Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
maandag 14 september 2009 om 23:12

maandag 14 september 2009 om 23:15
quote:Kym schreef op 14 september 2009 @ 23:11:
Vinden jullie dat ik teveel achter SJ aanloop? Te 'easy' ben door hem vanavond alweer te gaan zien?
Nee, maar ik vind wel dat je er al veel te veel in ziet.
Lieve schat,het is pas een week.
Leer elkaar nou gewoon eerst eens lekker kennen ipv achter elk smsje een drama te zoeken...
Ik snap je wel hoor (ben zelf echt geen haar beter)
Maar als je hem wat beter kent, zijn dingetjes weet...denk je dan ook niet dat je er wat minder paniekerig op gaat reageren?
En wat ik gister zei staat nog steeds...
JIJ BENT ZO!!!
En als je verliefd bent wil je gewoon graag bij de ander zijn.
Als hij dat niet trekt om wat voor reden dan ook is het niet de juiste man voor je...maar volgens mij vindt hij het net zo leuk.
*doe maar even heel hard meezingen Kym*
Een Kym oppeppertje
Vinden jullie dat ik teveel achter SJ aanloop? Te 'easy' ben door hem vanavond alweer te gaan zien?
Nee, maar ik vind wel dat je er al veel te veel in ziet.
Lieve schat,het is pas een week.
Leer elkaar nou gewoon eerst eens lekker kennen ipv achter elk smsje een drama te zoeken...
Ik snap je wel hoor (ben zelf echt geen haar beter)
Maar als je hem wat beter kent, zijn dingetjes weet...denk je dan ook niet dat je er wat minder paniekerig op gaat reageren?
En wat ik gister zei staat nog steeds...
JIJ BENT ZO!!!
En als je verliefd bent wil je gewoon graag bij de ander zijn.
Als hij dat niet trekt om wat voor reden dan ook is het niet de juiste man voor je...maar volgens mij vindt hij het net zo leuk.
*doe maar even heel hard meezingen Kym*
Een Kym oppeppertje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 14 september 2009 om 23:19
Hallo liefjes,
Sneezje is weer in the house na een lange dag werken.
Frizzeltje doe jezelf een heul groot plezier en laat die gast in de stront zakken. Echt geen energie meer aan verspillen, gaat m gewoon niet worden. En hij is het zooo niet waard.
Kym; jij wil hem graag zien en hij wil jou graag zien, zou t niet ingewikkelder maken dan dat! GENIET!! Hij komt op mij ook integer over en garanties heb je toch nooit. De tijd zal het leren.... ik weet t allemaal dooddoeners, maar toch stiekem best een beetje waar.
Vandaag een K-bericht gehad,opnieuw uitzaaiingen gevonden bij zus van een vriend... dit gaat niet meer goed komen, ik geloof niet meer in een goede afloop. kutzooi (sorry)
Sneezje is weer in the house na een lange dag werken.
Frizzeltje doe jezelf een heul groot plezier en laat die gast in de stront zakken. Echt geen energie meer aan verspillen, gaat m gewoon niet worden. En hij is het zooo niet waard.
Kym; jij wil hem graag zien en hij wil jou graag zien, zou t niet ingewikkelder maken dan dat! GENIET!! Hij komt op mij ook integer over en garanties heb je toch nooit. De tijd zal het leren.... ik weet t allemaal dooddoeners, maar toch stiekem best een beetje waar.
Vandaag een K-bericht gehad,opnieuw uitzaaiingen gevonden bij zus van een vriend... dit gaat niet meer goed komen, ik geloof niet meer in een goede afloop. kutzooi (sorry)
maandag 14 september 2009 om 23:19
maandag 14 september 2009 om 23:21
quote:sneezeweasel schreef op 14 september 2009 @ 23:19:
Vandaag een K-bericht gehad,opnieuw uitzaaiingen gevonden bij zus van een vriend... dit gaat niet meer goed komen, ik geloof niet meer in een goede afloop. kutzooi (sorry)Godverdegodver Sneeze! (sorry) Wat een vreselijk erg nieuws! Ken je haar goed? Jeetje..wat een hel. Sterkte hoor..vooral voor je vriend..
Vandaag een K-bericht gehad,opnieuw uitzaaiingen gevonden bij zus van een vriend... dit gaat niet meer goed komen, ik geloof niet meer in een goede afloop. kutzooi (sorry)Godverdegodver Sneeze! (sorry) Wat een vreselijk erg nieuws! Ken je haar goed? Jeetje..wat een hel. Sterkte hoor..vooral voor je vriend..
maandag 14 september 2009 om 23:22
Lekker ding hè Mark....
En daar mag ik gewoon 1x in de week mee werken
Tis een tandarts bij ons in de praktijk.
Serieus, toen ik hem mocht aannemen gleed ik bijna van mijn stoel (ja toen stond ik ook al een tijdje droog)
En dan is ie ook nog eens onwijs aardig
Altijd vrijkaartjes voor feestjes en zo
Ik ben alleen te oud.
Hij is 42 maar valt op jonge blonde blaadjes net 20
Maar hij blijft leuk!
En daar mag ik gewoon 1x in de week mee werken
Tis een tandarts bij ons in de praktijk.
Serieus, toen ik hem mocht aannemen gleed ik bijna van mijn stoel (ja toen stond ik ook al een tijdje droog)
En dan is ie ook nog eens onwijs aardig
Altijd vrijkaartjes voor feestjes en zo
Ik ben alleen te oud.
Hij is 42 maar valt op jonge blonde blaadjes net 20
Maar hij blijft leuk!
maandag 14 september 2009 om 23:23
quote:sneezeweasel schreef op 14 september 2009 @ 23:19:[/b
Godver Sneez, wat een ontzettend klote nieuws is dat zeg!!!
want ik weet nooit zo goed wat ik verder moet zeggen
Godver Sneez, wat een ontzettend klote nieuws is dat zeg!!!
want ik weet nooit zo goed wat ik verder moet zeggen