner kan oplossen. Je ex verder lekker met rust laten.
Misschien kan je uitzoeken wat er mis is en hoe je dat met je partner kan oplossen. Je ex verder lekker met rust laten.

maandag 19 oktober 2020 om 09:13
Waarschijnlijk gewoon uit vriendelijkheid, meer niet.Hoiviva schreef: ↑19-10-2020 09:03Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.

maandag 19 oktober 2020 om 09:21
maandag 19 oktober 2020 om 09:25
Weet je wat gênant is? Dat je zijn broer via zijn werk mailt! En dat die aangeeft beter geen contact meer op te nemen. En het dan toch gewoon doen!
En nu roepen dat het ex toch ook wat doet, omdat hij wat beleefdheidsvragen terug stelt.
Echt vrouwke, doe dit niet! Je maakt er een hele boel mee kapot!
En nu roepen dat het ex toch ook wat doet, omdat hij wat beleefdheidsvragen terug stelt.
Echt vrouwke, doe dit niet! Je maakt er een hele boel mee kapot!