Gezoend

16-03-2012 23:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezoend met een bezette collega. Fout? Ja, van hem. Van mij? Beetje wel, maar het was heerlijk om (net uit te lang doorgesleepte relatie) me weer eens gewild te voelen.

Maar nu... Eerst dacht ik dat ik het heel goed als eenmalig verzetje kon zien, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer. We kunnen het nog steeds prima vinden maar de anders onschuldige flirtage is nu (voor mij) wel in een ander licht komen te staan...

Hij geeft geenszins aan dat hij ook maar in de verte denkt aan 'meer' of dat hij twijfelt aan zijn relatie maar er worden wel grapjes over gemaakt, net als over afspreken met zn 2tjes. Afspreken deden we hiervoor ook al wel maar voelt nu alsof er een extra 'lading' op zit. Die extra lading maakt dat ik bij mezelf toch een ietsje pietsje klein (tot nu toe onschuldig) kriebeltje bespeur...

Ik ben niet verliefd maar stiekem wel een beetje bang dat ik dat zou kunnen worden.

Dat ik hier niets mee moet willen staat vast. Maar dat kriebeltje is ook wel lekker... Wie o wie wil me even een schop onder mn kont geven? En (hoe) kan ik mijn leuke collega-omgang met de heer in kwestie zoals deze eerst was, nog in stand houden?
quote:ahsam schreef op 17 maart 2012 @ 00:34:

Is je collega getrouwd, hoelang is hij al "bezet" ?Wat maakt het nou uit of iemand getrouwd is of niet?
quote:ditendat schreef op 17 maart 2012 @ 01:53:

Ik denk dat het moeilijk wordt om uit zijn buurt te blijven als jij dat kriebeltje hebt. Want je vind het leuk en je hebt in principe geen reden om het niet te doen.

Wat ik een goed advies vind is dat je een grens moet stellen voor jezelf. Want als je dat niet doet, heb je de kans dat je ermee doorgaat omdat je het niet 'erg' vind om met hem te zoenen.

Dus even een vraag: wil je die schop onder je kont echt wel of hou je liever dat kriebeltje (begrijpelijk, heerlijk gevoel is dat...). Zolang je het diep in je hart eigenlijk niet wil, lukt het niet/gaat het moeilijk worden.

En om terug te gaan naar hoe het was met die collega... hmm... misschien iets laten weten in de zin van "Het was maar voor 1 keer, hadden we eigenlijk niet moeten doen.. dus laten we maar gewoon weer doen zoals we eerst deden'' (denk ik)

Succes ermee!

Zo waar.... zucht...

Weet je, natuurlijk zou ik willen dat ik kon acteren op die lekkere kriebel....Maar ik weet ook dat dat alleen maar fout kan aflopen. Mensen raken gekwetst, (werk)relaties lopen stuk... Ik ben dan ook absoluut niet van plan om hier wat mee te doen! Mn kriebel moet ik laten voor wat het is... Maar jeetje, had niet gedacht dat dat zo lastig zou kunnen zijn.
Ik vind dat het zijn versntwoordelijkheid om wel/niet trouw te zijn aan zijn vriendin. Niet die van jou.

Ik zou zeggen geniet van de kriebel, altijd lekker om te gaan slapen met een leuke man in je hoofd.

Nu ff realistisch, hij geen aan niet te twijfelen aan zijn relatie of meer van je te willen. Je kunt dus beter niet verliefd worden. Ik zou me te goed voelen om de tweede viool te spelen.

Conclusie: geniet van de aandacht, fantaseer erover, maar breng het nietin praktijk. Hou de eer aan jezelf. De drama's die eruit voort kunnen komen wil je niet.
quote:margreet555 schreef op 17 maart 2012 @ 09:02:

Maak er niet zo´n ophef van als het eenmalig is, maar voorkom een verhouding dan krijg je namelijk een hele nare situatie. Zie

Ga je diep schamen!

Met je spam. Ik heb je ook hier gestaft
Ik wil juist ook een verhouding voorkomen. Mezelf stoppen voordat ik verliefd en wel de grenzen niet meer kan (of wil) zien...

Ophef... tja, beetje als tiener-praatjes klinkt dit wel he? Maar het stomme is dat het dus ook een klein beetje zo voelt. En juist omdat mijn verstandige ik daar niets mee wil moet ik het even kwijt... Ik heb er verder met niemand over gepraat want wil zijn relatie absoluut niet in gevaar brengen voor één keer zoenen. (Prive en werk overlappen elkaar op sommige punten dus vind ik ook een risico.) Dus het forum dient nu even als uit laat klep, in de hoop dat ik straks ga denken, "haha... we hebben gezoend, dat was onbezonnen en betekent verder niks."
Been there, done that.

Kies voor jezelf en neem afstand. Anders is er grote kans dat je er heel ongelukkig van wordt en je zit er nu nog niet ver genoeg in zodat het makkelijker is je grenzen te stellen. Het is spannend, leuk en die kriebel is heerlijk maar bedenk je vooral goed of het het je wel waard is.
quote:pien_050 schreef op 17 maart 2012 @ 09:19:

Ik wil juist ook een verhouding voorkomen. Mezelf stoppen voordat ik verliefd en wel de grenzen niet meer kan (of wil) zien...

Ophef... tja, beetje als tiener-praatjes klinkt dit wel he? Maar het stomme is dat het dus ook een klein beetje zo voelt. En juist omdat mijn verstandige ik daar niets mee wil moet ik het even kwijt... Ik heb er verder met niemand over gepraat want wil zijn relatie absoluut niet in gevaar brengen voor één keer zoenen. (Prive en werk overlappen elkaar op sommige punten dus vind ik ook een risico.) Dus het forum dient nu even als uit laat klep, in de hoop dat ik straks ga denken, "haha... we hebben gezoend, dat was onbezonnen en betekent verder niks."Verstandig! En het zoenen kan natuurlijk ook gewoon aantrekkingskracht geweest zijn ipv verliefdheid. Dat wil niet zeggen dat het gewoon is, maar het kan wel gebeuren. Ik denk dat het belangrijk is dat je dat gevoel niet verward met verliefdheid, want verliefdheid gaat wel alles veranderen!
Secondhandsuus, haal dan die link uit je quote, zo komt die spammer nog aan zijn klikken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Dibbes1 schreef op 17 maart 2012 @ 01:08:

In jouw geval, getrouwd of niet, hij is bezet want hij heeft een vriendin. Dat zou voor jou het witte bord met de rode rand moeten zijn. Je gevoel in ene keer omzetten is een ander verhaal. Dat gaat heus wel lukken als je wil én als je het verder geen voeding geeft.

Ja, dat!. Want anders wordt ik wel degelijk die vrouw die achter de vent van een ander aan zit...

quote:Miekkie schreef op 17 maart 2012 @ 01:18:

Komen jullie elkaar vaak tegen op het werk? Werk je op kantoor met anderen of ben je op elkaar aangewezen?

Kan je afstand nemen?

We zijn niet op elkaar aangewezen, gelukkig. Contact is ook niet voortdurend werkgerelateerd. Vaak genoeg ook een leuk praatje of een beetje heen en weer gemail.

Afstand nemen kan dus goed... Ik zal het lastig vinden, dat wel. Maar goed, niet langs lopen voor een praatje en niet (terug) mailen is natuurlijk een kwestie van zelfdicipline...

Moet ik als ik afstand neem ook zeggen waarom? Loop ik niet de kans dat hij me juist dan wél anders gaat bekijken? (Oh jee, ik zie nog bergen extra benodigde zelfdicipline aan komen...)
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2012 @ 09:27:

Secondhandsuus, haal dan die link uit je quote, zo komt die spammer nog aan zijn klikken.

Ala ik jou niet had... En mijn 2 Ogen, dan zag ik ook nog niets..

Zal ik nu gelijk doen. Thanks
Hij is je toch al anders gaan bekijken? Anders had hij je niet gezoend, maar was hij gewoon vrienden gebleven.

Als je de reden benoemt, gaat hij over de situatie nadenken en dat kan gevolgen hebben. Wil je dat? Benoem je het niet, dan kan hij er alsnog naar vragen maar als hij hetzelfde gevoel heeft laat hij het gewoon zo. Zelf zou ik het dus niet benoemen.
Volgens mij is het een heel simpele kwestie: wil jij méér van een man die, terwijl jij er niet bij bent, met een ander zoent?

Ik denk van niet. Maar ja, die hormonen hè. Ik denk dat je, als je je gewild wil voelen, beter een keer naar het café kunt gaan en je laten oppikken door een verkeerde jongen. Ik weet dat ik nu wat cynisch klink, maar het lijkt me niet cynischer dan dat je zoent met iemand anders haar partner, alleen omdat jij je weer eens begeerd wil voelen.

(Voldoet dit als schop onder de kont?)
Alles is liefde
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Ik wil niet de man van een ander...

Ik moet dit maar voor mezelf houden en er van genieten zoals bbardot zegt. En verder niets...

Tis nu weekend dus ga me lekker op andere dingen richten. En maandag, tja... Die zelfdicipline dan toch maar zoveel mogelijk op te brengen.... Zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven