Grootste relatie frustraties

12-06-2019 21:09 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie grootse relatie frustraties momenteel? Of aan welke dingen ergeren jullie je van je partner?

TO trapt af;
Laksigheid. Zeggen dat hij bepaalde taken zal doen en vervolgens is het 2 maanden later nog niet gebeurd. Dan wanneer ik geïrriteerd raak; zeggen dat ik niet zo moet zeuren.... grrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Eerst vragen, dan zelf even nadenken of zoeken.
'Waar liggen de schoenen van de kinderen?' 'Kijk links van u, heb ze klaargelegd'. 'Ah hier'
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
12-06-2019 22:53
Hilarisch hoor, volwassen mannen die niets doen in het huishouden omdat ze dat zogenaamd niet kunnen.

Dat doet die van mij dan wel weer. Hij kan wassen, koken, vaatwasser in-/uitruimen, stofzuigen, boodschappen, ramen lappen. Ook brengt hij de kids naar hobby’s/bijles enz. Ook is hij een goeie klusser. Helaas is hij dan wel weer wat lui en erg perfectionistisch, dus veel tempo zit er niet altijd in.
Ghost79 schreef:
12-06-2019 23:07
Dat doet die van mij dan wel weer. Hij kan wassen, koken, vaatwasser in-/uitruimen, stofzuigen, boodschappen, ramen lappen. Ook brengt hij de kids naar hobby’s/bijles enz. Ook is hij een goeie klusser. Helaas is hij dan wel weer wat lui en erg perfectionistisch, dus veel tempo zit er niet altijd in.
Gelukkig praat je over 'die van jou' alsof het een apparaat is. Of hij is Dommel en jij Semafoor. Ik snap wel waarom sommige mannen er met hun secretaresse vandoor gaan :).

https://www.youtube.com/watch?v=Nmnkg69pOR4
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
12-06-2019 21:59
Nee, want ik regel al zoveel. Ik vind het ook wel eens leuk om verrast te worden.
Ervaar ik ook zo.... En zelf vindt hij het ook leuk om verrast te worden!
Vorig jaar heb ik gezegd: ok, deze verjaardag plan ik voor u NIETS, want gij zegt toch altijd dat dat niet belangrijk is voor u (zijn argument wanneer ik teleurgesteld ben bij mijn verjaardag). Ik heb mij er aan gehouden (heeft me veel moeite gekost want ik verras en verwen 'm wel graag. En achteraf zei hij dan toch 'een feestje of iets leuks bij m'n verjaardag is eigenlijk wel gezellig ja'. Dus hopelijk heeft hij het nu eens gevoeld :-)

Maar ik vrees dat ik na zoveel jaar toch geen mirakels meer moet verwachten hoor :-) Het is wat het is.
Lavendel2 schreef:
12-06-2019 22:26
Wow sorry deze was voor mij een scheiding waard jeetje je zo voor joker zetten en zelf een viespeuk zijn teennagels kauwen bah....
Nou echt. Wat een debiel. Waarom ben je daar nog mee samen, ghost??
Alle reacties Link kopieren
Verdomd weinig te klagen hier maar ik zal mijn man op dit topic attenderen. Hij herkent zich sowieso in een of twee genoemde punten :A:
anoniem_337383 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 23:13
4.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
theatime schreef:
12-06-2019 23:00
-Vrijwel alles met anderen delen. Hierin mijn behoefte aan privacy totaal niet snappen.
-Totaal geen grenzen aangeven en willen voldoen aan elk verzoek van een ander. Overwerk, altijd. Hierdoor voor mij altijd de vraag wanneer partner thuis is, nu of over 2,5 uur of iets ertussenin, geen idee.
Een uitnodiging voor een feestje? Altijd paraat. Ook als dit van vage bekenden is, want het wordt verwacht.

Dit kon mijn man zijn, die is precies zo. Tegen anderen geen nee kunnen zeggen, waardoor we er zelf altijd bij in schieten. En ook vooral alles om een confrontatie te vermijden, met anderen dan. Een schutting verven? Nee dat kan niet, die is van de buren. Een klimop dan? Nee, daar houden de buren niet van enz. Dus moeten wij naar een lelijke, niet door uitgekozen, schutting aankijken. Dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
oh leuk!!!! kleine relatie frustraties:

1) dat alles altijd op een bepaalde manier moet, man doet best veel in huishouden, maar wel op zijn volgorde en zijn manier. Mag ik natuurlijk niet over klagen, maar stiekem denk ik wel eens: maak je nou niet zo druk over die volgorde…..
2) ik heb geen idee hoe hij het doet, maar er is altijd een sok van een paar sokken kwijt. Het gebeurt werkelijk nooit dat ik in een hele was alle sokken gematched krijg
3) trappelen….mijn man trappelt 's nachts, elke nacht word ik wakker zonder dekbed, heeft hij 'af getrappeld'.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
12-06-2019 23:09
Gelukkig praat je over 'die van jou' alsof het een apparaat is. Of hij is Dommel en jij Semafoor. Ik snap wel waarom sommige mannen er met hun secretaresse vandoor gaan :).

https://www.youtube.com/watch?v=Nmnkg69pOR4
Nou ik ook, met jouw gevoel voor humor. Tjonge jonge.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
12-06-2019 21:51
Ik kan overigens lijstjes voor boodschappen maken tot ik een ons weeg als hij naar de supermarkt gaat.

Ofwel "hebben ze 't niet", ofwel vergeet ie naar 't lijstje te kijken.


Hem om gehakt en paprika sturen leidt gegarandeerd naar "het gehakt was op en de paprika's vond ik niet".
Maar hij heeft dan wel een hele boodschappentas vol onzin en rommel mee.


Als het vooruit moet gaan en ik wil alles hebben ga ik zelf wel.
Oh ja deze. Man zou ook wel eens weekboodschappen doen. Ik hele lijst gemaakt (op zijn verzoek). Komt ie terug, mis ik de helft. Zegt ie: ja weet je wel hoe lang die lijst was, dat duurde me echt te lang hoor... zucht..
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
12-06-2019 23:11
Nou echt. Wat een debiel. Waarom ben je daar nog mee samen, ghost??
Hij heeft ook nog leuke kanten gelukkig, maar daar gaat het hier niet over hè 😉.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
12-06-2019 21:51
Ik kan overigens lijstjes voor boodschappen maken tot ik een ons weeg als hij naar de supermarkt gaat.

Ofwel "hebben ze 't niet", ofwel vergeet ie naar 't lijstje te kijken.


Hem om gehakt en paprika sturen leidt gegarandeerd naar "het gehakt was op en de paprika's vond ik niet".
Maar hij heeft dan wel een hele boodschappentas vol onzin en rommel mee.


Als het vooruit moet gaan en ik wil alles hebben ga ik zelf wel.
:rofl: ik krijg ineens een dejavu naar die serie Kees & Co, met nog Ben erin.

Veel herkenning hier trouwens. Zou het typisch man-eigen zijn al die punten die hier genoemd worden :proud:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat ik jullie partner ben.. :-$
Alle frustraties die ik hier lees herken ik niet in mijn partner, maar in mezelf. Best confronterend.. :|

Mijn partner is veel beter in plannen en organiseren. Hij regelt altijd alles voor de leuke uitstapjes. Hij houdt zelfs agendas van de Concertgebouwen bij op mijn favoriete muziek en tipt mij dan, vervolgend is hij ook degene die de kaartjes regelt. Hij regelt de vakantie, vervolgens vraagt hij mij om toestemming en zeg ik dat ik er vanavond naar kijk, maar dat duurt dan 3 dagen.

Ik laat altijd een slokje drinken in mijn glas, maar moet ook altijd een slokje van hem hebben.
Ik ben totaal niet opgeruimd en laat alles slingeren.

Maar ik ben niet totaal waardeloos, want ik hang dan wel weer de handdoeken netjes op en dat doet hij dan weer niet. :yes:
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn partner regelmatig met ‘handige dingen’ aankomt, die vervolgens weer in de weg lopen te slingeren... :P
Ik loop de boel uit te zoeken en weg te geven/ wegdoen. Partner neemt weer zooi mee :loveit:
groentuintje wijzigde dit bericht op 12-06-2019 23:26
28.62% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Geen enkele ergernis want single. En toen ik nog samenwoonde ook amper. Ik had het enorm getroffen, andersom blijkbaar minder :-D
En gisteren nog gefrustreerd ...

Ik ben in zijn stad komen wonen. Omdat hij persé in de buurt van zijn moeder wou blijven wonen.
Hij woont hier al 48 jaar.
Ben ik 50 km voor verhuisd.


Maar als er een elektricien, loodgieter, ... moet komen mag IK die gaan zoeken en hopen dat ie deugt en ons niet oplicht waar we bijstaan.
Want hij heeft op die 48 jaar 0 netwerk.
Zelfs niet "iemand die iemand kent".


In my hometown weet ik dan tenminste wie ik moet bellen die wel iemand kent.
Hier dus niet.


Als ik dat rondbellen aan hem overlaat hebben we ofwel sowieso een schimmige oplichter aan de haak, ofwel heb ik na 3 weken nog altijd geen warm water.
Want "manana a la manana" en "ik zal dat morgen wel regelen".


(Gisteren begaf een ingebouwde rioolbuis het.
En hadden we een zwembad op ons plat dak.
En continu stortbuien en binnen waterschade bij "te hoog water" op 't dak.
Vandaar de zoveelste keer frustratie hierover.)
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 23:28
30.06% gewijzigd
lise1985 schreef:
12-06-2019 22:59
Dit topic komt eens in de zoveel tijd weer eens en het is altijd hetzelfde liedje.
Soms ook met best trieste verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet consequent
Laat altijd de keukenkastjes open staan
Hij rookt (altijd buiten gelukkig)
Zet zijn koffiekopjes op willekeurige plekken in huis (of buiten)
Pulkt aan zijn voeten
Kan in twee dagen mijn complete opruimwerkzaamheden teniet doen.

Oh! En het is echt een enorme twijfelaar over echt een heleboel dingen. Laat dingen dan op zijn beloop, is dan daardoor vaak te laat met zaken en moet dan puinruimen. Laat echt alles op het laatst aankomen.
Maar!!!
Als het gaat om een nieuwe telefoon of auto dan heeft ie die ineens zomaar!
Hij heeft drie high end telefoons?! Wat moet je met drie telefoons?! Hij kan ze niet eens tegelijk gebruiken.
En nadat ie een dag in mijn auto had gereden kwam ie tot de conclusie dat die van mij toch echt wel veel lekkerder reed dan zijn auto en drie dagen later had ie zijn auto ingeruild voor net zo’n auto als ik heb.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ghost79 schreef:
12-06-2019 22:13
ITeennagels afknippen en er dan op gaan kauwen 🤮.
Gadverdamme
Echt? Ieuw
hij klinkt ook verder niet echt heel leuk, sorry
Murrmurr schreef:
12-06-2019 23:09
Gelukkig praat je over 'die van jou' alsof het een apparaat is. Of hij is Dommel en jij Semafoor. Ik snap wel waarom sommige mannen er met hun secretaresse vandoor gaan :).

https://www.youtube.com/watch?v=Nmnkg69pOR4
Waarom kom ik op vrijwel ieder topic dat ik lees jouw zure en cynische commentaar tegen? Word je daar gelukkig van?
Alle reacties Link kopieren
citronella schreef:
12-06-2019 23:30
Gadverdamme
Echt? Ieuw
hij klinkt ook verder niet echt heel leuk, sorry

Ja, da’s wel echt goor idd! Zeg ik natuurlijk ook wat van, loop er ook bij weg. Ik snap dat je dat denkt, als je alleen de negatieve dingen opschrijft lijkt hij ook echt niet leuk 😉.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
12-06-2019 23:33
Waarom kom ik op vrijwel ieder topic dat ik lees jouw zure en cynische commentaar tegen? Word je daar gelukkig van?

Ze doet haar naam wel eer aan iig 😆!
Ghost79 schreef:
12-06-2019 23:34
Ja, da’s wel echt goor idd! Zeg ik natuurlijk ook wat van, loop er ook bij weg. Ik snap dat je dat denkt, als je alleen de negatieve dingen opschrijft lijkt hij ook echt niet leuk 😉.
De volgende keer als hij over jullie seksleven begint tegen vrienden zou ik aan diezelfde vrienden vertellen hoe je afknapt op een vent die geregeld zijn teennagels als kauwgom gebruikt.

Benieuwd hoe zij erop reageren.
Ik weiger trouwens toe te geven aan veel van het genoemde huishoudelijke ontwijkgedrag. Vrouwen houden veel in stand om het dan maar over te nemen. Mijn vriend- met wie ik sinds een klein jaar samenwoon - vroeg in het begin nog weleens bepaalde dingen die hij makkelijk kon googelen. Dat zei ik dan ook. Ik wilde absoluut niet verantwoordelijk worden gemaakt voor zijn gebrek aan kennis op dat soort vlakken. Want als je daar aan gaat beginnen, dan houd je dat in stand.

Maar goed, tip aan de dames; ook niet zeiken als het dan niet precies is zoals je wilt. Dat moet je dan ook loslaten.
Alle reacties Link kopieren
ik heb er nog een! moest er even over nadenken maar, hij heeft altijd en altijd mijn hulp nodig. Laatst stond hij vlees te wassen, en dan roept hij mij; wil je even een snijplank neerleggen? dus ik leg een plank neer en wil weer zelf verdergaan met de rest van het eten, zegt hij; geef even een stuk keukenrol want anders wordt de rol vies. Tjonge jonge, hoe zou je dat doen dan als ik er niet was? Je weet toch dat je een plank en keukenrol nodig hebt na het wassen? leg dat alvast neer dan!!
Resultaat van dit alles waren verbrande vissticks.... want dat was ik dus aan het doen! :facepalm:
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven