good guy/bad guy

19-09-2009 10:32 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het daten met een hele lieve jongen. Hij is lief, aardig, echt aantrekkelijk! mijn type!!, Goede manieren enz enz enz..

eigenlijk moet ik nu heel erg blij zijn.

Maar ik ben het niet "gewend" zeg maar. Meestal val ik op eikels. jongens die bijvoorbeeld die vreemd gaan(..met mij)

En Jongens die eigenlijk helemaal geen relatie willen. Dat soort types. Foute Man.

Ik ben wel degelijk toe aan een relatie. Maar deze jongen is zo bereikbaar... Ik ben dat niet gewend,

Ben gewend geraakt aan one night stands, en dat soort dingen.

En met deze jongen heb ik na de tweede date eindelijk eens gezoend. Het gaat allemaal zo langzaam.

Maar ik vind hem zeker leuk.

Ik ben gewoon bang dat ik het ga verpesten. Omdat hij zo lief is voor mij. Gisteren avond weer een date gehad, heel gezellig was het, ff op een terasje gezeten, filmje gekeken, ..Hij stak geen poot naar me uit. daarna ging hij weg, wel gezoend! (..eindelijk toen hij weg ging, bij de deur..)

Ik was bijna in staat om snachts nog de kroeg in te gaan om een man op te pikken en een wilde nacht te beleven. ( toch maar niet gedaan) Op een een of andere manier ben ik toch wel gevoelig voor die foute mannen. Ik heb ook nog nooit een echte (goeie) relatie gehad.

Ik ben zelf ook niet echt het type die iniatief neemt, ik hou ervan als een man dat doet, zeg maar..

Hij is verder heel attent, stuurt me leuke berichtjes wil me vaker zien enzo..

ohhhhh wat ben ik toch een zeikerd pff.. 28 jaar en snak eigenlijk best wel naar liefde.. maar ik kan er totaal niet mee overweg lijkt wel..
quote:HansHier schreef op 19 september 2009 @ 14:38:

Moonlight schreef:

Lijkt me niet relevant om dit met deze man te delen.

Niet mee eens. Als de man echt serieus is en wil trouwen of drie jaar is het belangrijk voor hem om te weten welke houding TO heeft ten opzichte van One night stands enz.

Niet dat de een gelijk of ongelijk zou hebben, dat is iets heel anders.

Ik speculeer hier ook maar wat natuurlijk.

Zamirah schreef:

Heb diep en gepassioneerd lief. Je kunt er gekwetst door worden, maar het is de enige manier om het leven te leiden.

( Deze is niet van mezelf hoor.. )

Wat een weisheid, heel inspirerend.

Pardon?

Ze zijn aan het daten hoor

Van een relatie is nog geen sprake, dus het is zeker niet relevant om nu al dit soort zaken op tafel te gooien.

daten is namelijk een ander woord voor aftasten

Kijken of je dit wel wilt, wel kan en of dit potentie heeft.

Door te vertellen wat je angst is en wat je eigenlijk wil loop je dus het risico dat de ander zich heel anders gaat voordoen als dat hij/zij werkelijk is.

Daar komt bij dat de houding die TO heeft ten opzichte van ONS ed dus blijkbaar aan het veranderen is.

Ze is juist op zoek naar compleet het andere.

Maar is nu een beetje van haar stuk gebracht door de compleet andere benadering.

Dus niet vertellen, kan later altijd nog als ze na een jarenlange relatie zitten te ouwenelen in het bejaardentehuis

"schat, voor dat ik jou kende was ik nogal van de rondneuk en de foite mannen...tot ik jou tegenkwam"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Misschien heel hard en bot om te zeggen...

Maar al blijft de man met een gebroken hart achter, ook voor hem geldt daar komt hij wel weer overheen...

Een ander patroon aanleren leer je alleen maar door het ook daadwerkelijk te doen!

En bovendien...een gebroken hart?

Ze zijn aan het daten, ze hebben nog niet eens een relatie.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ander patroon aanleren door het daadwerkelijk te doen dat klopt inderdaad maar waarom zou er in dat proces onnodig iemand pijn gedaan moeten worden? TO geeft aan in een andere reactie dat ze al een heleboel heeft verknald op relatiegebied, dan ben ik wel benieuwd of daar dan ook iemand heeft tussengezeten die oprecht in haar geinteresseerd was
Female, ik wil je ook de tip geven om er vooral gewoon van te genieten. Je kunt je wel druk maken over het feit dat je misschien verdrietig achterblijft, maar je hebt nog geen idee wat dit gaat worden. Misschien wel helemaal niets, maar dan heb je wél een leuke herinnering als je ervan genoten hebt.

Als je zo wegrent van een man die respectvol met je omgaat en in jou geïnteresseerd is, ben je misschien niet toe aan iets vast en serieus. Daar mag je best over nadenken, maar dat moet je niet in de plaats van het genieten zetten. Daten moet leuk zijn, en de uitkomst weet je niet.

Als je je nu richt op je angst en op het feit dat je het misschien wel verpest, kan ik je nu al garanderen dat hier niets leuks uit gaat komen. Dan verpest je het namelijk ook, door angst. Gewoon genieten dus. Niet moeilijk doen, want volgens mij is er helemaal niets om moeilijk over te doen. Dat nadenken hierover zal wel komen omdat je dat gewend bent te doen met die niet serieuze mannen waar je tot nu toe op viel.
Summerdance schreef:

Door te vertellen wat je angst is en wat je eigenlijk wil loop je dus het risico dat de ander zich heel anders gaat voordoen als dat hij/zij werkelijk is.

De kans dat een ander zich anders voordoet heb je altijd.

Door gewoon de kaarten op tafel te gooien kunnen misverstanden voorkomen worden. ( Geen garantie natuurlijk.)

Misschien is die man ook uit op een avontuurtje, wie zal het zeggen? Misschien neem het het heel Serieus, wie weet? Hijzelf dus.

Gewoon praten, en zoals Madhe zei, gezellig uitgaan met die Gozer zonder te veel na te denken.
Als de man in kwestie iets wil weten over haar relatieverleden/ dateverleden kan hij dat toch zelf vragen?

Op een bepaalde leeftijd (als je begin 20 voorbij bent) kun je er meestal vanuit gaan dat de ander wel wat ervaring heeft, hetzij met relaties, hetzij met rondscharrelen. Of allebei.

De vraag is of je dat relevant vind om te weten. Als je elkaar als persoon leuk vindt, lijkt mij het relatieCV niet het belangrijkst.

Er zijn inderdaad mensen die er moeite mee hebben als de ander losbandig is (geweest). Er zijn er ook die daar geen moeite mee hebben.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
hij komt morgenmiddag weer bij mij, leuk!! heb zin om hem weer te zien. ik weet vanmezelf dat ik nogal goed ben in vluchtgedrag. waardoor en veel dingen niet de kans krijgen/ hebben gekregen.

of een relatie proberen aan te gaan met een foute-man omdat ik diep in mijn hart weet (niet eens zo heel diep hoor:-)) dat dat toch geen kans heeft. dan durf ik het wel aan want dan wordt het toch niets.

maar nu is er een bereikbare leuke man die mij graag wil leren kennen!! eigenlijk inderdaad heel leuk!

lees af en toe gewoon weer dit topic, want dat schud me goed wakker!

(.. maar nu ga ik lekker slapen)
een muurtje opbouwen is makkelijker dan hem weer afbreken.. check. maar je kunt beginnen met een raampje.
Female, als eerste vraag: hoe oud ben je? Als ik jouw verhaal lees, ben je echt nog niet ver in je ervaringen en nog heel jong.

Ik lees ook, dat je een moeilijke vader ervaring hebt. (Niet gehad, of niet aanwezig, of indien aanwezig-moeilijk/dictatoriaal- voor het gezin).

Dat zou verklaren waarom jij valt op bepaalde type jongens, die je eigenlijk toch niet echt leuk vindt. Ergens val je er wel op, omdat het zo herkenbaar is.

Maar... jij wilt "weten". Iets te weten komen over jezelf. Jij worstelt met iets uit je verleden, wat je opgehelderd wilt krijgen... Dat los je niet op met flirten etc.

Wat voel je in je onderbuik?
quote:Nunnu schreef op 20 september 2009 @ 03:02:

Wat voel je in je onderbuik?Als iemand nou precies in haar onderbuik zou voelen dat dingen te wijten zijn aan een moeilijke jeugd oid dan had er geen een psych meer een baan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven