Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-02-2020 23:20
Ooooooh ze zag ineens dat ze een kind had???
:rofl: :rofl: ja sorry hoor dat ging ook even door mijn gedachte. Ineens kwam hij als elf jarige uit de lucht vallen.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-02-2020 23:22
ze was even in de ban van een ander kind
:rofl:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
25-02-2020 23:21
Dat hij al 11 jaar in haar leven is, was ze in alle hectiek even vergeten.
Nou nou echt he. :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
25-02-2020 18:02
Hij woonde wel praktisch bij B in daarom moest hij ook zijn spullen daar ophalen.
Ook bizar eigenlijk dat ze al zo snel samen woonden. Bridget’s kind woont er de helft van de tijd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een kinds ventje is die André toch ook. Hoppen van vrouw naar vrouw, vooral niet zelfstandig wonen en even alleen blijven. Hij heeft echt een 'mammie' nodig :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht gedroomd dat ok een relatie had met Dave Roelvink en Bridget met Donny Roelvink.
Ik wilde er snel tussenuit piepen toen Dave stond te douchen, want ik was bang dat hij ons ging filmen :rofl:
Buiten kwam Bridget me achterna en samen brachten we mijn neefje (?) naar school waar de tune van Black Beauty gespeeld werd. En Bridget was me toch aardig.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
26-02-2020 09:32
Ik heb vannacht gedroomd dat ok een relatie had met Dave Roelvink en Bridget met Donny Roelvink.
Ik wilde er snel tussenuit piepen toen Dave stond te douchen, want ik was bang dat hij ons ging filmen :rofl:
Buiten kwam Bridget me achterna en samen brachten we mijn neefje (?) naar school waar de tune van Black Beauty gespeeld werd. En Bridget was me toch aardig.
Wat een nachtmerrie!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-02-2020 23:09
nu wordt haar kind ingezet in het charmeoffensief?
Dit dus en daar erger ik mij het meest aan. Vind het zo onrustig voor dat kind. Eerst wordt Hazes zijn strot ingeduwd en moet hij dealen met een moeder die verliefd is en duidelijk tijdelijk haar verstand verloren heeft. Kind met Hazes op de foto, kind bij concert Hazes etc etc

Nu ze is gedumpt door Hazes wordt kind volop op de voorgrond geduwd en is haar pleister op haar gebroken hart...daar krijg je dus echt verknipte kinderen van....
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
25-02-2020 15:37
Nou Bridget had tegen Dre gezegt dat zij wilde dat Dre aan Monique liet weten dat hij met haar zat, zodat Monique het niet via via zou horen. Dat vind ik nogal "nasty" want ze hadden ook eerst een paar maanden in stilte kunnen daten, en als dat goed zat het dan naar buiten kunnen brengen, maar nee Bridget eiste dit van Dre. De relatie tussen Dre en Mo liep inderdaad al niet zo lekker, maar definitief uit elkaar waren ze op dat moment zeker nog niet.
Ik vind dat niet zo nasty hooguit was het wat dom omdat zo vlak na elkaar te doen maar in stilte daten lijkt mij helemaal onmogelijk met dat soort BNNers 🙄
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben zoveel mensen het over BNN’ers?
Ze werken niet bij BNN ;-)
Alle reacties Link kopieren
🤣
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
26-02-2020 11:41
Ik vind dat niet zo nasty hooguit was het wat dom omdat zo vlak na elkaar te doen maar in stilte daten lijkt mij helemaal onmogelijk met dat soort BNNers 🙄
Wat vooral Nasty is was het openlijk pronken.
meteen in de eerste week die Brazes nagels zetten, op social media meteen foto's etc.

Beetje rekening houden met het achtergebleven gezin was er niet bij
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik weet echt niet wat er gebeurd is tussen Curaçao en het landen op Schiphol. Maar ik vind die Hazes echt een eikel als je ziet hoeveel foto’s hij nu post vanuit het huis in Berkel waar Monique en zijn zoontje woont.

Ik vind het (sorry dat ik het zeg) echt iets wreeds in zich hebben naar Bridget toe.

Wat heeft die vrouw een inschattingsfout gemaakt met die Hazes.

Zijn roem is nog steeds rijzende misschien nog wel meer dan daarvoor met dank aan Monique en kind. Hij is zo berekenend. En Bridget staat nog net niet op het dorpsplein om gestenigd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
26-02-2020 11:51

Ik vind het (sorry dat ik het zeg) echt iets wreeds in zich hebben naar Bridget toe.

Wat heeft die vrouw een inschattingsfout gemaakt met die Hazes
andersom was het net zo wreed naar Monique toe.

Het is gewoon een eikel. Ik snap niet wat ze in hem zien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
26-02-2020 11:53
andersom was het net zo wreed naar Monique toe.

Het is gewoon een eikel. Ik snap niet wat ze in hem zien.
Ben ik helemaal met jou eens. Hij is echt een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het nog wel een staartje krijgt dit want ik geloof er niets van dat Monique zomaar vergeeft en vergeet nadat ze publiekelijk is vernederd door die twee.

Denk echt dat zij dit doet met een reden, of dat geld is of een zeker leven voor haar kind...ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
26-02-2020 11:50
Wat vooral Nasty is was het openlijk pronken.
meteen in de eerste week die Brazes nagels zetten, op social media meteen foto's etc.

Beetje rekening houden met het achtergebleven gezin was er niet bij
Beter verwoord! Dit bedoelde ik eigenlijk.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
26-02-2020 09:32
Ik heb vannacht gedroomd dat ok een relatie had met Dave Roelvink en Bridget met Donny Roelvink.
Ik wilde er snel tussenuit piepen toen Dave stond te douchen, want ik was bang dat hij ons ging filmen :rofl:
Buiten kwam Bridget me achterna en samen brachten we mijn neefje (?) naar school waar de tune van Black Beauty gespeeld werd. En Bridget was me toch aardig.
O_O de horror!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Maleficent schreef:
26-02-2020 11:50
Wat vooral Nasty is was het openlijk pronken.
meteen in de eerste week die Brazes nagels zetten, op social media meteen foto's etc.

Beetje rekening houden met het achtergebleven gezin was er niet bij
Maar we weten niet hoelang dit al speelde, wie weet waren ze al veel langer bij elkaar en werd Bridget het zat om aan het lijntje gehouden te worden. Misschien is dit na die bruiloft ook altijd door blijven gaan en deed Monique alsof haar neus bloedde. Zal mij gezien Monique haar houding helemaal niks meer verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
25-02-2020 18:02


Deze gast kan niet alleen zijn. Moet zich continue omringen met mensen.
Like father, like son.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
26-02-2020 11:50
Wat vooral Nasty is was het openlijk pronken.
meteen in de eerste week die Brazes nagels zetten, op social media meteen foto's etc.

Beetje rekening houden met het achtergebleven gezin was er niet bij
Daarom wordt Bridget best afgefikt hier vermoed ik.
Ik snap niet dat mensen het nodig vonden om Bridget via Social Media te benaderen, maar ik snap er nog minder van dat zij het vervolgens nodig vond om ALLES te delen met iedereen en daarbij leek ze voor het gemak even te vergeten dat dit voor de achterblijver(s) misschien wat pijnlijk was. Gelet op haar eigen ervaring met de vader van Mees had ze beter moeten weten...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
26-02-2020 12:07
Maar we weten niet hoelang dit al speelde, wie weet waren ze al veel langer bij elkaar en werd Bridget het zat om aan het lijntje gehouden te worden. Misschien is dit na die bruiloft ook altijd door blijven gaan en deed Monique alsof haar neus bloedde. Zal mij gezien Monique haar houding helemaal niks meer verbazen.
O dat geloof ik direct hoor, dat het al heel lang aan de gang was.

Dan nog hoef je je niet zo nasty te gedragen. Het is niet verplicht hoor, om je fans op de hoogte te houden via social media.
Dan waren ze af en toe gespot door een fotograaf na een uitje.

Dat geldt voor allebei he. André heeft toen het bekend werd lelijke dingen gezegd over zijn relatie met Monique die volgens mij niet waar waren, zodat hij er leuker uit kwam. Dat het al maanden uit was. Geloof ik ook niks van. Ik denk dat hij heeeeeel lang van 2 walletjes heeft gegeten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Baggal schreef:
26-02-2020 12:12
Daarom wordt Bridget best afgefikt hier vermoed ik.
Ik snap niet dat mensen het nodig vonden om Bridget via Social Media te benaderen, maar ik snap er nog minder van dat zij het vervolgens nodig vond om ALLES te delen met iedereen en daarbij leek ze voor het gemak even te vergeten dat dit voor de achterblijver(s) misschien wat pijnlijk was. Gelet op haar eigen ervaring met de vader van Mees had ze beter moeten weten...
Als je naar de foto's kijkt denk ik dat bridget wel echt verliefd op hem was. Hij alleen niet op haar, het was een grote ego show en een goed mechanisme om monique wat harder voor hem te laten lopen als hij haar de eer zou gunnen om terug te komen.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
26-02-2020 12:13
O dat geloof ik direct hoor, dat het al heel lang aan de gang was.

Dan nog hoef je je niet zo nasty te gedragen. Het is niet verplicht hoor, om je fans op de hoogte te houden via social media.
Dan waren ze af en toe gespot door een fotograaf na een uitje.

Dat geldt voor allebei he. André heeft toen het bekend werd lelijke dingen gezegd over zijn relatie met Monique die volgens mij niet waar waren, zodat hij er leuker uit kwam. Dat het al maanden uit was. Geloof ik ook niks van. Ik denk dat hij heeeeeel lang van 2 walletjes heeft gegeten.
Dit ja. En dan nog blijven die vrouwen 'letterlijk' voor hem vechten. Hij is een L*L dus ik snap totaal niet wat die vrouwen zichzelf aandoen.
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
26-02-2020 12:14
Als je naar de foto's kijkt denk ik dat bridget wel echt verliefd op hem was. Hij alleen niet op haar, het was een grote ego show en een goed mechanisme om monique wat harder voor hem te laten lopen als hij haar de eer zou gunnen om terug te komen.
Dat geloof ik meteen. André leek er heel anders in te zitten. Maar zelfs als je verliefd bent, ben je niet geheel ontoerekeningsvatbaar, toch? Voor Bridget is het sneu in de zin dat ze niet alleen liefdesverdriet heeft, maar zichzelf ook een beetje voor lu* heeft gezet en met de onbezonnen Insta acties.

Nu wordt Mees vooral in gezet op Insta. Ik zou juist denken dat je even wat afstand zou moeten doen van social media en die “schijnwereld”...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven