Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zondag 8 maart 2020 om 23:42
zondag 8 maart 2020 om 23:48
Sinds dit hele gedoe kijk ik met regelmaat op de insta accounts van de driehoek. Naast alle openhartige (domme) berichten vraag ik me ook af of Bridge iets anders heeft dan die eindeloze selfies. Soms zien we zoonlief weer tevoorschijn komen. Maar zelfs op internationale vrouwendag is haar nikszeggene selfie ogenschijnlijk belangrijker dan de ware boodschap achter deze dag. En zelfs plaatje twee is zo oppervlakkig als de pest en lijkt over haar eigen situatie te gaan. In hashtags: #omg #fail
maandag 9 maart 2020 om 00:00
Ik vind Bridget wel leuk. Die selfies zijn nietszeggend inderdaad maar dat geldt voor 99% van de insta accounts, zeker die van BNers.
Als ik single moeder zou zijn en foto’s zou maken van mijn dagelijks leven dan kom ik ook niet op veel meer uit dan selfies op mijn eigen bank).
Ik vind de emotionele diarree van Dré en Mo erger.
Als ik single moeder zou zijn en foto’s zou maken van mijn dagelijks leven dan kom ik ook niet op veel meer uit dan selfies op mijn eigen bank).
Ik vind de emotionele diarree van Dré en Mo erger.

maandag 9 maart 2020 om 01:17
Doodziek maken, denk ik zomaar.Billy_Mean schreef: ↑08-03-2020 11:39Ik heb nu steeds het beeld op mijn netvlies van Dries Roelvink in de PC Hooftstraat die wanhopig probeert wat aandacht te krijgen
En ik vraag me af; wat is verkankert eigenlijk?
maandag 9 maart 2020 om 03:38
Bloemkoolroosje schreef: ↑08-03-2020 15:15Volledig mee eens. Wat een walgelijk bericht. Los van het taalgebruik ("verkankert"?!), zou ik dit juist een dubbele vernedering vinden. Even en plein public nog een keer delen hoe schaamteloos je je vriendin behandeld hebt. Bijna alsof hij ermee pocht. Zou hij haar daadwerkelijk een veer willen geven omdat ze zo geduldig met hem is, of is het een gewoon egotripperij om te laten zien wat zij van hem slikt en waar hij mee wegkomt? Het komt over als zo'n vals compliment waarmee hij eigenlijk juist haar voor lul zet om zichzelf op te hemelen.
Als ik Monique was zou ik dit een heel gênant (en wederom vernederend) bericht vinden.
Inderdaad!
maandag 9 maart 2020 om 08:10

maandag 9 maart 2020 om 08:55
Echt heel toxic deze situatie!Sjaantje37 schreef: ↑09-03-2020 08:10De manier waarop hij Monique elke keer vernederd verpakt in zgn humor vind ik ook wel passief agressief gedrag.
Steeds meer krijg ik het idee dat Hazes gekozen heeft voor de weg van de minste weerstand dus terug gaan naar zijn gezin. Geloof niet dat dit hem gelukkig maakt.
maandag 9 maart 2020 om 09:09
Betty_Slocombe schreef: ↑08-03-2020 20:03Ik vind dit echt zo ongelooflijk naar. Het is niet eens amusant meer. Deze relatie is totaal disfunctioneel en dat wordt aan de lopende band gedeeld met de hele wereld. En dat arme kind dat opgroeit in zo'n onveilige situatie. Ik vind het echt debiel. Kan Hazes wel lekker kunstenarig doen met dat zijn vrouw hem toestaat een ander leven dan normale mensen te leiden, maar als je eerlijk bent leidt hij het leven van een koekwauze braderiezangerzuipschuit en zijn er in Nederland honderdduizenden brave familievaders die ongetwijfeld een veel leukere man en vader zijn.

Idd, het is niet eens grappig meer. Maar wel goed verwoord!
.
maandag 9 maart 2020 om 10:25
Gaat hij tenminste niet als 'normale' man dood.Betty_Slocombe schreef: ↑08-03-2020 20:03maar als je eerlijk bent leidt hij het leven van een koekwauze braderiezangerzuipschuit

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 9 maart 2020 om 12:45
Ik vind het best wel bizar dat dezelfde beelden op social media worden gegooid en dat Bridget vervangen is door Monique.
Ik hoop wel dat Monique na heeft gedacht over wat er gebeurd als Hazes jr. het loodje legt door zijn ‘rock and roll’ levensstijl....denk niet dat zij niet in zijn testament voorkomt.
Ik hoop wel dat Monique na heeft gedacht over wat er gebeurd als Hazes jr. het loodje legt door zijn ‘rock and roll’ levensstijl....denk niet dat zij niet in zijn testament voorkomt.

maandag 9 maart 2020 om 15:26
maandag 9 maart 2020 om 15:57
Hoe bedoel je dit? Want het wordt al vaker gezegd over Hazes.salinarosseno schreef: ↑09-03-2020 15:51Ik sta er overigens niet van te kijken als hij binnenkort nog eens affaire met een man krijgt. Hij klinkt echt niet 100% hetero.
maandag 9 maart 2020 om 16:03
Oh ja, ik lees dat zijn tel vol staat met blote mannen...salinarosseno schreef: ↑09-03-2020 15:51Ik sta er overigens niet van te kijken als hij binnenkort nog eens affaire met een man krijgt. Hij klinkt echt niet 100% hetero.

Bron Shownieuws, ik kan het artikel niet (meer) openen.
maandag 9 maart 2020 om 16:13
Een stukje uit een artikel nav Dre z'n deelname aan spuiten en slikken, leuk bedacht, Gaytje Hazes
De barman van een Amsterdamse homotent moet daar om lachen, volgens hem weet iedereen in de scene dat Dreetje homo is. “Ik was nogal verbaasd toen ik Spuiten & Slikken zag. Ik kan me niet voorstellen dat hij het met vijftig vrouwen gedaan heeft. Hij bedoelt misschien dat hij heeft gewinkeld met vijftig vrouwen. Iedereen hier noemt hem Gaytje Hazes. Ik zie hem hier regelmatig op vrijdag- of zaterdagavond rondlopen. Een collega van mij heeft hem wel eens van het toilet af moeten halen omdat hij daar andere dingen aan het doen was dan waar een toilet voor bedoeld is. Met een andere jongen ja.”

De barman van een Amsterdamse homotent moet daar om lachen, volgens hem weet iedereen in de scene dat Dreetje homo is. “Ik was nogal verbaasd toen ik Spuiten & Slikken zag. Ik kan me niet voorstellen dat hij het met vijftig vrouwen gedaan heeft. Hij bedoelt misschien dat hij heeft gewinkeld met vijftig vrouwen. Iedereen hier noemt hem Gaytje Hazes. Ik zie hem hier regelmatig op vrijdag- of zaterdagavond rondlopen. Een collega van mij heeft hem wel eens van het toilet af moeten halen omdat hij daar andere dingen aan het doen was dan waar een toilet voor bedoeld is. Met een andere jongen ja.”