Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 20:31
Natuurlijk is dat niet erg Sum.
Alles op z'n tijd hoor.
Goed kunnen dansen is zooooo sexy!
Sum daarom vertel ik je dus mijn remedie.
Ik gebruik het steeds, ook na gepruts eraan.
Binnen 2 dagen weg.
Tv op zondagmorgen?
Dan slaap ik hoor.
Laat Pom even een nieuwe datum roepen.
Of iemand anders die ook mee wil?
Alles op z'n tijd hoor.
Goed kunnen dansen is zooooo sexy!
Sum daarom vertel ik je dus mijn remedie.
Ik gebruik het steeds, ook na gepruts eraan.
Binnen 2 dagen weg.
Tv op zondagmorgen?
Dan slaap ik hoor.
Laat Pom even een nieuwe datum roepen.
Of iemand anders die ook mee wil?
zondag 30 augustus 2009 om 20:50
Klopt Bella.
Natuurlijk mag dat.
Ik was eigenlijk altijd overtuigd atheist.
Religie was in mijn ogen iets met heel veel regels en 'moeten', en alles buiten jezelf plaatsen: 'God heeft het zo gewild' of 'God zal je straffen'.
Had weleens wat boekjes van de Dalai Lama gelezen, en over Taoisme, vond het prachtig en kloppend, maar ik deed er niks mee.
Totdat ik in Laos in gesprek raakte met een monnik.
Door hem raakte ik betrokken bij zijn tempel en de gebruiken aldaar, en ik bracht er erg veel tijd door.
Eenmaal thuis had ik zóveel heimwee!
Ben gaan uitzoeken of er tempels waren in Nederland, en tot mijn grote verbazing bleek er eentje te zijn op een kwartiertje fietsen van mijn huis (er zijn er 2 in Nederland, als je het hebt over Theravada Boeddhisme).
Heb gevraagd of ik mocht langskomen, wat natuurlijk mocht.
Werd erg warm ontvangen, en ik voelde me in één klap thuis.
Sindsdien ging ik er vaak heen, en begon het Boeddhisme verder te bestuderen.
Mijn persoonlijke ontwikkeling maakte direct een spurt door, en ik voelde me gewoon zo fijn.
Het Boeddhisme hoort gewoon bij mij.
Het past precies bij mijn denkbeelden, en alles wat mij tegenstond wat betreft religie is niet van toepassing op het Boeddhisme.
Afgelopen winter ben ik weer 2,5 maand naar Thailand en Laos geweest.
Veel van die tijd heb ik met verschillende monniken doorgebracht.
Ben één maand non geweest wat ook heel leerzaam was.
*rent weer naar de bank, reclame is afgelopen*
Natuurlijk mag dat.
Ik was eigenlijk altijd overtuigd atheist.
Religie was in mijn ogen iets met heel veel regels en 'moeten', en alles buiten jezelf plaatsen: 'God heeft het zo gewild' of 'God zal je straffen'.
Had weleens wat boekjes van de Dalai Lama gelezen, en over Taoisme, vond het prachtig en kloppend, maar ik deed er niks mee.
Totdat ik in Laos in gesprek raakte met een monnik.
Door hem raakte ik betrokken bij zijn tempel en de gebruiken aldaar, en ik bracht er erg veel tijd door.
Eenmaal thuis had ik zóveel heimwee!
Ben gaan uitzoeken of er tempels waren in Nederland, en tot mijn grote verbazing bleek er eentje te zijn op een kwartiertje fietsen van mijn huis (er zijn er 2 in Nederland, als je het hebt over Theravada Boeddhisme).
Heb gevraagd of ik mocht langskomen, wat natuurlijk mocht.
Werd erg warm ontvangen, en ik voelde me in één klap thuis.
Sindsdien ging ik er vaak heen, en begon het Boeddhisme verder te bestuderen.
Mijn persoonlijke ontwikkeling maakte direct een spurt door, en ik voelde me gewoon zo fijn.
Het Boeddhisme hoort gewoon bij mij.
Het past precies bij mijn denkbeelden, en alles wat mij tegenstond wat betreft religie is niet van toepassing op het Boeddhisme.
Afgelopen winter ben ik weer 2,5 maand naar Thailand en Laos geweest.
Veel van die tijd heb ik met verschillende monniken doorgebracht.
Ben één maand non geweest wat ook heel leerzaam was.
*rent weer naar de bank, reclame is afgelopen*
zondag 30 augustus 2009 om 20:51
tuurlijk, is goed hoor. SD. Geen punt.
Ik heb nooit last van pukkels! Dus ik kan er niet over mee praten. Fijn dat het snel wegtrok en nu bij jou nog, Frizz.
Enne vervelend van je bijholte onsteking, Sneezeweasel. Misschien komt het er zo uit van de spanningen op je werk? Beterschap gewenst.
He bah, die rokers, ja Kym. *zegt Sam die zelf jarenlang stevig heeft gerookt en nu nog alleen rookt als ze zich gestresst en kut voelt*
Ik heb nooit last van pukkels! Dus ik kan er niet over mee praten. Fijn dat het snel wegtrok en nu bij jou nog, Frizz.
Enne vervelend van je bijholte onsteking, Sneezeweasel. Misschien komt het er zo uit van de spanningen op je werk? Beterschap gewenst.
He bah, die rokers, ja Kym. *zegt Sam die zelf jarenlang stevig heeft gerookt en nu nog alleen rookt als ze zich gestresst en kut voelt*
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 20:55
@ Frizzy: ik ben 29!
@ Summerdance: thanx voor je relativerende aanpak.
ach hij is gewoon een hartstikke leuke vent, zit het groter te maken dan het is. misschien kloppen die gegevens op internet niet, misschien heeft ie er nooit over gelogen, maar heb ik het verkeerd verstaan, misschien was ie zo dronken dat ie maar gewoon wat riep. Ik weet bijna zeker dat als ik hem nu vraag hoe oud ie is dat ie gewoon zegt wat het is.
* voelt zich uitgerelativeerd over dit onderwerp*
Pukkels: ik smeer er altijd tandpasta op. Heeel effectief! Alleen ziet het er een beetje achterlijk uit dus ik doe het alleen 's avonds...
@ Summerdance: thanx voor je relativerende aanpak.
ach hij is gewoon een hartstikke leuke vent, zit het groter te maken dan het is. misschien kloppen die gegevens op internet niet, misschien heeft ie er nooit over gelogen, maar heb ik het verkeerd verstaan, misschien was ie zo dronken dat ie maar gewoon wat riep. Ik weet bijna zeker dat als ik hem nu vraag hoe oud ie is dat ie gewoon zegt wat het is.
* voelt zich uitgerelativeerd over dit onderwerp*
Pukkels: ik smeer er altijd tandpasta op. Heeel effectief! Alleen ziet het er een beetje achterlijk uit dus ik doe het alleen 's avonds...
zondag 30 augustus 2009 om 21:04
Frizz, wat een mooi verhaal! Ik ben er even stil van (en dat wil wat zeggen)
Ik vroeg het, omdat ik zelf ook bezig ben me in spirituele zaken en andere geloven te verdiepen.
Ook ik heb een redelijk streng katholieke opvoeding gehad, compleet met dreigen "als je stout bent ga je naar de hel".
(dat is nu al te laat, haha)
Even geleden merkte ik dat mijn vader zich er interesseerde was in andere religies, reincarnatie en vorige levens en dergelijke en nu hebben we daar vele gesprekken over.
Ook met een van mijn beste vriendinnen die paranormaal begaafd is praat ik veel, vandaar mijn nieuwgierigheid!
Pff, een serieus onderwerp, zie je nou wel dat dit echt niet zomaar een ouwehoer-topic is, maar alles mag en kan!!
Ik vroeg het, omdat ik zelf ook bezig ben me in spirituele zaken en andere geloven te verdiepen.
Ook ik heb een redelijk streng katholieke opvoeding gehad, compleet met dreigen "als je stout bent ga je naar de hel".
(dat is nu al te laat, haha)
Even geleden merkte ik dat mijn vader zich er interesseerde was in andere religies, reincarnatie en vorige levens en dergelijke en nu hebben we daar vele gesprekken over.
Ook met een van mijn beste vriendinnen die paranormaal begaafd is praat ik veel, vandaar mijn nieuwgierigheid!
Pff, een serieus onderwerp, zie je nou wel dat dit echt niet zomaar een ouwehoer-topic is, maar alles mag en kan!!
Huts!
zondag 30 augustus 2009 om 21:15
Sjeeeeeeeeeeeeeezus die voetballer!
Sum welk jurylid vind jij leuk?
Ik heb er ook één op het oog.
Keek je vorig jaar ook?
Weet je nog dat ik naar dat circus was?
Daar danste Giannini, maar vond em niet zo goed eigenlijk.
Hoe heette dat smakelijke hapje van vorig seizoen ookalweer?
Ja Bella, vind het ook een mooi verhaal.
Het heeft me gewoon zoveel gebracht!
En sindsdien heb ik echt prachtige ervaringen opgedaan, superbijzondere mensen ontmoet enz.
Wat leuk dat je er in je omgeving zoveel over kan praten.
Mijn familie vindt het eigenlijk maar gek denk ik, en mijn vrienden hebben er ook niet zoveel mee.
Ik praat wel graag over het Boeddhisme, dat doe ik vaak met moslims.
Die staan er vaak vel positiever en geinteresseerder tegenover dan de meeste Westerlingen.
Ook heb ik wel nieuwe vrienden omgedaan in de tempel.
We stimuleren elkaar heel erg de Leer te volgen, en dagen elkaar uit nieuwe dingen te leren.
Sum welk jurylid vind jij leuk?
Ik heb er ook één op het oog.
Keek je vorig jaar ook?
Weet je nog dat ik naar dat circus was?
Daar danste Giannini, maar vond em niet zo goed eigenlijk.
Hoe heette dat smakelijke hapje van vorig seizoen ookalweer?
Ja Bella, vind het ook een mooi verhaal.
Het heeft me gewoon zoveel gebracht!
En sindsdien heb ik echt prachtige ervaringen opgedaan, superbijzondere mensen ontmoet enz.
Wat leuk dat je er in je omgeving zoveel over kan praten.
Mijn familie vindt het eigenlijk maar gek denk ik, en mijn vrienden hebben er ook niet zoveel mee.
Ik praat wel graag over het Boeddhisme, dat doe ik vaak met moslims.
Die staan er vaak vel positiever en geinteresseerder tegenover dan de meeste Westerlingen.
Ook heb ik wel nieuwe vrienden omgedaan in de tempel.
We stimuleren elkaar heel erg de Leer te volgen, en dagen elkaar uit nieuwe dingen te leren.
zondag 30 augustus 2009 om 21:20
Ik blijf rommelen hier, maar nu heeft bijna alles wel zijn plek gevonden. Natuurlijk heb ik wel weer gemist waar jullie het allemaal over hebben hoor.
Ohja, ik wil niet mee naar de tempel Sorry dames. Ik tempel voorlopig wel even hier
Hoe zit het met jullie dates allemaal. Frizz, al afgezegd?
Sum, ik herinner je niet, dat doe jij (weggerelativeerd hehehe). Sam, nog aan het wandelen?
Vanavond wordt het weer op tijd naar bed voor mij, beter denk ik. Die groenten deden me wel goed (of werken die dingen niet zo snel normaal gesproken?)
Ohja, ik wil niet mee naar de tempel Sorry dames. Ik tempel voorlopig wel even hier
Hoe zit het met jullie dates allemaal. Frizz, al afgezegd?
Sum, ik herinner je niet, dat doe jij (weggerelativeerd hehehe). Sam, nog aan het wandelen?
Vanavond wordt het weer op tijd naar bed voor mij, beter denk ik. Die groenten deden me wel goed (of werken die dingen niet zo snel normaal gesproken?)
zondag 30 augustus 2009 om 21:25
Ja mijn vader was altijd al iets gematigder en minder streng dan mijn moeder. Niet dat ze niet lief is hoor, maar zij is nog strenger opgevoed in haar jeugd en kan dat niet zo makkelijk loslaten als mijn vader en ik.
En mijn Pindameneer heeft me natuurlijk ook aan het denken gezet en nu ben ik gewoon andere manieren van leven aan het bekijken, pure nieuwsgierigheid.
En jouw onderschrift Sum...dat is er ook een om over na te denken. Over relativeren gesproken! (knipoog)
En mijn Pindameneer heeft me natuurlijk ook aan het denken gezet en nu ben ik gewoon andere manieren van leven aan het bekijken, pure nieuwsgierigheid.
En jouw onderschrift Sum...dat is er ook een om over na te denken. Over relativeren gesproken! (knipoog)
Huts!
zondag 30 augustus 2009 om 21:31
Lekker voor je Madhe.
Aanrecht al gehad?
Je hoeft toch geen sorry te zeggen als je niet mee wil gekkie.
Nee heb nog steeds niet afgezegd.
Heb em al een paar dagen niet gesproken...
Misschien wil hij ook niet meer, na het zien van mijn Hyves?
Bella, gelijk heb je!
Je blikveld verbreden is altijd goed toch?
Aanrecht al gehad?
Je hoeft toch geen sorry te zeggen als je niet mee wil gekkie.
Nee heb nog steeds niet afgezegd.
Heb em al een paar dagen niet gesproken...
Misschien wil hij ook niet meer, na het zien van mijn Hyves?
Bella, gelijk heb je!
Je blikveld verbreden is altijd goed toch?
zondag 30 augustus 2009 om 21:37
Ik geloof dat MBF boos op me is.
Gister had iemand mijn drankje gepikt (altijd lachen daar, maar niet heus), en ik omdat ik op dat moment met MBF aan het praten was vroeg ik of hij het had gedaan óf had gezien wie het had gedaan.
Was ie beledigd!
Marokkanen voelen zich wel vaker snel aangevallen.
Ben er verder niet op ingegaan, maar nu hoor ik niks meer.
Oeps...
Heb trouwens nog geen avondeten gegeten en geen honger.
Die lunch was misschien een beetje teveel van het goede.
Gister had iemand mijn drankje gepikt (altijd lachen daar, maar niet heus), en ik omdat ik op dat moment met MBF aan het praten was vroeg ik of hij het had gedaan óf had gezien wie het had gedaan.
Was ie beledigd!
Marokkanen voelen zich wel vaker snel aangevallen.
Ben er verder niet op ingegaan, maar nu hoor ik niks meer.
Oeps...
Heb trouwens nog geen avondeten gegeten en geen honger.
Die lunch was misschien een beetje teveel van het goede.
zondag 30 augustus 2009 om 22:01
Dames................... Goedenavond..
Ik ga eerst al die pagina`s even bijlezen, en dan reageren..
Ben net terug van mijn date.. en het was super.Erg gezellig gehad .Heel weinig gedaan eigenlijk , veel geklets met elkaar wijn gedronken,bank gehangen.
Zaterdag avond naar zn beste vriend op viste geweest en daarna de rest van zijn vrienden groep ontmoet in de kroeg ..
Vandaag tot 3 uur in bed gelegen ...en ben nu net thuis
( te laat voor de keek op de week?? )
Ik ga eerst al die pagina`s even bijlezen, en dan reageren..
Ben net terug van mijn date.. en het was super.Erg gezellig gehad .Heel weinig gedaan eigenlijk , veel geklets met elkaar wijn gedronken,bank gehangen.
Zaterdag avond naar zn beste vriend op viste geweest en daarna de rest van zijn vrienden groep ontmoet in de kroeg ..
Vandaag tot 3 uur in bed gelegen ...en ben nu net thuis
( te laat voor de keek op de week?? )
zondag 30 augustus 2009 om 22:06
Hey....nu je het zegt...
Waar blijft die Keek eigenlijk????
bij de weg, welkom terug Stroller!!
Frizz, zijn Marokkanen echt zo snel op hun teentjes getrapt zeg?
Ik heb eigenlijk gewoon weer honger, das een beetje het nadeel van die grote gele M
Bel, ik vind mijn onderschrift zo leuk, zeker in combinatie met een onderschrift van een andere forumster hier.
Ongeluk zit in een klein hoekje, gelukkig is de wereld rond (of zoiets)
Ja hoor Madhe, zijn turbo groentes, daarom werken ze zo snel
Waar blijft die Keek eigenlijk????
bij de weg, welkom terug Stroller!!
Frizz, zijn Marokkanen echt zo snel op hun teentjes getrapt zeg?
Ik heb eigenlijk gewoon weer honger, das een beetje het nadeel van die grote gele M
Bel, ik vind mijn onderschrift zo leuk, zeker in combinatie met een onderschrift van een andere forumster hier.
Ongeluk zit in een klein hoekje, gelukkig is de wereld rond (of zoiets)
Ja hoor Madhe, zijn turbo groentes, daarom werken ze zo snel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 22:12
Lekker Stroller!
Ja Pom, waar zit je nou?!
Sjongejonge, had ik net zo goed toch nog ff snel kunnen gaan (hardcore) viezelevozen!
Yep Sum, zeker met stelen enzo.
Maar goed, ze kennen me lang en goed genoeg, dus ik vind dat ze niet moeten zeuren als ik ze zoiets vraag.
Er was er namelijk nóg één beledigd.
Och jeeeeeeeeeeeeeeeee nu zegt Pinda Meneer MIJ af.
En zegt er nog bij ook dat ie ervan baalt.
Nou durf ik niet meer te zeggen dat ik sowieso af wilde zeggen.
Oh willen jullie even een Laotiaanse liefdesbekentenis lezen?
*gaat em ff zoeken*
Ja Pom, waar zit je nou?!
Sjongejonge, had ik net zo goed toch nog ff snel kunnen gaan (hardcore) viezelevozen!
Yep Sum, zeker met stelen enzo.
Maar goed, ze kennen me lang en goed genoeg, dus ik vind dat ze niet moeten zeuren als ik ze zoiets vraag.
Er was er namelijk nóg één beledigd.
Och jeeeeeeeeeeeeeeeee nu zegt Pinda Meneer MIJ af.
En zegt er nog bij ook dat ie ervan baalt.
Nou durf ik niet meer te zeggen dat ik sowieso af wilde zeggen.
Oh willen jullie even een Laotiaanse liefdesbekentenis lezen?
*gaat em ff zoeken*
zondag 30 augustus 2009 om 22:14
Oh dear! I do miss you so much you know. I don't know how to find a nice person to be my...
Frizzy, I don't know why I still fall in love with YOU! This is my feeling that I would like to express. Of course you might smile when you read my friendly mail:-) You should not shy again as I told you before. I just let you know my feeling.
....
Ok, I should go now and hope to hear from you in a short time. Please send me nice mail. I'm curious to read your mail because this this a special mail for you. And please do not be angry with me if you don't like what I have said.

....
Ok, I should go now and hope to hear from you in a short time. Please send me nice mail. I'm curious to read your mail because this this a special mail for you. And please do not be angry with me if you don't like what I have said.
zondag 30 augustus 2009 om 22:19
Haal je naam ff er uit...!
Geinige liefdesverklaring, hoor.
Hai Stroller, een geslaagde date dus. Komt er een vervolgdate...? Of zitten jullie beiden het te bezinken? Klinkt leuk hoor.
Ik zit foto's terug te kijken van SMSman. En eigenlijk ziet hij er maar heel gek uit. Niet eens aantrekkelijk eigenlijk.
Geinige liefdesverklaring, hoor.
Hai Stroller, een geslaagde date dus. Komt er een vervolgdate...? Of zitten jullie beiden het te bezinken? Klinkt leuk hoor.
Ik zit foto's terug te kijken van SMSman. En eigenlijk ziet hij er maar heel gek uit. Niet eens aantrekkelijk eigenlijk.
I am Spaaartaaacus.