Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Bridget wel leuk! Ze komt wat koud over maar volgens mij echt wel een lief mens met een goed hart.

Hazes vind ik ook wel sympathiek.

Ik hoop dat ze het leuk hebben samen.
I wanna live my life with the volume full!
Lekker boeiend. Het is haar zaak. Ze heeft haar reacties al uitgezet
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:26
Ik bedoel vooral dat ik niet snap waarom je met opzet mensen gaat kwetsen en vernederen, zeg dan gewoon niks als je niks liefs te zeggen hebt vind ik.
Ik vind dat je behoorlijk boter op je hoofd hebt. Beetje roeptoeteren dat het niet liehiehief is maar zelf de reacties quoten op een openbaar forum :bonk:
Je had het ook kunnen houden bij 'Waarom voelen mensen zich geroepen om hatelijke reacties te posten'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
11-11-2019 12:01
nah, ik lees het net dat Bridget en Andre een stel zijn ( zal Rachel leuk vinden)
Maar hoe dan ? Dit gaat never nooit niet werken schat ik zo in, Andre is veels te speels en Bridget is een pittige serieuze tante .

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik snap die haatreacties overigens wel.
Het is toch heerlijk om veilig anoniem af te geven op anderen, en het is gratis dus waarom niet.
Die was zelf toch flink jonger dan Andre Sr. Zou beetje dubbele standaard zijn.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel interessant hoe het gaat. Dat half Nederland ook maar denkt dat ze iemand zo kunnen beoordelen op basis van een tipje van de sluier. De meest rare woorden gebruiken. Hier op het forum wordt vaak gezegd dat men zich niks van het leeftijdsverschil moet aantrekken. Wij kennen de personen van zo'n geopend topic niet. Ben het er mee eens dat je moet doen wat je gelukkig maakt. Nu zijn er twee BN'ers bij betrokken en roept men de vreselijkste dingen over ze. Wij kennen ze niet eens persoonlijk, waarom boeit het ons nu wel wat? Er wordt Nederland niet gevraagd om een mening. Best interessant dat nu ineens de meesten (niet persé het forum) het niet vindt kunnen.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
appelientjex schreef:
10-11-2019 22:39
Ik snap het ook niet. Er zijn zoveel (bekende) mensen die doodsbedreigingen krijgen om niets, haatreacties etc. Je hoort het echt zo vaak. Iemand heeft een mening en hup wordt met de dood bedreigd of uitgescholden. Of niet eens om het hebben van een mening, maar puur omdat je meedoet aan een programma (zoals temptation island), of omdat je acteur bent en mensen geloven dat je rol echt is (GTST). Misschien zijn er gewoon heel veel asociale en domme mensen op de wereld? Die had je natuurlijk altijd al, maar met de komst van sociale media is het lekker makkelijk om je frustraties op een ander te botvieren.
Helemaal mee eens, en snap dat inderdaad ook niet!
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
11-11-2019 12:04
Nou, als je dat heerlijk vindt zitten er toch ergens wat draadjes niet helemaal lekker aangesloten.

Dat bedoelde is sarcastisch he jammer dat jij daar niet doorheen leest.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
11-11-2019 12:17
Dat bedoelde is sarcastisch he jammer dat jij daar niet doorheen leest.

Oh, sorry... :$ Ik herken sarcasme inderdaad niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
11-11-2019 12:03
Ik gok maar zo dat die social media tokkies die niet hebben.
Dat kan bijna niet als je ziet hoeveel mensen die zijn.. of het nu op NU.nl, haar instagram of op een andere website is.. het zijn duizenden reacties.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:08
[...]
[/b]
Laat me raden jij bent een van die asociale familieleden van Monique.
Vreselijk!
Ook al zijn Andre en Bridget volgende week uit elkaar, dan nog heeft Monique het nakijken en staat ze behoorlijk voor schut tegenover heel Nederland.
Ik hoop speciaal voor jou dat Andre en Bridget heel lang samen mogen zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:48
Reden: Quote verwijderd
60.04% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Dat was ook mijn gedachte toen ik het las. Leven en laten leven lijkt soms zo moeilijk voor anderen.
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:08
[...]
Is Harrie van het kamp los gebroken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:48
Reden: Quote verwijderd
83.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet op Instagram te reageren, ik heb het Viva forum al, hahaha. :rofl:

Nee ff serieus, ik vind het wel gezellig om er hier een beetje over te roddelen/speculeren, maar het is toch raar dat mensen de behoefte voelen om iemand op zijn/haar of (nog erger) de pagina van een kind voor rotte vis uit te maken. Dan heb je écht geen leven. Of in ieder geval, nog minder dan ik. :biggrin:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
10-11-2019 23:37
Je gaat wel tegen iemand die je helemaal niet kent lieve dingen zeggen?
Nee, zeg ik dat dan?
Als je iemand niet kent zeg je gewoon helemaal niks. Waarom zou je?
En verder: uitschelden, pesten en mensen opzettelijk kwetsen doe je sowieso niet, ook niet tegen iemand die je wel kent. Dat is gewoon dom en asociaal en zet je vooral je zelf mee voor schut.
Ik vermoed dat de volgende verovering van Hazes jr, Patricia Paay wordt.

Of Marga Bult. En Annie Schilder is ook op de markt, die maakt ook kans.

En als ie echt zijn best doet dan zijn Imca Marina of Ria Valk natuurlijk ook nog opties.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dieptriest dat dit soort dingen gebeuren. Iemand die je helemaal niet kent, iemand die jou niks gedaan heeft, gewoon uitschelden voor de ergste dingen. Zelfs roepen dat ze zelfmoord moet plegen. Waarom? Alleen maar omdat het kan, anoniem vanachter een schermpje.

En ja, ik vind Bridget wel leuk. Met Hazes heb ik niet veel. Maar ik ken beide niet irl, dus ik weet niet hoe ze privé zijn. Het kan me ook niet schelen ook, ze doen maar wat ze niet laten kunnen en ik hoop dat ze beide gelukkig zijn/worden, want dat gun ik iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
11-11-2019 12:22
Dat kan bijna niet als je ziet hoeveel mensen die zijn.. of het nu op NU.nl, haar instagram of op een andere website is.. het zijn duizenden reacties.
Er wonen miljoenen mensen in Nederland. Dus hopelijk is het merendeel wel beschaafd.
Maar kan me niet voorstellen dat die haatreacties van hoogopgeleide mensen komen. Het zijn iig mensen die primair reageren en weinig kunnen reflecteren op zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
11-11-2019 12:20
Oh, sorry... :$ Ik herken sarcasme inderdaad niet altijd.
:Geeft niet meid!
Maarre vanavond rijzen de kijkcijfers van RTL Boulevard de pan uit denk ik.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik keek wel eens naar die RL soap van "Ik haal alles uit het leven"
Ik kan me niet herinneren dat Monique ooit een keer naar haar werk is gegaan, ze was vooral bezig met haar familie vooral die oma, en met die honden van haar, en fotoshoots daar was ze ook dol op, maar echt iets doen voor de kost doen , dat heb ik tot nu toe nog niet gezien,
Maar Bridget daarentegen die weet van aanpakken,.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
11-11-2019 12:56
Trouwens, ik keek wel eens naar die RL soap van "Ik haal alles uit het leven"
Ik kan me niet herinneren dat Monique ooit een keer naar haar werk is gegaan, ze was vooral bezig met haar familie vooral die oma, en met die honden van haar, en fotoshoots daar was ze ook dol op, maar echt iets doen voor de kost doen , dat heb ik tot nu toe nog niet gezien,
Maar Bridget daarentegen die weet van aanpakken,.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
O het was hem toch niet helemaal en alles waait weer over ook dat. Op naar de volgende.
Vergeet niet dat André 25 is en geen normale jeugd heeft gehad en jong is, ook geen normale relaties en altijd andere om zich heen die wat nodig van hem hebben en dat hij vooral veel drank gebruikt ( erfelijk)
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
11-11-2019 12:56
Trouwens, ik keek wel eens naar die RL soap van "Ik haal alles uit het leven"
Ik kan me niet herinneren dat Monique ooit een keer naar haar werk is gegaan, ze was vooral bezig met haar familie vooral die oma, en met die honden van haar, en fotoshoots daar was ze ook dol op, maar echt iets doen voor de kost doen , dat heb ik tot nu toe nog niet gezien,
Maar Bridget daarentegen die weet van aanpakken,.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Over 3 maanden is de liefde over.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
11-11-2019 12:10
Ik vind het wel interessant hoe het gaat. Dat half Nederland ook maar denkt dat ze iemand zo kunnen beoordelen op basis van een tipje van de sluier. De meest rare woorden gebruiken. Hier op het forum wordt vaak gezegd dat men zich niks van het leeftijdsverschil moet aantrekken. Wij kennen de personen van zo'n geopend topic niet. Ben het er mee eens dat je moet doen wat je gelukkig maakt. Nu zijn er twee BN'ers bij betrokken en roept men de vreselijkste dingen over ze. Wij kennen ze niet eens persoonlijk, waarom boeit het ons nu wel wat? Er wordt Nederland niet gevraagd om een mening. Best interessant dat nu ineens de meesten (niet persé het forum) het niet vindt kunnen.

Dit hele forum drijft erop dat iedereen een mening heeft over het topje van de sluier dat een TO geeft ... . En dat geldt eigenlijk wel voor alle fora.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
11-11-2019 12:59
O het was hem toch niet helemaal en alles waait weer over ook dat. Op naar de volgende.
Vergeet niet dat André 25 is en geen normale jeugd heeft gehad en jong is, ook geen normale relaties en altijd andere om zich heen die wat nodig van hem hebben en dat hij vooral veel drank gebruikt ( erfelijk)
André is 25, serieus?
Hij lijkt dus echt stukken ouder.
yasmijn schreef:
11-11-2019 13:00
Over 3 maanden is de liefde over.
Dat geen geen drie maanden duren. Je denkt toch niet dat ie bij de kerstboom gaat zitten met iemand die zijn moeder had kunnen zijn. Zij is 45, zijn echte moeder is 49.

En voor zijn zoontje is het ook vervelend. die gaat denken dat Bridget Maasland zijn nieuwe oma is.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
11-11-2019 12:56
Trouwens, ik keek wel eens naar die RL soap van "Ik haal alles uit het leven"
Ik kan me niet herinneren dat Monique ooit een keer naar haar werk is gegaan, ze was vooral bezig met haar familie vooral die oma, en met die honden van haar, en fotoshoots daar was ze ook dol op, maar echt iets doen voor de kost doen , dat heb ik tot nu toe nog niet gezien,
Maar Bridget daarentegen die weet van aanpakken,.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Monique werkte in elk geval 5 jaar geleden wel (voordat ze een relatie met Hazes kreeg). Daarna was ze zijn manager en huisvrouw. Er zijn genoeg vrouwen die stoppen met werken als ze moeder worden.
Monique lijkt me wel een type dat er gewoon haar schouders weer onder zet en aan de bak gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven