Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
woensdag 3 februari 2010 om 19:55
Kijk, aan jullie heb ik iets!
Gisteravond in bed bedacht ik me ineens dat de kans vrij groot is dat hij helemaal niet gaat bellen, dat hij wacht tot ik de eerste stap zet.
Hij is en blijft natuurlijk wel een schijterd.
Ik dacht, ik onderneem niets, maar als ik echt niks meer hoor dan mag ik wel een kaart sturen met Valentijn.
Dan laat ik nog één keer zien wat ik voor hem voel, en als ik daar dan niks op hoor dan sluit ik het boek.
Ik hou niet van een open eind.
Gisteravond in bed bedacht ik me ineens dat de kans vrij groot is dat hij helemaal niet gaat bellen, dat hij wacht tot ik de eerste stap zet.
Hij is en blijft natuurlijk wel een schijterd.
Ik dacht, ik onderneem niets, maar als ik echt niks meer hoor dan mag ik wel een kaart sturen met Valentijn.
Dan laat ik nog één keer zien wat ik voor hem voel, en als ik daar dan niks op hoor dan sluit ik het boek.
Ik hou niet van een open eind.
woensdag 3 februari 2010 om 19:59
Hmmm....ik vind het niet open hoor Frizz.
Waarom moet jij WEER de eerste zijn die contact opneemt dan?
Al is het met Valentijn?
Wat is er open aan een eind waarin hij weer eens boos wordt en denkt....ze komt toch wel weer?
Meissie, hou de eer toch eens aan jezelf
(want...hij weet het hé, dat jij weer gaat buigen, daar rekent hij dus ook op)
Waarom moet jij WEER de eerste zijn die contact opneemt dan?
Al is het met Valentijn?
Wat is er open aan een eind waarin hij weer eens boos wordt en denkt....ze komt toch wel weer?
Meissie, hou de eer toch eens aan jezelf
(want...hij weet het hé, dat jij weer gaat buigen, daar rekent hij dus ook op)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 februari 2010 om 20:04
Niet gek, zo;n gevoel had ik ook wel eens een aantal jaartjes geleden
Nu vind ik dat allemaal niet zo belangrijk meer.
Als ik voor mezelf weet dat het klaar is dan is het klaar
Dan kan de heer in kwestie nog een sms van me krijgen maar daar houdt het dan wel mee op
Want eigenlijk, eigenlijk voegt het niets toe.
Nu vind ik dat allemaal niet zo belangrijk meer.
Als ik voor mezelf weet dat het klaar is dan is het klaar
Dan kan de heer in kwestie nog een sms van me krijgen maar daar houdt het dan wel mee op
Want eigenlijk, eigenlijk voegt het niets toe.
woensdag 3 februari 2010 om 20:16
Daar zeg je wat: Als ik voor mezelf weet dat het klaar is dan is het klaar.
Dat weet ik dus niet.
Want ik denk nog, a la romantische B-film, dat hij misschien tot inzicht komt, en dan verandert in de meest attente lover ever, die helemaal voor mij gaat.
Bij wijze van dan...
Kan toch dat hij ineens beseft dat ie me helemaal niet kwijt wil?
Dat weet ik dus niet.
Want ik denk nog, a la romantische B-film, dat hij misschien tot inzicht komt, en dan verandert in de meest attente lover ever, die helemaal voor mij gaat.
Bij wijze van dan...
Kan toch dat hij ineens beseft dat ie me helemaal niet kwijt wil?
woensdag 3 februari 2010 om 21:02
quote:frizzy schreef op 03 februari 2010 @ 20:16:Kan toch dat hij ineens beseft dat ie me helemaal niet kwijt wil?
Als dat zo is, dan heeft hij je nummer toch?
Of beter....je adres, om onder he raam een serenade te komen zingen?
*dit even in het kader van de Romantische B films*
Maar zonder dollen, als hij beseft dat hij jeniet kwijt wil, dan hoef jij hem dat toch niet in te fluisteren?
Als dat zo is, dan heeft hij je nummer toch?
Of beter....je adres, om onder he raam een serenade te komen zingen?
*dit even in het kader van de Romantische B films*
Maar zonder dollen, als hij beseft dat hij jeniet kwijt wil, dan hoef jij hem dat toch niet in te fluisteren?
woensdag 3 februari 2010 om 21:17
Ik lees weer allerlei interessante dingen. Ik ga weer een poging doen om up-to-date te blijven.
Pom, had je laatst mijn berichtje nog gehad? Ik wilde je namelijk bellen, maar ik moet wel mijn rekening kunnen betalen dus ik hoop dat je een vast nummer hebt
Sum, hoe gaat het met je voet nu, heeft ie het gehouden na gisteren? Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik lees je er regelmatig over.
Frizz, kun je die catalogus gewoon via de site aanvragen? Ik wil ook geilen op een lekker plaatje.
Is Stroller al beter, Ik lees Sneeze tussendoor, en bedenk dat ik nog steeds moet mailen en bellen enzo.. het kwam er alleen niet echt van, maar ik ben er weer klaar voor.
Pom, had je laatst mijn berichtje nog gehad? Ik wilde je namelijk bellen, maar ik moet wel mijn rekening kunnen betalen dus ik hoop dat je een vast nummer hebt
Sum, hoe gaat het met je voet nu, heeft ie het gehouden na gisteren? Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik lees je er regelmatig over.
Frizz, kun je die catalogus gewoon via de site aanvragen? Ik wil ook geilen op een lekker plaatje.
Is Stroller al beter, Ik lees Sneeze tussendoor, en bedenk dat ik nog steeds moet mailen en bellen enzo.. het kwam er alleen niet echt van, maar ik ben er weer klaar voor.
woensdag 3 februari 2010 om 21:25
Sum ik hoef het hem niet in te fluisteren, maar ik vind de onzekerheid wel lastig.
Dan hoor ik liever: "Frizz, het wordt niks", dan kan ik het afsluiten.
Nu is afsluiten lastig, omat ik die serenade nog in mijn hoofd heb zeg maar.
Haaaaaai Madhe!
Ja dat ding kan je gewoon aanvragen, dan krijg je er elk seizoen één in de bus.
Dan hoor ik liever: "Frizz, het wordt niks", dan kan ik het afsluiten.
Nu is afsluiten lastig, omat ik die serenade nog in mijn hoofd heb zeg maar.
Haaaaaai Madhe!
Ja dat ding kan je gewoon aanvragen, dan krijg je er elk seizoen één in de bus.
woensdag 3 februari 2010 om 21:41
Ik denk persoonlijk (maar dat ben ik hoor) dat als mijn onzekerheid te groot wordt dat meestal niet zonder reden is
En dan ga ik denken
Waar komt dat vandaan?
En das niet omdat de man de dingen doen die hij doet
Dat is omdat ik erop reageer zoals IK ben.
En als een man maar vaak genoeg expres tegen mijn haren instrijkt ben ik wel klaar hoor....
DAN NIET!
Dan heb ik die onzekerheid dus ook niet
Wat jij nu doet (end at heb ik al eerder gezegd) is dat je je beslissing af laat hangen van HEM.
OP zijn verhaal achter zijn acties
Feit blijft dat JIJ steeds last heb van die acties
MX slaapt er geen minuut minder om hoor.
Dus als JIJ er last van hebt zal JIJ de stekker eruit moeten trekken
Want weer (en ook dat heb ik al eens gezegd) want weer laat je hem er mee wegkomen
Dus eigenlijk heel zwart wil gezien
Waarom zou MX zich aanpassen?
Hij kan zich als een eerste klas eikel blijven gedragen, Frizz komt toch altijd weer terug.
En dan doet hij weer een paar weken leuk, en dan BAFFFF
Doet hij het gewoon weer.....en ja hoor, na een paar weken is Frizz er weer
Heeft ze het allemaal weer goedgepraat voor hem....
Lieverd, hij mag dan horkerig doen, jij geeft hem zelf die stokken om mee te slaan.
En echt....ik weet dat ik gemeen klink, ik weet dat je het allemaal anders ziet (of hoopt) maar echt lieve Frizz
Dit is een herhaling van wat er al zo vaak gebeurd is
(en als ik mijn mond moet houden, gewoon zeggen hoor..kan me voorstellen dat je niet op mijn vingertje zit te wachten)
En dan ga ik denken
Waar komt dat vandaan?
En das niet omdat de man de dingen doen die hij doet
Dat is omdat ik erop reageer zoals IK ben.
En als een man maar vaak genoeg expres tegen mijn haren instrijkt ben ik wel klaar hoor....
DAN NIET!
Dan heb ik die onzekerheid dus ook niet
Wat jij nu doet (end at heb ik al eerder gezegd) is dat je je beslissing af laat hangen van HEM.
OP zijn verhaal achter zijn acties
Feit blijft dat JIJ steeds last heb van die acties
MX slaapt er geen minuut minder om hoor.
Dus als JIJ er last van hebt zal JIJ de stekker eruit moeten trekken
Want weer (en ook dat heb ik al eens gezegd) want weer laat je hem er mee wegkomen
Dus eigenlijk heel zwart wil gezien
Waarom zou MX zich aanpassen?
Hij kan zich als een eerste klas eikel blijven gedragen, Frizz komt toch altijd weer terug.
En dan doet hij weer een paar weken leuk, en dan BAFFFF
Doet hij het gewoon weer.....en ja hoor, na een paar weken is Frizz er weer
Heeft ze het allemaal weer goedgepraat voor hem....
Lieverd, hij mag dan horkerig doen, jij geeft hem zelf die stokken om mee te slaan.
En echt....ik weet dat ik gemeen klink, ik weet dat je het allemaal anders ziet (of hoopt) maar echt lieve Frizz
Dit is een herhaling van wat er al zo vaak gebeurd is
(en als ik mijn mond moet houden, gewoon zeggen hoor..kan me voorstellen dat je niet op mijn vingertje zit te wachten)
woensdag 3 februari 2010 om 21:54
Ik kan hier niet uit ervaring spreken, maar helemaal eens met de post van Sum. Frizz hij gaat hier denk ik geen streep onder zetten, dat zal je echt zelf moeten doen. Natuurlijk afsluiten kan pas als jij er klaar mee bent, maar misschien jezelf er dan maar toe dwingen om er klaar mee te zijn? Dat t zo simpel niet is dat snap ik ook wel, maar misschien blijft er in je achterhoofd altijd wel dat stemmetje dat roept... wat nu als MX toch...
Daar kan je toch niet op blijven wachten?
Daar kan je toch niet op blijven wachten?
woensdag 3 februari 2010 om 21:54
Maarrrrr (oh jee, ik wilde nooit een post zo beginnen want dat klinkt zo verdedigend) ik ben ook nooit echt duidelijk geweest.
Altijd de relaxtheid zelve, altijd begripvol, alle ruimte biedend etc.
Dus waarom zou hij dan rekening met me houden?
Hij denkt toch dat alles altijd ok is?
Want daar gedraag ik me toch naar?
Ik heb hem dan ook nooit laten merken dat het nódig was dat hij 100% voor me zou gaan, ik nam zelf genoegen met minder.
In die zin is dit dus géén herhaling van wat eerder is gebeurd.
Ik ben vrij duidelijk geweest, en aan hem de kans om ervoor te gaan, of niet.
Overigens schreef ik niet dat IK onzeker ben, maar dat ik behoefte heb aan duidelijkheid.
*denkt dat het wellicht mogelijk is dat ze vanavond niet helemaal toerekeningsvatbaar is*
Altijd de relaxtheid zelve, altijd begripvol, alle ruimte biedend etc.
Dus waarom zou hij dan rekening met me houden?
Hij denkt toch dat alles altijd ok is?
Want daar gedraag ik me toch naar?
Ik heb hem dan ook nooit laten merken dat het nódig was dat hij 100% voor me zou gaan, ik nam zelf genoegen met minder.
In die zin is dit dus géén herhaling van wat eerder is gebeurd.
Ik ben vrij duidelijk geweest, en aan hem de kans om ervoor te gaan, of niet.
Overigens schreef ik niet dat IK onzeker ben, maar dat ik behoefte heb aan duidelijkheid.
*denkt dat het wellicht mogelijk is dat ze vanavond niet helemaal toerekeningsvatbaar is*
woensdag 3 februari 2010 om 21:57
Natuurlijk gaat MX er zelf geen streep onder zetten Sneeze, als het door kan gaan zoals voorheen is het natuurlijk lekker makkelijk voor hem.
Maar als ik hem duidelijk voor ogen houdt wat ik van hem wil als hij met mij verder wil, dan kan ik op grond van zijn reactie als nodig zélf beslissen die streep eronder te zetten.
Maar als ik hem duidelijk voor ogen houdt wat ik van hem wil als hij met mij verder wil, dan kan ik op grond van zijn reactie als nodig zélf beslissen die streep eronder te zetten.
woensdag 3 februari 2010 om 21:58
Je hoeft je ook niet te verdedigen hoor Frizz
Been there, done that, got a couple of Tshirts
Maar als jij dus nu een punt wil maken, naar hem maar vooral ook naar jezelf ga je dus nu niet als een hondje achter hem aanlopen]
OOK niet met een Valentijnskaartje
Je hebt gezegd wat je wilt, wat je nodig hebt
Het is aan hem om daarop te anticiperen, of niet...
Zijn keuze, en die ga je dus niet afdwingen om hem weer een handje te helpen.
HIJ is aan zet.
Doet hij dat niet
dan zal jij je conclusies daaruit te trekken
Want lieverd, wat je gedaan hebt kost moed!
Zeggen wat je voelt, wat je belangrijk vind
Hoe lomp is het om je daarna strak in de negeer te gooien?
Ik zou echt woedend in het kwadraat zijn denk ik!
Been there, done that, got a couple of Tshirts
Maar als jij dus nu een punt wil maken, naar hem maar vooral ook naar jezelf ga je dus nu niet als een hondje achter hem aanlopen]
OOK niet met een Valentijnskaartje
Je hebt gezegd wat je wilt, wat je nodig hebt
Het is aan hem om daarop te anticiperen, of niet...
Zijn keuze, en die ga je dus niet afdwingen om hem weer een handje te helpen.
HIJ is aan zet.
Doet hij dat niet
dan zal jij je conclusies daaruit te trekken
Want lieverd, wat je gedaan hebt kost moed!
Zeggen wat je voelt, wat je belangrijk vind
Hoe lomp is het om je daarna strak in de negeer te gooien?
Ik zou echt woedend in het kwadraat zijn denk ik!
woensdag 3 februari 2010 om 21:59
En dan Frizz? Dan vertel je hem dat hij 100% voor je moet gaan, en dan? Dan draait hij 180 graden om? Dan worden jullie ineens dat übergelukkig stel?
Stel dat gebeurt. Is dat wat je wilt? Een man die alleen voor je gaat als je alles voor hem voorkauwt? Een man die je alleen accepteert als jij je aanpast?
Stel dat gebeurt. Is dat wat je wilt? Een man die alleen voor je gaat als je alles voor hem voorkauwt? Een man die je alleen accepteert als jij je aanpast?
woensdag 3 februari 2010 om 21:59
quote:frizzy schreef op 03 februari 2010 @ 21:57:
Natuurlijk gaat MX er zelf geen streep onder zetten Sneeze, als het door kan gaan zoals voorheen is het natuurlijk lekker makkelijk voor hem.
Je HEBT het hem al duidelijk voor ogen gehouden lieve schat
Zijn reactie.....wegrennen en negeren
is dat wat je wilt?
Je HEBT het hem al duidelijk voor ogen gehouden lieve schat
Zijn reactie.....wegrennen en negeren
is dat wat je wilt?
woensdag 3 februari 2010 om 22:05
*zit even een potje te huilen*
Ik snap zo goed hoe je je voelt Frizz
Elk advies kan je voor jezelf weerleggen
Want dit keer gaat het anders
Als ik hem nou maar duidelijk maak wat ik voel...
Als ik hem nou maar laat zien hoe leuk een relatie is
Als ik nou maar een beetje meer geduld heb
Als ik me maar een beetje aanpas aan hem
Om er na een poos achter te komen dat je geen idee meer hebt wie je zelf nou eigenlijk bent...
Dat is geen kerel waard lieve Frizz
Een goeie kerel waardeert je zoals je bent
Snapt waar je vandaan komt
Snapt wat je voelt
Snapt JOU!
Ik snap zo goed hoe je je voelt Frizz
Elk advies kan je voor jezelf weerleggen
Want dit keer gaat het anders
Als ik hem nou maar duidelijk maak wat ik voel...
Als ik hem nou maar laat zien hoe leuk een relatie is
Als ik nou maar een beetje meer geduld heb
Als ik me maar een beetje aanpas aan hem
Om er na een poos achter te komen dat je geen idee meer hebt wie je zelf nou eigenlijk bent...
Dat is geen kerel waard lieve Frizz
Een goeie kerel waardeert je zoals je bent
Snapt waar je vandaan komt
Snapt wat je voelt
Snapt JOU!