Getrouwde minnaar, wat nu??

24-08-2008 18:45 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_71942 wijzigde dit bericht op 21-09-2008 19:59
Reden: prive redenen
% gewijzigd
Ach ergens weet je het zelf al zoals ik je verhaal lees.

Je hebt lekker geneukt en een leuke anderhalve (zaken)week gehad en dat was het waarschijnlijk.

Maar joh...behoud je eigenwaarde en laat hem zijn leven leiden en jij het jouwe.

Vooral niet aandringen en ertussen wurmen denk ik.

Probeer het te verwerken en vergeet hem.

Sterkte.
Als ik jou was zou ik een andere baan zoeken! en zoeken naar iemand op wie je wel kan bouwen!
Niet doen meid !

Lees mijn topic maar ''en nu is het genoeg...''

Bij mij was het al drie jaar gaande, je wordt er op den duur alleen maar ongelukkiger van, en het gaat je leven beheersen

Sterkte!
Het is toch ook niet te geloven: zo'n vrouw die maar aan haar man blijft hangen, haar rottige huwelijk blijft voorzetten en ook nog met haar gezin op vakantie gaat terwijl haar man zo'n leuke begripvolle minnares heeft!
die gaat never nooit bij t vrouwtje weg, en als zij hem een keer eruit flikkert en hij toch bij jou komt, zal hij je ook belazeren.

dit verhaal is toch zo oud als de wereld, da er nog vrouwen zijn die erin trappen verbaast me.

Move on, zoek een andere man en een andere baan.

je was een lekker neukertje voor ernaast, en nu is hij op je uitgekeken.
tja, jullie hebben allemaal gelijk..... roep ook de hele tijd tegen mezelf... doe normaal en vertel hem dat je niet meer mee speelt in dit spel...maar ik hoef maar naar die man te kijken en dan smelt ik als sneeuw voor de zon. Ondertussen is dit dus al bijna een jaar aan de gang... gek wordt ik ervan.
quote:april71 schreef op 24 augustus 2008 @ 18:45:

Hij zegt dat hij van mij houd maar dat hij te laf is om thuis mede te delen dat hij weggaat, hij zegt dus dat hij hoopt dat ze het via iemand anders te weten komt.

En toen heb je niet gevragd of jij dat klusje voor hem op moest knappen ?

Vraag het anders eens aan hem of hij wil dat jij dat doet , of dat hij het samen met jou wel durft , of dat hij de volgende keer hand in hand ergens wil lopen waar bekenden hem haast wel móeten betrappen ........

Ik denk dat ik het antwoord nu al wel weet . Jij ook ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zucht. Klinkt, en dat bedoel ik niet flauw, wel heel erg klassiek. Hij belooft je de sterren en de hemel, heeft een lekkere vrijpartij buiten de deur gehad, maar durft niet de stap te nemen. Helaas geeft jouw verhaal zo ongeveer het hele klassieke patroon aan wat je doorloopt: (1) zieligheid opwekken want zijn huwelijk is pet (2) jij valt daarvoor (3) meneer komt aan zijn trekken, is weer geliefd in bed of heeft er een leuk vriendinnetje naast (4) meneer belooft van alles en nog wat (5) meneer heeft nog steeds een gezin en huwelijk wat hij dapper consumeert ( 6 ) meneer beseft wat hij kan kwijtraken, huis, helft inkkomen, zijn kinderen die hem niet meer willen zien en dus (7) creëert afstand tussen jou en hem....

Einde van de klassieker: Jij zit met een gebroken hart en meneer gaat gewoon door met zijn eigen leven, gaat waarschijnlijk niet scheiden, en zijn vrouw weet van niets.

Klinkt loeihard zoals het hier staat, maar geloof me, je bent echt niet de enige die voor dat sprookje is gevallen. Het hele forum staat hiermee vol. Mijn verhaal: ik was ook de minnares van een GM. (Getrouwde man) en hoewel ik niet wilde dat hij wegging bij zijn vrouw of dat we gingen samenwonen, zijn de punten vrijwel naadloos inpasbaar.

Ik ben eruit gestapt nadat ik vond dat hij weinig respectvol was naar zijn minnaressen. En het feit dat hij het onveilig deed terwijl zijn vrouw verhoogde risico loopt met hepatitis deed voor mij een deur dicht.

Lief Aprilletje, maak dat je daar weg komt. Vind een andere baan, huil uit bij vriendinnen, maar maak dat je wegkomt. Het ziet er naar uit dat hij je alleen maar voor erbij wilt. Als je daarover afspraken maakt en dat zo wilt, waarom niet? Maar jij hebt andere verwachtingen en het lijkt er niet op dat die vervuld gaan worden......

Sterkte meis!
Ik denk dat hij die zaak tóch al zou gaan verkopen maar het was meteen een mooie smoes om jou - nog meer - aan hem te binden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat wij vinden?

Dat is wel te voorspellen, lijkt mij.
Moeilijk he. Tot over je oren verliefd. Snap hoe je je voelt. Maar waarschijnlijk wil hij zijn maatschappelijke zekerheden toch niet opgeven. Want daar is het waar het in deze wereld om draait. Probeer, hoe moeilijk ook, afstand te nemen !
Het feit dat hij al te laf is om het zijn vrouw te vertellen is al een teken aan de wand. Natuurlijk, er is nooit een goed moment voor zoiets, maar dat zijn vrouw het via een ander kanaal moet horen, vind ik laf. Ik vind, als je de ballen hebt om vreemd te gaan of er een relatie buiten de deur naast te houden, en je wilt het echt veranderen (want kennelijk is er van alles mis in het huwelijk) dan heb je diezelfde ballen om er een eind aan te maken.

Is het mogelijk, omdat hij (a) natuurlijk nog steeds een slecht huwelijk heeft (laten we daar even van uit gaan) en (b) dus thuis niet aan zijn trekken komt, dat hij (c) dus een ander grietje heeft?
April, ik heb speciaal voor jou nog even een topic naar boven gehaald. Mijn vrouw/man begrijpt me niet 385x

Lees vooral rustig alle excusses eens door en tel hoeveel hij er gebruikt heeft.Sterkte!
Alhoewel zijn huwelijk voor de buitenwacht niets meer lijkt voor te stellen kun je veilig aannemen dat het kennelijk wel in een bepaalde behoefte voorziet. Het is voor buitenstaanders vaak erg moeilijk te taxeren wat mensen bijelkaar zoeken.

Een oordeel hierover is niet aan de orde.

De kern waarom het allemaal draait is dat wat deze meneer zegt onbelangrijk is, want totaal onbetrouwbaar. Een zwabberende, man die bang is om zichzelf aan zijn eigen vrouw te tonen zoals hij is, is niet het toonbeeld van stabiliteit. En zijn woorden en beloftes zijn totaal hol.

Beoordeel deze man op zijn feitelijke daden. Zijn doen of laten spreken de waarheid. Een kille waarheid die jou, April, tot een hard wegrennen had moeten aanzetten. Maar jij bent zelf ook niet het toonbeeld van stabiliteit, daarom voel jij je aangetrokken tot deze man en laat jij jezelf een speelbal zijn van deze situatie.

En dat is zonde van je tijd en alle energie die je er in stopt, er is veel meer van je leven te maken dan deze droevige vertoning. Jij kunt vandaag nog kiezen om hier niet meer aan mee te doen.

Sterkte!
Geduld geduld, echt waar er komt een dacht dan kiest deze man echt voor jou. Dat hij nu zijn vrouw niet verlaat is gewoon angst maar echt heus waar, als zijn schoonmoeder en cavia dood zijn, dan gaat hij voor jou.

Die ene sms in het weekend vind ik wel wrang, een goed gelovige vrouw zit meerdere malen per zondag in de kerk, 2 sms/jes moet dus kunnen.

Maar echt waar hoor, hij kiest uitiendelijk wel voor jou. Iedereen wist dat hij een slecht huwelijk heeft, weet iedereen ook dat hij bijna voor jou gaat kiezen.

Lees het minnaressen topic, jarenlang leed van vrouwen die hier in geloofd hebben.

Een vraagje nog, ik neem aan dat jullie soulmates zijn?
Forget it.................errug klassiek verhaal,zijn hele topics over geschreven,get ovet it,je bent toch wel meer waard!!!!Maar ja,als jij je halve leven wilt spenderen aan wachten en je tijd verspillen,...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
ga stappen,sporten,zoek vriendinnen op...enzenz
Hier een verhaal "van de andere kant".

Ik ben de vreemdganger in dit verhaal. Heb een vrijgezelle minnaar. En je kan echt verscheurd worden in je gevoelens voor de een en voor de ander.

Je geeft je huwelijk niet "zomaar" op (zeker niet als er kids in het spel zijn) maar ik voel echt wel meer dan alleen sex voor hem.

Er wordt hier hard geoordeeld (prima daar is een forum voor om je mening te delen) maar geloof me, hoe fout ik ook zit en ik hoef echt geen spottend medelijden, de andere kant zit, in mijn geval, voortdurend in een emotionele achtbaan.

Succes TO
Lieve TO, heel veel sterkte. Ik kan me goed voorstellen dat je ondanks zijn opmerkingen, gek op hem bent. Zoiets is niet te verklaren en als je iemand eenmaal leuk vindt, kom je daar niet zomaar van af. Je minnaar lijkt me iemand die echt bij zijn vrouw zal blijven. In dat geval zou ik nog eens heel goed nadenken over wat jij wil. Hoe zie jij deze relatie over bijvoorbeeld een jaar? Zou je nog zo lang in 'onzekerheid' willen zitten voor deze man. Probeer eens heel rationeel na te denken, hoe moeilijk dat ook is, en denk nu aan je eigen belang. Hopelijk kun je dan een goede conclusie trekken over hoe je het verder wil aanpakken: zelf je leven weer oppakken, of echt voor deze man willen gaan en met hem gesprekken voeren over hoe jij je in deze situatie voelt en hoe je het anders wil zien. Je zult dan aan zijn reactie merken in hoeverre hij je als volwaardige relatievriendin ziet. Trek daaruit dan je conclusie, en hopelijk kun je hoe dan ook gelukkig zijn, wat je ook besluit te doen.

Sterkte, meid.
quote:salle schreef op 24 augustus 2008 @ 21:01:

Hier een verhaal "van de andere kant".

Ik ben de vreemdganger in dit verhaal. Heb een vrijgezelle minnaar. En je kan echt verscheurd worden in je gevoelens voor de een en voor de ander.

Je geeft je huwelijk niet "zomaar" op (zeker niet als er kids in het spel zijn) maar ik voel echt wel meer dan alleen sex voor hem.

Er wordt hier hard geoordeeld (prima daar is een forum voor om je mening te delen) maar geloof me, hoe fout ik ook zit en ik hoef echt geen spottend medelijden, de andere kant zit, in mijn geval, voortdurend in een emotionele achtbaan.

Succes TO

Salle, dat ben ik ook wel met je eens. Ikzelf ben tijdens mijn huwelijk verliefd geworden op een ander. Niets mee gedaan, maar die man was wel verdomde vaak in mijn gedachte. De man in kwestie en ook mijn man (nu ex) wisten van niets. Het ging uiteindelijk over, maar ik begrijp daardoor wel wat van die emotionele achtbaan waar jij over schrijft.

Ik wil TO ook niet veroordelen, maar de wijze waarop de relatie verloopt wijst er echt op dat hij - onaardig gezegd - van haar af wil. Als hij echt in diezelfde emotionele achtbaan zit, dan gaat hij niet in de ontwijkmodus die hij nu toepast. Als hij het echt meent, had hij allang iets gedaan dat zijn vrouw het wist. Vertellen, of heel laf haar er 'achter laten komen' op een andere manier.
He, Salle, wat érg nou voor je zeg. Sjonge jonge, keuzes, keuzes, keuzes.....
Beste Salle

Ik begrijp jouw kant van het verhaal heel goed. Voor de lover van April is het vast ook allemaal heel moeilijk, hij kan er absoluut niet mee omgaan, hoe eenzaam moet het wel niet zijn om met zoveel geheimen voor je partner te moeten leven. Ik denk dat dit de allermoeilijkste weg is, ik zou zelf helemaal de draad kwijtraken van alle leugens die leugens moeten maskeren. Je moet een gigantisch goed geheugen hebben om zo'n theater voor je naaste partner vol te kunnen houden. En daarbij ben je als verliefde getrouwde man/vrouw ook nog eens zwaar emotioneel, wat ook niet bijdraagt aan de oplossing van dit innerlijke conflict.

Toch moet er in deze situatie één persoon de wijste zijn, want hoe langer deze situatie voortduurt des te pijnlijker het voor alle partijen wordt, en wat levert het op voor April om zich aan het lijntje te laten houden? Ik denk niets minder dan een gebarsten hart. Ik kan in haar verhaal geen aanwijzingen vinden dat hij zijn vrouw op enig moment gaat verlaten voor een leven met haar. Daarvoor is het initiatief wat hij daarvoor onderneemt verwaarloosbaar klein.
Eh...waar maken jullie uit op dat de echtgenoot in dit verhaal zwaar gebukt zou gaan onder zijn emoties, verliefdheid en andere, diepgaande gevoelens voor TO? De man heeft met haar een buitenechtelijke affaire (gehad); meer lijkt het niet te zijn.
Dank voor alle reacties, heb ook alle 365 smoesen doorgenomen. Ja daar stonden wel een paar bekenden tussen. Ondertussen wil mijn hart natuurlijk alleen maar geloven dat hij wel zijn vrouw verlaat, echter mijn hoofd zegt wat anders. Ik zal dan ook maar beginnen met hem morgen mee te delen dat ik alweer een klote weekend heb gehad door hem en dat ik verwacht dat hij er snel wat aan gaat doen omdat ik dit niet meer trek. Ben benieuwd wat hij gaat doen. (terwijl ik dit schrijf krijg ik een smsje dat ie zo aan me denkt enzo en dat hij het rot vind dat ik me niet zo lekker voel. JAJAJA en ondertussen kruipt hij onder de lakens bij zijn vrouw)

Apriletje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven