Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
maandag 14 december 2009 om 15:55
Lieverds! Ik ben totaal niet in de stemming om te schrijven, geen inspiratie, helemaal niks.
Maar wel even Frizz een hart onder riem steken voor alles wat er nu gebeurt. Kom op he, lastig en verdrietig allemaal, maar het zal je verder brengen!
Ik heb het echt totaal gehad hier. Kan elke dag alleen nog maar janken, sippen en mijn motivatie is tot een nulpunt gezakt.
Ik denk dan ook dat ik zo mijn spullen maar eens pak en wat voor mezelf ga doen.
Maar wel even Frizz een hart onder riem steken voor alles wat er nu gebeurt. Kom op he, lastig en verdrietig allemaal, maar het zal je verder brengen!
Ik heb het echt totaal gehad hier. Kan elke dag alleen nog maar janken, sippen en mijn motivatie is tot een nulpunt gezakt.
Ik denk dan ook dat ik zo mijn spullen maar eens pak en wat voor mezelf ga doen.
maandag 14 december 2009 om 20:06
Eeuuhh.... nou ja Stroll, ik vind het altijd zo suf als mensen boos op je worden om iets waarvan je zélf al weet dat het niet handig is en waar je al genoeg last van ondervindt.
En hij wéét dat de mensen daar zo in elkaar steken, hij zit ook altijd als een broedkip op zijn telefoon.
Hij heeft me wel degelijk vaak genoeg gewaarschuwd hiervoor, regelmatig wist hij zélf de smsjes in mijn telefoon om te voorkomen dat iemand het ooit leest.
Dus ik snap wel dat ie een beetje pissig is, maar als dat de reden is dat een heel weekend geen contact met me wil...?
Kom op zeg!
Als je behoefte hebt aan ruimte geef je dat gewoon aan, negeerpraktijken zijn we echt te oud voor.
Ik heb zijn nummer inderdaad gisteravond gewist, en thuis op een papiertje achtergelaten.
Dan is de drempel om te bellen toch groter, en ik vond het wel lekker dat ik vandaag niet kon terugbellen.
RUST!
Zodra ik er echt een einde aan ga maken (met MX hoor, niet aan mijn leven ) bespreek ik dat gewoon netjes.
Ik hou zelf ook van een duidelijke afsluiter.
Kym wat lief van je!
Jij hebt kan ook wel een hart onder de riem gebruiken he?
Heb je een riem om lieve schat?
Hier is ie dan!
En hij wéét dat de mensen daar zo in elkaar steken, hij zit ook altijd als een broedkip op zijn telefoon.
Hij heeft me wel degelijk vaak genoeg gewaarschuwd hiervoor, regelmatig wist hij zélf de smsjes in mijn telefoon om te voorkomen dat iemand het ooit leest.
Dus ik snap wel dat ie een beetje pissig is, maar als dat de reden is dat een heel weekend geen contact met me wil...?
Kom op zeg!
Als je behoefte hebt aan ruimte geef je dat gewoon aan, negeerpraktijken zijn we echt te oud voor.
Ik heb zijn nummer inderdaad gisteravond gewist, en thuis op een papiertje achtergelaten.
Dan is de drempel om te bellen toch groter, en ik vond het wel lekker dat ik vandaag niet kon terugbellen.
RUST!
Zodra ik er echt een einde aan ga maken (met MX hoor, niet aan mijn leven ) bespreek ik dat gewoon netjes.
Ik hou zelf ook van een duidelijke afsluiter.
Kym wat lief van je!
Jij hebt kan ook wel een hart onder de riem gebruiken he?
Heb je een riem om lieve schat?
Hier is ie dan!
maandag 14 december 2009 om 21:03
Wat gebeuren er hier weer allemaal heftige dingen.
Ik wil even een knuffel geven aan Kym en Frizz. En aan Sum die even traantjes had, en aan Pom die alles zo mooi kan omschrijven.
En aan Bella, die zo naarstig op zoek was naar een ring, en Sneeze die altijd zo lief is. En aan Stroller natuurlijk ook.
Ik wil even een knuffel geven aan Kym en Frizz. En aan Sum die even traantjes had, en aan Pom die alles zo mooi kan omschrijven.
En aan Bella, die zo naarstig op zoek was naar een ring, en Sneeze die altijd zo lief is. En aan Stroller natuurlijk ook.
dinsdag 15 december 2009 om 08:28
Madhe .. wat lief, Knuffel terug...
Ik heb lopen vloeken gisteravond .. oh oh... mijn warm water doet het niet,laat ik het anders zeggen ,mijn geiser ( jaja oud huis) doet het niet meer ...
Die stomme waakvlam blijft niet meer aan,dus ik dat ding uit elkaar gehaald,alles schoongemaakt dat dingetje waar die vlam tegen aankomt aan goed schoongemaakt maar nee hoor ...
Waakvlam aan, en dan na 3 minuten weer uit PFFFFFFFFFFFFFF
Dus ik gister toen ik hem weer aan had (waakvlam) snel naar de douche gerend en de warm water kraan open gedraaid dan pakt mn geiser hem wel en zo kon ik douchen ,maar na het douchen weer uit dus...en had ik weer hetzelfde probleem toen ik wou afwassen ...
Nouja straks maar even contact opnemen met de verhuurder
Ik heb lopen vloeken gisteravond .. oh oh... mijn warm water doet het niet,laat ik het anders zeggen ,mijn geiser ( jaja oud huis) doet het niet meer ...
Die stomme waakvlam blijft niet meer aan,dus ik dat ding uit elkaar gehaald,alles schoongemaakt dat dingetje waar die vlam tegen aankomt aan goed schoongemaakt maar nee hoor ...
Waakvlam aan, en dan na 3 minuten weer uit PFFFFFFFFFFFFFF
Dus ik gister toen ik hem weer aan had (waakvlam) snel naar de douche gerend en de warm water kraan open gedraaid dan pakt mn geiser hem wel en zo kon ik douchen ,maar na het douchen weer uit dus...en had ik weer hetzelfde probleem toen ik wou afwassen ...
Nouja straks maar even contact opnemen met de verhuurder
dinsdag 15 december 2009 om 09:20
Aaaahhhhrgghh das klote Stroll!
Al moet ik zeggen dat ik onder de indruk ben van het feit dat je dat ding uit elkaar hebt gehaald.
Dat zou ik never nooit durven.
Nou ik heb voor het eerst sinds ruim een week goed en lekker geslapen, eindelijk lag ik er eens op tijd in!
Waar al die emoties al niet goed voor zijn he?
Vandaag vroeg op voor mijn doen, en een dag bomvol afspraken.
Om 13.30 uur met mijn stagiare afgesproken, dan ga ik haar vertellen dat haar stage bij ons wordt beeindigd.
Dat vind ik wel heel rot, maar is wel de beste beslissing denk ik.
Gelukkig staat mijn leidinggevende achter mij.
Ben ik heel ijdel als ik mijn muts niet op wil als ik net mijn haar heb gefohnd?
Al moet ik zeggen dat ik onder de indruk ben van het feit dat je dat ding uit elkaar hebt gehaald.
Dat zou ik never nooit durven.
Nou ik heb voor het eerst sinds ruim een week goed en lekker geslapen, eindelijk lag ik er eens op tijd in!
Waar al die emoties al niet goed voor zijn he?
Vandaag vroeg op voor mijn doen, en een dag bomvol afspraken.
Om 13.30 uur met mijn stagiare afgesproken, dan ga ik haar vertellen dat haar stage bij ons wordt beeindigd.
Dat vind ik wel heel rot, maar is wel de beste beslissing denk ik.
Gelukkig staat mijn leidinggevende achter mij.
Ben ik heel ijdel als ik mijn muts niet op wil als ik net mijn haar heb gefohnd?
dinsdag 15 december 2009 om 09:45
Goedemorgen Frizz
Lekker dat je goed hebt geslapen , kan een mens goed doen een goede nachtrust.
Nouja moest wat toch, ik bedoel geen warm water is geen optie , haha en als je gewoon kijkt en logisch nadenkt is zo`n apparaat niet eens ingewikkeld , alleen tja er is een onderdeel defect en dus moet er een nieuwe in en die heb ik niet dus moet er wel iemand komen..
Oh ja is het toch eind verhaal voor het meisje,mm sneu maar het zal dan de juiste beslissing zijn van jou( jullie) ik zou heel slecht zijn in het moeten vertellen van dat soort nieuws denk ik ben een beetje een muts dan vind het dan weer zo sneu enz enz..
En ja je bent wel een beetje ijdel ja als je niet je muts op wilt doen , en zonder is echt niet lekker op je fiets want het is koud brrrrrrr ik rook natuurlijk en dus moet ik buiten roken , nou sinds gister rook ik dus ineens en stuk minder , mij te koud gadver dat rookt niet eens meer lekker als je zo staat te blauwbekken buiten....
Rotweer dit echt zo niet mijn ding
Lekker dat je goed hebt geslapen , kan een mens goed doen een goede nachtrust.
Nouja moest wat toch, ik bedoel geen warm water is geen optie , haha en als je gewoon kijkt en logisch nadenkt is zo`n apparaat niet eens ingewikkeld , alleen tja er is een onderdeel defect en dus moet er een nieuwe in en die heb ik niet dus moet er wel iemand komen..
Oh ja is het toch eind verhaal voor het meisje,mm sneu maar het zal dan de juiste beslissing zijn van jou( jullie) ik zou heel slecht zijn in het moeten vertellen van dat soort nieuws denk ik ben een beetje een muts dan vind het dan weer zo sneu enz enz..
En ja je bent wel een beetje ijdel ja als je niet je muts op wilt doen , en zonder is echt niet lekker op je fiets want het is koud brrrrrrr ik rook natuurlijk en dus moet ik buiten roken , nou sinds gister rook ik dus ineens en stuk minder , mij te koud gadver dat rookt niet eens meer lekker als je zo staat te blauwbekken buiten....
Rotweer dit echt zo niet mijn ding
dinsdag 15 december 2009 om 18:54
Heel goed Pom!
Ik heb eerst gevraagd hoe zij 'het nu allemaal in haar hoofd heeft'.
Daar kwam direct uit dat ze wil stoppen, maar dat ze dat lullig vindt (?).
Dus ik kon zeggen dat het niet lullig was, en een last viel van haar schouders.
De rest van het gesprek gebruikt om uit te vogelen waar het misgaat bij haar en hoe ze kan zorgen dat dit haar in een volgende stage niet zal belemmeren.
Ze was heel ontspannen (tot mijn verbazing) en waardeerde het erg dat ik zo goed meedacht.
Heb ik me dus voor niets zoveel zorgen gemaakt.
Nou ja, het zorgen maken heeft er wel voor gezorgd dat ik erg goed voorbereid was, en dat ik ook kon uitleggen dat het mij net zo goed aan het hart ging.
Stroll het weer is ook niet mijn ding, jakkes!
En voorlopig blijft het zo koud hoor.
Maar misschien is dat wel beter voor jou gezondheid?
*doet vrolijk haar muts straks op bij het verlaten van haar werk*
Ik heb eerst gevraagd hoe zij 'het nu allemaal in haar hoofd heeft'.
Daar kwam direct uit dat ze wil stoppen, maar dat ze dat lullig vindt (?).
Dus ik kon zeggen dat het niet lullig was, en een last viel van haar schouders.
De rest van het gesprek gebruikt om uit te vogelen waar het misgaat bij haar en hoe ze kan zorgen dat dit haar in een volgende stage niet zal belemmeren.
Ze was heel ontspannen (tot mijn verbazing) en waardeerde het erg dat ik zo goed meedacht.
Heb ik me dus voor niets zoveel zorgen gemaakt.
Nou ja, het zorgen maken heeft er wel voor gezorgd dat ik erg goed voorbereid was, en dat ik ook kon uitleggen dat het mij net zo goed aan het hart ging.
Stroll het weer is ook niet mijn ding, jakkes!
En voorlopig blijft het zo koud hoor.
Maar misschien is dat wel beter voor jou gezondheid?
*doet vrolijk haar muts straks op bij het verlaten van haar werk*
dinsdag 15 december 2009 om 20:36
Dan rook je minder, muts!
Juist.
Ben ook blij dat ik blijkbaar dus wel de juiste keuze heb gemaakt.
Mag volgende keer wat meer op mijn eigen oordeel vertrouwen!
Net belde die vriend van mij, die ene die me had geprobeerd te zoenen.
Had hem sindsdien een beetje op afstand gehouden, maar het was zo fijn hem te spreken.
Hij kent me echt heel goed, had meteen door dat er iets aan de hand was.
Maar ja, ik kan en wil hem niets vertellen over mijn liefdesleven.
Het zou zo mooi zijn als ik me wél seksueel tot hem aangetrokken zou voelen!
Juist.
Ben ook blij dat ik blijkbaar dus wel de juiste keuze heb gemaakt.
Mag volgende keer wat meer op mijn eigen oordeel vertrouwen!
Net belde die vriend van mij, die ene die me had geprobeerd te zoenen.
Had hem sindsdien een beetje op afstand gehouden, maar het was zo fijn hem te spreken.
Hij kent me echt heel goed, had meteen door dat er iets aan de hand was.
Maar ja, ik kan en wil hem niets vertellen over mijn liefdesleven.
Het zou zo mooi zijn als ik me wél seksueel tot hem aangetrokken zou voelen!
dinsdag 15 december 2009 om 21:46
Ha meisjes,
Mijn internet lag er even uit, maar ik ben er weer. Zo wat ben ik aan het aftellen zeg, nog een paar dagen en dan heb ik vakantie! Morgen de kerstviering bij mij op t werk. Vandaag kreeg ik heel lief zomaar een kerstpakket van de schooldirecteur waarmee ik vaak in overleggen zit. Heel attent! Hmmm van dat afvallen gaat niet veel terecht komen de komende weken, ben ik bang.
Frizzel en Kym een dikke zoen voor jullie!
Verder ben ik onder de indruk van de wijze woorden van Pom een paar blz terug. En Madhe ik schrijf snel weer wat op je hyves! Ik heb je vorige week niet eens meer bedankt voor je berichten daar!
Mijn internet lag er even uit, maar ik ben er weer. Zo wat ben ik aan het aftellen zeg, nog een paar dagen en dan heb ik vakantie! Morgen de kerstviering bij mij op t werk. Vandaag kreeg ik heel lief zomaar een kerstpakket van de schooldirecteur waarmee ik vaak in overleggen zit. Heel attent! Hmmm van dat afvallen gaat niet veel terecht komen de komende weken, ben ik bang.
Frizzel en Kym een dikke zoen voor jullie!
Verder ben ik onder de indruk van de wijze woorden van Pom een paar blz terug. En Madhe ik schrijf snel weer wat op je hyves! Ik heb je vorige week niet eens meer bedankt voor je berichten daar!
dinsdag 15 december 2009 om 22:53
Hee Sneezy hoe kan dat nou weer?
Toch wel je rekening betaald hè?
Wat lief, een kerstcadeautje uit onverwachte hoek!
Wat zat erin?
Ik heb ook wel zin in vrije dagen.
Zit echt tot mijn nek toe in de eehhh... rottige gevoelens.
Grijpt me een beetje naar de keel hier thuis op de bank.
Nog steeds een soort ruzie met MX, want ik krijg godverdegodverdegodevr... de kans niet om te zeggen dat ik het een kutstreek vind van hem om me te negeren.
Ik zoek naarstig naar een manier om van die boze gevoelens af te komen zónder het naar hem te uiten, maar ik heb die manier nog niet gevonden.
En daar word ik dan weer boos van op mezelf.
Misschien tijd om een potje te janken onder de douche.
Toch wel je rekening betaald hè?
Wat lief, een kerstcadeautje uit onverwachte hoek!
Wat zat erin?
Ik heb ook wel zin in vrije dagen.
Zit echt tot mijn nek toe in de eehhh... rottige gevoelens.
Grijpt me een beetje naar de keel hier thuis op de bank.
Nog steeds een soort ruzie met MX, want ik krijg godverdegodverdegodevr... de kans niet om te zeggen dat ik het een kutstreek vind van hem om me te negeren.
Ik zoek naarstig naar een manier om van die boze gevoelens af te komen zónder het naar hem te uiten, maar ik heb die manier nog niet gevonden.
En daar word ik dan weer boos van op mezelf.
Misschien tijd om een potje te janken onder de douche.
dinsdag 15 december 2009 om 23:30
Hahahahahahahahaha oooh ik lees zo die eerste post en denk: Das kort, voor Sneez d'r doen!
En dan scroll ik verder en zie post nummertje twee.
Wat ben je ook een lekker ding.
Ik moet nog steeds douchen.
Ben ook nog steeds boos.
Als ie me straks niet belt, is het dan fair om via sms te laten weten dat ik er he-le-maal klaar mee ben en dat ik het niet eens meer uit WIL praten?
Zucht.
Douchen.
Niet denken maar douchen.
Ik moet nog steeds douchen.
Ben ook nog steeds boos.
Als ie me straks niet belt, is het dan fair om via sms te laten weten dat ik er he-le-maal klaar mee ben en dat ik het niet eens meer uit WIL praten?
Zucht.
Douchen.
Niet denken maar douchen.
dinsdag 15 december 2009 om 23:39
[quote]frizzy schreef op 15 december 2009 @ 23:30:
Hahahahahahahahaha oooh ik lees zo die eerste post en denk: Das kort, voor Sneez d'r doen!
I know
Uhh wat schiet je ermee op met zo'n sms? Ben je dan daarna minder kwaad, minder gefrustreerd? Nee ik denk t niet, ik zou dus gewoon maar even helemaal niets doen, uhhh ja wel iets telefoonnummer weggooien, onder de douche stappen en je tranen laten gaan en daarna lekker met een boekje in je bedje gaan liggen!
Ik ga nu ook gauw mijn bed op zoeken, trusten lieverd!
I know
Uhh wat schiet je ermee op met zo'n sms? Ben je dan daarna minder kwaad, minder gefrustreerd? Nee ik denk t niet, ik zou dus gewoon maar even helemaal niets doen, uhhh ja wel iets telefoonnummer weggooien, onder de douche stappen en je tranen laten gaan en daarna lekker met een boekje in je bedje gaan liggen!
Ik ga nu ook gauw mijn bed op zoeken, trusten lieverd!
woensdag 16 december 2009 om 00:10
Met zo'n sms schiet ik op dat ik dan de boel afsluit.
Klaar.
Hij hoeft niet meer te bellen, we hoeven niet meer te praten, het is klaar.
Iemand die niet naar mij hoeft te luisteren hoef ik ook niet in mijn leven.
Dan kan ik mijn boosheid achter me laten, beginnen aan mijn verdriet dat het over is, en doorgaan met mijn leven.
Heb al gedoucht en geen traan gezien.
Maar ik ga wel zo naar bed, lekker wegkruipen.
Slaap lekker lieve Sneeze.
Klaar.
Hij hoeft niet meer te bellen, we hoeven niet meer te praten, het is klaar.
Iemand die niet naar mij hoeft te luisteren hoef ik ook niet in mijn leven.
Dan kan ik mijn boosheid achter me laten, beginnen aan mijn verdriet dat het over is, en doorgaan met mijn leven.
Heb al gedoucht en geen traan gezien.
Maar ik ga wel zo naar bed, lekker wegkruipen.
Slaap lekker lieve Sneeze.
woensdag 16 december 2009 om 08:34
Goedenmorgen....
Oh dan rook ik minder haha gekkie ik vroeg me al af wat het met mijn gezond te maken had...
Maar mijn geiser doet het weer , dankzij vriendlief.. die heeft hem gefixt die ging hem nog meer uit elkaar halen iets doorgeblazen en schoongemaakt en ja hoor hij brand weer ...
Sneeze meis hoe is het ? bijna vakantie in elk geval das lekker , ik moet volgende week nog 4 dagen en dan heb ik daarna ook heerlijk een week vrij en net als jullie allemaal verheug ik me er ook onwijs op even een lange week helemaal niks noppes nada..relaxen en veel films op de bank in pyama ..
Frizz nog gesmst???
Oh dan rook ik minder haha gekkie ik vroeg me al af wat het met mijn gezond te maken had...
Maar mijn geiser doet het weer , dankzij vriendlief.. die heeft hem gefixt die ging hem nog meer uit elkaar halen iets doorgeblazen en schoongemaakt en ja hoor hij brand weer ...
Sneeze meis hoe is het ? bijna vakantie in elk geval das lekker , ik moet volgende week nog 4 dagen en dan heb ik daarna ook heerlijk een week vrij en net als jullie allemaal verheug ik me er ook onwijs op even een lange week helemaal niks noppes nada..relaxen en veel films op de bank in pyama ..
Frizz nog gesmst???
woensdag 16 december 2009 om 10:16
Goedemorgen!
Wat fijn hee Stroll, dat de geiser het weer doet.
Lekker klus-koppel zijn jullie!
Nou, ik heb het 'uitgemaakt' via sms.
Does that make me a bitch?
Alles wat ik kwijt wilde in een smsje gepropt, verstuurd, flink gejankt en toen heerlijk geslapen.
Het kost wel weer een dagje balonnen-ogen, maar ach...
In a perfect world was ik gewoon fluitend doorgegaan met mijn leven, totdat meneer iets had laten horen en had ik dán pas mijn grens aangegeven.
Maar ik zat mezelf helemaal op te vreten al dagen, van woede en frustratie.
Voelt voor mij als heel respectloos, dat negeren.
En nu heb ik gezegd dat het over is, dus dan is het niet hebben van contact niet negeren, maar gewoon eehhh... omdat het over is.
Grens gesteld, Frizz verder met haar balonnen-ogen leven.
Stroll ik wil óók pyamadagen!
Nu alvast!
Wat fijn hee Stroll, dat de geiser het weer doet.
Lekker klus-koppel zijn jullie!
Nou, ik heb het 'uitgemaakt' via sms.
Does that make me a bitch?
Alles wat ik kwijt wilde in een smsje gepropt, verstuurd, flink gejankt en toen heerlijk geslapen.
Het kost wel weer een dagje balonnen-ogen, maar ach...
In a perfect world was ik gewoon fluitend doorgegaan met mijn leven, totdat meneer iets had laten horen en had ik dán pas mijn grens aangegeven.
Maar ik zat mezelf helemaal op te vreten al dagen, van woede en frustratie.
Voelt voor mij als heel respectloos, dat negeren.
En nu heb ik gezegd dat het over is, dus dan is het niet hebben van contact niet negeren, maar gewoon eehhh... omdat het over is.
Grens gesteld, Frizz verder met haar balonnen-ogen leven.
Stroll ik wil óók pyamadagen!
Nu alvast!
woensdag 16 december 2009 om 11:03
Tuurlijk komt straks alles helemaal goed,
Het zal de eerste tijd wel "moeilijk"zijn ,maar uiteindelijk komt het goed
En heb jij straks in 2010 (wat uiteraard nu helemaal jouwn jaar gaat worden) een hele leuke lieve oprechte eerlijke vent die 100% voor je gaat . waar je helemaal smoorverliefd op wordt ,waarvan je gaat zeggen dit wordt de man waar ik mee ga trouwen ................
Het zal de eerste tijd wel "moeilijk"zijn ,maar uiteindelijk komt het goed
En heb jij straks in 2010 (wat uiteraard nu helemaal jouwn jaar gaat worden) een hele leuke lieve oprechte eerlijke vent die 100% voor je gaat . waar je helemaal smoorverliefd op wordt ,waarvan je gaat zeggen dit wordt de man waar ik mee ga trouwen ................