Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
minnimouse schreef:
08-04-2020 20:32
Heb je het nou over die groepsfoto?
Dat is nl. Karen Damen van K3.
André doet mee met 'Liefde voor Muziek' (Belgische variant van De Beste Zangers').
Hè, jammer dit..
Billy_Mean schreef:
08-04-2020 21:03
Hè, jammer dit..
Waarom jammer ?
Billy_Mean schreef:
08-04-2020 21:03
Hè, jammer dit..
Want?
Yildizlar schreef:
08-04-2020 21:04
Waarom jammer ?
Ik had het grappig gevonden als Bridget ineens weer op was gedoken op zijn insta.
Maar dit is niet actueel, gewoon wat showbizz geneuzel waar ik me altijd wel mee kan vermaken. Shoot me.
poppetje2006 schreef:
08-04-2020 10:28
Vraag ik me ook wel af ja..
Ben nog steeds een beetje flabbergasted door de manier hoe dit is gegaan. Van de een op andere dag weer terug naar Mo! Alsof er niks is gebeurd.
Dit ja. Ik vraag mij ook af of hij tevreden is en of hij B mist. Ergens vond ik het een leuk setje. Ik denk dat B een leuke vrouw is.
minnimouse schreef:
08-04-2020 20:32
Heb je het nou over die groepsfoto?
Dat is nl. Karen Damen van K3.
André doet mee met 'Liefde voor Muziek' (Belgische variant van De Beste Zangers').
Ooh! Haha wat stom. Ik dacht echt dat het B was
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
08-04-2020 23:02
Ooh! Haha wat stom. Ik dacht echt dat het B was
Saillant detail is dat Andre vroeger als puber verliefd was op Karen. Monique zal haar klauwen er wel nog harder inzetten.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
09-04-2020 17:34
Saillant detail is dat Andre vroeger als puber verliefd was op Karen. Monique zal haar klauwen er wel nog harder inzetten.
Wie zegt dat Karen op hem valt, niet elke vrouw wil hem.
fashionvictim schreef:
09-04-2020 17:34
Wel opvallend hoeveel ze op afstand op elkaar lijken.
Andre heeft nu elke avond om 11.00 een soort van talkshow te volgen via internet want ondanks dat Monique goud is en voor zijn natje en droogje zorgt verveelt hij zich de pleuris.

Ook zei hij het optreden te missen en vooral het applaus. Die gast moet echt iedere minuut aanbeden worden ofzo?
Sjaantje37 schreef:
10-04-2020 09:55
Andre heeft nu elke avond om 11.00 een soort van talkshow te volgen via internet want ondanks dat Monique goud is en voor zijn natje en droogje zorgt verveelt hij zich de pleuris.

Ook zei hij het optreden te missen en vooral het applaus. Die gast moet echt iedere minuut aanbeden worden ofzo?
Vreselijk kwalletje. En Mo gaat voor een eigen kinderkledinglijn. Hoe origineel.
Vlinder1963 schreef:
09-04-2020 18:33
Wie zegt dat Karen op hem valt, niet elke vrouw wil hem.
Nou idd, bovendien is die vrouw gewoon getrouwd met een leuke kerel.
Karen Damen is een leuke vrouw. Ze lijkt op die foto echt bizar veel op B.

Ik zit nu alvast klaar voor vanavond. De show van Dre.

Een talkshow nog wel. Pas maar op, David Letterman😬
Billy_Mean schreef:
10-04-2020 14:30
Karen Damen is een leuke vrouw. Ze lijkt op die foto echt bizar veel op B.

Ik zit nu alvast klaar voor vanavond. De show van Dre.

:rofl:

Vragen over B worden zorgvuldig vermeden.
It's 5 o'clock somewhere
Billy_Mean schreef:
10-04-2020 14:30
:rofl: :rofl:

Watch out, Letterman! Hazes from Rotterdam is in the house.
Vriend net tegen me : Je moet echt beyond suicidaal zijn wil je vrijwillig naar zo iets gaan kijken. Waarvan akte dan maar al zie ik zijn punt wel ergens.
Die gast is naar mijn idee gewoon echt narcistisch dat hij dat applaus en die aandacht zo nodig heeft.
Man, geniet gewoon even met je kind in de tuin, met dit mooie weer.
Nu zouden hij en Monique Corona gehad hebben.
Ja idd. Knurft
Julus schreef:
10-04-2020 16:38
Nu zouden hij en Monique Corona gehad hebben.
Dat ze na al dat gezuip de desbetreffende biermerken überhaupt nog uit elkaar weten te houden...
Miss-Pippilotta schreef:
10-04-2020 16:27

Man, geniet gewoon even met je kind in de tuin, met dit mooie weer.
Misschien weet hij niet hoe het moet. Echt een voorbeeld heeft hij niet gehad.
Ik denk dat hij al actiever is dan zijn vader was met zijn kinderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die laatste foto's van Bridget op insta vind ik echt raar ("vrolijk pasen"). Op de eerste foto kijkt ze echt heel zielig en op de tweede (waar ze helemaal opstaat) zit een van haar ogen dicht ofzo? Sowieso een nogal oncharmante foto als je het mij vraagt - ze lijkt wel helemaal niet opgemaakt en die rok vind ik ook stom. (Ja sorry, ik verveel me :) )
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
12-04-2020 22:06
Die laatste foto's van Bridget op insta vind ik echt raar ("vrolijk pasen"). Op de eerste foto kijkt ze echt heel zielig en op de tweede (waar ze helemaal opstaat) zit een van haar ogen dicht ofzo? Sowieso een nogal oncharmante foto als je het mij vraagt - ze lijkt wel helemaal niet opgemaakt en die rok vind ik ook stom. (Ja sorry, ik verveel me :) )
Ik vind Bridget er slecht uitzien. Of dit moet de Bridget zijn zonder make up en filter?
Kleding op die foto vind ik afschuwelijk.

Ik verveel me ook :-$
Flower350 schreef:
12-04-2020 23:06
Ik vind Bridget er slecht uitzien. Of dit moet de Bridget zijn zonder make up en filter?
Kleding op die foto vind ik afschuwelijk.

Ik verveel me ook :-$
Of zonder botox? Want die klinieken zijn natuurlijk ook dicht. Of zou ze privé iemand langs laten komen?
Sjaantje37 schreef:
13-04-2020 10:03
Of zonder botox? Want die klinieken zijn natuurlijk ook dicht. Of zou ze privé iemand langs laten komen?
Dat zou het inderdaad ook kunnen zijn. :idee:
Ik zie duidelijk rimpels die er eerst niet zaten maar ze ziet er ook gewoon slechter uit na de breuk met André, en Monique zag er beter uit toen ze uit elkaar waren. Nooit aan een André beginnen dus. :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven