Grootste relatie frustraties

12-06-2019 21:09 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie grootse relatie frustraties momenteel? Of aan welke dingen ergeren jullie je van je partner?

TO trapt af;
Laksigheid. Zeggen dat hij bepaalde taken zal doen en vervolgens is het 2 maanden later nog niet gebeurd. Dan wanneer ik geïrriteerd raak; zeggen dat ik niet zo moet zeuren.... grrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 22:21
Je kent je vent dan toch ook en dan weet je toch dat attent zijn uit zichzelf er niet in zit.
Nee dat klopt, maar ergens hoop je daar toch op na tig hints omdat het gewoon zo leuk zou zijn dat het een keer uit hem zelf komt. Maar het is idd trekken aan een dood paard.
thankyouforthedays schreef:
12-06-2019 22:23
Dit heeft mijn vriend ook. Groot irritatiepunt! Waar heb je 100 verlengsnoeren en kabels voor nodig? In een doos met 20 pakjes paracetamol die over datum zijn?

Wat ik ook irritant vind is dat hij heel weinig zelf inzicht heeft qua huishoudelijke taken. Vooral koken is een nachtmerrie. Van die dingen als altijd al een nieuw pak openmaken en niet eerst kijken of er nog een aangebroken ligt, hetzelfde doekje gebruiken voor wc als aanrecht..of na 100x samen boodschappen te hebben gedaan, 1x alleen moeten gaan en dan ineens alles verkeerd kopen. En dan kijken alsof hij ineens voor het eerst hoort dat we altijd volkoren brood hebben en geen wit?

Ook vragen als: 'wat ga je met het eten doen?' werken altijd op mijn zenuwen. Zelfs al kookt hij, dan moet ik bedenken wat we gaan eten, het boodschappenlijstje maken en dan krijg ik terwijl hij bezig is nog 100 vragen als 'is dit genoeg zout', 'is dit gaar' en 'hoe lang kookt dit nou al' :facepalm:

Verder is hij wel heel lief en erger ik me gelukkig weinig op dagelijkse basis :heart:
Misschien wil die arme man een keer wit brood.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
12-06-2019 22:13
In het bijzijn van anderen zijn seksleven afkraken (mij dus), sowieso de vuile was buitenhangen. Voeten op de eettafel met bezoek erbij. Zelfs dochter zegt er al wat van. Teennagels afknippen en er dan op gaan kauwen 🤮. Geen verantwoordelijkheidsgevoel richting de kinderen. Ze bij -10 zonder sjaal/handschoenen naar school sturen. Lunchtrommels verwisselen, waardoor kind dus niks te eten heeft. Medicatie vergeten te geven. Nooit eens zeggen dat ze aan het huiswerk moeten enz. Dan kom ik thuis van het werk en moet dat nog, maar kan het niet meer qua tijd. En idd moet ik alles regelen en overal om denken! En dan boos op mij worden als dit eens mis gaat. Zo kan ik nog wel even doorgaan 😊.

Wow sorry deze was voor mij een scheiding waard jeetje je zo voor joker zetten en zelf een viespeuk zijn teennagels kauwen bah....
Alle reacties Link kopieren
appeltje78 schreef:
12-06-2019 22:11
Het bewust onbekwaam zijn. En je daarbij gewoon neerleggen. Woest irritant. Ik wou dat ik dat kon :hyper:
HAHAHAHA JA!!! Bijna vergeten; het hoeslaken niet over het matras kunnen krijgen (lees; geen moeite doen om hem eroverheen te trekken). En vervolgens laat hij het gewoon zo. Dus zodra je dan op bed gaat liggen gaat het hoeslaken los.....
“Ja dan moet je het de volgende keer zelf maar doen hoor”
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
12-06-2019 22:13
In het bijzijn van anderen zijn seksleven afkraken (mij dus), sowieso de vuile was buitenhangen. Voeten op de eettafel met bezoek erbij. Zelfs dochter zegt er al wat van. Teennagels afknippen en er dan op gaan kauwen 🤮. Geen verantwoordelijkheidsgevoel richting de kinderen. Ze bij -10 zonder sjaal/handschoenen naar school sturen. Lunchtrommels verwisselen, waardoor kind dus niks te eten heeft. Medicatie vergeten te geven. Nooit eens zeggen dat ze aan het huiswerk moeten enz. Dan kom ik thuis van het werk en moet dat nog, maar kan het niet meer qua tijd. En idd moet ik alles regelen en overal om denken! En dan boos op mij worden als dit eens mis gaat. Zo kan ik nog wel even doorgaan 😊.
Wow . En jullie zijn nog gek op/met elkaar en gelukkig samen?

Ik zie weleens mannen in de supermarkt gefrustreerd aan de telefoon die dan uitleg krijgen waar iets staat en hoe het eruit ziet. Dan denk ik echt hoe kan dit.
Ghost79 schreef:
12-06-2019 22:24
Nee dat klopt, maar ergens hoop je daar toch op na tig hints omdat het gewoon zo leuk zou zijn dat het een keer uit hem zelf komt. Maar het is idd trekken aan een dood paard.
Dat hopen doe je dan toch echt jezelf aan.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
12-06-2019 22:26
Misschien wil die arme man een keer wit brood.
Haha dat zou natuurlijk geen probleem zijn, het gaat meer om dat hij blijkbaar al vijf jaar lang slaafs achter een karretje loopt en nooit eens de moeite heeft genomen om op te letten wat daar in gaat. Als hij eigen initiatief zou nemen en iets anders zou willen is dat alleen maar fijn!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
12-06-2019 21:47
En en en hij gaat altijd zitten schijten als ik net de wc geschrobd heb. Volgens mij krijgt hij inwendig een signaal als de wc net schoon is want ik sluit net de deur en hij komt met zijn broek los de trap afgehold.
:rofl:
thankyouforthedays schreef:
12-06-2019 22:30
Haha dat zou natuurlijk geen probleem zijn, het gaat meer om dat hij blijkbaar al vijf jaar lang slaafs achter een karretje loopt en nooit eens de moeite heeft genomen om op te letten wat daar in gaat. Als hij eigen initiatief zou nemen en iets anders zou willen is dat alleen maar fijn!
Ik zou t terug leggen. Past niet in t budget. :lol:
Alle reacties Link kopieren
thankyouforthedays schreef:
12-06-2019 22:23
Dit heeft mijn vriend ook. Groot irritatiepunt! Waar heb je 100 verlengsnoeren en kabels voor nodig? In een doos met 20 pakjes paracetamol die over datum zijn?

Wat ik ook irritant vind is dat hij heel weinig zelf inzicht heeft qua huishoudelijke taken. Vooral koken is een nachtmerrie. Van die dingen als altijd al een nieuw pak openmaken en niet eerst kijken of er nog een aangebroken ligt, hetzelfde doekje gebruiken voor wc als aanrecht..of na 100x samen boodschappen te hebben gedaan, 1x alleen moeten gaan en dan ineens alles verkeerd kopen. En dan kijken alsof hij ineens voor het eerst hoort dat we altijd volkoren brood hebben en geen wit?

Ook vragen als: 'wat ga je met het eten doen?' werken altijd op mijn zenuwen. Zelfs al kookt hij, dan moet ik bedenken wat we gaan eten, het boodschappenlijstje maken en dan krijg ik terwijl hij bezig is nog 100 vragen als 'is dit genoeg zout', 'is dit gaar' en 'hoe lang kookt dit nou al' :facepalm:

Verder is hij wel heel lief en erger ik me gelukkig weinig op dagelijkse basis :heart:
Ik weet niet zo goed waarom maar ik lig in een deuk :HA: .

Dat schoonmaken is ook wel bekend ja; ik maak de wc sowieso niet met een doekje schoon maar met papier. Ookal ziet hij mij dat elke dag doen; hij ging ook even de wc schoonmaken (lees; met hetzelfde vieze gele vaatdoekje eerst de buiten en binnenkant doen en daarna de bril, brrrrr).

En de mijne is ook heel lief hoor! Maar soms heb ik klagen toch even nodig hihi
Schaapje11 schreef:
12-06-2019 21:42
Ik geloof dat ik echt in mn klaagbui ben, soms heb ik dat even nodig.

Nog zo een; hij vraagt “ wat wil je voor je verjaardag? Ik weet echt niets”
Ik zeg wat ik graag zou willen

Komt hij vervolgens nooooooit met iets aan wat ik zelf graag zou willen, want: “dat is niet origineel, dat vind ik niet leuk” :bonk:
Ja, dat is echt ook het enige dat ik te klagen heb, zo verwend ben ik.
Man is in de loop der jaren heel erg veranderd, dus ik heb om de zoveel tijd een nieuwe man dus niks te klagen :-D
Maar dat blijft.
Altijd moeilijk doen over kadootjes kopen.
Ik had een zilveren ketting gevraagd. Gewoon een simpele.
Krijg ik een doosje van een duur merk uit een dure winkel met een soort stalen kabel, heel oncomfortabel, met een enorme nep parel eraan.
Dus ik draag dat ding ook nog, stuk binnen twee maanden. Zo zonde.
Had hij bij dezelfde winkel een armband gekocht. Heel vreemd, van zilver plastic met een plastic soort kleur erin. Ik had het een uur om en mijn arm zat onder de bulten.
Die heb ik dus teruggebracht, was nog heel duur ook.
Koop. Gewoon. Een. Zilveren. Ketting.
Voor moederdag wilde ik Garnier bodycreme. Van te voren al gezegd: gewoon naar de drogist, gewoon uit het rek.
Kwam hij: ja ik ben naar 5 winkels geweest maar het bestaat niet :facepalm:
Dus ik geef een plaatje, heeft de kleuter het uiteindelijk gevonden.
Oudste: ja pappa wilde al naar de Douglas.
Whyyyyy.
Heb ik ook allemaal vreemd douchespul van, van allerlei dure parfums die ik niet perse lekker vind.
Koop. Desnoods. Gewoon. Rituals. Of kijk wat ik al heb.
Ik ben echt niet de moeilijkste.
Het is wel lief.
Alle reacties Link kopieren
Ja, vooral het feit dat je al jaren iets doet, en als hij het dan 1x moet doen, blijkt dat hij echt geen flauw idee heeft!

Oh deze nog: ik vouw de was netjes in de kast op, vriend heeft 1 onderbroek gepakt, en alles ligt van onder tot boven overhoop :cry:
Alle reacties Link kopieren
Een scheet laten onder het dekbed, dan het dekbed optillen en mij vragen oef het ook stinkt.
Ik, ik snuif dan ook nog...Ja, stinkt, echtgenoot slap van het lachen.
Daar kan ik mij aan ergeren, inmiddels 47 jaar lang alweer
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me er helemaal in als man!

Kennen jullie de serie "mannen voor vrouwen"? Daar geven allerlei cabaretiers antwoord op vragen hoe zij het huishouden, werk, kinderen etc ervaren. Ik vond dat ook erg grappig, want ik herkende me er helemaal in.

Dit was de eerste aflevering:

https://www.youtube.com/watch?v=mTx4ZUIZ5Ak
De eeuwig groeiende berg kleding naast bed en dan vervolgens ook nog dingen kwijt zijn die dus in die berg liggen.
En hij snurkt.

En hij denkt dat ik superwoman ben die alles gedaan krijgt, zoals onmogelijke vlekken uit zijn nieuwe schoenen halen.

En hij is soms verbaast dat het handiger is om voorraden aan te vullen voordat het op is. Zeker als de winkels dicht zijn.
Mijn vriend doet niets wat geen nut heeft, in zijn ogen. Hij slaapt dus niet uit, luiert niet, ruimt troep op voor het ontstaat, kan geen uur op de bank zitten niksen. Op woensdag vraagt hij al wat we het weekend gaan doen, nadat hij om 9 uur terug is van 60 km fietsen. Als hij om 22.00 uur thuis komt na een vlucht van 8 uur, heeft hij voor 00.00 zijn koffer uitgepakt, en om 8 uur de volgende dag twee wassen gedraaid.
Dat klinkt allemaal leuk (misschien, voor sommigen), maar je steekt er al snel bij af. Zeker een chaotische ADD’er als ik.
Wat dan wel weer schattig is aan zijn ordelijkheid is dat hij in zijn agenda zet wanneer hij mijn verjaardagscadeau moet kopen, plus een lijstje van dingen die ik af en toe zeg nodig te hebben.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 22:50
15.09% gewijzigd
Ik heb een hele lieve man, niks op aan te merken. Nu ja, dat hij wel de tafel afruimt en vervolgens de hele keuken volbouwt terwijl er een vaatwasser leeg staat te wezen dat neem ik er dan maar bij.
MinkeDeWit schreef:
12-06-2019 22:46
Mijn vriend doet niets wat geen nut heeft, in zijn ogen. Hij slaapt dus niet uit, luiert niet, ruimt troep op voor het ontstaat, kan geen uur op de bank zitten niksen.
Zo is mijn man dus ook. Maar hij vindt ook weleens dingen nuttig die het niet zijn.
Zo stond hij vanmiddag opeens in de slaapkamer, ik lag op bed, de muur op te meten omdat hij een foto aan de muur wil. Volgens hem was hij heel druk :facepalm:
Mijn man kauwt heel irritant op zijn kauwgum en blaast van die kleine belletjes die hij dan keihard laat knappen. Maar als ik vraag daarmee te stoppen doet hij dat dus eigenlijk heb ik een droomman. :heart:

Geen frustraties over huishouden, rommel, aandacht, opvoeden of seks.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 12-06-2019 22:54
14.64% gewijzigd
Hilarisch hoor, volwassen mannen die niets doen in het huishouden omdat ze dat zogenaamd niet kunnen.
Murrmurr schreef:
12-06-2019 22:53
Hilarisch hoor, volwassen mannen die niets doen in het huishouden omdat ze dat zogenaamd niet kunnen.
Dit topic komt eens in de zoveel tijd weer eens en het is altijd hetzelfde liedje.
-Vrijwel alles met anderen delen. Hierin mijn behoefte aan privacy totaal niet snappen.
-Totaal geen grenzen aangeven en willen voldoen aan elk verzoek van een ander. Overwerk, altijd. Hierdoor voor mij altijd de vraag wanneer partner thuis is, nu of over 2,5 uur of iets ertussenin, geen idee.
Een uitnodiging voor een feestje? Altijd paraat. Ook als dit van vage bekenden is, want het wordt verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man gaat op de omhandigste momenten 20-30 minuten op de wc zitten. Ja serieus 20-30 minuten. Met de boodschap erbij ja als je moet dan moet je he.
lise1985 schreef:
12-06-2019 22:59
Dit topic komt eens in de zoveel tijd weer eens en het is altijd hetzelfde liedje.
Ik zou toch eens proberen er iets aan te doen
Murrmurr schreef:
12-06-2019 23:01
Ik zou toch eens proberen er iets aan te doen
Ik heb gelukkig geen serieuze frustraties :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven