Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 26 augustus 2009 om 23:03
Boemen, ik weet zeker dat je er GE-WEL-DIG uit gaat zien morgen
Ik ga aan je denken en voor je duimen.
Enne....blijf jezelf hè meissie...
Pom, ik miste je al,lees ze verder meis
Wil wel slapen maar ben te wakker
Dat krijg je ervan als je de hele dag op de bank ligt te soezelen
Ik ga aan je denken en voor je duimen.
Enne....blijf jezelf hè meissie...
Pom, ik miste je al,lees ze verder meis
Wil wel slapen maar ben te wakker
Dat krijg je ervan als je de hele dag op de bank ligt te soezelen
woensdag 26 augustus 2009 om 23:06
quote:boemen schreef op 26 augustus 2009 @ 23:04:
dames over welke tempel hebben we het
Een Boeddhistische tempel.
Ik ben me een beetje aan het inlezen in het Boeddhisme en het hele relativeren is iets wat ook daarin veel terugkomt.
Boemen, kom jij ook naar de forum meeting?
dames over welke tempel hebben we het
Een Boeddhistische tempel.
Ik ben me een beetje aan het inlezen in het Boeddhisme en het hele relativeren is iets wat ook daarin veel terugkomt.
Boemen, kom jij ook naar de forum meeting?
woensdag 26 augustus 2009 om 23:22
Pom waarom schaam schaam? Als je erachter staat is het toch goed? Volgens mij is het juist top dat je je grens zo duidelijk hebt aangegeven.
Vergeet je me dan niet voor de Keek op de Week? Daar deed ik het namelijk allemaal voor...
Meiden natuurlijk zijn jullie meer dan welkom in de tempel! Zou het super vinden! Wat zeg ik, super geweldig! Volgende week zaterdag moet wel kunnen hoor...
Ja ja ja ik ga het zeggen tegen meneer Pinda. Zucht. Practice what you preach enzo...
Ja Boem, zorg dat je er goed uitziet en je sterk voelt. Dan gaat de rest vanzelf.
Vergeet je me dan niet voor de Keek op de Week? Daar deed ik het namelijk allemaal voor...
Meiden natuurlijk zijn jullie meer dan welkom in de tempel! Zou het super vinden! Wat zeg ik, super geweldig! Volgende week zaterdag moet wel kunnen hoor...
Ja ja ja ik ga het zeggen tegen meneer Pinda. Zucht. Practice what you preach enzo...
Ja Boem, zorg dat je er goed uitziet en je sterk voelt. Dan gaat de rest vanzelf.
woensdag 26 augustus 2009 om 23:48
Summetje ben je in slaap gevallen onder de douche?
Ik ga in ieder geval ook richting mijn bedje. Mét boek, dat wel! Echt vroeg naar bed gaan kan ik niet he, dat blijkt wel weer...
Poeh ik heb echt o-ve-ral pijn. Zal morgen wel weer over zijn.
Slaap lekker allemaal!
*begint alvast met duimen voor Madhe en Boemen*
Ik ga in ieder geval ook richting mijn bedje. Mét boek, dat wel! Echt vroeg naar bed gaan kan ik niet he, dat blijkt wel weer...
Poeh ik heb echt o-ve-ral pijn. Zal morgen wel weer over zijn.
Slaap lekker allemaal!
*begint alvast met duimen voor Madhe en Boemen*
donderdag 27 augustus 2009 om 08:03
Goodmorning Ladies....
Allemaal lekker geslapen?? Mijn afwezigheid gisteravond werd veroorzaakt door mn leuke date meneer, die zich op MSN aanmelde en gelijk hele gesprekken begon...
Kwam er op neer dat hij het erg gezellig zou vinden als ik zaterdag ook gewoon zou blijven en dan pas zondagavond weg zou gaan...
Tja... en de manier waarop hij het bracht .. nouja ik weer blij dus ...
Waar staat die tempel Frizz?? ik ben er namelijk ook reuze benieuwd naar
* En ik ben aan het duimen voor Madhe en Boemen*
Allemaal lekker geslapen?? Mijn afwezigheid gisteravond werd veroorzaakt door mn leuke date meneer, die zich op MSN aanmelde en gelijk hele gesprekken begon...
Kwam er op neer dat hij het erg gezellig zou vinden als ik zaterdag ook gewoon zou blijven en dan pas zondagavond weg zou gaan...
Tja... en de manier waarop hij het bracht .. nouja ik weer blij dus ...
Waar staat die tempel Frizz?? ik ben er namelijk ook reuze benieuwd naar
* En ik ben aan het duimen voor Madhe en Boemen*

donderdag 27 augustus 2009 om 08:12
Goodmorning Sunshines,
Veels te kort geslapen, maar ok ik trek me de dag wel door.
@ Frizz, tja schamen. Ik schaam me een beetje omdat ik mij zo had voorgenomen om ubercool en ladylike te gedragen tegenover hem. De e-mail onderschoffelt het voornemen een beetje naar mijn idee (was overigens een zeer keurige mail, zonder verwijten...ik gaf gewoon te kennen dat ik baalde van de situatie). Maar soit, ik ben van mijn frustratie af, ik heb geen verwachtingen dat hij reageert, de knoop is doorgehakt en de twijfels zijn weg (misschien een beetje spijt, ik kickte toch wel op zijn aandacht ).
Veels te kort geslapen, maar ok ik trek me de dag wel door.
@ Frizz, tja schamen. Ik schaam me een beetje omdat ik mij zo had voorgenomen om ubercool en ladylike te gedragen tegenover hem. De e-mail onderschoffelt het voornemen een beetje naar mijn idee (was overigens een zeer keurige mail, zonder verwijten...ik gaf gewoon te kennen dat ik baalde van de situatie). Maar soit, ik ben van mijn frustratie af, ik heb geen verwachtingen dat hij reageert, de knoop is doorgehakt en de twijfels zijn weg (misschien een beetje spijt, ik kickte toch wel op zijn aandacht ).
donderdag 27 augustus 2009 om 09:18
*komt gerimpeld onder de douche vandaan*
Morning Ladies.
Pom, niets om voor te schamen hoor, je bent ook maar een mens.
Boemen, zet hem om hè...je kan het, zelfverzekerd en looking GOOD!
Frizzel, YESSSSSSSSSSSSS je laatste dag, ik zeg om je eer hoog te houden laat je leidinggevende nog ff flink janken vandaag!
En dan lieve lieve Madhe, ik ga aan je denken vandaag!
De hele dag, mijn duimen komen niet van elkaar, maar ik weet zeker....het komt goed!!!
Verder iedereen...een mooie dag
Morning Ladies.
Pom, niets om voor te schamen hoor, je bent ook maar een mens.
Boemen, zet hem om hè...je kan het, zelfverzekerd en looking GOOD!
Frizzel, YESSSSSSSSSSSSS je laatste dag, ik zeg om je eer hoog te houden laat je leidinggevende nog ff flink janken vandaag!
En dan lieve lieve Madhe, ik ga aan je denken vandaag!
De hele dag, mijn duimen komen niet van elkaar, maar ik weet zeker....het komt goed!!!
Verder iedereen...een mooie dag
donderdag 27 augustus 2009 om 09:54
Goedemorgen! Wow ik heb echt uit een coma ontwaakt zeg... Heb eindelijk weer eens een goed nachtje gemaakt. Lekker!
Wat leuk voor je Stroller! Dus je gaat morgen al weg en zondag weer terug! Komt hij ook weleens bij jou?
Meneer Pinda nog niet gesproken, niet gezien op msn. Hoe ging ik het ook alweer brengen...?
De tempel staat in Landsmeer, op de grens met Amsterdam.
Ik vind knopen doorhakken pas ubercool en ladylike Pom! Volgens mij heb je er prima aan gedaan, niet zo streng zijn voor jezelf hoor.
Hoe voel jij je vandaag Sum?
En hoe is het met de gezondheid van Sneeze?
Ja ja ja Frizzy's laatste dag op het werk! Wat zal deze dag mij weer brengen? Ik ga gewoon helemaal relaxt blijven hoor... En ga me al helemaal niet uit de naad werken voor dat verslag.
Maar eerst nog even naar de tandarts.
*zit keihard te duimen voor Madhe en Boemen*
Wat leuk voor je Stroller! Dus je gaat morgen al weg en zondag weer terug! Komt hij ook weleens bij jou?
Meneer Pinda nog niet gesproken, niet gezien op msn. Hoe ging ik het ook alweer brengen...?
De tempel staat in Landsmeer, op de grens met Amsterdam.
Ik vind knopen doorhakken pas ubercool en ladylike Pom! Volgens mij heb je er prima aan gedaan, niet zo streng zijn voor jezelf hoor.
Hoe voel jij je vandaag Sum?
En hoe is het met de gezondheid van Sneeze?
Ja ja ja Frizzy's laatste dag op het werk! Wat zal deze dag mij weer brengen? Ik ga gewoon helemaal relaxt blijven hoor... En ga me al helemaal niet uit de naad werken voor dat verslag.
Maar eerst nog even naar de tandarts.
*zit keihard te duimen voor Madhe en Boemen*
donderdag 27 augustus 2009 om 11:07
donderdag 27 augustus 2009 om 11:19
Kunnen we beter aan jou vragen Kym.....
Hoe is het met de fransoos ????? Hier verder weinig nieuws ,,
Mn date is op voorhand verlengd dus zowaar een heel weekend met hem..leuk heb er zin in ...
En verder ?? Nope, stil boring at the office.. ben me maar aan het inlezen over de landen die ik wil zien volgend jaar...
Hoe is het met de fransoos ????? Hier verder weinig nieuws ,,
Mn date is op voorhand verlengd dus zowaar een heel weekend met hem..leuk heb er zin in ...
En verder ?? Nope, stil boring at the office.. ben me maar aan het inlezen over de landen die ik wil zien volgend jaar...
donderdag 27 augustus 2009 om 11:25
Hey Frizz: succes met je laatste dagje daar vandaag!!
Ik zou ook graag een keer mee gaan naar de tempel, alleen volgende week zaterdag kan ik niet, dus wie weet een andere keer.
Ik heb een aantal dagen in de ontkenningsfase gezeten, maar ik heb me dan vandaag toch maar officieel ziek gemeld. Zometeen even bellen met mijn huisarts....
Ik zou ook graag een keer mee gaan naar de tempel, alleen volgende week zaterdag kan ik niet, dus wie weet een andere keer.
Ik heb een aantal dagen in de ontkenningsfase gezeten, maar ik heb me dan vandaag toch maar officieel ziek gemeld. Zometeen even bellen met mijn huisarts....
donderdag 27 augustus 2009 om 11:26
Hm hier oke.
Gister helemaal geen tijd gehad te forummen. Is ook wat he!
Nieuwe Fransman geintroduceerd en iedereen was even lichtelijk sprakeloos (de dames dan). Erg grappig.
Hij is best lekker ja.
Maar ja. Vanmiddag even WS zien, want die heb ik ook al een paar dagen niet gezien.
En MB heeft nog steeds niks laten horen en dit is het langste niet-contact dat we tot nu toe hebben gehad.
Pff.
Welke landen wil je zien next year?
Gister helemaal geen tijd gehad te forummen. Is ook wat he!
Nieuwe Fransman geintroduceerd en iedereen was even lichtelijk sprakeloos (de dames dan). Erg grappig.
Hij is best lekker ja.
Maar ja. Vanmiddag even WS zien, want die heb ik ook al een paar dagen niet gezien.
En MB heeft nog steeds niks laten horen en dit is het langste niet-contact dat we tot nu toe hebben gehad.
Pff.
Welke landen wil je zien next year?