Goede vriend gaat met GV, wat zou jij doen?

13-02-2009 21:05 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Misschien heeft hij liefdesverdriet...
*
Oef... vermoeiend inderdaad! En lullig dat hij jou laat zitten!

Denk je dat je het op kan brengen om hem op de één of andere manier te helpen/steunen? Zo niet, dan zou ik voorlopig maar even afstand nemen, totdat deze hele situatie afgekoeld is.
Gewoon contact breken zolang hij in deze verboden relatie zit , het is voor jou alleen vermoeiend en stresserend en je advies wordt toch in de wind geslagen.

Later komt hij wel vanzelf tot inzicht want buitenechtelijke relaties lopen altijd verkeerd af.

Dan als hij daaruit is kunnen jullie terug over andere dingen praten .
geheel offtopic:

stresserend!

mooi woord helponline, zelf bedacht?

zag in andere topics ook al van die mooie woorden van je, apart, origineel en weer es wat anders.
Is gewoon Belgisch...
*
Lieve Halo,

Het getuigt van liefde als je hem vertelt dat zijn gedrag je kwetst. Laat hem blijken dat je baalt van wat er met hem en daardoor jullie vriendschap gebeurt. Betrek hem bij wat je voelt. Hij denkt dat de wereld om hem en zijn (ex) geliefde draait en het wordt tijd dat hij op aarde terugkeert.

Bel hem, vertel hem wat je dwarszit. Het wordt je bijna onmogelijk gemaakt om een gode vriendschap met hem te onderhouden als hij zich op deze manier gaat gedragen, ik denk dat het goed is als je hem dat heel duidelijk maakt. Liefdevol maar wel ferm.

Denk je ook niet?

(f)
Ik zou inderdaad ook redelijk pissig worden als een vriend op het allerlaatste momet afspraken met mij afzegt omdat er geneukt kan worden. GV zal inderdaad niet altijd beschikbaar zijn en een van de grootste nadelen van een affaire met een gebonden persoon is idd dat je al snel een slaaf van je mobieltje wordt, omdat je geen kans wilt missen om samen te zijn.

Maar goed dat is zijn keuze. Ik zou inderdaad duidelijk maken dat je daar als vriendin te goed voor bent. Dat je geen zin meer hebt om met hem af te spreken als je telkens weer met een smoesje afgepoeierd wordt. Zonde van jouw tijd en respectloos. Ikzelf zou ook nooit in stiekeme zaakjes betrokken willen worden en ik ga nooit voor mensen liegen. Mijn vrienden weten dat ook. Ik wil niet gebruikt worden als alibi.
Jij hebt er toch geen last van dat hij 't met 'n GV doet? Vind het best vreemd dat zoiets een vriendschap kan doen bekoelen. Of ben je zelf misschien verliefd op hem en steekt 't dat ie haar verkiest boven jou?
*
*
*
quote:extrahalo schreef op 15 maart 2009 @ 15:30:

[...]

Nee hoor Elninjoo, ik ben niet verliefd op hem

Mijn probleem is dat hij zich bezighoudt met -in mijn ogen- verkeerde zaken, dus het aangaan van een relatie met een bezette vrouw met kindjes. Hierdoor doet ie niet alleen zichzelf, maar ook haar, haar man en kinderen pijn. En omdat ie er zo obsessed door is, heb ik er ook last van dat hij afspraken af gaat zeggen.

Hij doet haar en haar gezin geen pijn, dat doet mevrouw zelf door vreemd te gaan. De schuld niet bij de vrijgezelle man leggen, want die pakt gewoon wat zich aan hem aanbiedt.

En hij belt jou dus vooral af omdat ie geen zin heeft om wéér een hoop verwijten naar z'n kop te krijgen. Lijkt me dat je gewoon moet accepteren dat ie iets met 'n GV heeft als je je vriendschap met hem wilt behouden. Dat je één keer zegt dat hij kans maakt om aan 't kortste eind te trekken uiteindelijk, omdat madam uiteindelijk toch voor haar man kiest, da's okee natuurlijk, maar ga daar niet over blijven doorzeuren. Dat ondervindt ie vanzelf misschien wel een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven