He's a liar! Leugens
zondag 25 januari 2009 om 23:16
Hallo lotgenoten, meelezers, ervaringsdeskundigen Wil graag even m'n verhaal kwijt omdat ik verstrikt geraakt ben in een web van leugens. Ruim een jaar gedate met een man waar ik helemaal stapel op was maar die net uit een lange relatie kwam. Ik dacht dat hij wat tijd nodig had maar wat blijkt, hij komt niet uit een lange relatie, HIJ ZIT NOG IN EEN RELATIE! Ik ben die andere vrouw zonder dat ik het wist. De vreemdganger die tegen zijn vrouw en zijn 'minnares' liegt, tja dat kan dus ook nog, er blijken veel verschillende variaties te zijn. Na mijn roze-wolk periode begon ik steeds meer een onderbuik gevoel te krijgen dat er iets niet klopte, de tijden waarop hij wel of niet af kon spreken, moeilijk te bereiken op zijn mobiel, zakenreizen enz... Hem ermee geconfronteerd en hij blijft ontkennen. Ik ben inmidels zover dat ik uit deze gekkigheid ben gestapt en hem laten weten dat hij niet meer welkom is... Das stap 1... de rest vind ik toch een stuk moeilijker...het blijven puzzelen in m'n hoofd, wat was wel waar en wat niet, moet ik nog dingen uitzoeken? Zijn vriendin op de hoogte stellen? Of laat ik dit aan het leven zelf over? Aan de ene kant voel ik me niet geroepen hier nog iets mee te doen en aan de andere kant vreet het aan me dat hij zo oneerlijk is geweest, me pijn gedaan heeft en er zo mee weg komt. Dat gun ik hem niet! Me in mijn ogen kunnen aankijken en glashard kunnen liegen... auw! Dat geeft een deuk in m'n zelfvertrouwen. Heeft er iemand een soort gelijke ervaring? Hoe ben je daarmee omgegaan? Hoe stop je het malen en puzzelen? Hoe repareer je je zelfvertrouwen? Hoe ga je om met het 'wraak' gevoel? Alle reacties zijn van harte welkom!
dinsdag 27 januari 2009 om 00:34
Dissapointed, ik weet wat je doormaakt, heel vervelend allemaal! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, drie jaar geleden. Leuke man kwam in de straat wonen, druk bezig met verbouwing. Hij pakte me in met mooie woorden, was wel net uit een moeilijke relatie, dus wilde het 'rustig aan doen'. Woonde ivm met verbouwing tijdelijk bij zijn 'zus' die later zijn vriendin bleek waar hij al een jaar mee ging... auw. En ik de verhalen maar geloven en ruimte geven en mezelf wegcijferen. Totdat notabene onze gezamelijke klusjesman me bij toeval vertelde dat er een vrouw de badkamer had uitgezocht en ik hem ermee confronteerde. Hij gaf alles toe en een maand later woonden ze samen! Zo dichtbij, op een paar meter afstand en o wat heb ik vaak gedacht, ik ga het haar vertellen!
Maar toen ik er langer over nadacht, bedacht ik dat deze dame er helemaal niets aan kan doen dat ze met een nare en leugenachtige man gaat.. en zelfs nu een kind heeft met hem! Ik zou voor geen goud meer met haar willen ruilen en ben enorm gelukkig dat ik nu zelf een heel erg leuk lieve eerlijke vriend heb! Sterkte meid! Het doet pijn en heeft tijd nodig...
Maar toen ik er langer over nadacht, bedacht ik dat deze dame er helemaal niets aan kan doen dat ze met een nare en leugenachtige man gaat.. en zelfs nu een kind heeft met hem! Ik zou voor geen goud meer met haar willen ruilen en ben enorm gelukkig dat ik nu zelf een heel erg leuk lieve eerlijke vriend heb! Sterkte meid! Het doet pijn en heeft tijd nodig...