Grootste relatie frustraties

12-06-2019 21:09 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie grootse relatie frustraties momenteel? Of aan welke dingen ergeren jullie je van je partner?

TO trapt af;
Laksigheid. Zeggen dat hij bepaalde taken zal doen en vervolgens is het 2 maanden later nog niet gebeurd. Dan wanneer ik geïrriteerd raak; zeggen dat ik niet zo moet zeuren.... grrrrrr
daenerys79 schreef:
12-06-2019 23:40
ik heb er nog een! moest er even over nadenken maar, hij heeft altijd en altijd mijn hulp nodig. Laatst stond hij vlees te wassen, en dan roept hij mij; wil je even een snijplank neerleggen? dus ik leg een plank neer en wil weer zelf verdergaan met de rest van het eten, zegt hij; geef even een stuk keukenrol want anders wordt de rol vies. Tjonge jonge, hoe zou je dat doen dan als ik er niet was? Je weet toch dat je een plank en keukenrol nodig hebt na het wassen? leg dat alvast neer dan!!
Resultaat van dit alles waren verbrande vissticks.... want dat was ik dus aan het doen! :facepalm:
Ja maar hier werk je dus wel duidelijk aan mee. Ik zou het hem laten uitzoeken. 😉
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk alleen daarbij iedere keer weer moet vragen of de tv zachter mag als hij een pief-paf-poef film aan het kijken is, of waar mensen worden mishandeld of vermoord.*
Ik vind dat zo’n vreselijke herrie.

Ik moet het iedere keer vragen, iedere keer doet hij het zonder morren meteen, Soms ook nog met een ‘sorry!’ er achter aan.

Maar hoe moeilijk is het nou om het geluid wat te temperen uit hemzelf?

(* niks achter zoeken, hij heeft zelfs nog moeite om een mug dood te slaan :rofl: )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
12-06-2019 23:36
De volgende keer als hij over jullie seksleven begint tegen vrienden zou ik aan diezelfde vrienden vertellen hoe je afknapt op een vent die geregeld zijn teennagels als kauwgom gebruikt.

Benieuwd hoe zij erop reageren.
Precies. Het gekke is trouwens dat hij er bij anderen niet tegen kan, dat ze elkaar afzeiken, maar het zelf net zo goed doet.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic!

Ik vind het vreselijk dat hij zo laks is met geld. Heeft ie geen zin om te stofzuigen, koopt hij zomaar even een automatische. Tankt gerust langs de snelweg ipv thuis en let nooit op aanbiedingen.
Ik voel me altijd zo'n kniepert naast hem :$

En hij neemt nooit de spaarzegeltjes mee (6)
Alle reacties Link kopieren
thankyouforthedays schreef:
12-06-2019 22:41
Ja, vooral het feit dat je al jaren iets doet, en als hij het dan 1x moet doen, blijkt dat hij echt geen flauw idee heeft!

Oh deze nog: ik vouw de was netjes in de kast op, vriend heeft 1 onderbroek gepakt, en alles ligt van onder tot boven overhoop :cry:
Zo herkenbaar. En mijn partner werd er blijkbaar juist gek van dat ik alles netjes opvouwde. Na duizend irritaties zei ik hem dat ik ermee stop om zijn kledingkast netjes bij te houden ondat het geen nut heeft. Hij was er blij mee joh haha. Misschien ook eens proberen ermee te stoppen?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-06-2019 22:46
Mijn vriend doet niets wat geen nut heeft, in zijn ogen. Hij slaapt dus niet uit, luiert niet, ruimt troep op voor het ontstaat, kan geen uur op de bank zitten niksen. Op woensdag vraagt hij al wat we het weekend gaan doen, nadat hij om 9 uur terug is van 60 km fietsen. Als hij om 22.00 uur thuis komt na een vlucht van 8 uur, heeft hij voor 00.00 zijn koffer uitgepakt, en om 8 uur de volgende dag twee wassen gedraaid.
Dat klinkt allemaal leuk (misschien, voor sommigen), maar je steekt er al snel bij af. Zeker een chaotische ADD’er als ik.
Wat dan wel weer schattig is aan zijn ordelijkheid is dat hij in zijn agenda zet wanneer hij mijn verjaardagscadeau moet kopen, plus een lijstje van dingen die ik af en toe zeg nodig te hebben.
Ik herken mijzelf in je vriend haha. Mijn partner het tegenovergestelde.
Alle reacties Link kopieren
Hij pulkt aan zijn tenen
Gooit zijn sokken gewoon op de grond
Is perfectionistisch
Als hij wat in het huishouden doet is het altijd stofzuigen
Hij is altijd en overal te laat
Alle reacties Link kopieren
appeltje78 schreef:
12-06-2019 23:42
Ja maar hier werk je dus wel duidelijk aan mee. Ik zou het hem laten uitzoeken. 😉
maar het is ook niet zo dat ik hem niet wil helpen. zijn timing is alleen ruk. zoals ik al eerder zei, ik denk dat hij zich meer ergert aan mijn dingen dan ik aan die van hem. want ik lees hier veel dingen die ik ook doe.... overigens niet het knagen op afgeknipte teennagels, ieuwwwww!
En laten we dit topic alsjeblieft luchtig houden want het starten van discussies in dit soort topics betekent meestal het begin van het eind.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog een grote frustratie vergeten: snurken!!

Hij gaat altijd later naar bed dan ik, dus ik val goed in slaap. Maar halverwege de nacht word ik wakker om te plassen. En dan kan ik vervolgens een half uur gaan liggen stompen en schoppen (niet hard hoor) omdat hij ligt te snurken en ben ik klaarwakker. Hij heeft van die stickers die hij op zijn neus moet plakken en die helpen wel, maar hij wil die niet gebruiken. Als het echt heel erg is, dan verhuis ik naar de bank, maar liever niet natuurlijk.

Gelukkig slaap ik vandaag weer een keertje thuis, kan ik lekker doorslapen.
Redballoon schreef:
12-06-2019 21:40
Dat hij zijn sokken op een eetkamerstoel legt en aan het einde van de week al die sokken pas gaat verzamelen en dan doet hij ze in de was. Ik word zoooo chagrijnig van die sokken daar!

:proud: Ik heb er beeld bij.

Ergernis van mij is dat zijn eten zo fijngeprakt wordt dat het babyvoeding lijkt. Ik zeg wel eens: zal ik het maar door de blender gooien?
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
13-06-2019 07:52
Ik was nog een grote frustratie vergeten: snurken!!

Hij gaat altijd later naar bed dan ik, dus ik val goed in slaap. Maar halverwege de nacht word ik wakker om te plassen. En dan kan ik vervolgens een half uur gaan liggen stompen en schoppen (niet hard hoor) omdat hij ligt te snurken en ben ik klaarwakker. Hij heeft van die stickers die hij op zijn neus moet plakken en die helpen wel, maar hij wil die niet gebruiken. Als het echt heel erg is, dan verhuis ik naar de bank, maar liever niet natuurlijk.

Gelukkig slaap ik vandaag weer een keertje thuis, kan ik lekker doorslapen.
Op de bank herhaaldelijk in slaap vallen en snurken inderdaad. Als ikzelf soms in slaap val is dat natuurlijk niet erg. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
13-06-2019 07:02
Hij pulkt aan zijn tenen
Gooit zijn sokken gewoon op de grond
Is perfectionistisch
Als hij wat in het huishouden doet is het altijd stofzuigen
Hij is altijd en overal te laat
Dat stofzuigen is dan wel weer handig, hoewel een stofzuigrobot waarschijnlijk goedkoper is in het onderhoud. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vannacht nog. De Muggenjacht.
Meneer hoort een mug: hop, grote lamp aan en maar zoeken naar het kreng. Hoop lawaai met het kapot meppen. Vervolgens herhaalt zich dit nog 1 à 2 keer aangezien die muggen nooit alleen zijn.
En ik heb recentelijk (goed, in februari) de muren (weer) gewit ivm restanten van de eerder vermoorde muggen.

(Doe oordoppen in en loop je niet zo te fixeren op een mug, denk ik dan)
Alle reacties Link kopieren
Oke, die van mij heeft ook genoeg puntjes!

1- Gooit niets weg, zelfs de bonnetjes niet.
2-Eet gewoon niet als ik een dag hem niet ziet. (het voeld alsof het uit is zegt hij) :O
3-Luisterd niet naar mijn adviezen, die qua gezondheid goed bedoeld zijn! Voor zichzelf zorgen, gaan bewegen voor zijn rug, en maar oe en ah kreunen als hij de bank af gaat. Heb al 10 keer gezegd ga zwemmen of wat oeffeningen doen, je word er niet jonger op!
4-Allemaal neuroses, sokken moeten bij links of bij rechts... er staat een R of L in de sok en dat moet samen hangen en de sokken moeten precies zo opgehangen worden dat ze allemaal dezelfde kant op wijzen... KOEKKOEK!!!
5-Zo passief als de kolere!

Echt, als ik wegval zit het alleen nog op de bank met de gordijnen dicht. Eet ongezond of gewoon niet en wacht af.... Meerder keren ruzie over gemaakt maar vandaag was ik het zo zat, ik was gisteren niet thuis, hij heeft alleen maar op de bank gezeten, tv aan en slecht gegeten. Ik heb net gezegd, je doet maar wat je doet, al vreet je dagenlang niet of weet ik veel wat, jou zorg niet het mijne, ik ga mijn goede positieve helpende wijze raad niet meer zeggen! Je doet maar wat je doet (6) :@ Ook wat betreft zijn werk, ben ik ook klaar mee, klagen en nog eens klagen en hoorde begeven moment niets anders meer dan werk werk en nog eens werk!!!! Daar heb ik dus ook tegen gezegd klaar mee, zoek het maar uit!

Verder geeft hij goede masages is hij lekker warm en kan ik hem wel met een boodschappen lijste (wat ik natuurlijk weer moet zeggen) De boodschappen halen. Werkelijk moet ik alles zeggen dan doet ie het, behalve zo slecht voor zich zelf zorgen als ik een dag er niet ben.

Zo dat lucht even op om het hier kwijt te kunnen :)
honingbloesem wijzigde dit bericht op 13-06-2019 08:25
0.09% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Nummer 1:

Bij elke woordenwisseling of iets in die trant:

"Ja maar jij ook"

Daargaathetnunietom denk ik dan!
Alle reacties Link kopieren
jeskanana schreef:
12-06-2019 23:46
Heerlijk topic!

Ik vind het vreselijk dat hij zo laks is met geld. Heeft ie geen zin om te stofzuigen, koopt hij zomaar even een automatische. Tankt gerust langs de snelweg ipv thuis en let nooit op aanbiedingen.
Ik voel me altijd zo'n kniepert naast hem :$

En hij neemt nooit de spaarzegeltjes mee (6)
Hahahaha jeetje, mijn vriend rijdt vaak naar 1 bepaald tankstation (moet hij voor omrijden) want daar is het 3 cent goedkoper. (Jaaaa dat haal je er ook echt uit als je er voor om moet rijden :facepalm: )
Alle reacties Link kopieren
.
schaapje11 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 08:31
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
..
schaapje11 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 08:32
Reden: Dubbel
99.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
schaapje11 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 08:32
Reden: Dubbel
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een feest van herkenbaarheid! :hihi:
Ik had af en toe het idee dat andere mannen wel perfect waren, of in elk geval perfecte waren dan de mijne, dat het gras groener is bij de buren.
Maar zie nu dat dat toch echt niet zo is. Ik was na 35 jaar samen niet van plan van man te veranderen , maar zie nu dat dat ook niet nodig is
Overal dezelfde soort frustraties!

Sokken op de grond check
Scheten laten check
Snurken check
Niets in het huishouden doen , niets regelen qua sociale activiteiten, check.
En zo kan ik er nog wel een aantal afvinken.

Ik heb dan wel een man die zijn bord helemaal leegeet en dan zegt : dank je, ik heb lekker gegeten. ( dat één hapje laten leggen doet schoonzoon ook , waarom??)
En hij kan geweldig klussen, wat man niet maken kan kan niemand.
Ik tel dus mijn zegeningen maar
lientje69 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 08:31
0.18% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
13-06-2019 08:24
Nummer 1:

Bij elke woordenwisseling of iets in die trant:

"Ja maar jij ook"

Daargaathetnunietom denk ik dan!
Oja!! dat doet hij ook! Altijd dat: Maar jij!! Ik snap je helemaal Westerpavijoen!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Een frustratie wil ik jullie niet onthouden.
Als ik op mijn telefoon zit, spelletje, krant lezen, mail checken , maakt niet uit, zegt hij altijd: zit je weer op dat stomme viva forum? :rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Westerpaviljoen schreef:
13-06-2019 08:24
Nummer 1:

Bij elke woordenwisseling of iets in die trant:

"Ja maar jij ook"

Daargaathetnunietom denk ik dan!
:$
Ik kan hem niet horen kauwen, voor de rest heb ik geen klachten. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
13-06-2019 08:37
Ik kan hem niet horen kauwen, voor de rest heb ik geen klachten. :proud:
Is het zo'n vieze vreter? :hihi:
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven