Grote problemen met Ex-partner.

11-06-2011 14:58 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 18:06:

[...]

Fantastisch zo'n man die door het stof kruipt voor je. Waar kan ik tekenen?diesel jatten vind ik niet echt sexy, zeg maar...
Hollebollegijs, dat is/was niet altijd het geval met die passen. Ik heb tijden gehad dat er geen km-stand ingevuld hoefde te worden en onbeperkt privé gereden mocht worden. Dan kan je makkelijk even wat extra's pakken als je zou willen.
quote:Ksenija schreef op 11 juni 2011 @ 20:29:

[...]

diesel jatten vind ik niet echt sexy, zeg maar...

nou is wel hot
quote:himalaya schreef op 11 juni 2011 @ 18:27:

[...]

Omdat hij dat tegen haar heeft gezegd en zij van hem houdt natuurlijk... Haha,
Ik geloof er werkelijk geen snars van. Denk dat je vriendje niet helemaal eerlijk is en een beetje de zielige jongen aan het uithangen is. Wat marianko schrijft, sommige mensen liegen en geloven er zelf nog in.
quote:hollebollegijs schreef op 11 juni 2011 @ 19:26:

[...]

En dat verhaal met die tankpassen? Ik werk zelf met die

dingen, die zijn redelijk sluitend is dat echt de reden dat

hij onslagen is?

Vertel eens hoe hij dat deed dan.Wij hebben onbeperkt privégebruik van de auto van de werkgever(betalen we per maand wel flink voor). Wij vullen geen kmstanden ed in. Het zou waarschijnlijk niet opvallen als wij af en toe een andere auto met dezelfde brandstof vol zouden tanken. Ik zou het persoonlijk niet durven....
quote:plops schreef op 11 juni 2011 @ 21:53:

Hollebollegijs, dat is/was niet altijd het geval met die passen. Ik heb tijden gehad dat er geen km-stand ingevuld hoefde te worden en onbeperkt privé gereden mocht worden. Dan kan je makkelijk even wat extra's pakken als je zou willen.

Klopt maar dan kan je een paar litertjes smokkelen maar

tegenwoordig tik je bij de pomp de km stand in en is het

lease wordt bij ieder garagebezoek de km stand doorgegeven.

Ik geloof nooit dat hij veel verdiend kan hebben met een

jerrycan diesel.

quote:Carrrie schreef op 11 juni 2011 @ 22:42:

[...]

Wij hebben onbeperkt privégebruik van de auto van de werkgever(betalen we per maand wel flink voor). Wij vullen geen kmstanden ed in. Het zou waarschijnlijk niet opvallen als wij af en toe een andere auto met dezelfde brandstof vol zouden tanken. Ik zou het persoonlijk niet durven....

Is het lease houden die het bij en als er inderdaad niemand

op let kan je een keer een tank smokkelen maar wat levert

dat op? Een keer 50 euro?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Mijn ex jatte ook, hij had een 'privé' auto en een auto van de zaak. Dat moest natuurlijk strikt gescheiden blijven....ahum.

De privé auto stond altijd niets te doen voor de deur. Alles deed hij met de auto van de zaak. Hij wist zeg maar heel erg goed ritjes te schrijven.......... Hij is er altijd goed mee weggekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven