Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Sjulia schreef:
11-11-2019 13:04
André is 25, serieus?
Hij lijkt dus echt stukken ouder.
Hij is van januari 1994 volgens wiki
Alle reacties Link kopieren
André is een grote puberster vol hormonen en energie, dit wordt nog een lange carrière met veel vrouwen, hij is veel te jong om thuis te zitten, hij bedoelde het vast allemaal goed met die Monique en geloofde zelf ook vast dat ie altijd bij zijn vriendin zou blijven maar hij weet helemaal niet wat ie allemaal zegt, hij is amper volwassen, over tientallen relaties en nog twee kinderen wordt ie pas wat rustiger.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
11-11-2019 13:06
Hij is van januari 1994 volgens wiki
Als je ze zo bij elkaar ziet zitten vind ik nou niet dat je echt het leeftijdsverschil enorm kan zien. Monique en André dus.
Alle reacties Link kopieren
Leven en laten leven!
Al duurt de relatie 3 mnd of 3 jr nou en laat ze!
De reacties zijn vaak van mensen die overal op tegen zijn, net als demonstreren dinsdag tegen zwarte piet en woensdag tegen weet ik wat.

Even iets anders ik las in de krant over n vrouw die weigerde haar autogordel om te doen tot 2x.
Boete en meegenomen.
Enfin de reacties waren zo lelijk, op haar reactie bv leer eens goed schrijven tot smerige hoer!
Later ging men op elkaar reageren met bv ik hoop dat je kanker krijgt lelijke luie hufter die vreet van ons geld enz.
Waar gaat dat heen mekaar op internet afmaken ik snap niets meer van deze harde wereld.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Sjulia schreef:
11-11-2019 13:08
Als je ze zo bij elkaar ziet zitten vind ik nou niet dat je echt het leeftijdsverschil enorm kan zien. Monique en André dus.
Snel groot geschopt
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat een buitenstaander niet belanghebbende er een mening over heeft en het nodig vindt om die vervolgens te uiten op social media. Echt - wat denkt iemand daar mee te bereiken? Typisch geval van te veel tijd aan je handen hebben dunkt mij...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
waarom doen mensen eigenlijk zo moeilijk? Gun ze juist alle liefde toe. Je hoort geen negativiteit als mannen met jongere dames lopen. Lijkt mij juist fantastisch als ik een stuk ouder ben en dat ik een jongere man heb :).
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-11-2019 13:05
Monique werkte in elk geval 5 jaar geleden wel (voordat ze een relatie met Hazes kreeg). Daarna was ze zijn manager en huisvrouw. Er zijn genoeg vrouwen die stoppen met werken als ze moeder worden.
Monique lijkt me wel een type dat er gewoon haar schouders weer onder zet en aan de bak gaat.
:facepalm:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
nerdopviva schreef:
11-11-2019 12:04
Nou, als je dat heerlijk vindt zitten er toch ergens wat draadjes niet helemaal lekker aangesloten.

Lijkt me veel menselijker gedrag dan jij nu denkt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Joh ze neuken een tijdje en dan gaat André vast weer terug naar Monique. Serieus wordt het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Zoals altijd hink ik op 2 gedachten. Ik vind het vreselijk dat iedereen tegenwoordig vindt dat hij of zij zijn mening (ook ongenuanceerd met schelden en vloeken) maar moet kunnen geven. Al die grote bekken...brrrr, lekker anoniem spuien...bah!

Aan de andere kant; de BN'-ers zijn er ook niet vies van om hun hele hebben en houwen maar op social media te zetten...dan is de kans dat je er commentaar op krijgt natuurlijk best groot. (Zoon van Bridget mag ook eigenlijk nog geen Insta toch?)

Maar nogmaals, je kunt ook commentaar geven zonder die hele scheld en vloektirade.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn inderdaad normaal nooit vies van aandacht, constant is het breeduit in de krant, André speelt met zijn zoon, Monique onder een palmboom, André en Monique redden een hond, ?? Je wordt er mee doodgegooid.
Uiteraard zijn die haatreacties richting Bridget Maasland niet correct, onder de gordel en ontberen ze alle niveau.

Maar je bent ook wel erg naief om te denken dat een dergelijke move niet tot reacties zou leiden.

En eerlijk gezegd begrijp ik haar niet. Ze had het gewoon moeten afhouden. Ze weet toch in welke situatie hij zat/zit en ze weet toch ook dat een evtle relatie never nooit stand gaat houden.

Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.

Van Hazes jr kun je nog weinig zinnigs verwachten op zijn 25e, gezien zijn jeugd en omstandigheden, maar tegen Maasland zou ik willen zeggen dat het tijd wordt om eindelijk eens volwassen te worden.

Dat zal haar zoon ook op prijs stellen
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-11-2019 13:25
Joh ze neuken een tijdje en dan gaat André vast weer terug naar Monique. Serieus wordt het echt niet.
Mag lijden dat Monique hem niet meer terugneemt.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
11-11-2019 13:23
:facepalm:
Is er iets?
hallekie schreef:
11-11-2019 13:30
Zoals altijd hink ik op 2 gedachten. Ik vind het vreselijk dat iedereen tegenwoordig vindt dat hij of zij zijn mening (ook ongenuanceerd met schelden en vloeken) maar moet kunnen geven. Al die grote bekken...brrrr, lekker anoniem spuien...bah!

Aan de andere kant; de BN'-ers zijn er ook niet vies van om hun hele hebben en houwen maar op social media te zetten...dan is de kans dat je er commentaar op krijgt natuurlijk best groot. (Zoon van Bridget mag ook eigenlijk nog geen Insta toch?)

Maar nogmaals, je kunt ook commentaar geven zonder die hele scheld en vloektirade.

Schelden is geen mening. Ik denk dat ze heus wel snappen dat veel mensen een mening over hun hebben. Maar dit topic gaat over de haatreacties, dat is iets heel anders.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-11-2019 13:53
Mag lijden dat Monique hem niet meer terugneemt.
Nou idd. Dat zou wel heel kansloos zijn. Maar hij gaat het vast proberen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-11-2019 13:05
Monique werkte in elk geval 5 jaar geleden wel (voordat ze een relatie met Hazes kreeg). Daarna was ze zijn manager en huisvrouw. Er zijn genoeg vrouwen die stoppen met werken als ze moeder worden.
Monique lijkt me wel een type dat er gewoon haar schouders weer onder zet en aan de bak gaat.
Hoe weet jij dat allemaal zo goed, woon je bij hen in huis? Of ben je familie van Monique? Er zijn hier verschillende forumleden die haar hele familie “asociaal” noemen, erg beledigend.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
11-11-2019 06:40
Zo zeg, wat een gefrustreerd mens ben jij. Vind je het nodig om je als een Tokkie te gedragen met je ‘lelijk mokkel’?
Wat gek dat jij je zo ordinair en simpel gedraagt, terwijl je jezelf door je zogenaamd goede leefstijl heel wat vindt. Dat wat je hier uitkraamt past daar totaal niet bij.
Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk niet zo spannend.

Voor iemand die te pas en te onpas andere mensen veroordeeld op andere topics (en hier dus ook weer) ben je wel erg schijnheilig bezig. Je pretendeert zelf zo netjes te zijn terwijl je gewoon zelf dikke mensen loopt te beledigen en doet alsof je zelf zo goed leeft.
beetjegek schreef:
11-11-2019 13:25
Joh ze neuken een tijdje en dan gaat André vast weer terug naar Monique. Serieus wordt het echt niet.
Ik mag hopen dat ze slimmer is.
Aspeciësist schreef:
11-11-2019 23:44
Hoe weet jij dat allemaal zo goed, woon je bij hen in huis? Of ben je familie van Monique? Er zijn hier verschillende forumleden die haar hele familie “asociaal” noemen, erg beledigend.
Misschien beledigen ze haar familie wel omdat ze van het kamp komt, terwijl ik Andre er nog meer als een kamper uit vind zien dan Monique
Het stond overal te lezen in de intervieuws die Monique gaf dat ze gestopt was om zijn manager te zijn omdat het niet te doen was om en zijn manager en zijn vriendin te zijn.
[quote=2019 post_id=30608286 time=1573474170 user_id=380666]
Snel groot geschopt
Buitenstaanders zien het verschil van leeftijd tussen mijn man en mij ook nog niet goed terwijl we 19 jaar schelen,en mijn man is niet snel groot geschopt ik weer wel door mijn jeugd.
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
11-11-2019 23:44
Hoe weet jij dat allemaal zo goed, woon je bij hen in huis? Of ben je familie van Monique? Er zijn hier verschillende forumleden die haar hele familie “asociaal” noemen, erg beledigend.
:facepalm:
Dat weet ik omdat ik haar dat heb horen zeggen op beeld.
En ik weet niet over wie je het hebt en waarom je dat bij mijn post plaatst, maar ik heb Monique en haar familie geen aso’s genoemd. Vind Monique een enig mens.
Mens eigen je hebt vriendelijke mensen en niet vriendelijke.

Enige wat ik wel stom vind van beide.
Je weet dat je bekend bent, en dat er roddelbladen zijn of iets.
Dus ergens kun je zeggen joh laten we hand in hand lopen etc. als het echt uit is en iedereen weet het.

Nu lijkt het dat iemand deze foto maakte en hem betrapte. En dan die instagram v Monique. Ik dacht ook sjeeeezus via een appje Andre? serieus?
Dat heeft denk ik meer uitgelokt.

Ben alleen heeeeel benieuwd wat Roxanne en Rachel van dit nieuws vinden. :popcorn:
Ilovefairytales schreef:
12-11-2019 01:18
Mens eigen je hebt vriendelijke mensen en niet vriendelijke.

Enige wat ik wel stom vind van beide.
Je weet dat je bekend bent, en dat er roddelbladen zijn of iets.
Dus ergens kun je zeggen joh laten we hand in hand lopen etc. als het echt uit is en iedereen weet het.

Nu lijkt het dat iemand deze foto maakte en hem betrapte. En dan die instagram v Monique. Ik dacht ook sjeeeezus via een appje Andre? serieus?
Dat heeft denk ik meer uitgelokt.

Ben alleen heeeeel benieuwd wat Roxanne en Rachel van dit nieuws vinden. :popcorn:
Rochel zal het wel fijn gevonden hebben tot ze erachter kwam dat het Britchet was waarom haar kabouter weg is bij Monique .... Tsja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven