Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Meiden, ik ga mijn bed opzoeken.

Sneez, heftig verhaal, lijkt me ook bijna niet uit te komen als de werknemer gewoon niet mee wil werken

Sweet dreams allemaal
xx
Slaap lekker pannenkoekje!
Slaap lekker Sum!

Hmmmm ja dat snap ik Sneeze.

Maar denk je niet dat er sowieso al teveel onrust is op de locatie?

Wat er is gebeurd heeft ook bij anderen iets losgemaakt, lijkt mij?
x
Ik ga ook naar mijn bedje. Slaap lekker straks of zometeen Frizzeltje!
Hmmmm... heel veel succes ermee in ieder geval.

Ik ga ook eens afsluiten, merk dat ik Viva, Hyves en msn bijna niet kan bijbenen vanavond.

Wordt er echt moe van ook!

Denk dat het tijd is om weer eens in een boek te duiken, veel te lang niet gedaan.

Slaap lekker Sneeze!
Iedereen al in diepe rust?

Ik heb het forum nog niet doorgesjeesd dus dat ga ik nu nog heel even doen en dan lekker naar bed. Ook even weer wat dingen laten zakken en dan is er morgen weer een nieuwe dag.

Welterusten allemaal.
Ja, hier ook bedtijd!

En om op z'n Sneezels: xxxxxxxxxxx!

Goeie morgen liefjes....

En een frustratie post!

Ik kreeg een mailtje van RM

hey babe, bla, bla,bla,bla,bal

groetjes,RM

GROETJES????????

Das verdomme nog erger dan geen KUSJE!

(of stel ik me aan?? want was ik nou juist degene die geen zweeff mail wilde)

Oei, ben echt een beetje boos geloof ik
Jemig Sum, dit zou ik niet pikken! Gewoon een mail terugsturen met de vraag of hij iemand anders daar heeft ontmoet en wanneer hij dacht dit eerlijk en open met je te bespreken! .

Nee joh lieverd, kan begrijpen dat het niet heel leuk is (tsssk die verdomde verwachtingen weer). Gewoon doen alsof je neus bloedt, hij zal het wel in een vlaag van drukte niet hebben stil gestaan hoe hij afsloot in de mail.
Hmmmm.....het zal wel.

Gedverdemme, zo wil ik me dus niet voelen.

Heb er ook (nog) niets van gezegd hoor.

Kreeg het mailtje toen het daar midden in de nacht was maar om nou HE-LE-MAAL niets liefs/spannends/geils in het mailtje te zetten vond ik ook weer zo wat.

Hoe is het met U deze morgen mijn beste Pom?
Sum.. denk eens even heel logisch na. Heb jij zelf niet de vorige keer heel bewust een vrij algemene e-mail terug gestuurd? Kan het niet zijn dat RM het én druk heeft, én zelf ook niet weet waar hij staat bij jou??? ;)

Hij mailt. Helemaal uit zichzelf mailde hij. Dat is een goed teken. Maak er niet meer of minder van dan het is. ;)
Gadver Madhe, doe eens ff niet zo relativerend!!!!

Tuurlijk stuurde ik een vrij algemene mail, maar niet met groetjes eronder zeg!

Groetjes,zeg te tegen de groenteboer, de bakker of de slager, niet tegen de dame die je al 3 weken alle hoeken van de slaapkamer laat zien

tssssssssssssssssssssk
Hé lieverd, het gaat heel goed met Pom. Mijn hersentjes en gevoel staan weer op 1 lijn, dankzij een aantal lieve vriendinnetjes op haifs en msn.

Zojuist 2x wintersport geboekt + minimaal 1 weekend dat ik het huis van mijn ex mag lenen. Kortom 3x wintersport in het verschiet (heel stom, heb zonne-allergie en kan niet tegen hitte, vandaar dat ik bijna nooit met zomervakantie ga).

Pom is errug blij!!
Euhmmm Sum, gezien je laatste reactie. Hoe oud was u ook alweer?

Maar de grote vraag is wat ga je doen? Je neus bloedt of ga je er wat van zeggen?
36

Maar toch
Sum vind het gewoon niet meer leuk

Gaat verdorie de hele week goed en ineens....HALLO gordijnen.

Ik kan dit gewoon niet,ik wil dit gewoon niet en WAAROM moet ik nu al twee uur op mijn handen zitten om niet een heel lullig smsje de deur uit te gooien.

Ik weet het, het IS kinderachtig, het slaat nergens op maar het is zo...

Verliefderig zijn SUCKS!
quote:Pompiedoe schreef op 15 oktober 2009 @ 09:54:

......

Zojuist 2x wintersport geboekt + minimaal 1 weekend dat ik het huis van mijn ex mag lenen.....

....

Hé Madhe, even over gister. Lees mijn eigen stuk en schiet mij ineens te binnen wat de beweegredenen (o.a.) zijn om contact met mijn ex te blijven houden
Wow Pom, lekker al de vakanties in het verschiet.

Heeft die ex van jou zo'n bijzonder huis dan meis?
Lieve Sum,

Maakt niet uit hoe kut je voelt. Maak nou niet jouw probleem zijn probleem. Hij heeft het even druk, soit. Jij bent een zelfstandige, sprankelende (bubbelige?), zeer leuke dame, die nu even de aandacht op iets anders gaat vestigen (geef even je adres en dan stuur ik je een punniksetje) zodat je niet desperate overkomt. Tenzij je hem weg wilt jagen.

Je bent gewoon bang om hem toch kwijt te raken, daarmee het VERLIEFDerig gevoel en zoekt nu bevestiging. Alleen dat gevoel gaat niet weg als je rare conclusies gaat trekken. Is de situatie helemaal niet bij gebaat.

Én in het ergste geval, mocht hij toch niet meer geïnteresseerd zijn in je, dan heb je in ieder geval je eer behouden door uitermate beheerst te blijven en dan is het his lost.
Nou het huis is niet heel bijzonder, maar het staat wel praktisch op een piste en dat is wel heul errug fijn...
Weet ik ook wel Pom, weet ook wel dat ik het groter maak dan het is.

Weet ook wel dat het zijn verlies is als hij niet meer geïnteresseerd is,weet ook wel dat ik op zoek ben naar bevestiging tussen regels door....en dat stoort me ook ontzettend...

Probeer het ook heel hard weg te relativeren maar dat lukt me nu gewoon even niet.

Komt wel weer straks...

Tis alleen zo naar, komen ineens weer een hele hoop gevoelletjes van mijn niet al te fijne relatie met ex terug.

En juist DIE confrontatie was iets waar ik even net niet op zat te wachten.

Dus eigenlijk maak ik van zijn probleem niet de mijne

Mijn oude probleem wint het even van mijn ratio...

En dat gevoel maakt me heel verdrietig
Ach scheet, ik weet wel dat je het weet. Ik wil je alleen behoeden voor een situatie als met MI en ik.

Nu ik meer afstand van hem heb, realiseer ik mij dat hij een hork is, maar dat neemt niet weg dat ik zelf ook wat steken heb laten vallen. En dat is o.a. dat ik aan hem ben wezen trekken. Ik noemde hem altijd meneer ZuigerT, maar de titel in vrouwelijke vorm misstaat mij ook niet .

Je zoekt blijkbaar bevestiging, alleen is hij diegene die jou dat alleen kan geven? Dan zou je toch wel een groot probleem hebben als hij ineens onder een tram ligt. Reageer even niet op zijn e-mail en besteed je tijd even aan hoe je die bevestiging bij jezelf vinden (of zoals mijn coach zegt: Wat heb jij nodig? Want je kan alles in jezelf vinden, je bent al af..pfft bladiebladiebla, maar het klopt wel). Sla je meteen 2 vliegen in 1 klap. Je stuurt niks lulligs naar RM en je werkt aan jezelf. Wat wil een mens nog meer
Lieverd dank je voor je woorden.

Maar het gaat me niet zozeer om de bevestiging van hem, het gaat me meer om mijn eigen gevoel.

Ik krijg zijn mailtje en ineens komt er weer een golf verdriet omhoog waarvan ik al een tijdje dacht dat het er niet meer zat.

Ik weet dat ik niemand nodig heb (nee das niet waar ik het zeker mensen om me heen nodig) maar een man die ik net 3 weken ken heb ik zeker niet nodig.

Dat is het verdrietige gevoel ook niet wat ik nu heb.

Het is gewoon....ach laat maar...komt wel goed heus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven