Grote problemen met Ex-partner.
zaterdag 11 juni 2011 om 22:42
quote:hollebollegijs schreef op 11 juni 2011 @ 19:26:
[...]
En dat verhaal met die tankpassen? Ik werk zelf met die
dingen, die zijn redelijk sluitend is dat echt de reden dat
hij onslagen is?
Vertel eens hoe hij dat deed dan.Wij hebben onbeperkt privégebruik van de auto van de werkgever(betalen we per maand wel flink voor). Wij vullen geen kmstanden ed in. Het zou waarschijnlijk niet opvallen als wij af en toe een andere auto met dezelfde brandstof vol zouden tanken. Ik zou het persoonlijk niet durven....
[...]
En dat verhaal met die tankpassen? Ik werk zelf met die
dingen, die zijn redelijk sluitend is dat echt de reden dat
hij onslagen is?
Vertel eens hoe hij dat deed dan.Wij hebben onbeperkt privégebruik van de auto van de werkgever(betalen we per maand wel flink voor). Wij vullen geen kmstanden ed in. Het zou waarschijnlijk niet opvallen als wij af en toe een andere auto met dezelfde brandstof vol zouden tanken. Ik zou het persoonlijk niet durven....
zondag 12 juni 2011 om 00:02
quote:plops schreef op 11 juni 2011 @ 21:53:
Hollebollegijs, dat is/was niet altijd het geval met die passen. Ik heb tijden gehad dat er geen km-stand ingevuld hoefde te worden en onbeperkt privé gereden mocht worden. Dan kan je makkelijk even wat extra's pakken als je zou willen.
Klopt maar dan kan je een paar litertjes smokkelen maar
tegenwoordig tik je bij de pomp de km stand in en is het
lease wordt bij ieder garagebezoek de km stand doorgegeven.
Ik geloof nooit dat hij veel verdiend kan hebben met een
jerrycan diesel.
quote:Carrrie schreef op 11 juni 2011 @ 22:42:
[...]
Wij hebben onbeperkt privégebruik van de auto van de werkgever(betalen we per maand wel flink voor). Wij vullen geen kmstanden ed in. Het zou waarschijnlijk niet opvallen als wij af en toe een andere auto met dezelfde brandstof vol zouden tanken. Ik zou het persoonlijk niet durven....
Is het lease houden die het bij en als er inderdaad niemand
op let kan je een keer een tank smokkelen maar wat levert
dat op? Een keer 50 euro?
Hollebollegijs, dat is/was niet altijd het geval met die passen. Ik heb tijden gehad dat er geen km-stand ingevuld hoefde te worden en onbeperkt privé gereden mocht worden. Dan kan je makkelijk even wat extra's pakken als je zou willen.
Klopt maar dan kan je een paar litertjes smokkelen maar
tegenwoordig tik je bij de pomp de km stand in en is het
lease wordt bij ieder garagebezoek de km stand doorgegeven.
Ik geloof nooit dat hij veel verdiend kan hebben met een
jerrycan diesel.
quote:Carrrie schreef op 11 juni 2011 @ 22:42:
[...]
Wij hebben onbeperkt privégebruik van de auto van de werkgever(betalen we per maand wel flink voor). Wij vullen geen kmstanden ed in. Het zou waarschijnlijk niet opvallen als wij af en toe een andere auto met dezelfde brandstof vol zouden tanken. Ik zou het persoonlijk niet durven....
Is het lease houden die het bij en als er inderdaad niemand
op let kan je een keer een tank smokkelen maar wat levert
dat op? Een keer 50 euro?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 12 juni 2011 om 13:51
Mijn ex jatte ook, hij had een 'privé' auto en een auto van de zaak. Dat moest natuurlijk strikt gescheiden blijven....ahum.
De privé auto stond altijd niets te doen voor de deur. Alles deed hij met de auto van de zaak. Hij wist zeg maar heel erg goed ritjes te schrijven.......... Hij is er altijd goed mee weggekomen.
De privé auto stond altijd niets te doen voor de deur. Alles deed hij met de auto van de zaak. Hij wist zeg maar heel erg goed ritjes te schrijven.......... Hij is er altijd goed mee weggekomen.