Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Yasmeenah82 schreef:
25-04-2020 12:03
En ook nogeens op het zelfde eiland.

Vind het ook een naaienstreek.
Hij doet dus ook mee aan het over en weer steken geven. Dacht dat dat alleen bij vrouwen onderling voorkwam...
Lekker dan.
hanaa wijzigde dit bericht op 25-04-2020 13:02
3.93% gewijzigd
Yildizlar schreef:
25-04-2020 12:22
Eiland ??
Huwelijksnacht hebben ze op het zelfde eiland doorgebracht. Weet niet meer precies waar.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
25-04-2020 13:00
Huwelijksnacht hebben ze op het zelfde eiland doorgebracht. Weet niet meer precies waar.
Waaaaaat :O
En dat zijn dan allemaal mensen met (al dan niet gezamenlijke) kinderen.
B is natuurlijk ook niet vies van wat sneren en hinten her en der. Met haar André-ketting ver voordat dat ze verkering kregen en de verwijzingen naar songteksten van Hazes senior.

En "Ik wens ze veel succes, dat zullen ze nodig hebben".
Ik las ergens op zo'n roddelsite dat B "straf" heeft van RTL4 en daarom voorlopig niet achter de Boulevard desk staan. En dat het de vraag is of ze überhaupt nog terugkomt (Zelf zegt ze erover dat ze terugkomt en dat het met corona te maken heeft).

Onder dat artikel stonden honderden reacties, veelal in de trant: We missen er niks aan, laat lekker wegblijven.

Persoonlijk zou ik het wel een stunt vinden als ze inderdaad niet meer terugkomt maar vervangen wordt door Monique. Of ben ik nu echt te vals?
Hanaa schreef:
25-04-2020 12:47
Daarna moest ze nog 126.000 euro afstaan aan Pepijn...
Als dat geen pijn doet.. (daar staat zijn naam voor ook Pe-pijn)

https://www.ad.nl/sterren/bridget-is-ex ... oogle.com/

Wat deed hij toen eigenlijk voor de kost?
Werkt in tv-wereld.
Bloemkoolroosje schreef:
25-04-2020 14:40
Ik las ergens op zo'n roddelsite dat B "straf" heeft van RTL4 en daarom voorlopig niet achter de Boulevard desk staan. En dat het de vraag is of ze überhaupt nog terugkomt (Zelf zegt ze erover dat ze terugkomt en dat het met corona te maken heeft).

Onder dat artikel stonden honderden reacties, veelal in de trant: We missen er niks aan, laat lekker wegblijven.

Persoonlijk zou ik het wel een stunt vinden als ze inderdaad niet meer terugkomt maar vervangen wordt door Monique. Of ben ik nu echt te vals?

:rofl:
Ja dat is vals.
Maar wel héérlijk vals!
Bloemkoolroosje schreef:

Ik stem voor dat jij een soap gaat schrijven gebaseerd op A, B en M. Zoals iemand al schreef....heerlijk vals :applause:

Ik moest gisteravond wel lachen om de acties op Twitter toen Beau Blijft Binnen uitviel op het moment dat Bridget in de uitzending was:

Jammer Maaslandje, bij Beau lukt het ook niet! Partying face#BeauBlijftBinnen

Mag #Bridget eindelijk weer eens op tv ....... storing ! #beaublijftbinnen
SonjaS schreef:
25-04-2020 11:55
Ik las dat B en P in 2008 ff uit elkaar gingen. Net een huis gekocht. Zwanger. Tijdelijk was de bedoeling. P kwam N tegen dat jaar (of N was de reden dat ze ff 'n break namen), werd verliefd en in 2009 werd er gescheiden. Ik besef nu pas dat ze tijdens de scheiding net was bevallen. Wat heftig.

En waarom dacht P dat 't een goed idee was om met N in Vegas te gaan trouwen? Met B is ie daar ook getrouwd.

Wat een nare vent.
Ik kan me herinneren dat Bridget net na de breuk ooit in een interview, volgens mij zelfs in de Viva, vertelde dat om de week haar hart brak en dat ze elke keer huilend haar kind weg bracht. Dat ze het onnatuurlijk vond en dat ze daar verwachtte nooit aan te zullen wennen. Dat is me toen zo bijgebleven omdat ik ook een kind had en zo blij was dat ik dat niet hoefde te doorstaan. Ik weet nog dat ik het echt heel zielig voor haar vond, ze vertelde het ook erg emotioneel.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-04-2020 17:29
Ik kan me herinneren dat Bridget net na de breuk ooit in een interview, volgens mij zelfs in de Viva, vertelde dat om de week haar hart brak en dat ze elke keer huilend haar kind weg bracht. Dat ze het onnatuurlijk vond en dat ze daar verwachtte nooit aan te zullen wennen. Dat is me toen zo bijgebleven omdat ik ook een kind had en zo blij was dat ik dat niet hoefde te doorstaan. Ik weet nog dat ik het echt heel zielig voor haar vond, ze vertelde het ook erg emotioneel.

Wat verdrietig. Nooit geweten dat het zo heftig is geweest.
Dan kan ik me best indenken dat je je niet geroepen voelt met een bloemetje aan de deur te staan nu. Ook al is het al tig jaar geleden. Laat die vent maar een extra bossie kopen van die 126.000 euro.
sakamanga schreef:
25-04-2020 18:45
Dan kan ik me best indenken dat je je niet geroepen voelt met een bloemetje aan de deur te staan nu. Ook al is het al tig jaar geleden. Laat die vent maar een extra bossie kopen van die 126.000 euro.
Precies dat! En wat verdrietig ook, dat interview in de Viva :(
fashionvictim schreef:
25-04-2020 17:29
Er was laats ook een of ander programma op videoland over bekende alleenstaande moeders.
Daar vertelde ze dit ook..
Bloemkoolroosje schreef:

Laat ze alletwee gewoon lekker wegblijven.
Ik zit niet op een Bridget te wachten en ook zeker niet op een Monique.
Billy_Mean schreef:
25-04-2020 18:42
Wat verdrietig. Nooit geweten dat het zo heftig is geweest.
Nou ja, ik lees net in dit topic dat ze dus gescheiden is toen Mees nog een pasgeboren baby'tje was. En kennelijk hadden ze direct co-ouderschap van week op, week af. Dat zou ik ook niet getrokken hebben en dan zou ik de vrouw die me dat heeft aangedaan dat ik mijn baby steeds weg moest brengen ook haten.
Am Yisrael Chai!
Heeft die Nathalie eigenlijk zelf kinderen? Want wat ik hier lees over hoe ze met Mees loopt te shinen alsof zij de moeder is, zou bij mij ook veroorzaken dat ik het liefst haar ogen zou uitkrabben. Blijf van mijn kind af, trut.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-04-2020 20:22
Nou ja, ik lees net in dit topic dat ze dus gescheiden is toen Mees nog een pasgeboren baby'tje was. En kennelijk hadden ze direct co-ouderschap van week op, week af. Dat zou ik ook niet getrokken hebben en dan zou ik de vrouw die me dat heeft aangedaan dat ik mijn baby steeds weg moest brengen ook haten.
Ja, ik ook.
Ik weet alleen niet of ik zo lang zou haten. Dat lijkt me voor jezelf ook een giftige emotie die nergens toe leidt.
Hoop dat B gewoon een leuke vent tegenkomt en dat ze lekker weg blijft van de media. Niet omdat ik haar niet goed vind maar ze is denk ik wel alle haar reserves kwijt qua populariteit.
fashionvictim schreef:
25-04-2020 20:24
Heeft die Nathalie eigenlijk zelf kinderen? Want wat ik hier lees over hoe ze met Mees loopt te shinen alsof zij de moeder is, zou bij mij ook veroorzaken dat ik het liefst haar ogen zou uitkrabben. Blijf van mijn kind af, trut.

Ze heeft met Pepijn een dochter gekregen, intussen 6 of 7 jaar oud.
Super mooi meisje om te zien.
Maar ik geloof wel dat ze Mees goed behandelt en als onderdeel van haar gezin ziet. Wat ook mooi is natuurlijk
Alleen ze (de 3 volwassenen in dit verhaal) zijn 10 jaar geleden heel slecht gestart en geen van 3-"en lijkt (ik zeg nadrukkelijk 'lijkt') daar iets aan te willen veranderen
hanaa wijzigde dit bericht op 25-04-2020 21:16
0.14% gewijzigd
Bloemkoolroosje schreef:

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Presenteren is echt wel een vak hoor. En ik zie Monique dat niet zomaar doen - dat is wel andere koek dan de hele dag instagrammen.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
25-04-2020 21:01
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Presenteren is echt wel een vak hoor. En ik zie Monique dat niet zomaar doen - dat is wel andere koek dan de hele dag instagrammen.
Dit! Plus dat Mo in mijn ogen geen haar beter is dan B qua geslepenheid. Ze weet alleen iets beter een bepaald suikerzoet imago bij een bepaalde groep mensen overeind te houden.
fashionvictim schreef:
25-04-2020 20:24
Goh dan is er eens een fijne stiefmoeder is het ook niet goed .
fashionvictim schreef:
Die zo ik ook echt haten. En ik haat verder niemand in mijn leven.
Wel vind ik dat je het op een gegeven moment het moet accepteren. Voor je kind. En niet omdat Nathalie kanker heeft.
En als hij Bridget uit had moeten kopen of weet ik wat dan had er geen haan naar gekraaid .
fashionvictim schreef:
Volgens mij heeft de ex van B. haar dat aangedaan. Je doet nu net alsof die man geen partij is.
Nothing happens for a reason
Het tegenovergestelde van haat is onverschilligheid

Wellicht haat ze die natalie allang niet meer maar is het gewoon onverschillig geworden over haar bestaan

Trouwens zou het niet enorm schijnheilig zijn als ze opeens wel poeslief zou doen tegen stiefmoeder van haar kind als er sprake is van een ernstig ziekte ?

Ik vermoed dat het kind hoe hun regeling ook is gewoon gelukkig is en dat beide ouders partijen niet het kind beïnvloeden door naar te spreken over de ander ouder(paar) .
Ze hoeven geen vrienden te zijn en zeker geen steken onder water te geven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven