Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

zondag 8 maart 2020 om 08:26
Als jij er niks van wil vinden, moet je dit topic links laten liggen.
Kleine tip mijnerzijds

zondag 8 maart 2020 om 11:43
Pindakaasjes schreef: ↑07-03-2020 22:14Zoals Dries Roelvink dagelijks op en neer liep in de PC.Hoofdstraat in de hoop dat paparazzi hem interessant genoeg zou vinden, Gerard Joling zelf roddelbladen opbelde met verhaaltjes over zichzelf en vele andere BN'ers op ieder vip feestje zien en gezien wilde worden.. zo maken types als Hazes en Bridget nu hun eigen nieuws. Doen ze echt helemaal zelf.
Ze 'willen' deze aandacht.. ook de negatieve. Geloof me!
En ondertussen het schijnheilige “we vragen respect en rust voor onze kinderen” bij de zoveelste break up bla-bla-bla...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 8 maart 2020 om 11:44
Precies. En dan vergeet Mo voor het gemak ook maar even dat Hazes Bridget 5 jaar geleden ook al eens tegen de muur heeft gezet tijdens het huwelijksfeest van Patty Brard. Maar geeft niet joh.Eggo schreef: ↑07-03-2020 21:48Hij is dan voor de zoveelste keer de weg kwijt Want hij is al eerder van dr af gegaan omdat ie liever wilde feesten en de artiest wilde uithangen. Een fout is menselijk maar deze asperge teler (monique) blijft m maar vergeven voor hetzelfde. Dan heb je imho weinig eigenwaarde
En als Mooooooh en Diarreetje niet willen dat het zure plebs zich ermee bemoeit dikke prima maar dan moeten ze ook kappen met die zum kotzen pijn aan de oogballen berichten lekker naar elkáár appen ipv naar ons...het hoog geëerde publiek.
En kap met de zoveelste zijn die in een roddel topic jankt dat er geroddeld wordt. Ik vind dat gezeur net zo onbegrijpelijk als de aanwezigheid van Redbulletje in topics op de kinderen peiler.
Nothing happens for a reason
zondag 8 maart 2020 om 11:52
Prima, dan kan je nu andere topics gaan lezen.
zondag 8 maart 2020 om 11:54
Ik denk iemand uitschelden. In Rotterdam zeggen ze je moet niet zo kankeren.Billy_Mean schreef: ↑08-03-2020 11:39Ik heb nu steeds het beeld op mijn netvlies van Dries Roelvink in de PC Hooftstraat die wanhopig probeert wat aandacht te krijgen
En ik vraag me af; wat is verkankert eigenlijk?
zondag 8 maart 2020 om 12:28
ohohwatnuweer schreef: ↑07-03-2020 14:13Monique is ofwel heel uitgekookt (zakelijke belangen/geld) of heel dom (zo'n schijnheilig mannetje weer terug nemen). Ik twijfel nog![]()
Ik hoop van harte voor haar het eerste. Dan houdt ze tenminste nog wat over aan deze publieke vernedering.
She was brave and strong and broken, all at once.

zondag 8 maart 2020 om 12:53
Zo ken ik het inderdaad ook. Maar in de voltooid verleden tijd bestaat dit woord volgens mij niet.Sjaantje37 schreef: ↑08-03-2020 11:54Ik denk iemand uitschelden. In Rotterdam zeggen ze je moet niet zo kankeren.
Nou ja, als Dre zelf maar weet wat hij ermee bedoelt

zondag 8 maart 2020 om 14:21
Billy_Mean schreef: ↑08-03-2020 11:39Ik heb nu steeds het beeld op mijn netvlies van Dries Roelvink in de PC Hooftstraat die wanhopig probeert wat aandacht te krijgen
En ik vraag me af; wat is verkankert eigenlijk?
In zijn gele zwembroek

zondag 8 maart 2020 om 14:26
Tegen de tijd dat zij last gaat krijgen van deze negatieve gedachten boekt ze gewoon een reisje of een tafeltje in een gezellig restaurant. Maakt wat foto's, zet deze, uiteraard met de naam van het restaurant, op insta en de rekening is hiermee gelijk weg gestreept.
Want waarom zou je anders zo vaak de naam erbij zetten.

zondag 8 maart 2020 om 15:15
Volledig mee eens. Wat een walgelijk bericht. Los van het taalgebruik ("verkankert"?!), zou ik dit juist een dubbele vernedering vinden. Even en plein public nog een keer delen hoe schaamteloos je je vriendin behandeld hebt. Bijna alsof hij ermee pocht. Zou hij haar daadwerkelijk een veer willen geven omdat ze zo geduldig met hem is, of is het een gewoon egotripperij om te laten zien wat zij van hem slikt en waar hij mee wegkomt? Het komt over als zo'n vals compliment waarmee hij eigenlijk juist haar voor lul zet om zichzelf op te hemelen.
Als ik Monique was zou ik dit een heel gênant (en wederom vernederend) bericht vinden.

zondag 8 maart 2020 om 15:46
Bloemkoolroosje schreef: ↑08-03-2020 15:15Volledig mee eens. Wat een walgelijk bericht. Los van het taalgebruik ("verkankert"?!), zou ik dit juist een dubbele vernedering vinden. Even en plein public nog een keer delen hoe schaamteloos je je vriendin behandeld hebt. Bijna alsof hij ermee pocht. Zou hij haar daadwerkelijk een veer willen geven omdat ze zo geduldig met hem is, of is het een gewoon egotripperij om te laten zien wat zij van hem slikt en waar hij mee wegkomt? Het komt over als zo'n vals compliment waarmee hij eigenlijk juist haar voor lul zet om zichzelf op te hemelen.
Als ik Monique was zou ik dit een heel gênant (en wederom vernederend) bericht vinden.
Ik zou mij ook ernstig zorgen maken over de manier hoe hij met mensen omgaat. Een paar weken geleden was Bridget nog zijn grote liefde, nu is het weer Monique. In hoeverre is hij nog serieus te nemen wat betreft zijn uitspraken zou ik denken en voor dat de volgende storm en vernedering zich aandient zou ik eieren kiezen voor mijn geld.
Ook hoe hij het zoontje van Bridget heeft behandeld. Eerst als zijn grote vriend (moeders kon wel inpakken want Mees was blij met Dre) en nu heeft hij de moeder gebruikt, vernederd en gedumpt en laat hij Mees ook barsten. Hoec respectloos is dat, echt naar alle partijen toe.
Oja en zijn eigen moeder in een interview 'ergens ziek' noemen. Ze was de weg kwijt toch. Nu is het ineens weer een wereldwijf en wordt ze op handen gedragen bij HZH.
Het wordt tijd dat Dreetje eens van zijn voetstuk afdonderd en leert wat de gevolgen zijn van zijn acties/daden.
zondag 8 maart 2020 om 15:56
Really?ohohwatnuweer schreef: ↑08-03-2020 08:26Als jij er niks van wil vinden, moet je dit topic links laten liggen.
Kleine tip mijnerzijds
Ik zit al heel lang in dit topic en als ik dan een keer iets afwijkends zeg moet ik meteen het topic links laten liggen?

Bedankt voor de tip hoor.
zondag 8 maart 2020 om 17:30
Ik vind dat Bridget haar kind had moeten beschermen zeker gezien haar liefdesverleden waar ze Mees ook al in meesleepte. Wat Hazes heeft gedaan is walgelijk maar Bridget is Mees zijn moeder en je sleurt je kind niet een pas beginnende relatie in, en ook voor hem had ze wat terughoudender kunnen zijn in de media. Mees is haar verantwoordelijkheid.Cathy2020 schreef: ↑08-03-2020 15:46Ik zou mij ook ernstig zorgen maken over de manier hoe hij met mensen omgaat. Een paar weken geleden was Bridget nog zijn grote liefde, nu is het weer Monique. In hoeverre is hij nog serieus te nemen wat betreft zijn uitspraken zou ik denken en voor dat de volgende storm en vernedering zich aandient zou ik eieren kiezen voor mijn geld.
Ook hoe hij het zoontje van Bridget heeft behandeld. Eerst als zijn grote vriend (moeders kon wel inpakken want Mees was blij met Dre) en nu heeft hij de moeder gebruikt, vernederd en gedumpt en laat hij Mees ook barsten. Hoec respectloos is dat, echt naar alle partijen toe.
Oja en zijn eigen moeder in een interview 'ergens ziek' noemen. Ze was de weg kwijt toch. Nu is het ineens weer een wereldwijf en wordt ze op handen gedragen bij HZH.
Het wordt tijd dat Dreetje eens van zijn voetstuk afdonderd en leert wat de gevolgen zijn van zijn acties/daden.

zondag 8 maart 2020 om 17:47

zondag 8 maart 2020 om 17:49
Helemaal eens. Die snotaap heeft nog een hoop te leren. Al ben ik het wel eens met Sjaantje, Mees is de verantwoordelijkheid van B. Zij had haar kind er buiten moeten houden. Maar inderdaad, zéér respectloos hoe hij dat heeft aangepakt. Maar dat kan nauwelijks als een verrassing komen aangezien hij Mo (én daarmee, in mijn ogen, ook zijn eigen kind) precies hetzelfde heeft behandeld toen hij de transfer naar B. maakte. Het getuigt ook van weinig klasse naar je eigen kind om zijn moeder zó te kakken te zetten tegenover de hele wereld.Cathy2020 schreef: ↑08-03-2020 15:46Ik zou mij ook ernstig zorgen maken over de manier hoe hij met mensen omgaat. Een paar weken geleden was Bridget nog zijn grote liefde, nu is het weer Monique. In hoeverre is hij nog serieus te nemen wat betreft zijn uitspraken zou ik denken en voor dat de volgende storm en vernedering zich aandient zou ik eieren kiezen voor mijn geld.
zondag 8 maart 2020 om 18:13
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... de-monique
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 maart 2020 om 19:56
Ik zag het net op tv. Wat een enorme eikel ben je als je zoiets privé's op Insta zet om je partner te kakken te zetten.
Am Yisrael Chai!

zondag 8 maart 2020 om 20:03
Ik vind dit echt zo ongelooflijk naar. Het is niet eens amusant meer. Deze relatie is totaal disfunctioneel en dat wordt aan de lopende band gedeeld met de hele wereld. En dat arme kind dat opgroeit in zo'n onveilige situatie. Ik vind het echt debiel. Kan Hazes wel lekker kunstenarig doen met dat zijn vrouw hem toestaat een ander leven dan normale mensen te leiden, maar als je eerlijk bent leidt hij het leven van een koekwauze braderiezangerzuipschuit en zijn er in Nederland honderdduizenden brave familievaders die ongetwijfeld een veel leukere man en vader zijn.