Groffe grappen
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:24
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat de grofste grap is die de man met wie je een relatie hebt / getrouwd bent ooit heeft gemaakt. Kunnen jullie grove grappen in een relatie waarderen? We weten allemaal dat mannen nogal eens lompe dingen kunnen zeggen (vrouwen ook trouwens..)
Of zijn jullie zelf degene die van grove grappen maken houden?
Ik vroeg me af wat de grofste grap is die de man met wie je een relatie hebt / getrouwd bent ooit heeft gemaakt. Kunnen jullie grove grappen in een relatie waarderen? We weten allemaal dat mannen nogal eens lompe dingen kunnen zeggen (vrouwen ook trouwens..)
Of zijn jullie zelf degene die van grove grappen maken houden?
anoniem_64786645efd6e wijzigde dit bericht op 24-08-2019 17:31
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
16.61% gewijzigd
zaterdag 24 augustus 2019 om 20:19
Ja ik ook. Begrepen ze niet. Maar ja die lezers zijn er ook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 24 augustus 2019 om 20:27
Ik luister nooit naar grove (seks-)grappen. Maar goed, iemand pakte een banaan van de schaal en hield die voor zijn broek en liep daar de kamer mee rond. Dat was wel in de vriendenkring. En rondgooien met een beha, of de beha over zijn oren trekken als oorwarmers.
Ik vind daar niet veel aan dus snel: volgende onderwerp.
zaterdag 24 augustus 2019 om 20:36
Dat is toch gewoon infantiel gedrag? Dat is zelfs voor mijn dochter, die nog moet giechelen om pies en poep verhaaltjes, te makkelijk en dus niet grappig.retrostar schreef: ↑24-08-2019 20:27Ik luister nooit naar grove (seks-)grappen. Maar goed, iemand pakte een banaan van de schaal en hield die voor zijn broek en liep daar de kamer mee rond. Dat was wel in de vriendenkring. En rondgooien met een beha, of de beha over zijn oren trekken als oorwarmers.
zaterdag 24 augustus 2019 om 20:38
Dat zijn geen grove grappen, dat is infantiel gedrag. Mijn vrienden zouden het niet zijn.retrostar schreef: ↑24-08-2019 20:27Ik luister nooit naar grove (seks-)grappen. Maar goed, iemand pakte een banaan van de schaal en hield die voor zijn broek en liep daar de kamer mee rond. Dat was wel in de vriendenkring. En rondgooien met een beha, of de beha over zijn oren trekken als oorwarmers.
zaterdag 24 augustus 2019 om 20:56
En Lady V.: ja, was wat melig. Ik heb altijd moeite met Tante Essie, drag queens en dat soort verkleedgrappen ; eerder irritant dan leuk.Sugarspice schreef: ↑24-08-2019 20:36Dat is toch gewoon infantiel gedrag? Dat is zelfs voor mijn dochter, die nog moet giechelen om pies en poep verhaaltjes, te makkelijk en dus niet grappig.
zaterdag 24 augustus 2019 om 22:11
Hadden ze zich klem gezopen ?retrostar schreef: ↑24-08-2019 20:27Ik luister nooit naar grove (seks-)grappen. Maar goed, iemand pakte een banaan van de schaal en hield die voor zijn broek en liep daar de kamer mee rond. Dat was wel in de vriendenkring. En rondgooien met een beha, of de beha over zijn oren trekken als oorwarmers.