Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

dinsdag 12 november 2019 om 09:31
Ja er is iets, ik vraag of Monique een ban heeft en dan kom jij met 5 jaar geleden.
Who cares wat zij 5 jaar geleden deed,
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
dinsdag 12 november 2019 om 10:31
Nou, dat lijkt me goed om te weten dat iemand dus gewoon gewerkt heeft en de kans op een baan aanwezig is ipv iemand die al 20 jaar niets doet.
Maar als jij dat een facepalm waard vindt, ga je gang.

dinsdag 12 november 2019 om 18:08
Helaas maar waar.
Maar dat mensen zich daartoe verlagen he! Ik heb geen oordeel over Andre Hazes, zijn ex en zijn huidige vriendin. Iedereen moet gewoon z'n eigen leven leiden en een ander heeft daar niets van te vinden. En zeker niet zo'n grote muil open trekken, vooral niet veilig vanachter je scherm. het is laag en het is laf.
Als iemand zoiets doet, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt: het deugt niet!
dinsdag 12 november 2019 om 18:11
Echt belachelijk ik zag het ook op Facebook voorbij komen. André zelf had al gereageerd dat hij en Monique al uit elkaar waren en hij daarna pas met Bridget is gegaan.
Toch blijven mensen dan reageren dat ze van de man van iemand anders af moet blijven en dat hij een vreemdganger is enzo.
Sja het zijn gewoon trieste lui die zo reageren denk ik dan. Ze geloven in hun eigen waanbeelden en zoeken een slachtoffer om hun eigen frustraties op kwijt te kunnen.
Via internet tegen iemand die je niet kent is wel lekker makkelijk natuurlijk en veilig.
Het is toch denk ik wel bekend dat haters meestal een probleem hebben met zichzelf i.p.v. de persoon waarop ze het botvieren.
Pas geleden was dat ook zo erg met samantha *barbie* die Werd ook helemaal afgemaakt online en daar ergerde ik me ook zo aan. Die mensen weten gewoon helemaal niks, nemen roddels als de waarheid aan.
Heel triest
Toch blijven mensen dan reageren dat ze van de man van iemand anders af moet blijven en dat hij een vreemdganger is enzo.
Sja het zijn gewoon trieste lui die zo reageren denk ik dan. Ze geloven in hun eigen waanbeelden en zoeken een slachtoffer om hun eigen frustraties op kwijt te kunnen.
Via internet tegen iemand die je niet kent is wel lekker makkelijk natuurlijk en veilig.
Het is toch denk ik wel bekend dat haters meestal een probleem hebben met zichzelf i.p.v. de persoon waarop ze het botvieren.
Pas geleden was dat ook zo erg met samantha *barbie* die Werd ook helemaal afgemaakt online en daar ergerde ik me ook zo aan. Die mensen weten gewoon helemaal niks, nemen roddels als de waarheid aan.
Heel triest
zaterdag 16 november 2019 om 13:05
Geweldige column, niks aan toe te voegen!
https://www.ad.nl/binnenland/waarom-toc ... ~a3c6048a/
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
zaterdag 16 november 2019 om 13:14
Vreselijk die Saskia.Liliane13 schreef: ↑16-11-2019 13:05Geweldige column, niks aan toe te voegen!

zaterdag 16 november 2019 om 13:57
Oh pfff ik wist dit niet eens tot ik dit topic las.
Wat ik niet begrijp is dat het als een schok komt voor TO, ik bedoel, dit was ook voor het internet gewoon zo alleen ging dat anders, via roddelbladen, via roddelprogramma op tv (waar Bridget zelf aan mee deed, RTL Boulevard toch), en weer eerder gewoon onder elkaar tot aan intriges in het hof aan toe.
Nu is het alleen zichtbaarder. En kun je met 1 verkeerd woord je leven verzieken om dat je wordt gestenigd op Twitter. De verkeerde opmerking op een verkeerd tijdstip (denk eens aan die vrouw op Twitter die hier ook helemaal kapot werd gescholden, die toen een geintje maakte of zo of niet eens over dat ongeluk met die kinderen in de Stint) of iemand die je filmt terwijl je dronken iets zegt dat niet binnen de norm valt en op facebook gooit..
Voor de rest boeien die mensen me niet en is het in het algemeen onbeleefd en asociaal om iemand uit te schelden en zeker via iemands kinderen.
Wat ik niet begrijp is dat het als een schok komt voor TO, ik bedoel, dit was ook voor het internet gewoon zo alleen ging dat anders, via roddelbladen, via roddelprogramma op tv (waar Bridget zelf aan mee deed, RTL Boulevard toch), en weer eerder gewoon onder elkaar tot aan intriges in het hof aan toe.
Nu is het alleen zichtbaarder. En kun je met 1 verkeerd woord je leven verzieken om dat je wordt gestenigd op Twitter. De verkeerde opmerking op een verkeerd tijdstip (denk eens aan die vrouw op Twitter die hier ook helemaal kapot werd gescholden, die toen een geintje maakte of zo of niet eens over dat ongeluk met die kinderen in de Stint) of iemand die je filmt terwijl je dronken iets zegt dat niet binnen de norm valt en op facebook gooit..
Voor de rest boeien die mensen me niet en is het in het algemeen onbeleefd en asociaal om iemand uit te schelden en zeker via iemands kinderen.

zaterdag 16 november 2019 om 13:59
We zijn het eens, ik vind Saskia erg onsympathiek. Dat ze ooit op Kluun viel heeft dat beeld niet beter gemaakt.

zaterdag 16 november 2019 om 14:05
Zie je wat je hier mee suggereert en wie zonder zonder is enzo?appelientjex schreef: ↑11-11-2019 12:43Er wonen miljoenen mensen in Nederland. Dus hopelijk is het merendeel wel beschaafd.
Maar kan me niet voorstellen dat die haatreacties van hoogopgeleide mensen komen. Het zijn iig mensen die primair reageren en weinig kunnen reflecteren op zichzelf.

zaterdag 16 november 2019 om 14:06
Je voelt je aangesproken?

zaterdag 16 november 2019 om 14:08
Wat een simplistisch stuk vol zelfmedelijden. "You hate me cause you ain't me" idee, ook vol waanideeën dat mens.Liliane13 schreef: ↑16-11-2019 13:05Geweldige column, niks aan toe te voegen!
zaterdag 16 november 2019 om 14:13
stel dat je buurman is vreemdgegaan, ga je dan ook op facebook roepen hoe belachelijk dat wel niet is en die knappe lieve buurvrouw van jou die red het wel zonder hem! En dat hij aan zijn kinderen had moeten denken.
Nee dat doet ook niemand, dan houdt iedereen zijn mond.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

zaterdag 16 november 2019 om 14:40
De buurman kom je nog een keer tegen en Bridget en André komen waarschijnlijk niet in jouw omgeving voor. Beetje vreemde vergelijking want volledig anoniem iets melden over een beroemdheid is toch echt anders dan iemand uit je directe omgeving.VGM1980 schreef: ↑16-11-2019 14:13stel dat je buurman is vreemdgegaan, ga je dan ook op facebook roepen hoe belachelijk dat wel niet is en die knappe lieve buurvrouw van jou die red het wel zonder hem! En dat hij aan zijn kinderen had moeten denken.
zaterdag 16 november 2019 om 14:49
André Hazes en Bridget hebben de woede op de hals gehaald van team Monique; de kampers. Dan kun je er wel eventjes voor gaan zitten wat de scheldpartijen betreft.
Het zal ook wel weer afzakken, met kerst is dit alweer yesterday's news.
w.b.t. Bridget, die heb ik nooit echt leuk gevonden maar ze is wel (nog altijd) mooi en intelligent dus waarom zou jochie Hazes daar niet verliefd op kunnen worden?
Fijn toch?
Who cares
Het zal ook wel weer afzakken, met kerst is dit alweer yesterday's news.
w.b.t. Bridget, die heb ik nooit echt leuk gevonden maar ze is wel (nog altijd) mooi en intelligent dus waarom zou jochie Hazes daar niet verliefd op kunnen worden?
Fijn toch?
Who cares

.
zaterdag 16 november 2019 om 15:06
Ik zie een rechter of een chirurg nog niet zo tekeer gaan als een tokkie op social media. Maar wie weet heb ik het totaal mis en is er geen enkel verband.strikjemetstippels schreef: ↑16-11-2019 14:05Zie je wat je hier mee suggereert en wie zonder zonder is enzo?
zaterdag 16 november 2019 om 15:10
Vind het ook wel een goed stuk. Al die haters altijd die menen te moeten reageren op iemands mening door diegene als persoon de grond inboren.Liliane13 schreef: ↑16-11-2019 13:05Geweldige column, niks aan toe te voegen!

zaterdag 16 november 2019 om 15:11
Er zal vast enig verband zijn maar fatsoen is volgens mij redelijk normaal verdeeld over de populatie. Het ging me meer om de connectie 'hoog opgeleid' en fatsoen, want er zijn mensen die geen diploma hebben of laag opgeleid zijn en ook echt niet als een debiel tekeer gaan op Facebook.appelientjex schreef: ↑16-11-2019 15:06Ik zie een rechter of een chirurg nog niet zo tekeer gaan als een tokkie op social media. Maar wie weet heb ik het totaal mis en is er geen enkel verband.
Er zijn ook gevallen van hoogopgeleiden die op Twitter vragen waar Volkert is als je hem nodig hebt gericht op Baudet. Staat netter dan schelden met ziektes, maar fatsoenlijk is het niet. Gaat me nu even niet om de politieke kleur hoor.