Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Whoehahahaha.....hoe kwam je daarachter dan Pom?

Heb je gewoon aan elke bioscoop bezoekende vrouw gevraagd of ze de Viva las?

Verder....damn wat een hoop leermomenten.

Hier eerst even douchen en daarna bedenken of ik de ja of de nee mijn muur ga verven....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hihi, nee je kon via viva gratis naar de voorpremière van '500 days of summer', vandaar .
Hahah pom...

Wat een grappige dingen heb jij geleerd deze week..

En hoe was die ? de film?
Hiiiiiii!

Zo ik ben alweer moe.

Heb bedacht dat ik vanaf nu beter voor mezelf moet gaan zorgen.

Vroeger naar bed, meer sporten en meer dingen doen waarvan ik rust in mijn kop krijg (mediteren, boeken lezen enz).

Want het wordt nu wel een beetje een langslepende kwestie.

En Sum, ben je begonnen met je muurtje?

Ik moet zeggen dat ik vind dat Eddy het prima doet, maar ja...

Niemand kan natuurlijk Ernst Paul overtreffen.

Vind het tot nu toe wel grappig verlopen allemaal, altijd weer interessant die groepsdynamica.

Goed hoor Stroller!

Je mag trots op jezelf zijn!

Was wel een héérlijk dagje ervoor he?

Pom, van alle kruiden waarvan je de blaadjes wil gebruiken dien je te voorkomen dat ze bloemen krijgen.

Zodra je bloemvorming ziet direct verwijderen dus.

Een plant stopt anders al haar energie in het maken van een mooie bloem, wat ten koste gaat van de blaadjes.

Dus.

En ik zeg ook altijd 'anyway'!

Werd vanmiddag gebeld door de baas van MX of ik alsjeblieft straks daarheen kom om Suikerfeest te vieren...

Gaat em niet worden denk ik.
Hey Frizz..

Duurt nu inderdaad wel een beetje lang dat moe zijn van jou ..

Vervelend ,maar ik denk dat je bovenstaande ideeen wel een goed begin zijn , en anders langs de huisarts??

Ja was een heerlijk dagje en wat een heerlijk stad is het toch , ik zie mezelf daar ook wel wonen , en dan in zo`n mooi grachtenpandje , klein appartementje voor mezelf ... heerlijk ..

Maargoed geen strand, en volgens mij is amsterdam niet te betalen.....

En waarom zou het hem niet gaan worden ?? geen zin? geen tijd? of even geen zin in MX?
Ah nee joh ken mij & mijn lijf goed genoeg, ik ben gewoon moe doordat ik te weinig rust neem.

Simpel.

Ja Amsterdam is leuk...

Maar een woning via de woningbouw krijgen duurt járen en is niet mogelijk zonder binding met Amsterdam.

En anders betaal je inderdaad een fortuin!

Je bent trouwens wel snel op Zandvoort hoor.

Heb op zich wel zin om gezellig Suikerfeest te vieren, vind het ook lief dat ze me belden (het was zijn baas en een groepje anderen).

Ze vonden het zo leuk dat ik ook een paar keer heb gevast.

Maar als ik daarheen ga weet ik bijna zeker dat ik MX tegenkom (ookal is ie vrij vandaag).

Kan het wel aan om hem te zien hoor, maar elkaar niet zien is gewoon beter.
Nouja dus gewoon even lekker rustig aan doen de komende tijd.

Ja daar was ik al bang voor jammer , kopen kan ik wel maar door mijn ozo onrustige aard zeg maar en ik zo om de paar maanden een nieuw plan in mijn leven heb is dat niet zo handig om te doen...

Oke dan is niet gaan indd beter , snap het wel ....

Nog wat leuks kunnen vinden op dat e-matching ? of niet meer gekeken ?
Nou ik vind de berichtjes die ik heb gekregen eigenlijk heel leuk!

Alleen als ik dan de foto's bekijk...

Leuke mannen maar niet helemaal mijn types.

Even een grappige:

Hey ik vind jou wel leuk ... MAAR volgens mijn ben jij het type vrouw waar mijn moeder mij voor waarschuwd...

Stel mij even gerust .... ik heb een beetje de zenuwen....
hhhaha die is wel grappig eerlijk is eerlijk

Leuker als die standaard suffe teksten, ik kan dat soort humor best waarderen..

Alleen wat dan jammer is , dat stuurt hij dan dan waarschijnlijk naar iedereen..

Ik ging net voor de grap eens kijken op Funda, wat nou een leuk appartementje kost .......

SJEZUS>>> wat een achterlijk dure stad zeg ongelovelijk, ik had wel duur verwacht maar niet zo duur...

Jammer .. ik zat al te fantaseren hoe ik met een roseetje op mn balkon met uitzicht op de grachten uiteraard,in het zonnetje zat te kijken naar de gaypride...

(fantasie genoeg hier)
Jammer alleen dat die grappenmaker een taalfoutje erin heeft.

En dat op een datingsite voor hoger opgeleiden!

Ik geloof dat je op deze site wel netjes iets terug hoort te sturen, maar daar heb ik nu ff geen zin in.

Later...

Hahaha ach ja Stroller, de hier geldende prijzen zijn voor mij niet meer dan normaal.

Maar op de gracht wonen... Das sowieso duur!
Haha ohja taalfoutje .. tja dat kan niet he .. haha

Stuur je later wat terug ,..is inderdaad wel zo netjes.

Ik zit nog steeds verlekkerd te kijken op funda,jammer hoor..

Nog plannen voor vanavond ? of lekker op de bank, laptop op schoot en een beetje forummen ?
Zo, ben ik weer

Mijn god, dat valt nog helemaal niet mee 20 vierkante meter structuur muur antraciet grijs verven!

MAAR, 3 uur later en het reslutaat mag er wezen

Gelijk meer knussigheid in de Casa...

Ik hou gewoon niet van grote witte muren.

Vrees alleen wel dat ik morgen mijn armen niet meer kan bewegen

Eerst de nieuwe Combat release, waar echt veel armbewegingen inzitten en dan ook nog verven...

Waar is die man die mijn zere schouders even masseert!

Vind wel dat ik nu een hele grote gele M verdiend heb, en ga dat dus NU even halen!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kon ik maar mijn laptop op schoot nemen!

Heb een pc.

Ah lekker Sum, je mag trots zijn op jezelf!

En nu maar genieten van het resultaat (en de M).
Hey Sum,goed van je , leuk dat je tevreden met het resultaat bent geniet van die M..

ben zo blij met mn laptop veel handiger als een pc, Ik zit dus wel lekker op de bank met laptop op schoot , beetje half tv te kijken en hier wat rond te struinen op zoek naar grappige topics...
Jeujj, ben ik weer!

Frizz: een met-lekkere-dingen-op-de-bank-hang-avondje gehad dus? Heerlijk

Je schrjft dat je het niet zo voelt, hoe het nu is tussen jou en MX. Kan zijn dat het nog niet doordringt inderdaad, dat je toch nog een kiertje hoop hebt, of dat je er klaar mee bent? Hm, ben benieuwd wat het je zal brengen. Ben in elk geval wel blij dat je je niet rot voelt!

Enne, zo zo, zelf geschakeld.. toe maar! Leuk is het he?

Oh en MX en Suikerfeest: tricky misschien ja. Ben benieuwd of je nu gaat of niet.

Bel: dank voor je lieve woorden, doen me goed (later zal ik er op ingaan). Wat ontzettend lief en fijn voor je zus dat je er voor haar bent. Natuurlijk lijkt het vanzelfsprekend, maar het gebeurt in elk geval. Heel fijn ook voor haar dat ze de kracht heeft een andere baan te zoeken e.d. Dapper wel, als er al zoveel tegenslag is.

Voel je je alweer wat beter trouwens? (verkouden, dus geen seks? WTF?!!)

Sum! Jan ziek? Nou ja! Wat heeft ie?!

Sam, een huisje aan het strand...Dat is wel erg mooi he? Hmm..wat houdt je tegen (de prijzen misschien ?)

Madhe, hoe was je zwemdagje? Gezellig gehad?

Stoll, ook al zo sportief geweest vandaag, wat goed! Hoe is het nu met je? Je klinkt niet echt dolgelukkig ofzo namelijk..

Pom, wat ben je toch een wijs mens..en wat leer je veel

Welke film heb je gezien?

Uhh, wel, en hier, hier gaat het goed!

Ik kan niet anders zeggen dat mijn avond en nacht geweldig waren! Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het voelde weer een stuk beter met SJ! Hij kwam naar mijn nieuwe danstent () en ik verbaas me erover hoe ontzettend onder de indruk ik van hem blijf als ik hem zie binnen komen. Wat een geweldige gozer is het om te zien! Ik was met vrienden en het is leuk te merken dat hij zichzelf blijft in hun bijzijn. Hij kust me, aait me en is lief voor me. Mensen vinden ons een 'lovely couple'. Leuk he?

Wat ook gebeurde waren een soort van jaloerse momentjes van SJ. Dat ging over een Amerikaanse jongen die SJ vroeg opzij te stappen zodat ie naast me op de bank kon zitten. SJ besloot maar even drinken te halen, want hij was er een beetje pissig om, vertelde ie me later. Ik vond dat wel leuk eigenlijk (bevestiging). Volgende was een vriend van SJ die mij steeds smste of ik naar een andere club kwam. SJ vond het maar vreemd dat hij mij smste (ik ook trouwens) en raakte ook daar geirriteerd door. Toen we in de auto naar huis zaten (natuurlijk sliep ik bij hem!) belde die vriend me en dat was toch wel de druppel geloof ik. SJ nam de telefoon en ik besloot dat Arabisch niet alleen geil, maar ook erg hard kan klinken.

Nou, en de nacht was fijn. Hij is lief!!

Ik ben daar vanochtend gebleven en gewacht tot ie 'smiddags even thuis kwam van zijn werk. Hij had Libanees eten meegenomen en zo zaten we samen lekker te eten en te kletsen. Ik vond het gezellig. Daarna nog even geslapen en de rest. En nu weer thuis. Nog geen nieuwe afspraakl

Maar kortom: ik ben blij! En zo gek op hem!
Hello Kym...

Zat me al af te vragen wanneer er een update van je zo komen...

Leuk meid , dat het allemaal zo gezellig was , klinkt allemaal gewoon lekker als het begin van een leuke periode die komen gaat,geniet er lekker van hoor ...Heerlijk toch.

EN ik , ik ben ook absoluut even niet gelukkig nee , ik weet beter , en ik weet dat ja mijn tijd ook wel komt , dat hele riedeltje heb ik al meerdere malen tegen mezelf afgestoken .. en herhaald ..

maar ik zit er even door heen indd, komt door meer dingen hoor het feit dat ik geen eigen plekkie heb, als ik dat wil wil gaan nemen moet ik mn reisplannen uitstellen , van alles en nog wat .. Gewoon een beetje een off weekend ..Moet kunnen en volgend weekend is dat wel weer over.
Hey Kym!

Wat fijn dat je zo geniet hee!

Hoe heerlijk is het als mensen jullie een 'lovely couple' vinden?!

Zijn er al foto's te bewonderen van jullie twee?

Ik denk dat ik het hele ding met MX nog niet helemaal besef én nog wat hoop heb.

Alhoewel zich dat allemaal op gevoelsniveau afspeelt hoor, want ik weet échtwel dat het er niet meer in zit.

Maar ik vind het zo vreemd dat het ineens allemaal zo gelopen is, en dat hij de hele tijd vertelde dat hij altijd heel direct is, en nu heeft hij helemaal niet gezegd dat er volgens hem aan de hand is.

En, was onze vriendschap niets waard dan?

Aan de andere kant... Geloof dat ik ook geen zin heb om me druk te maken.

Heb het trouwens al de hele tijd ijskoud, wat irritant zeg!

En ik ga niet naar dat Suikerfeest, geen zin.
Stroll, snap wel dat het niet ontspannen is als je geen eigen woonplek hebt, is wel belangrijk. Maar wat voor een reisplannen heb je dan en in hoeverre beinvloedt dat momenteel je keuze om geen eigen huis te hebben?

Friz, hi

Je bent er wel rustig onder inderdaad. Maar als ik je lees, dan krijg ik haast het gevoel dat er een soort van lichtje bij je is gaan branden (niet negatief bedoeld), wel een soort van besef eigenlijk. Maar misschien in een allereerst stadium ofzo?

Hm, er zijn inderdaad fotootjes gemaakt van ons Heel slechte kwaliteit, want met een telefoon, maar ik ben er helemaal blij mee, hah! Als ze zijn geupload, dan zie je ze spoedig!
Aaaaaaaaah ik verheug me op die foto's!

Ben je nu lekker vrij?

Wanneer heb jij vrije tijd Kym?

Nou ja misschien ben ik ook wel niet zo van slag omdat het een heel proces is geweest, en niet ineens pats-boem afgelopen.

Maar ik realiseer me nu zeker dat ons geen lang en gelukkig leven beschoren is (verzin ik deze uitdrukking ter plekke of...?).
Ja, naja, ik denk ook wel dat juist door dat proces je misschien nu ruimte vindt voor 'afsluiten' ofzo. Snap je wat ik bedoel? Dat je jezelf er niet meer zo in verliest, maar je verstand steeds meer de overhand krijgt ofzo. Omdat het al een tijdje aan de gang is enzo.

Ik ben vrij nu ja. Mijn huisgenoten zijn ook net thuis gekomen van een nachtje weg en we gaan vanavond met een stel mensen wat eten.

Ik neig ernaar om weer bij SJ te slapen, maar weet niet of we er goed aan doen elkaar weer te zien. Moet wel leuk blijven he? Naja, is het ook, maar ik wil me niet opdringen en aangezien hij het voorstel niet heeft gedaan..

Bovendien was ie een beetje sip vanmiddag voordat ik weg ging. Hij zit een beetje op zo'n punt van: wat wil ik met mijn leven (wie en wanneer niet..). Lijkt genoeg te hebben van zijn werk: te veel uren en hij wil iets voor zichzelf beginnen(het eerste ben ik het mee eens, het tweede is een lastiger verhaal). Hij vertelde dat ie benaderd was door een vriend uit Libanon om daar een zaak te starten.

God, misschien verlaat ie dit land nog wel eerder dan ik.
Ik snap helemaal wat je bedoelt en ben het nog met je eens ook.

Joh Kym zo'n vaart zal dat niet lopen...

Tenminste, ik heb teveel ervaring met mannen die wel vaker iets roepen maar dat is iets anders dan echte plannen hebben.

Kijk later ff middels een smsje/belletje hoe hij zich voelt en dan kun je altijd nog kijken of jullie zin hebben om bij elkaar te slapen.

De opzet voor de website van mijn project is af!

Nu moeten we hem nog 'versieren' met foto's en de teksten toevoegen.

Maar ik geloof dat ik nu toch ook maar de boel officieel moet maken en naar de KvK moet ofzo...
Website? Waarvoor? Wat heb ik gemist?!
Hello

Nou kijk de situatie is al volgd, ik ben 4 maanden geleden weer terug verhuisd naar Den Haag , en bij mn tante in getrokken.

Eerst was het de bedoeling dta ik gelijk zou gaan zoeken voor een huis , en dus niet al te lang hier zou wonen.

Gaanderweg besloot ik dat het eigenlijk ook wel de uitgelegen kans is om nu even flink te sparen en dan eerst een jaar op wereld reis te gaan ...

Alleen sinds de laatste 3 weken verlang ik zo weer naar een eigen plekje , ik en mijn tante zijn zo verschillend en niet dat het botst ..maar ik loop continue op mn tenen verlang naar een eigen bank TV die ik niet hoef te delen , dat ik gewoon een dip avond kan houden zonder dat mn tante er is en haar twee kids...

Dus wat doe ik ?? ik wil zo graag weer een eigen huisje, alleen als ik daar voor kies kan ik mn geplande wereldreis wel vergeten (voorlopig in elk geval ) ...
Maar je kunt je huis toch verhuren als je gaat reizen Stroll.
Ja maar dan moet het wel een bekende zijn en iemand die ik kan vetrouwen dat die er ook weer uitgaat als ik terug kom....

Ik neig zelf ook meer naar het op zoek gaan naar een huis hoor ..

Maargoed dus al die dingetjes en dan mn tja ex date meneer zeg maar er ook nog eens bij , maakt dat ik even een dip weekend heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven