Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

18-10-2020 22:48 143 berichten
;
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2020 08:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Lijkt me duidelijk. Hij wil geen contact :)
Let it go.
Jouw ex is duidelijk. Maar ben je wel gelukkig met je huidige partner?
Alle reacties Link kopieren
Verstandige ex heb je! Neem hier een voorbeeld aan!
Waarom ga je achter de rug van je partner om je ex contacten?

Als hij wel had gehapt, wat had je dan gedaan?

Ga je schamen. Je weet dat dit geen leuk gedrag is naar je eigen man toe.

Als hij voor jou niet de ware is moet je weggaan, niet lijntjes gaan uitzetten naar exen.
En je man leek het ook een leuk idee om de banden weer aan te halen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lekker lelijk van je om hem een bericht te sturen. Je bent getrouwd hoor. En hij ook dus laat hem lekker met rust.
Ik droom ook weleens over een ex (of een andere man in mijn kennissenkring). Maar als ik naar aanleiding van iedere droom op jacht zou moeten gaan dan was ik nu al tientallen keren (bijna) vreemdgegaan.
;
anoniem_6364be4f10c18 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 20:06
Reden: Privé
0.00% gewijzigd
Je ex van 10 jaar terug en je bent 9 jaar getrouwd. Je huidige man was een gevalletje rebound ?
;
anoniem_6364be4f10c18 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 20:06
Reden: Privé
0.00% gewijzigd
Ik vind contact opnemen met een ex geen probleem. Maar als het niet uit interesse is maar uit missen is het niet verstandig.
Yildizlar schreef:
19-10-2020 09:04
Je ex van 10 jaar terug en je bent 9 jaar getrouwd. Je huidige man was een gevalletje rebound ?
Nee helemaal niet.
Anders zou ik jarenlang aan ex hebben gedacht of ermee zitten. Nee ik was helemaal gegaan voor mijn partner. Mijn ex viel mij nog lastig na onze breuk en tijdens daten met mijn huidige partner.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:04
Ik heb nooit over ex gedroomd dit was de eerste keer.
Hoeft helemaal niks te betekenen ook zo een droom.
Klopt, het heeft niets met de werkelijkheid te maken. Dus zet het uit je hoofd.
Of houd het bij een leuke fantasie. Je hebt het niet voor niets destijds uitgemaakt lijkt me?
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:06
Nee helemaal niet.
Anders zou ik jarenlang aan ex hebben gedacht of ermee zitten. Nee ik was helemaal gegaan voor mijn partner. Mijn ex viel mij nog lastig na onze breuk en tijdens daten met mijn huidige partner.
En voelde dat fijn ?
Nu dacht jij laat ik dat ook eens doen .
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:03
Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
Onze breuk was destijds niet helemaal goed uitgesproken.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.

Als het hen koud liet zou die helemaal niet reageren.
Okee, het laat hem niet koud. En nu?
Hoiviva schreef:
Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.

Natuurlijk kun je nieuwsgierig zijn naar een ex, zeker als het niet helemaal goed is afgesloten.

Je schrijft dat je hem mist. Dat is een andere Reden dan afsluiting zoeken.

Maar als je daarvoor zijn broer zijn bedrijf moet gaan mailen zou dat me toch echt te gênant zijn. Te veel moeite voor iets dat in het verleden hoort.

Verder zou, als ik er achter zou komen dat mijn partner zoiets had gedaan, het vertrouwen behoorlijk beschaamd zijn.
Hoiviva schreef:

Uit beleefdheid en de hoop dat je goed terecht bent gekomen?
Een breuk bespreken is royaal te laat na 10 jaar. En een smoes voor hem missen.
Bijzonder topic TO.
Je droomt over je ex, je mist hem en neemt contact op. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen. Denk goed na over je relatie. Is deze nog goed, zit je in een sleur, mis je iets, wat is er mis? Het komt op mij over dat je twijfelt over je eigen relatie.
Daar moet je iets mee.
Kan het zijn dat je iets mist in je huidige relatie? Het klinkt alsof je ex iedereen had kunnen zijn, maar dat je juist hem 'gebruikt' als afleiding of zoiets. Aangezien je nooit eerder meer aan hem hebt gedacht, lijkt het me stug dat je hem mist, maar waarschijnlijker dat je 'iets' mist.

Misschien kan je uitzoeken wat er mis is en hoe je dat met je partner kan oplossen. Je ex verder lekker met rust laten.
Hoiviva schreef:

Waarschijnlijk gewoon uit vriendelijkheid, meer niet.
Verstandige ex
Het was wel gênant om te horen dat ik hem niet meer moest e-mailen. En heb toen de hele dag een rot gevoel gehad.
Het klinkt allemaal een beetje, tja. Creepy? Vanwege een droom via de broer van je ex (die al aangeeft dat de ex er niet op zit te wachten) contact opnemen met een ex van 10 jaar geleden die je ook nog eens lastig heeft gevallen na de breuk?

Terwijl jullie beiden getrouwd zijn?
Weet je wat gênant is? Dat je zijn broer via zijn werk mailt! En dat die aangeeft beter geen contact meer op te nemen. En het dan toch gewoon doen!
En nu roepen dat het ex toch ook wat doet, omdat hij wat beleefdheidsvragen terug stelt.

Echt vrouwke, doe dit niet! Je maakt er een hele boel mee kapot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven