Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
woensdag 3 februari 2010 om 01:37
Mijn internet viel weg!
En toen kon ik dus nog niet naar bed, eerst fixen.
Nope, sinds die reactie van mij is het stil.
En ik, ben ook ook stil.
Al sinds zondagmiddag.
Longest ever!
En toch vind ik me er aardig cool onder.
Ah ja Char, er gaat een offerte geschreven worden... dan moet ie ingediend... beoordeeld... en toegewezen worden.
Ik denk dat ik er in 2011 een collega bij krijg.
En toen kon ik dus nog niet naar bed, eerst fixen.
Nope, sinds die reactie van mij is het stil.
En ik, ben ook ook stil.
Al sinds zondagmiddag.
Longest ever!
En toch vind ik me er aardig cool onder.
Ah ja Char, er gaat een offerte geschreven worden... dan moet ie ingediend... beoordeeld... en toegewezen worden.
Ik denk dat ik er in 2011 een collega bij krijg.
woensdag 3 februari 2010 om 01:41
Oooooooooooooooooooooooooh en ik heb nieuws!
Ik heb De Ware gevonden!
De Prins Op Het Wiite Paard!
Hij is het smakelijkste hapje éver!
Heb mijn vingers erbij afgelikt toen ik hem net zag...
Tis ongelooflijk, maar hij is gewoon binnengedrongen in mijn huis.
Hij lag op me te wachten toen ik net thuis kwam!
Ik zag em niet meteen, was eerst aan het klooien op het forum natuurlijk, en het kostte wat geblader, maar het is echt waar:
Het moet mijn aanstaande man zijn, in de catalogus van de H&M.
Het MOET gewoon.
Ik heb De Ware gevonden!
De Prins Op Het Wiite Paard!
Hij is het smakelijkste hapje éver!
Heb mijn vingers erbij afgelikt toen ik hem net zag...
Tis ongelooflijk, maar hij is gewoon binnengedrongen in mijn huis.
Hij lag op me te wachten toen ik net thuis kwam!
Ik zag em niet meteen, was eerst aan het klooien op het forum natuurlijk, en het kostte wat geblader, maar het is echt waar:
Het moet mijn aanstaande man zijn, in de catalogus van de H&M.
Het MOET gewoon.
woensdag 3 februari 2010 om 01:44
woensdag 3 februari 2010 om 01:47
HAHA Frizzel,
Een man die thuis op je deurmat ligt.... wat wil je nog meer!
Over lekkere hapjes gesproken, ik kwam vandaag op mijn werk ook een alleraardigst portret tegen. Hij kwam op de vestiging een aantal onderhoudszaken opknappen en ik had m bijna een baan aangeboden. Ik weet bijna zeker dat ie die wel had gewild, maar helaas had ie de juiste papieren niet. Ach klein detail...
Een man die thuis op je deurmat ligt.... wat wil je nog meer!
Over lekkere hapjes gesproken, ik kwam vandaag op mijn werk ook een alleraardigst portret tegen. Hij kwam op de vestiging een aantal onderhoudszaken opknappen en ik had m bijna een baan aangeboden. Ik weet bijna zeker dat ie die wel had gewild, maar helaas had ie de juiste papieren niet. Ach klein detail...
woensdag 3 februari 2010 om 01:54
woensdag 3 februari 2010 om 11:12
TJa Frizz jij hebt vannacht dan vast ook niet zoveel uurtjes geslapen
Hoest met je lover? Ligt ie in de kreukels?
En hoe gaat het met de zieken vandaag?
Bij mij thuis hier verandering van plan, mijn zus zou vanmiddag komen met de kids, maar ze voorspellen gladheid op de weg. Dus nu ga ik met de trein hun kant op, voordat ik vertrek gauw nog even wat dingetjes doen hier in huis.er? Ligt ie in de kreukels?
Hoest met je lover? Ligt ie in de kreukels?
En hoe gaat het met de zieken vandaag?
Bij mij thuis hier verandering van plan, mijn zus zou vanmiddag komen met de kids, maar ze voorspellen gladheid op de weg. Dus nu ga ik met de trein hun kant op, voordat ik vertrek gauw nog even wat dingetjes doen hier in huis.er? Ligt ie in de kreukels?
woensdag 3 februari 2010 om 11:28
Goedenmorgen ..
Niks voor mij maar ik rol nu pas mn bed uit,mijn lijf zal het wel nodig hebben..
ik heb erg gelachen om jullie berichtjes van gisteravond,
stonden er nog leuke dingen in de catalogus Frizz??
Maar volgens mij kan ik me herineren dat jij geen nieuwe kleren zou kopen voorlopig??
Sneeze lekker een vrije dag vandaag ,geniet er maar van.wanneer moet jij de sleutel van je huisje inleveren en ben je al begonnen met pakken eigenlijk ??
ik ga toch binnenkort naar Curacao, nou ik heb een vriendinnetje die woont tegenwoordig helemaal aan de andere kant van het land en dus zie en spreek ik haar veelste weinig,maar haar ouders wonen op curacao.
Dus ik mailen en vragen joh ben jij dan niet ook heel toevallig op het eiland , en ja hoor ze is daar ook .Vind ik zo leuk ,zit je aan de andere kant van de wereld kom je elkaar daar weer tegen straks...
en verder weinig nieuws hier , leven is nog steeds helemaal super ,vriendlief was erg zorgzaam gister ,en lief en had boodschapjes gedaan enzo ..
Ik ga nu eerst eens lekker douchen
Niks voor mij maar ik rol nu pas mn bed uit,mijn lijf zal het wel nodig hebben..
ik heb erg gelachen om jullie berichtjes van gisteravond,
stonden er nog leuke dingen in de catalogus Frizz??
Maar volgens mij kan ik me herineren dat jij geen nieuwe kleren zou kopen voorlopig??
Sneeze lekker een vrije dag vandaag ,geniet er maar van.wanneer moet jij de sleutel van je huisje inleveren en ben je al begonnen met pakken eigenlijk ??
ik ga toch binnenkort naar Curacao, nou ik heb een vriendinnetje die woont tegenwoordig helemaal aan de andere kant van het land en dus zie en spreek ik haar veelste weinig,maar haar ouders wonen op curacao.
Dus ik mailen en vragen joh ben jij dan niet ook heel toevallig op het eiland , en ja hoor ze is daar ook .Vind ik zo leuk ,zit je aan de andere kant van de wereld kom je elkaar daar weer tegen straks...
en verder weinig nieuws hier , leven is nog steeds helemaal super ,vriendlief was erg zorgzaam gister ,en lief en had boodschapjes gedaan enzo ..
Ik ga nu eerst eens lekker douchen
woensdag 3 februari 2010 om 12:23
Ja Stroll, je zal het wel nodig hebben gehad!
Goed zo, lekker uitrusten.
Wat superleuk zeg van je vriendinnetje!
Eeuuhh... was dat niet heel lang geleden, dat ik zei dat ik niks nieuws zou kopen?
Ik heb dit weekend heel veel besteld met 10% korting, maar vaak is de helft toch niks dus stuur ik dat weer terug.
En er zit een heel leuk sporttopje bij, dat mocht natuurlijk wel!
Ja mijn lover... eerst had ik hem op het kussen naast me gelegd, maar daar gleed ie steeds af.
Satijnen beddengoed he?
Dus ja, nu ligt ie naast mijn bed.
Maar sjeeeee ik zou zo graag zijn naam willen weten!
Ik heb het hem wel gevraagd, maar hij is het mysterieuze type weet je...
Goed zo, lekker uitrusten.
Wat superleuk zeg van je vriendinnetje!
Eeuuhh... was dat niet heel lang geleden, dat ik zei dat ik niks nieuws zou kopen?
Ik heb dit weekend heel veel besteld met 10% korting, maar vaak is de helft toch niks dus stuur ik dat weer terug.
En er zit een heel leuk sporttopje bij, dat mocht natuurlijk wel!
Ja mijn lover... eerst had ik hem op het kussen naast me gelegd, maar daar gleed ie steeds af.
Satijnen beddengoed he?
Dus ja, nu ligt ie naast mijn bed.
Maar sjeeeee ik zou zo graag zijn naam willen weten!
Ik heb het hem wel gevraagd, maar hij is het mysterieuze type weet je...
woensdag 3 februari 2010 om 12:46
woensdag 3 februari 2010 om 19:26
Zo, lekker vroeg naar huis gegaan vandaag.
Mocht ook wel nadat ik gister 12 uurtjes heb gedraaid.
Even wat wezen eten, en zal je net zien...
Het broertje van de baas van MX was daar, en dat is de grootste bemoeial ever: "Ooooooh weet MX wel dat je hier bent!? Stiekem met een ander?".
Leuk zeg, die grappen...
Gaat ie ter plekke MX bellen en op luidspeaker zetten: "Frizz is hier, stiekem met een ander, en ze zegt dat het een collega is, maar eeh... ik zou het niet vertrouwen hoor!"
Kon MX niet verstaan want de helft ging in het Marokkaans, en die gast riep me nog of ik ff aan de telefoon kwam, maar dat heb ik afgewimpeld.
Toen ie weg ging vroeg ie of ik meeging, koffie drinken bij MX, maar ook dat heb ik natuurlijk afgeslagen.
MX weet, als ik in dat restaurant iets ga eten (vlak bij ons werk) bel ik hem normaal om te vragen of ik iets voor hem kan langsbrengen, maar ook dat heb ik natuurlijk niet gedaan.
Kan iemand aub even zeggen dat het goed is dat ik dit volhou?
Mocht ook wel nadat ik gister 12 uurtjes heb gedraaid.
Even wat wezen eten, en zal je net zien...
Het broertje van de baas van MX was daar, en dat is de grootste bemoeial ever: "Ooooooh weet MX wel dat je hier bent!? Stiekem met een ander?".
Leuk zeg, die grappen...
Gaat ie ter plekke MX bellen en op luidspeaker zetten: "Frizz is hier, stiekem met een ander, en ze zegt dat het een collega is, maar eeh... ik zou het niet vertrouwen hoor!"
Kon MX niet verstaan want de helft ging in het Marokkaans, en die gast riep me nog of ik ff aan de telefoon kwam, maar dat heb ik afgewimpeld.
Toen ie weg ging vroeg ie of ik meeging, koffie drinken bij MX, maar ook dat heb ik natuurlijk afgeslagen.
MX weet, als ik in dat restaurant iets ga eten (vlak bij ons werk) bel ik hem normaal om te vragen of ik iets voor hem kan langsbrengen, maar ook dat heb ik natuurlijk niet gedaan.
Kan iemand aub even zeggen dat het goed is dat ik dit volhou?