Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Dubbeljus schreef:
07-03-2020 14:09

Dat een volwassen vrouw er zo vol voor gaat en niet ziet wat voor infantiele flauwekul dit is, dát snap ik niet
Monique is ofwel heel uitgekookt (zakelijke belangen/geld) of heel dom (zo'n schijnheilig mannetje weer terug nemen). Ik twijfel nog :)
ohohwatnuweer schreef:
07-03-2020 14:13
Monique is ofwel heel uitgekookt (zakelijke belangen/geld) of heel dom (zo'n schijnheilig mannetje weer terug nemen). Ik twijfel nog :)
Ik denk toch het eerste, en mocht ze inderdaad Hazes teruggenomen hebben voor de poen dan geef ik haar nog gelijk ook maar dan nu wel even de zaakjes vastleggen want ik denk dat zo vernederd worden in het openbaar dat dit zich op een dag toch gaat wreken.
minnimouse schreef:
07-03-2020 13:21
Ik vind het eigenlijk wel een lief bericht.

andrehazes
Geverifieerd
Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral...Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man. Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule.❤️

moniquenoell
Geverifieerd
Niemand kent je zoals ik, niemand weet waar jij doorheen bent gegaan. Dat het “ten koste van” is geweest is iets waar wij samen uitkomen. Nu vooruit kijken en leren van de lessen die we samen hebben ervaren de afgelopen jaren ❤️
Echt om te kotsen deze berichten van die 2.
Ik begin zelfs een beetje van Monique te gruwelen.

Vanaf Nov zie ik ook alleen maar feestjes , Vakantie's, etentjes in dure restaurants bij haar.
Gewoon een doodnormale vraag maar waar betaalt zij dit van? Is haar familie zo rijk? Of is het André?
Er is toch eigenlijk vrij weinig bekend van hoe zij voor André leefde, behalve dat ze op de kermis stonden en staan?

Edit/ laat maar, Zie dat er in het andere topic ook al over is geschreven.
anoniem_393502 wijzigde dit bericht op 07-03-2020 15:04
2.58% gewijzigd
Sjaantje37 schreef:
07-03-2020 14:04
Ach een maand of twee geleden wilde hij nog kinderen en samenwonen met Bridget. Was zij het leukste wijf die hij ooit had ontmoet, hadden ze samen getekend voor het leven.

Die gast is zo veranderlijk als het weer, zolang het maar om hem draait.
Dit ja.
Dit is toch wel een man met een grote Red fleg.
Zou het Piet de buurman zijn die dit gedrag vertoont dan zou er wel anders gepraat worden, maar op een of andere manier blijft dit knulletje opgehemeld worden.
Ha ha ha
De liefde van mijn leven...... dat hebben we vaker gehoord de laatste maanden.
Wat zetten deze mensen zichzelf toch ontzettend hard voor schut.
En ook dit soort berichten voor de hele wereld in plaats van gewoon aan elkaar te schrijven, op een kaartje of zo. Gewoon bijna narcistisch.
Wat een leeghoofden.
Sjaantje37 schreef:
07-03-2020 14:27
Ik denk toch het eerste, en mocht ze inderdaad Hazes teruggenomen hebben voor de poen dan geef ik haar nog gelijk ook maar dan nu wel even de zaakjes vastleggen want ik denk dat zo vernederd worden in het openbaar dat dit zich op een dag toch gaat wreken.

Als ze binnen 6 maanden gaan trouwen dan weten we genoeg ;)
minnimouse schreef:

andrehazes
Geverifieerd
Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral...Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man. Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule.❤️

moniquenoell
Geverifieerd
Niemand kent je zoals ik, niemand weet waar jij doorheen bent gegaan. Dat het “ten koste van” is geweest is iets waar wij samen uitkomen. Nu vooruit kijken en leren van de lessen die we samen hebben ervaren de afgelopen jaren ❤️

Ach gut.. kon dit niet in een persoonlijke brief of op een kaartje i.p.v weer half Nederland mee te laten lezen?!
Hoe aandachtgeil kun je zijn zeg!
:facepalm: \____/
minnimouse schreef:

andrehazes
Geverifieerd

moniquenoell
Geverifieerd
Ik vind hier echt niets liefs aan. Liever vrijgezel dan een liefde van m'n leven die mij vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert.
She was brave and strong and broken, all at once.
Woez schreef:
07-03-2020 20:06
Ik vind hier echt niets liefs aan. Liever vrijgezel dan een liefde van m'n leven die mij vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert.
Dit ja. Geen enkel respect noch liefde spreekt hier uit.
Best wel belachelijk inderdaad.
De foto die eraan zat te komen: Bridge laat als tegenreactie weten gelukkig te zijn met kind.
sonjas wijzigde dit bericht op 07-03-2020 21:02
1.08% gewijzigd
Lief vriendje van me. Poedelewoepsie 4 life. Ook al bestelde je gister alleen carpaccio in plaats van de carpaccio PIZZA en konden we daardoor 22 euro verder nog onze honger niet stillen want 2 van die laffe bordjes sla stillen de honger lang niet zo goed als een lekkere pizza... toch denk ik dat we thunderbuddies 4 life zijn en soulmates afgezien van de momenten dat ik je een daab vind die verzuipt in zijn eigen domme HOEDAN acties. I -heart- je piemel en hier nog een foto van mijn tieten in bikini. Niet meer zo sappig als voor het werpen van de koter maar hey no shame. Schep jij even de Katten bak uit ajb hartje kusje #hubbydepubby xxx je instagramchickydepikkie

O wacht. Ik ben geen BNer. Ik stuur m wel gewoon een appje.
Eggo schreef:
07-03-2020 20:59
Lief vriendje van me. Poedelewoepsie 4 life. Ook al bestelde je gister alleen carpaccio in plaats van de carpaccio PIZZA en konden we daardoor 22 euro verder nog onze honger niet stillen want 2 van die laffe bordjes sla stillen de honger lang niet zo goed als een lekkere pizza... toch denk ik dat we thunderbuddies 4 life zijn en soulmates afgezien van de momenten dat ik je een daab vind die verzuipt in zijn eigen domme HOEDAN acties. I -heart- je piemel en hier nog een foto van mijn tieten in bikini. Niet meer zo sappig als voor het werpen van de koter maar hey no shame. Schep jij even de Katten bak uit ajb hartje kusje #hubbydepubby xxx je instagramchickydepikkie

O wacht. Ik ben geen BNer. Ik stuur m wel gewoon een appje.
:rofl:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Poedelwoepsie ze zijn bij de hakkenbar even mijn zool aan het meten en tot die tijd is het uit Want je hebt niet 1x een hartje gegeven op 1 van mijn 17 identieke selfies op een net iets andere locatie maar wel een hartje gegeven op een foto van een meme kat die al minstens een jaar dood is en altijd chaggo kijkt. Ik dacht dat IK je poes was. #disappointed #talktothehand
Woez schreef:
07-03-2020 20:06
Ja dat kan.
Mijn keuze zou het ook niet zijn, maar er is ook nog gewoon een kans dat iemand echt gewoon de weg kwijt was en nu het licht gezien heeft. Maar dat kan niet, ze moeten en zullen afgefakkeld worden.
minnimouse schreef:
07-03-2020 21:37
Ja dat kan.
Mijn keuze zou het ook niet zijn, maar er is ook nog gewoon een kans dat iemand echt gewoon de weg kwijt was en nu het licht gezien heeft. Maar dat kan niet, ze moeten en zullen afgefakkeld worden.
Hij is dan voor de zoveelste keer de weg kwijt Want hij is al eerder van dr af gegaan omdat ie liever wilde feesten en de artiest wilde uithangen. Een fout is menselijk maar deze asperge teler (monique) blijft m maar vergeven voor hetzelfde. Dan heb je imho weinig eigenwaarde

En als Mooooooh en Diarreetje niet willen dat het zure plebs zich ermee bemoeit dikke prima maar dan moeten ze ook kappen met die zum kotzen pijn aan de oogballen berichten lekker naar elkáár appen ipv naar ons...het hoog geëerde publiek.

En kap met de zoveelste zijn die in een roddel topic jankt dat er geroddeld wordt. Ik vind dat gezeur net zo onbegrijpelijk als de aanwezigheid van Redbulletje in topics op de kinderen peiler.
anoniem_6375277a5f3fe wijzigde dit bericht op 07-03-2020 21:52
27.97% gewijzigd
Eggo schreef:
07-03-2020 21:48
Hij is dan voor de zoveelste keer de weg kwijt Want hij is al eerder van dr af gegaan omdat ie liever wilde feesten en de artiest wilde uithangen. Een fout is menselijk maar deze asperge teler (monique) blijft m maar vergeven voor hetzelfde. Dan heb je imho weinig eigenwaarde
Tja, moeten ze allemaal zelf weten.
Het maakt geen reet uit wat de motieven van Monique zijn om hem terug te nemen. Haar keuze en als zij bij elkaar vinden wat ze zoeken (of dat nou liefde of geld is), wie zijn wij om er dan iets van te vinden?
minnimouse schreef:
07-03-2020 21:51
Tja, moeten ze allemaal zelf weten.
Het maakt geen reet uit wat de motieven van Monique zijn om hem terug te nemen. Haar keuze en als zij bij elkaar vinden wat ze zoeken (of dat nou liefde of geld is), wie zijn wij om er dan iets van te vinden?
Zie hierboven. Ik was bezig met het uitbreiden van mijn post maar je was me voor met je crosspost.
Zoals Dries Roelvink dagelijks op en neer liep in de PC.Hoofdstraat in de hoop dat paparazzi hem interessant genoeg zou vinden, Gerard Joling zelf roddelbladen opbelde met verhaaltjes over zichzelf en vele andere BN'ers op ieder vip feestje zien en gezien wilde worden.. zo maken types als Hazes en Bridget nu hun eigen nieuws. Doen ze echt helemaal zelf.
Ze 'willen' deze aandacht.. ook de negatieve. Geloof me!
Zullen we een weddenschap afsluiten op de trouwdatum van Mo en André?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Pindakaasjes schreef:
07-03-2020 22:14
Zoals Dries Roelvink dagelijks op en neer liep in de PC.Hoofdstraat in de hoop dat paparazzi hem interessant genoeg zou vinden, Gerard Joling zelf roddelbladen opbelde met verhaaltjes over zichzelf en vele andere BN'ers op ieder vip feestje zien en gezien wilde worden.. zo maken types als Hazes en Bridget nu hun eigen nieuws. Doen ze echt helemaal zelf.
Ze 'willen' deze aandacht.. ook de negatieve. Geloof me!
Ja, want we hebben het net gelezen. Zijn grootste doel is om niet te sterven als een gewone man :hihi:
minnimouse schreef:
07-03-2020 21:37
Ja dat kan.

Nee. Dat kan inderdaad niet. Een gezond mens is niet ‘opeens’ 3 maanden ‘de weg kwijt’ en dan ‘opeens’ weer helemaal normaal.

Al zijn acties wijzen erop dat hij emotioneel heel onvolwassen is.
Bulbul schreef:
07-03-2020 22:46
Zullen we een weddenschap afsluiten op de trouwdatum van Mo en André?

8-8-2020.

Wat win ik? :loveit:
Dubbeljus schreef:
07-03-2020 23:58
Nee. Dat kan inderdaad niet. Een gezond mens is niet ‘opeens’ 3 maanden ‘de weg kwijt’ en dan ‘opeens’ weer helemaal normaal.

Al zijn acties wijzen erop dat hij emotioneel heel onvolwassen is.
Ik vind het allemaal best joh.
SonjaS schreef:
07-03-2020 20:48
De foto die eraan zat te komen: Bridge laat als tegenreactie weten gelukkig te zijn met kind.

Hopelijk is het kind ook gelukkig met moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven